Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kak?no je pa va?e mnenje, kaj je bolje? Obnova ali odstranitev DPF filtra?

Vpra?al, sem Strajnarja v Se?ani (www.strajnar.si) je rekel, da je ?i??enje okoli 300?, ?e ti pa da nov vlo?ek, kateri spusti 20%trdih delcev pa je cena okoli 500?. Rekel, je, da to zdaj vgrajujejo predvsem v dizle, kateri delajo malo kilometrov na dan in da baje potem ni ve? problem. Ne da delam reklamo, samo povem, kaj mi je mo?akar povedal.

?e tvega?, lahko kaj zgubi?.
?e ne tvega?, bo? gotovo nekaj izgubil.
Najve? pa tvega?, ?e ni? ne stori?!
(Robert Goizneta)

  • Odgovori 62
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Pa sem ?e javljene napake pridobil:

 

3x javi napako P242F (Diesel particulate filter restriction-soot accumulation)

1x P2458 (Diesel particulate filter regeneration duration)

 

pri obeh sta razloga:

 
?  Exhaust gas pressure sensor piping restriction and/or damaged
?  Diesel particulate filter restriction and/or damaged
?  PCM malfunction
Napisano

Eh to je dpf.....P242F  je sonda. Lahko da je 'samo' sonda ki je spet 300? +

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Pa sem ?e javljene napake pridobil:

 

3x javi napako P242F (Diesel particulate filter restriction-soot accumulation)

1x P2458 (Diesel particulate filter regeneration duration)

 

pri obeh sta razloga:

 

 

 

 

? Exhaust gas pressure sensor piping restriction and/or damaged

? Diesel particulate filter restriction and/or damaged

? PCM malfunction

Sam sem spomladi imel podobne simptome. Omenjali so mi predra?une po nekaj sto ojrof, ajoj sem imel glavobole.

Menjal sem olje na Mobil 1 ESP 5W-30, ki ustreza ACEA C2 Mazdinim zahtevam. Z ?ico in pedalko sem nekaj posku?al resetirat...

Potem sem ?el na vo?njo cca 200-300 km, lepo v ?etrti in 2800 - 3200 obratov in lejga DPF se je lepo spucal, poraba dizla je padla v normalo.

Kasneje sem na?el enga mulca na ?tajerskem (uporabnik #ALFAinBMW, znan je sicer na BMW forumu, a MAZDA mu ni tuja..), ki mi je ?e softwersko po?timal parametre in naredil stati?no regeneracijo DPF. Z malo sre?e sem se izognil ??? menjavi/?i??enju DPF. Te dni sem pri pri?gani ma?ini odprl pokrov za olje, je pihnilo ven, tak da grem menjat ?e podlo?ke injektorjev, naredit ?e eno menjavo motornega olja po cca 15tkm, spustit lovilno posodo (karter) in o?istit mre?ico.

"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."

Napisano

Sam sem spomladi imel podobne simptome. Omenjali so mi predra?une po nekaj sto ojrof, ajoj sem imel glavobole.

Menjal sem olje na Mobil 1 ESP 5W-30, ki ustreza ACEA C2 Mazdinim zahtevam. Z ?ico in pedalko sem nekaj posku?al resetirat...

Potem sem ?el na vo?njo cca 200-300 km, lepo v ?etrti in 2800 - 3200 obratov in lejga DPF se je lepo spucal, poraba dizla je padla v normalo.

Kasneje sem na?el enga mulca na ?tajerskem (uporabnik #ALFAinBMW, znan je sicer na BMW forumu, a MAZDA mu ni tuja..), ki mi je ?e softwersko po?timal parametre in naredil stati?no regeneracijo DPF. Z malo sre?e sem se izognil ??? menjavi/?i??enju DPF. Te dni sem pri pri?gani ma?ini odprl pokrov za olje, je pihnilo ven, tak da grem menjat ?e podlo?ke injektorjev, naredit ?e eno menjavo motornega olja po cca 15tkm, spustit lovilno posodo (karter) in o?istit mre?ico.

?aki, ti ma? DPF not pa ti ne izvaja regeneracij? Al kaj pomeni ta 'stati?na'?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?aki, ti ma? DPF not pa ti ne izvaja regeneracij? Al kaj pomeni ta 'stati?na'?

S programjem in hardwerom se je #ALFAinBMW priklopil na PCM in je pognal stati?no regeneracijo DPF. Stati?na, ker je avto stal na mestu in sam izvajal program regeneracije. Na ra?unalniku se je lepo videl potek postopka, vrtljaji so ?li gor in dol, iz izpuha je malo bolj ?pricalo, trajalo pa ene 45min...

Po koncu postopka sem se peljal v LJ, bilo je cca 3-4 dcl manj porabe. Dve vo?nji do LJ pa sem pokril stro?ek ;).

"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."

Napisano

S programjem in hardwerom se je #ALFAinBMW priklopil na PCM in je pognal stati?no regeneracijo DPF. Stati?na, ker je avto stal na mestu in sam izvajal program regeneracije. Na ra?unalniku se je lepo videl potek postopka, vrtljaji so ?li gor in dol, iz izpuha je malo bolj ?pricalo, trajalo pa ene 45min...

Po koncu postopka sem se peljal v LJ, bilo je cca 3-4 dcl manj porabe. Dve vo?nji do LJ pa sem pokril stro?ek ;).

Pa ?lovek ta postopek ma? na forumu ?e leta, naredi? sam doma.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa ?lovek ta postopek ma? na forumu ?e leta, naredi? sam doma.

Mi da? link?

"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."

Napisano

takoj prva - pa imaj vsaj 1/3 nafte...:)

http://www.cdn.dk/mazda6/tips.htm

 

ma? pa tudi moje videje ko sem to delal lani na 6ki in letos na 5ki (5ki ni pomagalo - letel DPF ven), ko pridejo kmji in za?ne nagajat....ni poti nazaj ali pa nov

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

takoj prva

http://www.cdn.dk/mazda6/tips.htm

 

ma? pa tudi moje videje ko sem to delal lani na 6ki in letos na 5ki (5ki ni pomagalo - letel DPF ven), ko pridejo kmji in za?ne nagajat....ni poti nazaj ali pa nov

Poznam ta link in na moji 2006 GY19T6 120 CD face lift ta postopek ne deluje! O tem sem ?e pisal v mojem prispevku spomladi. Zelo dobro pa je problem programsko re?il ?e omenjeni #ALFAinBMW, ki je resetiral vse 3 parametre, servisni interval, oil dilution po menjavi motornega olja, potem pa ?e stati?ni regen. Ni? ni na pamet, nobenih ?ic in pedalke, isto kot pri uradnem servisu. Jaz sem bil zadovoljen, ve? nimam dodati. Pogledal je lahko celo, ?e se injektorji, mass flow in turbina pravilno odzivajo. Bonus zame, ker so bili mnogi dodatki gratis. Bak?i? si je pa zaslu?il ;)

 

#jures preberi si tole: http://forum.mazda6club.com/newbie-section/309586-mazda-6-diesel-dpf-fail-long-story.html

Zdaj ve?, zakaj je zelo pomembno resetirati oil dilution parameter v PCM, ki ga s trikom ?ica-pedalka ne more?!

"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."

Napisano

Poznam ta link in na moji 2006 GY19T6 120 CD face lift ta postopek ne deluje! O tem sem ?e pisal v mojem prisevku spomladi. Zelo dobro pa je problem programsko re?il ?e omenjeni #ALFAinBMW, ki je resetiral vse 3 parametre, servisni interval, oil dilution po menjavi motornega olja, potem pa ?e stati?ni regen. Ni? ni na pamet, nobenih ?ic in pedalke, isto kot pri uradnem servisu. Jaz sem bil zadovoljen, ve? nimam dodati. Pogledal je lahko celo, ?e se injektorji, mass flow in turbina pravilno odzivajo. Bonus zame, ker so bili mnogi dodatki gratis. Bak?i? si je pa zaslu?il ;)

deluje....sem ?e izvajal.

eto tvoja

https://www.youtube.com/watch?v=6xRwObjwXBE

https://www.youtube.com/watch?v=C2qXmavben8

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

#jures preberi si tole: http://forum.mazda6club.com/newbie-section/309586-mazda-6-diesel-dpf-fail-long-story.html

 

Zdaj ve?, zakaj je zelo pomembno resetirati oil dilution parameter v PCM, ki ga s trikom ?ica-pedalka ne more?!

 

Meni je bilo softwersko, tehni?no gledano,itaq bolj v?e?, ker globoko vidi? v PCM ;) U?ivaj, ajd adijo.

"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."

Napisano

dilution se zgodi samo ?e uga?a? avto med DPF regeneracijo, kjer nafta, ki se me?a z oljem ste?e potem v karter + ?e ne raste nad F to nima nobene veze....

ta tvoj supa dupa oil dilution reset ni prav ni? drugega kot servisni reset - vsakih 20.000km in ?e tega ne naredi? bo ?el po nekaj ?asa v safe mode pa ?e ima? nafto v olju ali pa novo olje, in prav ni? drugega....ima? tudi postopek, ki ga vsi izvajamo.

 

Ampak lej ne bom se kregal, naredi po svoje. lp

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • Jest je spremenil naslov v Lučka DPF+Lučka motorja

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
    • Pogubljen ameriški bombnik v objemu slovenskih gora | 24ur.com WWW.24UR.COM Suh sneg je škripal pod nogami, na lase in brado so se lepili beli kristali, ko je začela četica pohodnikov v mrzlem novembrskem jutru gaziti...  
    • Sej vemo kaj ga je zmotil...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.