Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Na Mazdi 3, letnik 2005, imam probleme s pozicijskimi lu?mi spredaj in zadaj, ter lu?mi na armaturki. Te ob?asno svetijo, ob?asno pa ne. Na elektro servisu so dali predlog, da se zamenja kompletna plo??a z elektroniko in varovalkami pod armaturko na sovoznikovi strani. Glede na to, da na servisu trdijo, da nove plo??e z elektroniko ni mo?no kar tako vgraditi oz. priklopiti in da je potrebno predhodno na novo plo??o prekopirati podatke iz stare plo??e - zaradi kode v?iga - in to zara?unajo precej drago, me zanima, ?e je to res potrebno, ali samo ?tos servisa, da pokasira?

Napisano

Na Mazdi 3, letnik 2005, imam probleme s pozicijskimi lu?mi spredaj in zadaj, ter lu?mi na armaturki. Te ob?asno svetijo, ob?asno pa ne. Na elektro servisu so dali predlog, da se zamenja kompletna plo??a z elektroniko in varovalkami pod armaturko na sovoznikovi strani. Glede na to, da na servisu trdijo, da nove plo??e z elektroniko ni mo?no kar tako vgraditi oz. priklopiti in da je potrebno predhodno na novo plo??o prekopirati podatke iz stare plo??e - zaradi kode v?iga - in to zara?unajo precej drago, me zanima, ?e je to res potrebno, ali samo ?tos servisa, da pokasira?

 

nevem zakaj bi ob menjavi plo??e z varovalkami bila potrebna koda saj je shranjena v ra?unalniku avta... res je da ni malo dela za odkriti defekt ampak koda...? po mojih izku?njah bi bilo potrebno preverit stikalo lu?i saj je nanj vezana parkirna lu? in prav tako signal za lu?ke v armaturni plo??i...

concept.gif

Napisano

Na Mazdi 3, letnik 2005, imam probleme s pozicijskimi lu?mi spredaj in zadaj, ter lu?mi na armaturki. Te ob?asno svetijo, ob?asno pa ne. Na elektro servisu so dali predlog, da se zamenja kompletna plo??a z elektroniko in varovalkami pod armaturko na sovoznikovi strani. Glede na to, da na servisu trdijo, da nove plo??e z elektroniko ni mo?no kar tako vgraditi oz. priklopiti in da je potrebno predhodno na novo plo??o prekopirati podatke iz stare plo??e - zaradi kode v?iga - in to zara?unajo precej drago, me zanima, ?e je to res potrebno, ali samo ?tos servisa, da pokasira?

 

bullshit - res da moja ?e ni bila Can Bus 2006 Mazda 6 I FL ampak, novi lastnik je vozil neko va?ko prikolico in skuril BMC - board control module, pri fe?tajnu je za 30? dobil cel nov modul in tera dalje.

 

Ima? priklop in si vozil prikolico slu?ajno - mazde so ?it na tem podro?ju, meni so k sre?i varovalke ?le, ko sem naredil 700m da sem pasjo ko?o pripeljal, spet z neko staro prikolico. Medtem ko na po?itni?ki in prtlja?niku za kolesa na kljuki ni problema :whatever:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.