Skoči na vsebino

Mazda CX-7

Ustvari kratki URL


peterrojec

Priporočeno sporočilo

?ivjo!

Traktor ni dolgo nazaj, ki je pri?el na tr?i??e. Upam, da se bo na?el nekdo, ki ga ima. Kaj pa ta bolezen tresenja diskov? Kaj to je verjetno ?utiti bolj pri zaviranju na visoki hitrosti (avtocesti 130km/h)? Pa ?e to, ?e mi lahko malo opi?e? o TCS. Mislim, da nov model ima gumb za izklop. Samo, zakaj ga bi sploh izklopil? V ?em je fora?

Se mi je zdelo, da so stro?ki dizel motorja dra?ji (zna biti okoli 300?). Toda ni kaj, ?e ima? tak avto mora? biti pripravljen tudi na vzdr?evanje. :hudicek: Glede off road-a pa ne vem, ?e bi imel du?o takega ?minkarja pomazat (za blato trenutno imam Jimny-ja). Ma mislim, da kak?ne slabe oz. razrite makadame bi moral brez problema prevoziti?! Kaj pravi??

Hvala in lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 151
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

?ivjo!

Traktor ni dolgo nazaj, ki je pri?el na tr?i??e. Upam, da se bo na?el nekdo, ki ga ima. Kaj pa ta bolezen tresenja diskov? Kaj to je verjetno ?utiti bolj pri zaviranju na visoki hitrosti (avtocesti 130km/h)? Pa ?e to, ?e mi lahko malo opi?e? o TCS. Mislim, da nov model ima gumb za izklop. Samo, zakaj ga bi sploh izklopil? V ?em je fora?

Se mi je zdelo, da so stro?ki dizel motorja dra?ji (zna biti okoli 300?). Toda ni kaj, ?e ima? tak avto mora? biti pripravljen tudi na vzdr?evanje. :hudicek: Glede off road-a pa ne vem, ?e bi imel du?o takega ?minkarja pomazat (za blato trenutno imam Jimny-ja). Ma mislim, da kak?ne slabe oz. razrite makadame bi moral brez problema prevoziti?! Kaj pravi??

Hvala in lp

 

tudi jaz imam knof TCS off a ker ima auto 4x4 ga sam nazaj vklopi.... :ne vem:

so bili tu maherji ki so neke releje dajali za izklop a se ne bi spilal tako...

 

veliko modelov mazd je bilo 3-6-5-7 ki so se jim pri 20.000 pod garancijo zaceli tresti diski (volan), pri segretih diskih - verjetno malo zvili. So pod garancijo menjali diske in roke.

majbolj se je ?utilo ob daljsih bremzanjih.

 

ja ja razrit makedam je se vedno cesta, to ni panike :bravo:

 

Danes pri 50.000 ko potegnem crto avto 31.000? + plinska instalacija 1.300? + servisi 650? (3x) me ta del pride ceneje z bencinom kot dizelca z enako opremo

To je 6.000L pri porabi 12L, oziroma 2.000? prihranka (faktor ni 1,1?-0,6? v razliki cene bencina ampak malo manj ker sproti kuri tud benz na plinu)

V bistvu sem danes vsaj 700? na boljsem kljub vgradnji plinske instalacije :danzoman:

 

Razlika pa je v zavarovanju, ker so 'pazili' da dizelca ravno ne pade v ta velik razred.

 

Ampak 260 konjev proti 170... :notworth: pa se prikolico 1600kg mam.

No samo moram priznat, da je to sluzben avto in leasing krit sluzbeno, a vseeno bi danes spet naredil isto naredil racunico na 5 let ali 100.000km med dizlom in benzom - pogoj pa je da se avto vozi, ne da stoji al pa da je za v mesto!!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozabu si povedat, da se z ?tirimi modeli v avtu in trugo na strehi ?e veseeno da driftat. :jupiii:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozabu si povedat, da se z ?tirimi modeli v avtu in trugo na strehi ?e veseeno da driftat. :jupiii:

 

psssst.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dizelca ima servis na 20.000km, bencinarca pa na 15.000 tako, da do 60.000km nardi? z dieslom tri servise z bencinarjem pa ?tiri kar pomeni, da bodo stro?ki servisov skupaj zelo podobni ?e ne celo enaki.

 

Za vle?enje prikolice bodi brez skrbi, da je pri dieslu konjev sploh pa navora (kar je pri vleki bistven podatek) ve? kot dovolj. Moje mnenje je da ne rabi? ve?, ker konec koncev je to SUV in ne dirkalnik, da bo? poskusil iztisniti ?e zadnjega konja iz motorja.

 

Je pa nekaj res in sicer, da verjetno je tukaj resni?no vseeno katerega izbere? ker vsak motor je po svoje odli?en vendar pri bencinarci mora? nujno vgraditi plin, ker druga?e bo? imel bistveno prevelik stro?ek goriva.

 

 

Sicer smo se pa ?e nekaj ?asa nazaj pogovarjali, da bi bilo dobro narediti vzporedni primerjalni test med Juresovo turbo bencinarco in turbo dieslom, ki bi se ga probali izposoditi na Gami oziroma a-cosmosu. Pa ne mislim da bi se ?li drag race ampak, da bi primerjali uporabnost ene in druge. ?al ni nikoli dovolj ?asa, da bi to naredili tako, da je pa? ve? ali manj dieselska CX-7 trenutno na tem forumu ena velika uganka.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo Amper

 

pojdi kot interesent po testnega in naredimo side by side

 

Boss - ne vprasaj koliko je servis na 20.000 za ta avto, sem spoznal prvo CX-7 v medvodah, je dizlca.

Servis na 20.000 460?!!!!! glavni faktor olje + aditiv, zopet neko specialno za DPF.....+ cena za servis v paketu

 

Cena avta Revolution je enaka, s tem da sedaj mo?no zaradi dizla spu??ajo bencinarje :harhar:

 

Ko smo CX-7 pred leti prvi? dobili na

test, takrat s turbobencinskim motorjem v

nosu, sem bil, priznam, precej navdu?en.

SUV, ki zna potegniti kot ?portni avto (in

se tako tudi ogla?ati in obna?ati), ob tem

pa ne ?rtvuje uporabnosti. Ja, imel je ro?ni

menjalnik, ampak okej, ob 260-’konjskem’

turbobencinarju je to razumljivo. ?portni

SUV pa?.

Uporabnost tudi pri sve?i CX-7 ostaja, a

kombinacija ?tirivaljnega, dizelskega potresovalca,

ki je bolj glasen kot zmogljiv, in ro?nega

menjalnika je strel v prazno. Ve? ro?ne

izolacije in dobra avtomatika bi vsaj upravi?ila

povsem povpre?ne zmogljivosti te Mazde.

CX-7? Ja, a le z turbobencincem.

 

Test, ki je dokaj detajlen

http://admin.adriamedia.si/ADMIN/upload/da...zb27Hpeshfz.pdf

 

In pa strosek rednih servisov 1.732? do 100.000km - potrjuje kar sem rekel 1.732?/4= 433?

 

 

Bom rekel da je do 100.000 dizelca DRAZJA kot bencina na plin ?e gledamo samo benz, avto, servis - z zavarovanjem mogo?e na istem, ampak vsi vemo da gre kasko na ceno novega, tako da razlika ni velika.

 

Kaj pride na 100.000 pa vsi vemo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

 

Za vle?enje prikolice bodi brez skrbi, da je pri dieslu konjev sploh pa navora (kar je pri vleki bistven podatek) ve? kot dovolj. Moje mnenje je da ne rabi? ve?, ker konec koncev je to SUV in ne dirkalnik, da bo? poskusil iztisniti ?e zadnjega konja iz motorja.

 

 

 

Boss ne pozabi da ta avto ima 1,8tone ze sam, navora mogoce je dost ampak po 2.000rpm gre obratomer v prazno. Ko sem delal izpit s prikolico tezjo od Golfa V (da pade v B+E) s cca 140 konji TDI sem speljal samo s sklopko ampak potem sem KOMAJ nabral 80 na uro zunaj mesta.

 

Instruktor se je drl, saltaj saltaj - jaz pa njemu pa sej sem ze v cetrti pri 3.000 pa ne gre nkamor...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss ne pozabi da ta avto ima 1,8tone ze sam, navora mogoce je dost ampak po 2.000rpm gre obratomer v prazno. Ko sem delal izpit s prikolico tezjo od Golfa V (da pade v B+E) s cca 140 konji TDI sem speljal samo s sklopko ampak potem sem KOMAJ nabral 80 na uro zunaj mesta.

 

Instruktor se je drl, saltaj saltaj - jaz pa njemu pa sej sem ze v cetrti pri 3.000 pa ne gre nkamor...:)

 

he,he,vidim,da je spet borba-benzinar ali traktor. :hudicek:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

he,he,vidim,da je spet borba-benzinar ali traktor. :hudicek:

 

to ni borba to so dejstva :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

 

Kaj pride na 100.000 pa vsi vemo

 

Na 100 kkm pa pride ni?, ker ma ta navor tud ketno namesto zobatega jermena. :harhar:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na 100 kkm pa pride ni?, ker ma ta navor tud ketno namesto zobatega jermena. :harhar:

 

kaj pa vodna pumpa in to?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kaj pa vodna pumpa in to?

 

kaksna vodna pumpa neki - ni? ne rabi? menjat, tud pr tistih z jermenom ne.

 

Pa do 100.000km je PET servisov in ne ?tirje kot si ti napisal, kar pomeni 346? na servis. Bencinar jih ima v tem ?asu 7 (oz. skoraj - pri 105.000km je ta sedmi). Pa sem kar 100%, da pri bencinarju ni servis ni?ji od 250? kar pomeni v tem obdobju torej 1750? oz. skoraj enako kot pri dieslu.

 

Ne pozabit, da vsako leto je obvezno zavarovanje dra?je od 200-400? (odvisno od premijskega razreda) kar recimo v 5 letih uporabe je to na grobo nekje cca 1.500?, kar tudi ni malo.

 

Luki? vedno spljuva diesle, ker je zaprise?eni bencina? zato njegovo mnenje v takih primerih te?ko dam kot referenco. Zanjga pa? vsak diesel ropota in smrdi tako kot meni kar nekaj foruma?ev tudi na tem forumu :harhar:

 

Zakaj nisi prilepil ?e Kapetanovi?ev komentar, kjer se ?udi od kod pospe?ek, ki je skoraj dve sekundi bolj?i kot v uradnih tehni?nih podatkih in je samo za sekundo slab?i kot pri bencinarki - za skoraj 100KM manj se mi to zdi odli?en podatek.

 

Aja pa ?e ta podatek, da z disela?om lahko uradno vle?e? prikolico, ki je 400kg te?ja od tiste, ki jo sme voziti bencinar. Tudi nosilnost diesela?a je nekaj vi?ja.

 

Pa ker smo glih pri vleki prikolice in da se je in?truktor drl, da pre?altaj je mislil, da mora? dati v peto saj je navora najve? pri cca 2.000-2.500 obratih ne pa da priganja? v obrate, ker s tem ne bo? ni? dosegel pri obremenjenem vozilu. Sicer bo pa kak?en ?ofer kamiona tole bolj razlo?il kako se vozi z nalo?enim in obremenjenim vozilom.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kaksna vodna pumpa neki - ni? ne rabi? menjat, tud pr tistih z jermenom ne.

 

Pa do 100.000km je PET servisov in ne ?tirje kot si ti napisal, kar pomeni 346? na servis. Bencinar jih ima v tem ?asu 7 (oz. skoraj - pri 105.000km je ta sedmi). Pa sem kar 100%, da pri bencinarju ni servis ni?ji od 250? kar pomeni v tem obdobju torej 1750? oz. skoraj enako kot pri dieslu.

 

Ne pozabit, da vsako leto je obvezno zavarovanje dra?je od 200-400? (odvisno od premijskega razreda) kar recimo v 5 letih uporabe je to na grobo nekje cca 1.500?, kar tudi ni malo.

 

Luki? vedno spljuva diesle, ker je zaprise?eni bencina? zato njegovo mnenje v takih primerih te?ko dam kot referenco. Zanjga pa? vsak diesel ropota in smrdi tako kot meni kar nekaj foruma?ev tudi na tem forumu :harhar:

 

Zakaj nisi prilepil ?e Kapetanovi?ev komentar, kjer se ?udi od kod pospe?ek, ki je skoraj dve sekundi bolj?i kot v uradnih tehni?nih podatkih in je samo za sekundo slab?i kot pri bencinarki - za skoraj 100KM manj se mi to zdi odli?en podatek.

 

Aja pa ?e ta podatek, da z disela?om lahko uradno vle?e? prikolico, ki je 400kg te?ja od tiste, ki jo sme voziti bencinar. Tudi nosilnost diesela?a je nekaj vi?ja.

 

Pa ker smo glih pri vleki prikolice in da se je in?truktor drl, da pre?altaj je mislil, da mora? dati v peto saj je navora najve? pri cca 2.000-2.500 obratih ne pa da priganja? v obrate, ker s tem ne bo? ni? dosegel pri obremenjenem vozilu. Sicer bo pa kak?en ?ofer kamiona tole bolj razlo?il kako se vozi z nalo?enim in obremenjenim vozilom.

 

20

40

60

80

so 4 je servisi a ne?

 

glede prikolice je to za to ker je dizlca cx7 tezja od bencinarke, tudi bencinarka ima 2 sekundi boljsi pospesek - preverjeno :)

 

kar se pa saltanja tice, ja se popolnoma strnijam, ampak problem je ker cutis sunke, potem pa ni nic, in to zelo vara, cukne potem pa se zvrti v prazno.

 

Luksic? Ja sej ti pa si ravno kontra.... :harhar:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

20

40

60

80

so 4 je servisi a ne?

 

glede prikolice je to za to ker je dizlca cx7 tezja od bencinarke, tudi bencinarka ima 2 sekundi boljsi pospesek - preverjeno :)

 

kar se pa saltanja tice, ja se popolnoma strnijam, ampak problem je ker cutis sunke, potem pa ni nic, in to zelo vara, cukne potem pa se zvrti v prazno.

 

Luksic? Ja sej ti pa si ravno kontra.... :harhar:

 

ja kaj pa na 100.000 sej ta servis se tudi ?teje al se ne :ne vem:

 

Bencinarca niti v sanjah nima pospe?ek 6,3 sekunde do 100 ampak bo kar dr?alo tam nekje 8,3 sekunde kot je navedeno v tehni?ni specifikaciji. 6,3 sekunde ma mogo?e 6-ka MPS, Cx-7 pa zarad svoje te?e ziher ne.

 

Kaj si mislil tole z Luki?em :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekak nista vi2 na isti valovni dol?ini; eden govori o osebi Luksic (morda minister Luk?i?), drugi pa o osebi Luki?, kar verjetno nista ista ljuda?! <_<:harhar::P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja kaj pa na 100.000 sej ta servis se tudi ?teje al se ne :ne vem:

 

Bencinarca niti v sanjah nima pospe?ek 6,3 sekunde do 100 ampak bo kar dr?alo tam nekje 8,3 sekunde kot je navedeno v tehni?ni specifikaciji. 6,3 sekunde ma mogo?e 6-ka MPS, Cx-7 pa zarad svoje te?e ziher ne.

 

Kaj si mislil tole z Luki?em :ne vem:

 

bom naredil moj dyno izpis...:)

 

ja tud ti si totalno proti benzom tako kot un kao prot dizlu :harhar:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e koga zanimajo real meritve na csti imam napravice in samo zrihtajte avte se dobimo in nardimo test.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja tud ti si totalno proti benzom tako kot un kao prot dizlu :harhar:

 

hehe manipulacija mrbit? :jupiii:

 

Jaz nikoli nisem rekel, da je bencinar zani? edino kar sem vedno govoril, da za isti efekt rabi? pri ne turbo bencinarju ?e kakega konja ve? kot pri dieslu. Lahko gre? preverit, da sem vedno samo poudarjal katere prednosti ima diesel in ne katere slabosti ima bencinar.

 

Se pravi, ?e re?em na primeru - sem recimo rekel da ima diesel ni?jo porabo in ne da ima bencinar vi?jo. ;)

 

Medtem, ko nekater pljuvajo ?ez diesele in vedno poudarjajo samo slabosti dieslov ne pa da na?tevajo prednosti bencinarja. In temu se re?e recimo pljuvanje ?ez neki, kar je ?isto nekaj drugega kot hvaljenje nasprotne stvrani.

 

Je pa hec, da ko recimo predstavim prednosti diesla morebitnemu interesentu kar naenkrat se antidiesela?i spustite v neko borbo diesel vs. bencin pa ?eprav je cela tema nastavljena tako, da se tehtno povejo argumenti prednosti ene in druge strani.

 

Sicer pa ne vem od kod ti tako prepri?anje, da sem proti bencinarjem, ?e zagovarjam diesle :ne vem:

?e si pa to zasledil v temle citatu potem pa res ne vem... :D

 

Je pa nekaj res in sicer, da verjetno je tukaj resni?no vseeno katerega izbere? ker vsak motor je po svoje odli?en vendar pri bencinarci mora? nujno vgraditi plin, ker druga?e bo? imel bistveno prevelik stro?ek goriva.

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja kaj pa na 100.000 sej ta servis se tudi ?teje al se ne :ne vem:

 

Bencinarca niti v sanjah nima pospe?ek 6,3 sekunde do 100 ampak bo kar dr?alo tam nekje 8,3 sekunde kot je navedeno v tehni?ni specifikaciji. 6,3 sekunde ma mogo?e 6-ka MPS, Cx-7 pa zarad svoje te?e ziher ne.

 

Kaj si mislil tole z Luki?em :ne vem:

 

6-ka MPS ima 6,6 sek po podatkih, pa vam povem, da je zelo te?ko pridet pod 7 v praksi, la?je je do 8 sek. pridet s CX-7. Ne znam pa si predstavljat 6,1 pri 3MPS s sprednjim pogonom.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

6-ka MPS ima 6,6 sek po podatkih, pa vam povem, da je zelo te?ko pridet pod 7 v praksi, la?je je do 8 sek. pridet s CX-7. Ne znam pa si predstavljat 6,1 pri 3MPS s sprednjim pogonom.

 

pa kje si ti izgubljena du?a

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne znam pa si predstavljat 6,1 pri 3MPS s sprednjim pogonom.

 

Mogo?e z zelo grobim oziroma nedrse?im asfaltom na kak?nem dirkali??u bi verjetno kar ?lo, ker je trojka kar precej la?ja od ?estice pa ?e izgube zaradi 4kolesnega pogona ni.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogo?e z zelo grobim oziroma nedrse?im asfaltom na kak?nem dirkali??u bi verjetno kar ?lo, ker je trojka kar precej la?ja od ?estice pa ?e izgube zaradi 4kolesnega pogona ni.

 

mislim,da je to v praksi nemogo?e.Vidim to v praksi pri kolegu,ko se non stop pri?igajo lu?ke proti zdrsavanju,avto pa koplje v prazno. :P

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.