Skoči na vsebino

Mazda CX-7

Ustvari kratki URL


peterrojec

Priporočeno sporočilo

mislim,da je to v praksi nemogo?e.Vidim to v praksi pri kolegu,ko se non stop pri?igajo lu?ke proti zdrsavanju,avto pa koplje v prazno. :P

 

Za to pa so montiral međ?ik batn.

 

Sicer pa take ceste kot jih imate pri vas, tam bi se ?e jugecu pri?igale te lu?ka ?e bi jih mel.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 151
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Sicer pa take ceste kot jih imate pri vas, tam bi se ?e jugecu pri?igale te lu?ka ?e bi jih mel.

 

to pa res nisi mogel bolj? povedat, ker oprijem asfalta slo cest je ?al slab na primorskem pa ?e slab?i saj je zgornja plast rahlo stopljena zaradi son?ne pripeke.

 

Trojka MPS bi ?ele na pravem dirkali??u z asfaltom z dobrim oprijemom , ?ele pokazala vse adute kjer bi zginili vse slabosti prednjega pogona.

 

Tudi recimo wtcc oziroma ?e prej DTM je lepo pokazal, da ?tirikolesni pogon daje prednost samo v de?ju in da dvokolesni je bolj?i v normalnih razmerah. So pa dana?nji FWD avtomobili tudi dobro uravnote?eni in prilagojeni, da prakti?no so skoraj bolj?i od RWD kar se ti?e dirkanja - ?e seveda od?ejemo fun factor.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

haha ne no :hohoho:

 

zate, ki ?ivi? 20 let v preteklosti je pa? to sme?no... mal poglej v kaj se dogaja v modernem moto?portu. Kako recimo zgleda v WTCC, kjer so po novem ?al samo ?e trije proizvajalci a je BMW kot edini RWD prepri?ljivo zadnji.

 

Pri BTCC-ju je v zadnjih 16 letih samo 1x bil prvak RWD avto in 1x 4WD.

 

Pri rallyu se poleg ?tirkolesno gnanih prakti?no najdejo edino ?e FWD dirkalniki, RWD-jev pa ni ve?. V gorskohitrostnih je mogo?e ?e najve?krat prisoten kak RWD pa ?e to bolj zato, ker je zaradi vo?nje v klanec oprejemljivost na zadnjih kolesih ve?ja kot na sprednjih.

 

Specializirani avtomobili kot formule, nascar in drag racing pa mislim, da ne sodijo med to primerjavo, ker debata je ?la v avtomobilih, ki so ali serijski ali pa rahlo predelani serijski avti iz mno?i?ne proizvodnje.

 

 

Po drugi strani je pa res, da ?e se govori o mo?i 300 konjev in ve? je zaradi torque steeringa za normalno uporabo pa? FWD preve? neroden in posledi?no nevaren in takat se v ve?ini pogon seli na ali vse ?tiri ali pa na zadnji kolesni par, ?e je le ta podport z vsemi mogo?imi elektronskimi pomagali.

 

Da pa me ne bo? zdele napadel, da vsi ?prtni avti z mnogo konji imajo pogon zadaj ali vse ?triri ti takoj povem, da temu ne oporekam ampak da ?e da? na dirkali??e dva enako te?ka avtomobila z enako mo?nim motorjem in enakimi gumami si upam trditi, da bo FWD pred RWD.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dva enako te?ka avtomobila z enako mo?nim motorjem in enakimi gumami si upam trditi, da bo FWD pred RWD.

 

Ktera 2 bi recimo dal za primerjavo, da vidmo ?e je realna tak?na trditev?! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Recimo Mazda 3 MPS proti BMW 335i coupe al pa Nissan Z350.

 

BMW je 45KM mo?nej?i z cca 100kil ve? in ima tudi cca 0,7 sekunde bolj?i rezultat do 100km/h.

 

Nissan je pa skoraj tam tam v te?i in ene 20KM ve?.

 

Si upam trditi, da oba tedva MPS-ka strese na kak?ni bolj zaviti stezi - bolj zaviti zato, da se gre res ugotavljanje kateri pogon je bolj?i, ker na ravnem je to brez veze preizku?at, a ne.

 

 

 

OFF Topic!!!

 

a lohka naredi? novo temo glede na to, da si moderator?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni.

Zgleda, da je moja tema zajadrala malo v druge vode… Me pa izklju?no zanima 2.2 dizel motor in ali ima +- 2s do 100Km/h zame to sploh ni bistveno . "Jures" hvala za link na test. ?e vedno imam vpra?anje glede TCS-ja. Kak?na je razlika na terenu, ?e je tcs v?gan ali pa izklopljen?

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni.

Zgleda, da je moja tema zajadrala malo v druge vode… Me pa izklju?no zanima 2.2 dizel motor in ali ima +- 2s do 100Km/h zame to sploh ni bistveno . "Jures" hvala za link na test. ?e vedno imam vpra?anje glede TCS-ja. Kak?na je razlika na terenu, ?e je tcs v?gan ali pa izklopljen?

LP

 

Ne vem ker ga ne morem izklopit - v glavnem po snezni podlagi se nisem mogel zabavati - jaz sunem avto pred ovinkom da bi zaslajdu zadnji del in zacel z gasom spredaj loviti, a on zacne ropotat lu?ke utripat, in ti ne pomaga gas, ker ga ne mores dat....rezultat nos v snegu....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz mam CX-7, bencinarko, sedaj staro 1 leto.

 

Ko sem kupoval pa? ?e ni bilo dizla, ampak po ceni kot je sedaj za ta avto je verjetno ne bi kupil - ne dizla niti bencinarja. Sej avto je super, ampak 37 jur?kov... to je kar dosti. Bi raje vzel tanovega Sorentota - ve? prostora, mo?nej?i dizel motor, precej ni?ja cena.

 

Ampak lani sem jo pa dobil 3 mesece mlado (oprema Revolution) za 28 jurjev - za ta denar takrat nisem mogel nikjer dobiti ve?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz mam CX-7, bencinarko, sedaj staro 1 leto.

 

Ko sem kupoval pa? ?e ni bilo dizla, ampak po ceni kot je sedaj za ta avto je verjetno ne bi kupil - ne dizla niti bencinarja. Sej avto je super, ampak 37 jur?kov... to je kar dosti. Bi raje vzel tanovega Sorentota - ve? prostora, mo?nej?i dizel motor, precej ni?ja cena.

 

Ampak lani sem jo pa dobil 3 mesece mlado (oprema Revolution) za 28 jurjev - za ta denar takrat nisem mogel nikjer dobiti ve?

 

no tle si pa zadel eno veliko bistvo, tudi jaz sem leta 2008 dobil novo cX7 revolution 2.3 za 31.000? + bluetooth in senzorji spredi-zadi.

 

Danes je osnovni avto 37.000 po ceniku, ocitno ze zastopnik kri?i, vzami dizla...... :ne vem:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes sem testno vozil Cx-7 diesel, ker me je firbec matral kolk je kej na tem, da je diesel res tolk neodziven kot trdijo.

 

Resnica je ?ist druga: zelo lepo potegne v vseh obratih tudi v peti in ?esti. Pospe?ek do 100km/h pa je resni?no u?itek.

 

Kjeje Luki? sli?al glasnost motorja mi ni jasno razen ?e je prej testiral kako premium znamko za 2x tolk ke?a kot je tale SUV. Pri 120-140km/h so se namre? sli?ale edino zimske gume.

 

Poraba se giblje nekje okrog 7,5 -8,5 l/100km.

 

V glavnem tole je ?ist spodobna alternativa turbobencinarju:

 

Aja Jures - ima 19" colska kolesa - sploh si nisem upal vpra?at kolk pride ena zimska guma, ?e bi jo kupil pri Mazda dilerju. Ima radar za mrtvi kot, ima pametne ?migav?ke, ima rikverc kamero, ki je celo uporabna pa ob?utno premehek volan, ki pri AC-vo?nji da premalo povratnega odziva.

 

Vpra?anje: a bi mel? bi, brez razmi?ljanja :notworth:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes sem testno vozil Cx-7 diesel, ker me je firbec matral kolk je kej na tem, da je diesel res tolk neodziven kot trdijo.

 

Resnica je ?ist druga: zelo lepo potegne v vseh obratih tudi v peti in ?esti. Pospe?ek do 100km/h pa je resni?no u?itek.

 

Kjeje Luki? sli?al glasnost motorja mi ni jasno razen ?e je prej testiral kako premium znamko za 2x tolk ke?a kot je tale SUV. Pri 120-140km/h so se namre? sli?ale edino zimske gume.

 

Poraba se giblje nekje okrog 7,5 -8,5 l/100km.

 

V glavnem tole je ?ist spodobna alternativa turbobencinarju:

 

Aja Jures - ima 19" colska kolesa - sploh si nisem upal vpra?at kolk pride ena zimska guma, ?e bi jo kupil pri Mazda dilerju. Ima radar za mrtvi kot, ima pametne ?migav?ke, ima rikverc kamero, ki je celo uporabna pa ob?utno premehek volan, ki pri AC-vo?nji da premalo povratnega odziva.

 

Vpra?anje: a bi mel? bi, brez razmi?ljanja :notworth:

 

pa madona, ti to ne pove?!!!!! soler :rolleyes:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pa madona, ti to ne pove?!!!!! soler :rolleyes:

 

Sorry... je bil bolj tak kratek test ene 30km glih tolk, da dobi ?lovk mal filing, za kaj bo treba ?parat v prihodnje.

 

?e vedno velja, da se bo treba zment enkrat, da nam ga dajo za kak?en dalj?i (vsaj enodnevni) test v zameno jim pa ga na forumu v kakem ?lanku/opisu predstavmo za vse, ki jih taka SUV zanima.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

evo... da ?e jaz dodam svoje vtise,

opravljano vozilo je Mazda CX-7 2.2 Diesel s 173 KM... cena okrog 33.000 EUR...

 

avto je visok, vstopanje in izstopanje je obvezno povezano z umazanimi hla?nicami,

polo?aj za volanom je izvrsten, potrebni pripomo?ki in stikala so vsi na "dohvat ruke",

displayi in upravljanje z njimi preko volanskih stikal NI najbolj intuitivno, in potrebuje mal?ek vadbe,

displayi na sredini so nerodno postavljeni, ter zastareli, v takem avtu bi pri?akoval enoten zaslon z vsemi potrebnimi informacijami na enem mestu, ?tevci so zaradi cevaste oblike pod dolo?eni, mi pogoji te?ko berljivi,

razen usnjenega naslona za roko na vratih zgledajo stranice vrat precej cenene...

 

prostora v avtu je glede na velikost sicer dovolj, vendar avto ni prostorsko ?udo kljub zunanjim dimenzijam,

pri mojih cca 190cm sem si sprednji sede? naravnal na udobje in pravo mero, pa je na zadnji klopi ?e vedno bilo dovolj prostora za noge, ?e so v avtu 4 osebe... za 5 oseb je prostor ?e malce tesen,

prtlja?nik je solidno velik, nalagalna povr?ina ravna z vi?ino nalaganja, podiranje sede?ev odli?no enostavno.

 

Vo?nja... ?uti, vidi in pozna se, da je avto ve?jih dimenzij... podvozje je precej trdo in ?portno naravnano, volan je premalo neposreden, pri vi?jih hitrostih bi si za?elel malce ve? povratne informacije s ceste, verjamem pa, da je to lahko povezano tudi s terenskim podvozjem, ki sicer neravnine po?ira udobno, za udarne luknje in slabo pokrpan asfalt pa je precej neudobno...

 

motor je odli?na izbira za tak avto, tih, tih tudi v vi?jih vrtljajih, kultiviran, brez pretirane turbo luknje, vle?e prijetno in solidno zvezno tudi od 1500 vrtljajev naprej... avto po ob?utku solidno pospe?i do 100 km/h, nad 100km/h je pospe?evanje zadovoljivo in ?isto ni? pomanjkljivo za normalno ali malce bolj dinami?no vo?njo...

 

poraba v ?asu testa je bila 8,7 litrov na 100km, kar je glede na ve?inoma mestno vo?njo ?isto sprejemljivo.

 

konkure?nost Mazde CX-7 je z novim motorjem zagotovo pridobljena, ?eprav bencinska verzija zaradi zelo dobrega turbomotorja nudi ve? veselja in u?itkov, seveda ob temu primerni porabi,

 

zato je CX-7 v segmentu ?minkerskih terencev po mojem mnenju s tem dizelskim motorjem zagotovo "best buy"

 

ali bi ga sam kupil ?

 

ne vem, ker se mi trenutno o tem ni potrebno odlo?ati :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za te va?e teste.

Sicer pa danes berem komentarje na siolovi strani in nekateri so res nesramni :angry: .

 

Bom moral res it na testno vo?njo ter potem fanj prespati. No, ?asa za premislek imam ?e dovolj. Na ogledu pa imam ?rnega, belega alpa sivega.

Zaenkrat hvala!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

to pa res glede komentarjev, ampak je ze tako, da tisti ki pisejo na takih portalih (ala 24ur, siol tvslo) so vecinoma luzerji...

 

tale zmaga: "Dejansko se je stara dobra Mazda 626 peljala bolje kot nova Mazda 6. ?alostno ampak resni?no."

:hohoho:

 

 

glede barve pa, jasno, crna :cheers:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ker Jures ni verjel glede servisov

 

Redno servisiranje do 120.000 km: 2252,36 EUR

 

20.000 km: 282,97 EUR / 40.000 km: 360,28 EUR / 60.000 km: 340,95 EUR / 80.000 km: 392,18 EUR / 100.000 km: 358,58 EUR / 120.000 km: 517,40 EUR

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

to pa res glede komentarjev, ampak je ze tako, da tisti ki pisejo na takih portalih (ala 24ur, siol tvslo) so vecinoma luzerji...

 

tale zmaga: "Dejansko se je stara dobra Mazda 626 peljala bolje kot nova Mazda 6. ?alostno ampak resni?no."

:hohoho:

glede barve pa, jasno, crna :cheers:

 

Res,enih par je takih cvetk. :hohoho: So pa res eni strokovnjaki pisali.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kr slabo mi je ko pi?ejo tak?ne bedarije. Ne dam veliko na tak?na mnenja bebavih frajr?kov, ki ima registriran avtoradio ( npr. bmw 3 star 15 let in ve? z musko vredno 3000?) in ko se vozi ob nabijanju muske, sedi tako postran da misli? da ga hemeroidi bolijo.

 

Sam sem prej vozil nem?ke avtomobile in z vsakim je bilo ?edalje ve? problemov in stro?kov (vedno kupil novega :vskalo: ), dokler nisem pre?altal na mazdo-do sedaj stro?ki izven rednega vzdr?evanja: 2 ?arnici v 6 letih (prej samo z golfom IV to?no 815.000 sit oz cca 3500?-verjemte da take cifre ne pozabi? kr tko. Crnilo neko vodilo pri kolesih, katalizator in komplet menjalnik se je razletel, ampak res razletel). Po treh letih pa je bil tak?en znotraj (znucan), da so ljudje mislili ?e smo ga ?mirglali.

 

Ne dam veliko na mnenja, dam pa veliko na lastne izku?nje in izku?nje prijateljev, ki povedo odkrito kolk jih nem?ki in drugi evropski avti jeb...jo. Ne pa mnenja tisti, ki za vsako ceno trdi da je nem?ki avto zakon, ?eprav doma komi spravlja skup cekine za popravila-va?n da drugi mislijo da je in, ker ima bemfla al pa audija zuni pred bajto- jih ?e kr neki poznam.

 

Ne se ozirat na tak?ne komentarje in verjemte lastnim isku?njam, zato.... GO GO MAZDA.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ker Jures ni verjel glede servisov

 

Kaj pa drobnemalenkosti poleg? To je redni servis - bremze, brisalci itd

 

Je mal drazje vseeno, no ni pa tako hudo...

Ej pada e mogo?e ne razumeva - jaz nimam ni? proti cx-7 z dizlom, le ?e me kdo vpra?a kaj bi izbral, bi gladko odvrnil dolgoro?no je stro?ek (LPG seveda) enak, a 260 konjev ki vle?e od 3.000 pa do 6.800 v vseh prestavah je nekaj nenadomestljivega....

 

ma?ina trga gate, ?e posebej od 80 na uro naprej

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa sej ni nih?e rekel, da je turbo bencinar ??i?. Jaz edino nisem verjel, da je 173 dieselskih konjev pre?voh kot je nekdo opisoval in sem se ?el tudi prakti?no prepri?at, kjer sem ugotovil, da nekateri pa? precej nabijajo v 3PM in da je diesel ?ist dobra zadeva in vrh glave dovolj za tisto kar od tazga avta zahtevamo.

 

Za dirkat po ovinkih pa? res ne bom izbral SUV-a tko, da se da ?ist dobro ?ivet s 173 dieselskimi konji?ki - navora imata pa oba prakti?no enako samo da diesel pri ni?jih obratih, bencinar pa pri vi?jih.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.