YavarYe X6V6 Napisano 18. marec, 2010 Prijavi Napisano 18. marec, 2010 mislim,da je to v praksi nemogo?e.Vidim to v praksi pri kolegu,ko se non stop pri?igajo lu?ke proti zdrsavanju,avto pa koplje v prazno. Za to pa so montiral međ?ik batn. Sicer pa take ceste kot jih imate pri vas, tam bi se ?e jugecu pri?igale te lu?ka ?e bi jih mel. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Boss Napisano 18. marec, 2010 Prijavi Napisano 18. marec, 2010 Sicer pa take ceste kot jih imate pri vas, tam bi se ?e jugecu pri?igale te lu?ka ?e bi jih mel. to pa res nisi mogel bolj? povedat, ker oprijem asfalta slo cest je ?al slab na primorskem pa ?e slab?i saj je zgornja plast rahlo stopljena zaradi son?ne pripeke. Trojka MPS bi ?ele na pravem dirkali??u z asfaltom z dobrim oprijemom , ?ele pokazala vse adute kjer bi zginili vse slabosti prednjega pogona. Tudi recimo wtcc oziroma ?e prej DTM je lepo pokazal, da ?tirikolesni pogon daje prednost samo v de?ju in da dvokolesni je bolj?i v normalnih razmerah. So pa dana?nji FWD avtomobili tudi dobro uravnote?eni in prilagojeni, da prakti?no so skoraj bolj?i od RWD kar se ti?e dirkanja - ?e seveda od?ejemo fun factor. Citiraj
LabiGT Napisano 18. marec, 2010 Prijavi Napisano 18. marec, 2010 FWD avtomobili tudi dobro uravnote?eni in prilagojeni, da prakti?no so skoraj bolj?i od RWD kar se ti?e dirkanja haha ne no Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Boss Napisano 18. marec, 2010 Prijavi Napisano 18. marec, 2010 haha ne no zate, ki ?ivi? 20 let v preteklosti je pa? to sme?no... mal poglej v kaj se dogaja v modernem moto?portu. Kako recimo zgleda v WTCC, kjer so po novem ?al samo ?e trije proizvajalci a je BMW kot edini RWD prepri?ljivo zadnji. Pri BTCC-ju je v zadnjih 16 letih samo 1x bil prvak RWD avto in 1x 4WD. Pri rallyu se poleg ?tirkolesno gnanih prakti?no najdejo edino ?e FWD dirkalniki, RWD-jev pa ni ve?. V gorskohitrostnih je mogo?e ?e najve?krat prisoten kak RWD pa ?e to bolj zato, ker je zaradi vo?nje v klanec oprejemljivost na zadnjih kolesih ve?ja kot na sprednjih. Specializirani avtomobili kot formule, nascar in drag racing pa mislim, da ne sodijo med to primerjavo, ker debata je ?la v avtomobilih, ki so ali serijski ali pa rahlo predelani serijski avti iz mno?i?ne proizvodnje. Po drugi strani je pa res, da ?e se govori o mo?i 300 konjev in ve? je zaradi torque steeringa za normalno uporabo pa? FWD preve? neroden in posledi?no nevaren in takat se v ve?ini pogon seli na ali vse ?tiri ali pa na zadnji kolesni par, ?e je le ta podport z vsemi mogo?imi elektronskimi pomagali. Da pa me ne bo? zdele napadel, da vsi ?prtni avti z mnogo konji imajo pogon zadaj ali vse ?triri ti takoj povem, da temu ne oporekam ampak da ?e da? na dirkali??e dva enako te?ka avtomobila z enako mo?nim motorjem in enakimi gumami si upam trditi, da bo FWD pred RWD. Citiraj
Z M A J Napisano 18. marec, 2010 Prijavi Napisano 18. marec, 2010 dva enako te?ka avtomobila z enako mo?nim motorjem in enakimi gumami si upam trditi, da bo FWD pred RWD. Ktera 2 bi recimo dal za primerjavo, da vidmo ?e je realna tak?na trditev?! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Boss Napisano 18. marec, 2010 Prijavi Napisano 18. marec, 2010 Recimo Mazda 3 MPS proti BMW 335i coupe al pa Nissan Z350. BMW je 45KM mo?nej?i z cca 100kil ve? in ima tudi cca 0,7 sekunde bolj?i rezultat do 100km/h. Nissan je pa skoraj tam tam v te?i in ene 20KM ve?. Si upam trditi, da oba tedva MPS-ka strese na kak?ni bolj zaviti stezi - bolj zaviti zato, da se gre res ugotavljanje kateri pogon je bolj?i, ker na ravnem je to brez veze preizku?at, a ne. OFF Topic!!! a lohka naredi? novo temo glede na to, da si moderator? Citiraj
AmpeR Napisano 18. marec, 2010 Prijavi Napisano 18. marec, 2010 Pozdravljeni. Zgleda, da je moja tema zajadrala malo v druge vode… Me pa izklju?no zanima 2.2 dizel motor in ali ima +- 2s do 100Km/h zame to sploh ni bistveno . "Jures" hvala za link na test. ?e vedno imam vpra?anje glede TCS-ja. Kak?na je razlika na terenu, ?e je tcs v?gan ali pa izklopljen? LP Citiraj
jures Napisano 18. marec, 2010 Prijavi Napisano 18. marec, 2010 Pozdravljeni.Zgleda, da je moja tema zajadrala malo v druge vode… Me pa izklju?no zanima 2.2 dizel motor in ali ima +- 2s do 100Km/h zame to sploh ni bistveno . "Jures" hvala za link na test. ?e vedno imam vpra?anje glede TCS-ja. Kak?na je razlika na terenu, ?e je tcs v?gan ali pa izklopljen? LP Ne vem ker ga ne morem izklopit - v glavnem po snezni podlagi se nisem mogel zabavati - jaz sunem avto pred ovinkom da bi zaslajdu zadnji del in zacel z gasom spredaj loviti, a on zacne ropotat lu?ke utripat, in ti ne pomaga gas, ker ga ne mores dat....rezultat nos v snegu.... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Marko_mx-3 Napisano 18. marec, 2010 Prijavi Napisano 18. marec, 2010 Sej ne vem od kje naprej bi raz?lenil tole temo, se preve? prepleta. Razen ?e bi samo pobrisal kar se ti?e nevmesnih in bencin, bencin, bencin Citiraj
kerr Napisano 19. marec, 2010 Prijavi Napisano 19. marec, 2010 jaz mam CX-7, bencinarko, sedaj staro 1 leto. Ko sem kupoval pa? ?e ni bilo dizla, ampak po ceni kot je sedaj za ta avto je verjetno ne bi kupil - ne dizla niti bencinarja. Sej avto je super, ampak 37 jur?kov... to je kar dosti. Bi raje vzel tanovega Sorentota - ve? prostora, mo?nej?i dizel motor, precej ni?ja cena. Ampak lani sem jo pa dobil 3 mesece mlado (oprema Revolution) za 28 jurjev - za ta denar takrat nisem mogel nikjer dobiti ve? Citiraj
jures Napisano 20. marec, 2010 Prijavi Napisano 20. marec, 2010 jaz mam CX-7, bencinarko, sedaj staro 1 leto. Ko sem kupoval pa? ?e ni bilo dizla, ampak po ceni kot je sedaj za ta avto je verjetno ne bi kupil - ne dizla niti bencinarja. Sej avto je super, ampak 37 jur?kov... to je kar dosti. Bi raje vzel tanovega Sorentota - ve? prostora, mo?nej?i dizel motor, precej ni?ja cena. Ampak lani sem jo pa dobil 3 mesece mlado (oprema Revolution) za 28 jurjev - za ta denar takrat nisem mogel nikjer dobiti ve? no tle si pa zadel eno veliko bistvo, tudi jaz sem leta 2008 dobil novo cX7 revolution 2.3 za 31.000? + bluetooth in senzorji spredi-zadi. Danes je osnovni avto 37.000 po ceniku, ocitno ze zastopnik kri?i, vzami dizla...... :ne vem: Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Z M A J Napisano 22. marec, 2010 Prijavi Napisano 22. marec, 2010 Itak so pa dizli IN, ne vem kdo ?e bencince kupuje?! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Boss Napisano 22. marec, 2010 Prijavi Napisano 22. marec, 2010 Danes sem testno vozil Cx-7 diesel, ker me je firbec matral kolk je kej na tem, da je diesel res tolk neodziven kot trdijo. Resnica je ?ist druga: zelo lepo potegne v vseh obratih tudi v peti in ?esti. Pospe?ek do 100km/h pa je resni?no u?itek. Kjeje Luki? sli?al glasnost motorja mi ni jasno razen ?e je prej testiral kako premium znamko za 2x tolk ke?a kot je tale SUV. Pri 120-140km/h so se namre? sli?ale edino zimske gume. Poraba se giblje nekje okrog 7,5 -8,5 l/100km. V glavnem tole je ?ist spodobna alternativa turbobencinarju: Aja Jures - ima 19" colska kolesa - sploh si nisem upal vpra?at kolk pride ena zimska guma, ?e bi jo kupil pri Mazda dilerju. Ima radar za mrtvi kot, ima pametne ?migav?ke, ima rikverc kamero, ki je celo uporabna pa ob?utno premehek volan, ki pri AC-vo?nji da premalo povratnega odziva. Vpra?anje: a bi mel? bi, brez razmi?ljanja Citiraj
jures Napisano 23. marec, 2010 Prijavi Napisano 23. marec, 2010 Danes sem testno vozil Cx-7 diesel, ker me je firbec matral kolk je kej na tem, da je diesel res tolk neodziven kot trdijo. Resnica je ?ist druga: zelo lepo potegne v vseh obratih tudi v peti in ?esti. Pospe?ek do 100km/h pa je resni?no u?itek. Kjeje Luki? sli?al glasnost motorja mi ni jasno razen ?e je prej testiral kako premium znamko za 2x tolk ke?a kot je tale SUV. Pri 120-140km/h so se namre? sli?ale edino zimske gume. Poraba se giblje nekje okrog 7,5 -8,5 l/100km. V glavnem tole je ?ist spodobna alternativa turbobencinarju: Aja Jures - ima 19" colska kolesa - sploh si nisem upal vpra?at kolk pride ena zimska guma, ?e bi jo kupil pri Mazda dilerju. Ima radar za mrtvi kot, ima pametne ?migav?ke, ima rikverc kamero, ki je celo uporabna pa ob?utno premehek volan, ki pri AC-vo?nji da premalo povratnega odziva. Vpra?anje: a bi mel? bi, brez razmi?ljanja pa madona, ti to ne pove?!!!!! soler Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Boss Napisano 23. marec, 2010 Prijavi Napisano 23. marec, 2010 pa madona, ti to ne pove?!!!!! soler Sorry... je bil bolj tak kratek test ene 30km glih tolk, da dobi ?lovk mal filing, za kaj bo treba ?parat v prihodnje. ?e vedno velja, da se bo treba zment enkrat, da nam ga dajo za kak?en dalj?i (vsaj enodnevni) test v zameno jim pa ga na forumu v kakem ?lanku/opisu predstavmo za vse, ki jih taka SUV zanima. Citiraj
KAALman Napisano 23. marec, 2010 Prijavi Napisano 23. marec, 2010 evo... da ?e jaz dodam svoje vtise, opravljano vozilo je Mazda CX-7 2.2 Diesel s 173 KM... cena okrog 33.000 EUR... avto je visok, vstopanje in izstopanje je obvezno povezano z umazanimi hla?nicami, polo?aj za volanom je izvrsten, potrebni pripomo?ki in stikala so vsi na "dohvat ruke", displayi in upravljanje z njimi preko volanskih stikal NI najbolj intuitivno, in potrebuje mal?ek vadbe, displayi na sredini so nerodno postavljeni, ter zastareli, v takem avtu bi pri?akoval enoten zaslon z vsemi potrebnimi informacijami na enem mestu, ?tevci so zaradi cevaste oblike pod dolo?eni, mi pogoji te?ko berljivi, razen usnjenega naslona za roko na vratih zgledajo stranice vrat precej cenene... prostora v avtu je glede na velikost sicer dovolj, vendar avto ni prostorsko ?udo kljub zunanjim dimenzijam, pri mojih cca 190cm sem si sprednji sede? naravnal na udobje in pravo mero, pa je na zadnji klopi ?e vedno bilo dovolj prostora za noge, ?e so v avtu 4 osebe... za 5 oseb je prostor ?e malce tesen, prtlja?nik je solidno velik, nalagalna povr?ina ravna z vi?ino nalaganja, podiranje sede?ev odli?no enostavno. Vo?nja... ?uti, vidi in pozna se, da je avto ve?jih dimenzij... podvozje je precej trdo in ?portno naravnano, volan je premalo neposreden, pri vi?jih hitrostih bi si za?elel malce ve? povratne informacije s ceste, verjamem pa, da je to lahko povezano tudi s terenskim podvozjem, ki sicer neravnine po?ira udobno, za udarne luknje in slabo pokrpan asfalt pa je precej neudobno... motor je odli?na izbira za tak avto, tih, tih tudi v vi?jih vrtljajih, kultiviran, brez pretirane turbo luknje, vle?e prijetno in solidno zvezno tudi od 1500 vrtljajev naprej... avto po ob?utku solidno pospe?i do 100 km/h, nad 100km/h je pospe?evanje zadovoljivo in ?isto ni? pomanjkljivo za normalno ali malce bolj dinami?no vo?njo... poraba v ?asu testa je bila 8,7 litrov na 100km, kar je glede na ve?inoma mestno vo?njo ?isto sprejemljivo. konkure?nost Mazde CX-7 je z novim motorjem zagotovo pridobljena, ?eprav bencinska verzija zaradi zelo dobrega turbomotorja nudi ve? veselja in u?itkov, seveda ob temu primerni porabi, zato je CX-7 v segmentu ?minkerskih terencev po mojem mnenju s tem dizelskim motorjem zagotovo "best buy" ali bi ga sam kupil ? ne vem, ker se mi trenutno o tem ni potrebno odlo?ati Citiraj LP KAALman
AmpeR Napisano 24. marec, 2010 Prijavi Napisano 24. marec, 2010 Hvala za te va?e teste.Sicer pa danes berem komentarje na siolovi strani in nekateri so res nesramni . Bom moral res it na testno vo?njo ter potem fanj prespati. No, ?asa za premislek imam ?e dovolj. Na ogledu pa imam ?rnega, belega alpa sivega. Zaenkrat hvala! Citiraj
LabiGT Napisano 24. marec, 2010 Prijavi Napisano 24. marec, 2010 to pa res glede komentarjev, ampak je ze tako, da tisti ki pisejo na takih portalih (ala 24ur, siol tvslo) so vecinoma luzerji... tale zmaga: "Dejansko se je stara dobra Mazda 626 peljala bolje kot nova Mazda 6. ?alostno ampak resni?no." glede barve pa, jasno, crna Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Boss Napisano 24. marec, 2010 Prijavi Napisano 24. marec, 2010 Ker Jures ni verjel glede servisov Redno servisiranje do 120.000 km: 2252,36 EUR 20.000 km: 282,97 EUR / 40.000 km: 360,28 EUR / 60.000 km: 340,95 EUR / 80.000 km: 392,18 EUR / 100.000 km: 358,58 EUR / 120.000 km: 517,40 EUR Citiraj
Sishi Napisano 24. marec, 2010 Prijavi Napisano 24. marec, 2010 tale zmaga: "Dejansko se je stara dobra Mazda 626 peljala bolje kot nova Mazda 6. ?alostno ampak resni?no." P.S. Kje si to prebral? Citiraj Sex, V6 and Rock 'N' Roll
Alex Napisano 24. marec, 2010 Prijavi Napisano 24. marec, 2010 to pa res glede komentarjev, ampak je ze tako, da tisti ki pisejo na takih portalih (ala 24ur, siol tvslo) so vecinoma luzerji... tale zmaga: "Dejansko se je stara dobra Mazda 626 peljala bolje kot nova Mazda 6. ?alostno ampak resni?no." glede barve pa, jasno, crna Res,enih par je takih cvetk. So pa res eni strokovnjaki pisali. Citiraj
mazda3 2010 Napisano 24. marec, 2010 Prijavi Napisano 24. marec, 2010 Kr slabo mi je ko pi?ejo tak?ne bedarije. Ne dam veliko na tak?na mnenja bebavih frajr?kov, ki ima registriran avtoradio ( npr. bmw 3 star 15 let in ve? z musko vredno 3000?) in ko se vozi ob nabijanju muske, sedi tako postran da misli? da ga hemeroidi bolijo. Sam sem prej vozil nem?ke avtomobile in z vsakim je bilo ?edalje ve? problemov in stro?kov (vedno kupil novega ), dokler nisem pre?altal na mazdo-do sedaj stro?ki izven rednega vzdr?evanja: 2 ?arnici v 6 letih (prej samo z golfom IV to?no 815.000 sit oz cca 3500?-verjemte da take cifre ne pozabi? kr tko. Crnilo neko vodilo pri kolesih, katalizator in komplet menjalnik se je razletel, ampak res razletel). Po treh letih pa je bil tak?en znotraj (znucan), da so ljudje mislili ?e smo ga ?mirglali. Ne dam veliko na mnenja, dam pa veliko na lastne izku?nje in izku?nje prijateljev, ki povedo odkrito kolk jih nem?ki in drugi evropski avti jeb...jo. Ne pa mnenja tisti, ki za vsako ceno trdi da je nem?ki avto zakon, ?eprav doma komi spravlja skup cekine za popravila-va?n da drugi mislijo da je in, ker ima bemfla al pa audija zuni pred bajto- jih ?e kr neki poznam. Ne se ozirat na tak?ne komentarje in verjemte lastnim isku?njam, zato.... GO GO MAZDA. Citiraj
jures Napisano 25. marec, 2010 Prijavi Napisano 25. marec, 2010 Ker Jures ni verjel glede servisov Kaj pa drobnemalenkosti poleg? To je redni servis - bremze, brisalci itd Je mal drazje vseeno, no ni pa tako hudo...Ej pada e mogo?e ne razumeva - jaz nimam ni? proti cx-7 z dizlom, le ?e me kdo vpra?a kaj bi izbral, bi gladko odvrnil dolgoro?no je stro?ek (LPG seveda) enak, a 260 konjev ki vle?e od 3.000 pa do 6.800 v vseh prestavah je nekaj nenadomestljivega.... ma?ina trga gate, ?e posebej od 80 na uro naprej Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Boss Napisano 25. marec, 2010 Prijavi Napisano 25. marec, 2010 Pa sej ni nih?e rekel, da je turbo bencinar ??i?. Jaz edino nisem verjel, da je 173 dieselskih konjev pre?voh kot je nekdo opisoval in sem se ?el tudi prakti?no prepri?at, kjer sem ugotovil, da nekateri pa? precej nabijajo v 3PM in da je diesel ?ist dobra zadeva in vrh glave dovolj za tisto kar od tazga avta zahtevamo. Za dirkat po ovinkih pa? res ne bom izbral SUV-a tko, da se da ?ist dobro ?ivet s 173 dieselskimi konji?ki - navora imata pa oba prakti?no enako samo da diesel pri ni?jih obratih, bencinar pa pri vi?jih. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.