Skoči na vsebino

Mazda CX-7

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ko bo vzporedni test predlagam tudi tole:

 

16 x 37kg plo??ic

7 x 25kg lima za plo??ice

__________________

767kg

 

11,9s do 100 :danzoman:

razen daljse zavorne in mehkejsega serva nisem custl velike razlike

:punk:

post-2637-1269514704_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • Odgovori 151
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Hehe LOL

 

komentar na tole sliko bi bil: "moja mazda je lahko tudi kamion" :danzoman:

33112_1.png

Napisano

Jures amater :P:D

3/4 palete pregradnih elementov

 

cca. 75kom x 9,4kg = 705kg!!!

 

u yebote :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Madmax

Se dobiva ob polnoci na brncicevi na drag bitki....:) prpel svoj material...

Pol pa sosed jamra a ni skoda avta....ja pi... Nimam ga da ga gledam, pr men zval dela ne pa travo mul na pasnikih...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Eno vpra?anje, ki zadeva cx7.

 

Se da pri nas v SLO kupiti cx7 z avtomatskim menjalnikom?

Sem prebral, da je tak menjalnik samo v USA verziji.

In da ima kolikor toliko sposobno ma?ino?

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

Eno vpra?anje, ki zadeva cx7.

 

Se da pri nas v SLO kupiti cx7 z avtomatskim menjalnikom?

Sem prebral, da je tak menjalnik samo v USA verziji.

In da ima kolikor toliko sposobno ma?ino?

 

Pojdi se peljat s 2.3 turbakom pa potem paovej ?e je to po tvoje "sposobna" ma?ina.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

:blush:

 

Si predstavljam kaj zanimivega se lahko po?ne s "Turba?em"...ma, povdarek je predvsem na avtomatskem menjalniku...

Foter bi rad nekaj takega...pa mal je v letih, pa se mu ne lu?ta ve? ?altat...no in dolge poti in to...torej...

...avtomatski menjalnik...DA ali NE, v Sloveniji :)

 

Jaz itak prisegam na ro?ni menjalnik...da naw pomote!!!

 

In ?e smo ?e pri temu, bencinarja, s predelavo na plin ali dizla?

 

Hvala

Mister polizman...go get a DONUT!!!

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pozdravljeni!

 

Evo, ravno kar sem se vrnil iz testne vo?nje z CX-7 oprema Revolution Luxury! Ob?utki so mi bili izjemni. Kot, da bi vozil neko ?portno limuzino :bravo: . Sicer nisem zahteven glede pospe?kov toda ta trahtor?ek zelo solidno potegne in kar na hitro sem imel 130 na lokalni cesti. Res je u?itek in kakor je Boss napisal tudi v 5. in 6. prestavi ?e vedno lepo vle?e (400Nm se zelo pozna) :hudicek: .

Podvozje se mi je zdelo kar ?portno, saj je skozi ovinke lepo dr?alo cesto, mogo?e pa celo malo pretrdo. Verjetno so to krive 19. colske gume. Kar se ti?e opreme sem se nekako odlo?il, da radarja in stre?nega okna ne potrebujem (je takoj -2.000?), sem pa malo v dilemi pri barvi in gumah. Testiral sem cx7 v beli barvi, zraven pa je bila ?rna mazda6. ?rna mi je lepa barva toda je pa zelo delikat in res je vsaka pikica videti na njej tako, da ?rno sem odpisal. Zdaj moram ?e sivo in metalno modro videti v ?ivo, trenutno vodi bela. Pri gumah pa bi raje vzel 18. colske (19 ne vem, koliko so za po terenu?!). Kaj mislite, da je mo?no pri opremi Revolution vzeti 18. colske plati??a (serijsko je 19)?

 

No, prvi napredek sem ?e naredil. Zdaj pa me ?aka ?e najte?je in to, kako ?eno :vskalo: prepri?ati ta preskok iz mazde 6 na cx-7!

LP

Napisano

Pozdravljeni!

 

Evo, ravno kar sem se vrnil iz testne vo?nje z CX-7 oprema Revolution Luxury! Ob?utki so mi bili izjemni. Kot, da bi vozil neko ?portno limuzino :bravo: . Sicer nisem zahteven glede pospe?kov toda ta trahtor?ek zelo solidno potegne in kar na hitro sem imel 130 na lokalni cesti. Res je u?itek in kakor je Boss napisal tudi v 5. in 6. prestavi ?e vedno lepo vle?e (400Nm se zelo pozna) :hudicek: .

Podvozje se mi je zdelo kar ?portno, saj je skozi ovinke lepo dr?alo cesto, mogo?e pa celo malo pretrdo. Verjetno so to krive 19. colske gume. Kar se ti?e opreme sem se nekako odlo?il, da radarja in stre?nega okna ne potrebujem (je takoj -2.000?), sem pa malo v dilemi pri barvi in gumah. Testiral sem cx7 v beli barvi, zraven pa je bila ?rna mazda6. ?rna mi je lepa barva toda je pa zelo delikat in res je vsaka pikica videti na njej tako, da ?rno sem odpisal. Zdaj moram ?e sivo in metalno modro videti v ?ivo, trenutno vodi bela. Pri gumah pa bi raje vzel 18. colske (19 ne vem, koliko so za po terenu?!). Kaj mislite, da je mo?no pri opremi Revolution vzeti 18. colske plati??a (serijsko je 19)?

 

No, prvi napredek sem ?e naredil. Zdaj pa me ?aka ?e najte?je in to, kako ?eno :vskalo: prepri?ati ta preskok iz mazde 6 na cx-7!

LP

 

19 ne sam da so trde so tudi svinjsko drage, ze moje 18 zimske so me sokirale, z 19 si verjento na meji 1000?...

 

So pa lepe :blush:

Bela je pa :ljubezen:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Temno modra je tut noro lepa, mnogo lep?a kokr bordo rde?a metalik, a ne Jures? :harhar::P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Temno modra je tut noro lepa, mnogo lep?a kokr bordo rde?a metalik, a ne Jures? :harhar::P

 

modra pa ne potegne, predvsem zadaj kjer so rdece luci

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

?io!

Da malo spet zbudim mojo temo. Po vsej verjetnosti bo letnik 2011, ker ?e ga zdaj naro?im bo ravno za novo leto pri meni. Cena novega pa mi pride na cca. 38.000?. Druga varianta je, da bi vozilo naro?il (to?no tako opremo, kot ?elim) in potem avto hi?a registrira kot testno in po cca. 3 mesecih mi jo proda kot testno vozilo. Razlika v tem primeru pride cca. 4000? cenej?e. Kaj pravite na to? Je za riskirat in kupit testno? Imam ob?utek, da taka vozila pridejo ?e »zjahana« Ne vem, mogo?e se pa motim. Testnega nisem ?e nikoli kupil.

 

Lp

Napisano

?io!

Da malo spet zbudim mojo temo. Po vsej verjetnosti bo letnik 2011, ker ?e ga zdaj naro?im bo ravno za novo leto pri meni. Cena novega pa mi pride na cca. 38.000?. Druga varianta je, da bi vozilo naro?il (to?no tako opremo, kot ?elim) in potem avto hi?a registrira kot testno in po cca. 3 mesecih mi jo proda kot testno vozilo. Razlika v tem primeru pride cca. 4000? cenej?e. Kaj pravite na to? Je za riskirat in kupit testno? Imam ob?utek, da taka vozila pridejo ?e »zjahana« Ne vem, mogo?e se pa motim. Testnega nisem ?e nikoli kupil.

 

Lp

 

?e je avto hi?a resna potem ni straha za testna vozila imam dobre in tudi malo manj dobre izku?nje. Naslednji? bi ?e vzel testno vozilo ampak preverjeno. (?e je tako, da ga za tebe naro?ijo mislim, da ne sme biti problema)

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Jaz sem sedanjo (2008) in prejsnjo (2003) sestico kupil na tak nacin... in nisem imel nobenih problemov... Prejsnjo sem kupil tako kot je bila (oprema)... pri sedanji pa sem izbiral barvo, paket opreme,... Edino precej prej se je treba odlocit... da jo narocijo, da pride... da jo imajo cca. 3 mesece registrirano... in v tem casu ima prevozenih okoli 10K do 15K km ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz sem sedanjo (2008) in prejsnjo (2003) sestico kupil na tak nacin... in nisem imel nobenih problemov... Prejsnjo sem kupil tako kot je bila (oprema)... pri sedanji pa sem izbiral barvo, paket opreme,... Edino precej prej se je treba odlocit... da jo narocijo, da pride... da jo imajo cca. 3 mesece registrirano... in v tem casu ima prevozenih okoli 10K do 15K km ...

 

In kolk si profitiral glede na ceno nove?

33112_1.png

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

?ivjo!

Mi ?tudiramo o nakupu te mazde. Ampak ker japonci pogosto menjajo modele avtomobilov nas zanima ?e se spla?a kupit ta model in da nebo pri?el naslednje leto nov ven... ker potem nismo ni? naredil :D

 

Malo pa dvomim tudi v prostor, ker sem ?e v avtu sedel in ker smo malo bolj obilnej?a dru?ina :D me skrbi za prostor.. otroci pa tudi niso ve? dojen?ki.

 

Malo nas tudi mu?ijo dodatki, ker mi bi radi imeli vse dodatke (elita :P ) vsi dodatki so Revolution Luxury paket, ampak pri selmarju nimajo avta trenutno naprodaj z vsem tem, zato je naslednji problem uvoz iz Japonske koliko dolgo bi to trajalo in ali je kje v evropi skladi??e teh avtov, ker mi nebi ?akali na avto 2 meseca :D

 

LP

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

In kolk si profitiral glede na ceno nove?

 

Sele zdaj videl tole.... :) ... sem takrat izgleda spregledal... Cena je bila nizja slabih 5.000? pri zadnji ... Pri prejsnji se pa ne spomnim vec :) ... Mislim, da okoli 700.000 SIT :) Vem, da je prejsnja bila 4.4 mio. SIT ... Koliko je takrat bila nova pa ne vem vec ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Mazda je pred leti za?la v krizo in jo je kupil Ford.

 

Tole pa mislim, da ne dr?i... so pa skupaj sodelovali (t.i. Joint venture), kar pa kolikor vem je sedaj stvar preteklosti.

 

Malo prebiram zadeve zdaj, ker sem nov tukaj... radovednost pa velika :P

Pardon. <_<

  • 2 leti kasneje...
Napisano

Zdravo. Rahlo se zanimam za nakup cx7, pa sem se odlocil zbrati kaksna mnenja in izkusnje iz prve roke. Torej lastniki mazde cx7 prosim razpisite se, na kaj biti pozoren pri nakupu rabljenega avta. Kaksne so kaj slabosti in kaksne so dobre strani. Naj bo predvsem govora o 2,3 bencin lahko pa brez problema tudi kaksno mnenje o dizlih.

Za to temo sem se odlocil zato ker je o cx 7 zelo malo problematike opisane na forumu (v primerjavi z m6).

Napisano

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
    • Pogubljen ameriški bombnik v objemu slovenskih gora | 24ur.com WWW.24UR.COM Suh sneg je škripal pod nogami, na lase in brado so se lepili beli kristali, ko je začela četica pohodnikov v mrzlem novembrskem jutru gaziti...  
    • Sej vemo kaj ga je zmotil...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.