Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdravljeni,

prosim za nasvet.

Na moji Mazdi 6, CD 120, letnik 2003, so se mi zadnji teden pojavile te?ave in sicer klenkanje - tol?enje motorja. Zvok se pojavi ob prostem teku (npr. ?akajo? v kri?i??u) ter se nato pri pospe?evanju - vo?nji, nadaljuje ?e cca. 3-5 km pri ?emer avto "cuka"(kot bi tekel pod tremi cilindri), zatem se pa umiri in kot, da ne bi bilo ni? narobe. Ra?unalnik ne javi popolnoma nobene napake zato sklepam, da je mogo?e problem v gorivu (nafti). To se mi je za?elo dogajati kar hitro po to?enju goriva (Petrol). Sprva sem pomislil, da se sli?i napenjalec micro jermena, vendar potem (logi?no) avto ne bi "cukal". Ob "tol?enju" v prostem teku so vrtljaji motorja popolnoma normalni, kot pa ?e re?eno, za?ne cukati pri dodajanju plina - pospe?evanju.

Ima kdo mogo?e kak?no podobno izku?njo ali nasvet? je mo?no da bo "crknila" kak?na ?oba? podlo?ke na ?obah so bile menjane, servisi redni na poobla??enemu servisu, prevo?enih pa imam 275.000 km.

Vnaprej hvala za nasvete.

Napisano

pozdravljeni,

prosim za nasvet.

Na moji Mazdi 6, CD 120, letnik 2003, so se mi zadnji teden pojavile te?ave in sicer klenkanje - tol?enje motorja. Zvok se pojavi ob prostem teku (npr. ?akajo? v kri?i??u) ter se nato pri pospe?evanju - vo?nji, nadaljuje ?e cca. 3-5 km pri ?emer avto "cuka"(kot bi tekel pod tremi cilindri), zatem se pa umiri in kot, da ne bi bilo ni? narobe. Ra?unalnik ne javi popolnoma nobene napake zato sklepam, da je mogo?e problem v gorivu (nafti). To se mi je za?elo dogajati kar hitro po to?enju goriva (Petrol). Sprva sem pomislil, da se sli?i napenjalec micro jermena, vendar potem (logi?no) avto ne bi "cukal". Ob "tol?enju" v prostem teku so vrtljaji motorja popolnoma normalni, kot pa ?e re?eno, za?ne cukati pri dodajanju plina - pospe?evanju.

Ima kdo mogo?e kak?no podobno izku?njo ali nasvet? je mo?no da bo "crknila" kak?na ?oba? podlo?ke na ?obah so bile menjane, servisi redni na poobla??enemu servisu, prevo?enih pa imam 275.000 km.

Vnaprej hvala za nasvete.

 

helow :-)

ka tak deluje motor ko je ogret al bolj hladen? men npr. ko je hladen tolce nad 1000 obrati pa do 1500. ko se pa ogreje pa se ne slisi vec tolcenja. mozno da so sobe. nekje sem tud prebral na forumu da po tulkih kilometrih so sobe ze kar obrabljene oz velik nafte so dal cez tak da za zacetek da je dobr dat kak dodatek gorivu zdej ne vem tocn kak se mu rece megasol nekak tak. mogoce ti bo kdo od izkusenih znal svetovat kej bolje:-)

:zoom-zoom:

Napisano

helow :-)

ka tak deluje motor ko je ogret al bolj hladen? men npr. ko je hladen tolce nad 1000 obrati pa do 1500. ko se pa ogreje pa se ne slisi vec tolcenja. mozno da so sobe. nekje sem tud prebral na forumu da po tulkih kilometrih so sobe ze kar obrabljene oz velik nafte so dal cez tak da za zacetek da je dobr dat kak dodatek gorivu zdej ne vem tocn kak se mu rece megasol nekak tak. mogoce ti bo kdo od izkusenih znal svetovat kej bolje:-)

 

motor tol?e pri normalni delovni temperaturi, se pravi, ko je ogret, v prostem teku. Kje pa lohk kupi? tale dodatek?

Napisano

@Mihael, sem kar na?emu dr. Pelku v mail prilepil vse te tvoje podatke, ki si jih napisal in ko mi bo odgovoril, ti tule posredujem strokovni odgovor. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

@Mihael, sem kar na?emu dr. Pelku v mail prilepil vse te tvoje podatke, ki si jih napisal in ko mi bo odgovoril, ti tule posredujem strokovni odgovor. :D

 

ej hvala ti res. Tej pa ?e ima kak?no idejo kaj bi lohk blo narobe lepo prosim za informacijo
Napisano

Pomoje so tut ?obe. ?e ti enkrat tko precej cuka, ti noben dodatek ne bo pomagal .Tisti dodatki so bolj kot ne preventiva. Lahko poskusi? s kalibracijo ?ob, navodila ima? tudi na forumu, ?eprav tudi to mislim da ne bo nekega posebnega doprinosa.

 

Za prvo silo pejdi na test, da ti povejo katera ?oba (?e je ?oba kriva) je defektna.

Napisano

Pomoje so tut ?obe. ?e ti enkrat tko precej cuka, ti noben dodatek ne bo pomagal .Tisti dodatki so bolj kot ne preventiva. Lahko poskusi? s kalibracijo ?ob, navodila ima? tudi na forumu, ?eprav tudi to mislim da ne bo nekega posebnega doprinosa.

 

Za prvo silo pejdi na test, da ti povejo katera ?oba (?e je ?oba kriva) je defektna.

 

sem se priklopil na ra?unalnik pa mi ni javilo nobene napake glede ?ob (edino nekaj se je z ABS-om dogajalo, da je ostala napaka zabele?ena, pa sem zbrisal B.P.). sem dodal danes v rezervoar dodatek, pa bomo videli v naslednjih dneh kaj se bo zgodilo, ali pa se mogo?e motor (pri slabih 275.000km) poslavlja :glare:
Napisano

Odgovora od mojstra ?e nisem dobil, ti pa vsekakor predlagam, da se ?im manj vozi? te dni, ker lahko da je kaj precej ve?jega od ?obe. -_-

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Za prvi? bi jst dau mau ve? dodatka v tank(al pa usaj ene 2/3 tanke za usak slu?aj) da fajn prepuca, ?e klenka so obi?ajno ?obe krive bo? vidu ?e se bo umirilo..men je vrglo napako P0303 cylinder 3 misfire detected...glede cukanja ko pohod? gas pocuka pa je pol mir al cuka ?ez celotno pospe?evanje?

Napisano

Bom tule prilepil odgovor Simona Pelka na moj mail;

 

Avto lahko tolce in klenka zaradi sobe.Sobe imam na zalogi.

Naj proba prvo zamenjati filter goriva in da da v rezervoar aditiv

lp

Simon

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Bom tule prilepil odgovor Simona Pelka na moj mail;

 

Avto lahko tolce in klenka zaradi sobe.Sobe imam na zalogi.

Naj proba prvo zamenjati filter goriva in da da v rezervoar aditiv

lp

Simon

 

Aditiv sem ?e vlil noter v sredo, pa dolil diesel gorivo (na OMV-ju) in sedaj gre zaenkrat popolnoma normalno. sem ga zdejle prklopil na tester pa mi je javil napako UO121 (ABS communication faill) ter U2516 (CAN communication bus faill).

mogo?e v informacijo, teh napak mi prej ni javljalo pa npr. ABS tudi deluje popolnoma normalno...?

v glavnem hvala vsem za nasvete in pomo?, v kolikor bi se mi pa zadeva ponovila bi pa prosil za kontakt od g. Pelka.

 

Za prvi? bi jst dau mau ve? dodatka v tank(al pa usaj ene 2/3 tanke za usak slu?aj) da fajn prepuca, ?e klenka so obi?ajno ?obe krive bo? vidu ?e se bo umirilo..men je vrglo napako P0303 cylinder 3 misfire detected...glede cukanja ko pohod? gas pocuka pa je pol mir al cuka ?ez celotno pospe?evanje?

 

?ivjo,

ko je cukal, je cukal tudi ko sem polno pohodil gas, ko sem pa ugasnil motor ter ga ponovno zagnal ,je blo pa neki ?asa o.k..

ra?unalnik mi pa ne javi nobene napake v vezi z vbrizgom, tko da...???

Napisano

Hm ?udno men je cukal samo ko sem pohodu gas...kje pa si tole preverjal z ra?unalnikom sam doma al na kak?nem servisu?

 

sam doma sem preverjal (na Palmer-ju).

ej ko sem pohodu gas mi je ful tolklo. nisem pa ?e sli?al koga, da bi imel te?ave s ?obami na mazdi - diesel-u. bomo videli kaj se bo pokazalo v prihajajo?em tednu, ?e ne pa verjetno obisk g. Pelka - je menda stru?ko za MAzde

Napisano

ej ko sem pohodu gas mi je ful tolklo. nisem pa ?e sli?al koga, da bi imel te?ave s ?obami na mazdi - diesel-u.

 

Potem si pa slabo bral.... Oz sli?al :-)

Napisano

Dizlce majo dost problemov s sobami da scat zacnejo... na sreco so moje kul ker sm jih mel na testerju...

If in doubt, flat out... 

Napisano

Ne vem kaj pomeni tole "dost problemov"? Kdor je imel avto od novega, mislim, da ni naletel na to te?avo v kolikor je pa avto bil kupljen v tujini (navadno iz Italije) brez ustrezne servisne zgodovine pa verjamem, da se najde tudi to, samo taki avti imajo hitro 100.000km ve? kot jih ka?ejo na ?tevcu kilometrov. In mislim, da je tu gor kar nekaj foruma?ov, ki verjetno sploh ne vedo, da vozijo avtomobile z realnimi 300.000km in ve?.

33112_1.png

Napisano

Boss kup problemov je s temi ?obam. Ne da bi crkovale, ampak s cukanjem. Bo? rekel, da ni re?

Mislim, da si ?e ti mel enake te?ave :-)

Napisano

Boss kup problemov je s temi ?obam. Ne da bi crkovale, ampak s cukanjem. Bo? rekel, da ni re?

Mislim, da si ?e ti mel enake te?ave :-)

 

rahlo cukanje je v primeru, ?e ne naredi? vsakih 10.000km samou?enje ?ob. To sem jaz malo pozno ugotovil, saj imam klimo vseskozi pri?gano in to prepre?uje, da bi se samou?enje sploh izvedlo. Je pa tako, da meni se je rahlo cukanje navadno dogajalo pri konstantnih obratih okoli 1500 /min pri neogretem motorju, ?e je bilo zunaj toplo :blink: ampak takoj, ko je bil motor ogret ni bilo ne duha ne sluha o kakem cukanju zato to tudi nisem smatral kot za ne vem kak?en problem. Ko pa sem bil izobra?en v smeri, da je treba na vsake 10kkm izvest samou?enje sem pa tudi pre?el ?ez ta problem?ek.

 

Ampak kakorkoli ?e za to niso krive okvare ?ob ali kaj podobnega ampak je pa? to stvar redne uporabe in izvajanja servisnega intervala in vse preve?krat je cukanje povezano tudi v zvezi s DPF-jem.

33112_1.png

Napisano

Jaz lahko potrkam ker imam realnih 150.500km in nobenega problema razen malo glasne turbine in tresenja vztrajnika...

If in doubt, flat out... 

Napisano

Jaz lahko potrkam ker imam realnih 150.500km in nobenega problema razen malo glasne turbine in tresenja vztrajnika...

 

Tvoja je slovensko poreklo, ki se je za?elo pri Skoren?ku tako, da je zgodovina znana in dejansko ima? toliko km kot jih je na ?tevcu.

33112_1.png

Napisano

rahlo cukanje je v primeru, ?e ne naredi? vsakih 10.000km samou?enje ?ob. To sem jaz malo pozno ugotovil, saj imam klimo vseskozi pri?gano in to prepre?uje, da bi se samou?enje sploh izvedlo. Je pa tako, da meni se je rahlo cukanje navadno dogajalo pri konstantnih obratih okoli 1500 /min pri neogretem motorju, ?e je bilo zunaj toplo :blink: ampak takoj, ko je bil motor ogret ni bilo ne duha ne sluha o kakem cukanju zato to tudi nisem smatral kot za ne vem kak?en problem. Ko pa sem bil izobra?en v smeri, da je treba na vsake 10kkm izvest samou?enje sem pa tudi pre?el ?ez ta problem?ek.

 

Ampak kakorkoli ?e za to niso krive okvare ?ob ali kaj podobnega ampak je pa? to stvar redne uporabe in izvajanja servisnega intervala in vse preve?krat je cukanje povezano tudi v zvezi s DPF-jem.

 

ja tudi to je res. ampak moja 6-ka 2003 ?e nima DPF-a zato sem to mo?nost izklju?il. Imam pa realnih 278.000 km prevo?enih pa prvi?, da se mi je kaj tak?nega pripetilo.edino kar sem ve?jega menjal v teh letih je bil Intercooler, kar pa vsi vemo, da je bil splo?ni problem pri Mazdah .meni ga bi morali na servisu menjati pod garancijo, pa so mi samo silikon okol napacal, tko, da sem ga 2 leti nazaj potem moral menjati (na lastne stro?ke).

za to samou?enje ?ob sem pa ?e sli?al ampak nimam pojma kako se to izvede

Napisano

Hja to vem da imam sreco da so realni kilometri ker se tudi z GPS ki je nastel 141.200km ujema :)

Tudi jaz mam silikon okoli intercoolerja :)

If in doubt, flat out... 

Napisano

Jaz lahko potrkam ker imam realnih 150.500km in nobenega problema razen malo glasne turbine in tresenja vztrajnika...

 

in to je tak ?e, vsaj po mojem ob?utku od 67k km, ko sem ga jaz kupil ;)

trese pri rahlem speljevanju in pa pod havbo piska ?isto rahlo...

 

p/s: pri moji sedanji tega ni :harhar:

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ekola, zaj imaš avto kot je treba, samo voziš se in to čim več in čim dlje.... 
    • No ja, vztrajnik, sklopka, potrošni material, delo... največji strošek je seveda dvomasni vztrajnik, ki je tam 700-900€, odvisno od proizvajalca. Se pa absolutno strinjam da je drago, vendar sem vzel v zakup. Avto je imel slab vztrajnik ko sem ga kupoval, prodajalec je bil pa o tem iskren. Ustrezno je bila cena avta nižja. Poleg omenjenih težav (vztrajnik in zavore), je avto bil praktično brezhiben.   Od nakupa avta sem v njega dodatno vložil sledeče stvari: 1.  Nove zavore (robo dobil pri kolegu mehaniku brez DDV, vgradil pa sam) - cca 300€. 2. Sesalni kolektor in EGR ventil sta bila polna ogljikovih saj, lastnoročno razdrl in temeljito spucal, torej poleg zapravljene sobote stroškov za to nisem imel.  3. Preventivno sem zamenjal bakrene podložke na šobah (pravtako pri Burji v Kamniku), ki so znan problem pri teh motorjih. Na koncu se je izkazalo, da so bile stare podložke še povsem okej, ampak zdaj vsaj mirno spim, da mi ne bo mašina nepričakovano zaribala. - cca 200€. 4. Menjava vztrajnika in sklopke - skoraj 2000€. 5. Zdaj bom moral žal še enkrat spredaj zavore zamenjat, tokrat ne z brembotom   Ko seštejem ceno avta in vse zgoraj navedene stroške, sem še vedno pod povprečno ceno za te avte na avtonetu. Kupil sem rabljen avto in ustrezno pričakoval, da bo potrebno še kaj vložiti. Redno ga vzdržujem in servisiram, avto je pa tako rekoč brezhiben.    Iskreno povedano, ko sem kupoval avto sem si tudi sam želel bencinarja, a jih enostavno ni bilo na voljo - niti eden. Potreboval sem nov avto, tako da sem se sprijaznil z dizlom. Mogoče so z njim stroški malo večji, in zahteva malo več oz. bolj pogosto vzdrževanje, ampak če boš ustrezno skrbel zanj te bo zanesljivo služil.  
    • Po Tv je drugače, ker ni vzdušja... 🥴Drugače je pa res blo bol bogo a pomembno je, da gremo na EP🤗😊😉
    • Se opravičujem za nesporazum, nisem bil brez avta. Avto sem normalno uporabljal, vztrajnik je sicer tresel ampak ni bilo okvare. Seveda, če bi se kar naprej vozil bi slej ali prej nekaj šlo in povzročilo še več škode, zato pa nisem nič čakal, ko je postal vztrajnik dobavljiv.
    • Mislim, da sva zašla iz poti.   Bom končal tukaj. Ni potrebe se bockat preko foruma. Lahko kako rečema na piru. Boma vidla na koncu, da je v resnici nekaj srednjega, od tega kar trdiva oba.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.