Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Piska samo pri majhnem dodajanju gasa ce je muska ugasnjena pa ventilacija na OFF... trese pa samo ko s sklopko speljujem drugace ne ce me kdo razfuka pa potegnem da ga zakadi :D

If in doubt, flat out... 

Napisano

rahlo cukanje je v primeru, ?e ne naredi? vsakih 10.000km samou?enje ?ob. To sem jaz malo pozno ugotovil, saj imam klimo vseskozi pri?gano in to prepre?uje, da bi se samou?enje sploh izvedlo. Je pa tako, da meni se je rahlo cukanje navadno dogajalo pri konstantnih obratih okoli 1500 /min pri neogretem motorju, ?e je bilo zunaj toplo :blink: ampak takoj, ko je bil motor ogret ni bilo ne duha ne sluha o kakem cukanju zato to tudi nisem smatral kot za ne vem kak?en problem. Ko pa sem bil izobra?en v smeri, da je treba na vsake 10kkm izvest samou?enje sem pa tudi pre?el ?ez ta problem?ek.

 

Ampak kakorkoli ?e za to niso krive okvare ?ob ali kaj podobnega ampak je pa? to stvar redne uporabe in izvajanja servisnega intervala in vse preve?krat je cukanje povezano tudi v zvezi s DPF-jem.

 

 

Pa to samou?enje deluje tudi na 136km 2005 letnik? In kako se to naredi razen, da ugasne? klimo?

Tnx

Napisano

A ni on mislil, da se mu samou?enje ?ob ni izvajalo zato, ker ima vedno pri?gano klimo? V navodilih ne vem kaj so ?e mislim da training manual pi?e pod katerimi pogoji se to izvaja. Tudi na forumu nekje pi?e, sem pobrskal samo zate :)

 

Injection Amount Learning Function

 

• The injection amount learning function has been modified. As a result, the PCM carries

 

out the injection amount learning function every 150 km within the first 1,500 km and

 

after that every 3,000 km, when all of the following conditions are met:

 

? Engine is idling

? Shift lever is in Neutral position

? Vehicle speed is 0 km/h

? Engine coolant temperature is between 65…95 °C

? A/C is not operating

? Accelerator pedal is not depressed

? DPF regeneration is not performed

 

• If any of these conditions change while carrying out the injection amount learning

function, the process will be suspended until the conditions are once again met. In

addition, the injection amount learning function has to be carried out at specified service

intervals (refer to the workshop manual).

 

 

Tema pa je tukaj: http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=10955&st=0

Napisano

edino en bistven podatek manjka... kolk ?asa dejansko se izvaja to samou?enje. Se pravi kolk ?asa mora biti motor v prostem teku, v leru brez klime in regeneracije DPF-ja?

 

jaz ga pustim cca 5minut, pa ?e vedno ne vem a je to dovolj al ne al pa je celo bistveno preve?.

33112_1.png

Napisano

To pomoje ne bo? nikol vedel. Edini spas je, da sam to za?ene? ro?no in je. Jaz prej nikoli nisem tega opazil.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

@Mihael, sem kar na?emu dr. Pelku v mail prilepil vse te tvoje podatke, ki si jih napisal in ko mi bo odgovoril, ti tule posredujem strokovni odgovor. :D

 

pozdravljen!!! men pa masti pod rezervar?ku za zavorno olje pa ful pokadi ko dam gas je noter neka loputa mam pa mazdo 6 letnik 2003 dizel mo? motorja 89kw tudi pla?am za koristno inf rabim nasvet ko se ukvarja z mazdo predvidevam da on pozna dobro te motorje eni pravijo da je erg ventil drugi spet obratno druga?e pa ful dobro te?e motor

lp beno moj tel 031327426

Napisano

Jaz imam pa druga?en problem. Ko se avto ugreje mi nekaj ru?i pri motorju. Ko se pripeljem domov in je avto ugret, pa je avto u foli dam gas in ko ga spustim nekja ?udno zaro?lja. Je imel kdo ?e tak primer?

?e tvega?, lahko kaj zgubi?.
?e ne tvega?, bo? gotovo nekaj izgubil.
Najve? pa tvega?, ?e ni? ne stori?!
(Robert Goizneta)

Napisano

Hah ja sem mel istega oz. ?e kr mam :D Vakum ?rpalka oziroma servo oja?evalec zavor. Zreven rezervoarja za olje za servo volan... daj malo gasa pa dr?i med 2500-3000rpm... se najbolj ?uje

 

egr pa ne spu??a olja... lahko je samo karter kje dihtunga po?kodovana

If in doubt, flat out... 

Napisano

Hah ja sem mel istega oz. ?e kr mam :D Vakum ?rpalka oziroma servo oja?evalec zavor. Zreven rezervoarja za olje za servo volan... daj malo gasa pa dr?i med 2500-3000rpm... se najbolj ?uje

 

egr pa ne spu??a olja... lahko je samo karter kje dihtunga po?kodovana

 

Ma pol ni ni? hudga? Kaj je treba takoj popravt? Nisem lih mehanik, pa ?e ni potrebe nebi vozil k mehaniku.

?e tvega?, lahko kaj zgubi?.
?e ne tvega?, bo? gotovo nekaj izgubil.
Najve? pa tvega?, ?e ni? ne stori?!
(Robert Goizneta)

Napisano

Ce ropota to ki je zravn servo crpalke (ce gledas motor na desni strani zravn akumulatorja) in gre iz njega cev proti zavoram je to to... jz mam too ze vec kot pol leta ce ne se dlje ker prej slisal nisem ;)

If in doubt, flat out... 

Napisano

Ce ropota to ki je zravn servo crpalke (ce gledas motor na desni strani zravn akumulatorja) in gre iz njega cev proti zavoram je to to... jz mam too ze vec kot pol leta ce ne se dlje ker prej slisal nisem ;)

 

Jap tm je to. Kaj je za menjat ?imprej? Stro?ki?

?e tvega?, lahko kaj zgubi?.
?e ne tvega?, bo? gotovo nekaj izgubil.
Najve? pa tvega?, ?e ni? ne stori?!
(Robert Goizneta)

Napisano

Jaz lahko potrkam ker imam realnih 150.500km in nobenega problema razen malo glasne turbine in tresenja vztrajnika...

 

pa ene 4 nove le?aje, diske... pa ?e marsikaj, zato je pomembno da jo kupi? od znanega porekla (Kaalman)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

pa ene 4 nove le?aje, diske... pa ?e marsikaj, zato je pomembno da jo kupi? od znanega porekla (Kaalman)

 

Aja kaj je mo?no, da je zaradi tega pedal od bremz bol trd? Se mi zdi da je malo bolj trd <_<

?e tvega?, lahko kaj zgubi?.
?e ne tvega?, bo? gotovo nekaj izgubil.
Najve? pa tvega?, ?e ni? ne stori?!
(Robert Goizneta)

Napisano

Aja kaj je mo?no, da je zaradi tega pedal od bremz bol trd? Se mi zdi da je malo bolj trd <_<

 

Da.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

to?no zaradi tega je bolj trd in tudi ?e ?isto crkne neha delat turbo... je vse na vakum pumpi :)

 

Pol ne bo druge kot zamenjat. Je kak?na alternativa od konkurence al je najbol?e original kupit? :blink:

 

Aja je mo?no, da se tudi poraba zaradi tega kej dvigne?

?e tvega?, lahko kaj zgubi?.
?e ne tvega?, bo? gotovo nekaj izgubil.
Najve? pa tvega?, ?e ni? ne stori?!
(Robert Goizneta)

Napisano

Pol ne bo druge kot zamenjat. Je kak?na alternativa od konkurence al je najbol?e original kupit? :blink:

 

Aja je mo?no, da se tudi poraba zaradi tega kej dvigne?

 

Preveril na servisu 700?+ddv. Bo treba kej druzga najt. Kaj pa u Avstriji in nem?iji so kej bolj poceni kosi? Ima kdo kontakte?

 

LP

Miha

?e tvega?, lahko kaj zgubi?.
?e ne tvega?, bo? gotovo nekaj izgubil.
Najve? pa tvega?, ?e ni? ne stori?!
(Robert Goizneta)

Napisano

Ebay :) dobis za veliko manj...

 

Sm najdu eno rabljeno u Celju z istimi ?tevilkami, kot pi?e na moji ?rpalki. Kaj mislite da bo v redu al je mo?no, da so iste ?tevilke na pumpi pa druga?na pumpa (za drugi model).

 

Hvala

?e tvega?, lahko kaj zgubi?.
?e ne tvega?, bo? gotovo nekaj izgubil.
Najve? pa tvega?, ?e ni? ne stori?!
(Robert Goizneta)

Napisano

Pa ti je kdo povedal, da bo ta isto cingljala?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa ti je kdo povedal, da bo ta isto cingljala?

 

Zakaj pa? Noben mi ni povedal.

?e tvega?, lahko kaj zgubi?.
?e ne tvega?, bo? gotovo nekaj izgubil.
Najve? pa tvega?, ?e ni? ne stori?!
(Robert Goizneta)

Napisano

Zakaj pa? Noben mi ni povedal.

 

ker vse tako ro?ljajo (v ve?ini)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ker vse tako ro?ljajo (v ve?ini)

 

Sam moja prav kriminalno. kot da je noter vse polomljeno. Bem bom vidu kak?en bo rezultat.

?e tvega?, lahko kaj zgubi?.
?e ne tvega?, bo? gotovo nekaj izgubil.
Najve? pa tvega?, ?e ni? ne stori?!
(Robert Goizneta)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hvala za info. Očitno vse nakazuje na textar. Si bil tudi pozoren, da so ploščice iste firme? Kakšno vlogo igra, če so ploščice recimo brembo, diski pa textar?
    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.