Skoči na vsebino

Mazda BT-50 katero gumo nabavit?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Na Mazdi BT-50 so trenutno gume dimenzije 245/70 R16 Zanima me katere dimenzije so ?e opcijsko za namontirat na Mazdo BT-50 da se jih da homologirat ali pa da so ?e homologirane na 16 ali 15 colskih plati??ih. In pa katero gumo bi priporo?ali zimsko za to vozilo, Ve?inoma je na cesti, nekaj malega na terenu. Hvala.

Napisano

Poglej, poglej. O?itno ?e ena BTjka na forumu. Lepo.

 

Torej, brez te?av lahko nasadi? ?e 235/75R15 109S.

 

Priporo?am Good Ridge All Terrain.

 

Sprejemljiva kvaliteta za sprejemljivo ceno so pa tudi Bridgestone LM-80. Sicer 107T, a vseeno sprejemljive. Pa tudi kak?na Johanca se dobro obnese, npr.: Yokohama Geolandar A/T-S.

 

?e kaj?

Napisano

Poglej, poglej. O?itno ?e ena BTjka na forumu. Lepo.

 

Torej, brez te?av lahko nasadi? ?e 235/75R15 109S.

 

Priporo?am Good Ridge All Terrain.

 

Sprejemljiva kvaliteta za sprejemljivo ceno so pa tudi Bridgestone LM-80. Sicer 107T, a vseeno sprejemljive. Pa tudi kak?na Johanca se dobro obnese, npr.: Yokohama Geolandar A/T-S.

 

?e kaj?

 

Ja sem tud jaz zagledal tele Bridgestonke pa bi ble verjetno kar zadostne.

 

Glee prvega predloga -Je mi?ljena tale guma? BF Goodrich ALL TERRAIN T/A XL 245/70R16 http://www.gume-pnevmatike.com/products/BF...0R16/pid/836539

 

A to precej pobira na asfaltu? ?eprav ko malo berem tuje opise je folk stisnil 65k-100k milj iz njih? Je to realno? To je v bistvu celoletna pnevmatika je tako?

Napisano

Ja, to so te gume.

 

Da si pridemo na ?isto: Mazda BT-50 ni dirkalnik, ampak delovni stroj. V prometni pi?e: tovorno vozilo. ?e torej 3030 kg te?ko vozilo (lastna te?a + polna obremenitev) ti??i? skozi ovinke na polno, bo pobralo vsako pnevmatiko, pa tudi ?e bo jeklena...

 

Ta pnevmatika je celoletna. In namenjena prakti?no za vse podlage. Edino na kak?nem ilovnatem blatu bi lahko pokazala ve?. Tisto o 65000 miljah pa je malo pretirano. Razen, ?e jih ima? na kak?nem Fordu, Dodgeju ali GMCju, ki polovico poti naredijo na avtovleki... Dejansko pa lahko od nje pri?akuje? okoli 50000 kilometrov, ?e nisi zahteven, tudi 65000 kilometrov.

Napisano

Pozdravljeni,

 

Na Mazdi BT-50 so trenutno gume dimenzije 245/70 R16 Zanima me katere dimenzije so ?e opcijsko za namontirat na Mazdo BT-50 da se jih da homologirat ali pa da so ?e homologirane na 16 ali 15 colskih plati??ih. In pa katero gumo bi priporo?ali zimsko za to vozilo, Ve?inoma je na cesti, nekaj malega na terenu. Hvala.

 

Jaz mam Hiluxa in vozim te gume http://www.gume-direkt.com/cgi-bin/rshop.p...mp;typ=R-156050, pa ti jih NE PRIPORO?AM, ker so celoletne, bi pozimi moge met malo bolj?i oprijem, jih pa vozim ?e ca. 42 kkm, profila je ?e 30%, ampak na mokri cesti ve? nimajo oprijema, ker pa je pickap zadaj lahki in vle?e tudi na zadnja kolesa, mora? met gume z dobrim oprijemom tudi na ?e obrabljeni gumi. Zdaj bom probal te gume http://www.gume-direkt.com/cgi-bin/rshop.p...mp;typ=R-186421 in upam da bojo bolj?e, so pa celoletne
Napisano

Ja, to so te gume.

 

Da si pridemo na ?isto: Mazda BT-50 ni dirkalnik, ampak delovni stroj. V prometni pi?e: tovorno vozilo. ?e torej 3030 kg te?ko vozilo (lastna te?a + polna obremenitev) ti??i? skozi ovinke na polno, bo pobralo vsako pnevmatiko, pa tudi ?e bo jeklena...

 

Ta pnevmatika je celoletna. In namenjena prakti?no za vse podlage. Edino na kak?nem ilovnatem blatu bi lahko pokazala ve?. Tisto o 65000 miljah pa je malo pretirano. Razen, ?e jih ima? na kak?nem Fordu, Dodgeju ali GMCju, ki polovico poti naredijo na avtovleki... Dejansko pa lahko od nje pri?akuje? okoli 50000 kilometrov, ?e nisi zahteven, tudi 65000 kilometrov.

 

Hvala za info. Bo padla odlo?itev med BF-ovimi All Terrain in LM-80 za zimo potem pa poro?am kako se obnese. :)

Napisano

No, takole. Opravek sem kon?al, zdaj se lahko spet gumamo...

 

Niso vse dimenzije pnevmatik prave. Poleg profila na tekalni povr?ini je zelo va?en celotni premer gume s plati??em, posledi?no obseg kolesa. Iz hitrosti vrtenja kolesa se namre? prera?unava hitrost vozila, kar pomeni, da v primeru napa?nih dimenzij pnevmatik kazalec za hitrost la?e. Prav tako se spremenijo zmogljivosti vozila.

 

Pnevmatike imajo precej oznak. Dimenzija 245/70R16 pomeni, da je pnevmatika ?iroka 245mm, visoka 70% ?irine (245×0.70=171,5mm) ter ima notranjo odprtino premera 16in?, kar nanese 16×25,4=406,4mm. Z vsem tem je pogojen obseg pnevmatike:

- premer pnevmatike = notranji premer (luknja) + (2x vi?ina pnevmatike). V mojem primeru 406,4 + (2x 171,5) = 749,4 mm

 

- obseg pnevmatike = (pi) x premer. V mojem primeru je to 2354,3 mm. To pomeni, da ko se guma enkrat zavrti, avto (teoreti?no) prevozi 2 metra, 35 cm in nekaj milimetrov.

 

?e na avto montira? drugo mero pnevmatik z druga?nim obsegom, avto ne bo pravilno prikazoval hitrosti... In to zna biti te?ava predvsem pri ameri?kih pnevmatikah, ki so narejene v colskem sistemu in ne v metri?nem...

 

Kme?ka pamet pravi, da ?ir?a kot je pnevmatika, bolje se avto dr?i ceste. Delno je to res, vendar samo v suhem (ve?ja nale?na povr?ina => ve? trenja). Po snegu in v mokrem pa ta teorija ne dr?i.

 

?ena ima diplomo iz fizike in (kdo bi si mislil), za vo?njo po snegu in blatu je njej bolj jasno, zakaj je tako, kot pa meni.

Najprej obdelajmo trenje. Trenje povzro?a sila, ki pritiska na povr?ino. Formula: P=F/A. Sila (F) je tu nespremenjliva: te?a avta. Nale?na povr?ina (A) pa je odvisna od ?irine pnevmatike. In ?e je povr?ina velika, se sila porazdeli na ve?jo povr?ino zato je pritisk manj?i. In obratno: ?e je pnevmatika o?ja, se sila porazdeli na manj?o povr?ino, zato je pritisk na cesti??e ve?ji, posledi?no je ve? trenja in bolj?i oprijem. Dober primer so recimo pnevmatike za rally po snegu in ledu, kjer je ?irina gume na WRC dirkalniku enaka ?irini fi?kotove gume...

 

Naj omenim ?e, da avto s ?ir?imi gumami slab?e pospe?uje, ker mora premagovati ve?ji kotalni upor in trenje. Prav tako manj?i premer gume skrbi za bolj?e pospe?evanje, saj motor la?je obra?a manj?e kolo. Torej so o?ja in manj?a kolesa dobra za pospe?evanje (ne dr?i vedno).

 

Po drugi strani pa je za zaviranje in vo?njo skozi ovinek potrebno ?im ve? oprijema gume, zato ?irina gume tu pride do izraza.

V ovinku odigra veliko vlogo tudi bo?na vi?ina pnevmatike. Vi?ja je bolj se zvije in ne nalega ve? optimalno s celotno ?irino, zato za?ne avto drseti, ker v bistvu vozimo v bokom pnevmatike.

Tudi pri pospe?evanju je bolje ?e imamo ?im NI?JO pnevmatiko, saj je praviloma pnevmatika te?ja od plati??a, zato ni?je pnevmatike pripomorejo k la?ji nevzmeteni masi (samo kolo je la?je, zato ga hitreje obra?amo in ustavljamo).

 

Za teren oziroma makadam pa je za?eljeno, da ima pnevmatika ve? mesa, ker se bolje prilagaja grobi povr?ini. Bolj kot je spolzek teren o?ja mora biti pnevmatika.

 

Torej: konkretno na Mazdo BT-50 lahko homologiramo tudi pnevmatike 275/30R23 (raje ne vpra?aj za ceno...). Za drkanje skozi ovinke bo odli?na. Tudi za pospe?evanje in zaviranje. A le pri praznem vozilu na suhi podlagi.

Ker pa BTjka ?e po konstrukciji sodi na makadam, v blato, v sneg, na gradbi??a in delovi??a, je bolj?a izbira 235/75R15. Da ti ne bo vsak robnikec ali kamen?ek ali kak?na luknjica na cesti presekala pnevmatiko in uni?ila plati??e. Pa ?e bolj?e bo rila po blatu in snegu. In tudi ena tona obremenitve na kasonu ne bo problem...

 

Upam da ste na?li kak?no idejo kak?ne pnevmatike namestiti na va?e poltrahtorje (ne glede na znamko). Sam ostajam na tovarni?ki dimenziji 245/70R16, kakr?na je bila gor, ko sem svojo Mazgo prevzel. O profilu pa tudi lahko kak?no vr?emo.

 

Mimogrede, Sokol, ?e da? gor BF Goodrich ALL TERRAIN T/A XL 245/70R16, ni treba poro?at, kako se obnese. ?e vemo, da dobro...

?e bo? pa montiral Bridgestone LM-80, pa le povej, kak?ne so izku?nje.

Napisano

ker se mi ne da pisat, (vse je na netu tko al tko), lahko sam recem, da je slivkin post pac "avtorjevo mnenje" in ne absolutna resnica...

 

 

:cheers:

 

Ps: slivka ne bos verjel v evropi imamo iste dimenzije gum kot v ameriki...metricne gume so stare michelinove trx

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Sova??an je imel na Wranglerju ali karkoli ?e je tisti Jeep neke ameri?ke pnevmatike in po nobeni dimenziji ni pasala nobena druga gor. Mogo?e slu?ajno in mogo?e samo ta model, a vem, da jih je vedno moral naro?iti iz Amerike...

Napisano

Kme?ka pamet pravi, da ?ir?a kot je pnevmatika, bolje se avto dr?i ceste. Delno je to res, vendar samo v suhem (ve?ja nale?na povr?ina => ve? trenja). Po snegu in v mokrem pa ta teorija ne dr?i.

 

Ta kme?ka logika ne dr?i povsem. ?e so materjali isti in enaka konstrukcija, enak tlak in enaka te?a avta, se o?ja pnevmatika malo bolj deformira v dol?ino, ?ir?a pa v ?irino. Tako naj bi bila nale?na povr?ina pri o?ji ali ?ir?i pnevmatiki enaka. Vsaj tako so nas u?ili v centru nevarne vo?nje na Vranskem.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

... v centru nevarne vo?nje na Vranskem.

 

a si s ti zadnje ?ase kej z Lojzem dru?il? :jezicek:

33112_1.png

Napisano

Ta kme?ka logika ne dr?i povsem. ?e so materjali isti in enaka konstrukcija, enak tlak in enaka te?a avta, se o?ja pnevmatika malo bolj deformira v dol?ino, ?ir?a pa v ?irino. Tako naj bi bila nale?na povr?ina pri o?ji ali ?ir?i pnevmatiki enaka. Vsaj tako so nas u?ili v centru nevarne vo?nje na Vranskem.

 

Te je mogo?e u?il Brane Kuzmi??

 

Jaz sem ga samo enkrat poslu?al, ampak takrat je tako butasto povedal, da ga nisem ?el poslu?at nikoli ve?...

 

Da bi bila nale?na povr?ina pri o?ji ali ?ir?i pnevmatiki enaka? Enkrat se bom poigral s tem, pa potem napi?em...

Napisano

kakor boste vidli od kalkulatorja, odvisno je od milijon faktorjev ampak bolj ali manj je sirina nalezne povrsine enaka, ce je premer gume isti...

 

in slivka, sirsa guma napram ozji ima drugacne deformacije...tko da nima tok veze s trenjem (sej pravim, veliko mal napamet pisanja je blo v tvojem postu, zato pravim, da je na netu vse)

 

 

 

http://bndtechsource.ucoz.com/index/tire_d...calculator/0-20

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

No, takole. Opravek sem kon?al, zdaj se lahko spet gumamo...

 

Niso vse dimenzije pnevmatik prave. Poleg profila na tekalni povr?ini je zelo va?en celotni premer gume s plati??em, posledi?no obseg kolesa. Iz hitrosti vrtenja kolesa se namre? prera?unava hitrost vozila, kar pomeni, da v primeru napa?nih dimenzij pnevmatik kazalec za hitrost la?e. Prav tako se spremenijo zmogljivosti vozila.

To?no iz tega razloga sem dal gor pnevmatike s 7% ve?jim obsegom, ker mi je ?tevec lagal za ca. 10%. Ve?jih pa nisem gor dobil. Gume, ki jih bom zdaj dal gor, pa majo malenkost manj?i obseg - mogo?e 1%

 

Pnevmatike imajo precej oznak. Dimenzija 245/70R16 pomeni, da je pnevmatika ?iroka 245mm, visoka 70% ?irine (245×0.70=171,5mm) ter ima notranjo odprtino premera 16in?, kar nanese 16×25,4=406,4mm. Z vsem tem je pogojen obseg pnevmatike:

- premer pnevmatike = notranji premer (luknja) + (2x vi?ina pnevmatike). V mojem primeru 406,4 + (2x 171,5) = 749,4 mm

 

- obseg pnevmatike = (pi) x premer. V mojem primeru je to 2354,3 mm. To pomeni, da ko se guma enkrat zavrti, avto (teoreti?no) prevozi 2 metra, 35 cm in nekaj milimetrov.

moje originalne guma majo obseg 2254mm, zaj?nje majo 2400mm, nove pa 2367mm

 

Mimogrede, Sokol, ?e da? gor BF Goodrich ALL TERRAIN T/A XL 245/70R16, ni treba poro?at, kako se obnese. ?e vemo, da dobro...

?e bo? pa montiral Bridgestone LM-80, pa le povej, kak?ne so izku?nje.

 

Objavil 10 Nov 2013, 10:41

Iz 15 colskih bo? ?el na 17 colske?

 

Uni?i? vse terenske sposobnosti vozila. Zdaj imam nek opravek, ti razlo?im kasneje...

 

Jaz delam okoli 30 kkm na leto, od tega mam mogo?e 5% km na terenu in ?e to iz gole zabave, ve? mi ?as ne dopu??a, tak da bom se po terenu s 17-kami vozil. Bom pa pred naslednjo zimo nabavil BF Goodridch All Terrain na 15-ke.

Da ?e obrazlo?im zakaj 17-ke, ker je na 15-kah tak balonast ob?utek vo?nje in s 17-kami ga ve? nebo, bo bolj udobna vo?nja po cesti, za teren pa ?e vedno ostane dovolj "mesa" med profilom in felno. Jaz se na terenu sre?ujem z blatu podobno podlago, skalovja pa pri nas ni. ?e pa bi bil doma v tvoji okolici, pa bi bil sigurno tvojega mnenja.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
    • Pa kaj vam je ljudje. Rusija ima pravico do samoobrambe. Res pa, da je pri tem sila nespretna - za samoobrambo pobije precej manj otrok in žensk kot to za samoobrambo uspeva judovki državi. V opravičilo, vodkarji za pobijanje pač nimajo na razpolago superiornega ameriškega orožja, kot ga imajo židje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.