Skoči na vsebino

KLZE

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdrav,

 

i??em motor KLZE 200hp. je kdo na forumu, ki bi ta motor prodal?

ali kdo ve, kje v tujini-avstrija, nem?ija prodajajo obnovljene motorje, kak?en link?

 

hvala in lep pozdrav! :cheers:

Napisano
Napisano

Mogo?e avstija-nem?ija, vendar dvomi. Ziher se ga da dobit na nizozemskem vendar je cena 1300? pa ?e to je ?e se ne motim obnovljen motor, vem pa da je to samo motor brez ECU itd.. evo link klik

 

Druga?e pa kot je dejan rekel, se veliko la?je najde KLDE ki pa ima ''samo'' okoli 170 KM.

 

Lahko pa kontaktira? uporabnika mazda mx, mislim da je nekaj ?asa nazaj prodajal bate od KLZE, ter neke hude odmi?ne. Tako si najde? KLDE ga razdere? in sestavi? v KLZE oz ?e kaj huj?ega ;)

panoramska.jpg
Napisano
  je Turbo Lumpi napisal:

Mogo?e avstija-nem?ija, vendar dvomi. Ziher se ga da dobit na nizozemskem vendar je cena 1300? pa ?e to je ?e se ne motim obnovljen motor, vem pa da je to samo motor brez ECU itd.. evo link klik

 

Druga?e pa kot je dejan rekel, se veliko la?je najde KLDE ki pa ima ''samo'' okoli 170 KM.

 

Lahko pa kontaktira? uporabnika mazda mx, mislim da je nekaj ?asa nazaj prodajal bate od KLZE, ter neke hude odmi?ne. Tako si najde? KLDE ga razdere? in sestavi? v KLZE oz ?e kaj huj?ega ;)

 

A js kej nvem? A se spet kake odmicne prodajajo? :P

Napisano

Zna bit velka, ker je tut ma?ina velka. Verjetno se bolj spla?a potem kupit bate in odmi?ne ZE ter obdelat DE ma?ino da ima? na koncu tistih 200hp. Aja pa tle je sam ma?ina, rabi? potem ?e ecu pa menjalnik bi jaz imel (limited slip diff)

 

Eee, Pato, vidim da si ve?? ebayja, dajta mi z Deeyanom najt ZE menjalnik (pa? KL ali KF va?no da je limited diff)

panoramska.jpg
Napisano
  je Turbo Lumpi napisal:

Eee, Pato, vidim da si ve?? ebayja, dajta mi z Deeyanom najt ZE menjalnik (pa? KL ali KF va?no da je limited diff)

 

hohoho, to bi tut js mel :P

Napisano
  je podvratnik napisal:

kek dnarja, tk da se tk porihta? klze je predrag..pa ma?ina po?tima u nulo

 

?e ?eli? v nulo (ne le poceni generalko ampak realnih 200 konjev, ki bojo delali) ni tistle klze ?isto ni? predrag. Vedno me ?udi, ko ljudje mislijo, da je tuning poceni kot nakup powerfuel nalepke in parih ledic in je avto ?e "dirkalnik".
Napisano

Ce je KLZE z Ebaya predrag bo tudi vse ostalo mogoce predrago. Poleg motorja rabis porihtat se elektroniko, dodat kaksen dober izpusni kolektor, komplet izpuh. Ce se ze lotis delat tak projekt, naredis se glave motorja, sesalni kolektor,...

KL se da spravit do 250KM. Ampak ni poceni :-)

Napisano

s bom kr z Lumpijom strinjou...bo? bol? naredu ?e bo? KLDE kupu pa not stla?u odmi?ne pa bate od ZE-ja... blok in glavi pa use komplet mam pa jst ?e eno ma?ino vi?ka in ?e pride? ponjo ti jo napou ?enkam sam bo? pa mogu rebuild nardit gor... sicer pa ?e bi meu rad tipi topi motor bo? to moral narediti na vsaki ma?ini... ?e bi pa rad pridobil ?im ve? konjeu pa nardi? KLDE motor pa tuzrbo gor in ma? zaenkrat ?ist dost :D je pa ?e ?ansa da kupi? celo mojo mazdo pa nima? ve? kej delat na njej pa predelvat razen ?e ti je 200 KM premalo pa? ?e turbinco gor da? in je to to :P

concept.gif

Napisano
Napisano
  je zazo napisal:

s bom kr z Lumpijom strinjou...bo? bol? naredu ?e bo? KLDE kupu pa not stla?u odmi?ne pa bate od ZE-ja... blok in glavi pa use komplet mam pa jst ?e eno ma?ino vi?ka in ?e pride? ponjo ti jo napou ?enkam sam bo? pa mogu rebuild nardit gor... sicer pa ?e bi meu rad tipi topi motor bo? to moral narediti na vsaki ma?ini... ?e bi pa rad pridobil ?im ve? konjeu pa nardi? KLDE motor pa tuzrbo gor in ma? zaenkrat ?ist dost :D je pa ?e ?ansa da kupi? celo mojo mazdo pa nima? ve? kej delat na njej pa predelvat razen ?e ti je 200 KM premalo pa? ?e turbinco gor da? in je to to :P

 

Ampak bo na koncu vseeno predrago, to bo ?ez jurja prec. :(

 

PS: Ti ima? zmerjenih 200hp? :rolleyes:

Napisano

Hmm, za 1000 eur ne naredis nic. Se kaksen cenejsi in popularnejsi motor (zacne se na H in konca na A) ne naredis kaj dosti v smeri 200KM za ta denar. Pod 3000eur se ni kaj pogovarjat. Samo komplet vseh tesnil, lezajev, raznega materiala za obnovo je toliko. Potem se sele zacne tuning. Bati, odmicne, izpuh, sesalni del, elektronika. Za ta denar prilezes ze blizu 250KM. Za 300KM se nisem nasel recepta upam, da ga bom do naslednjega leta.

Napisano

js sem ra?unal tam do 2 jurja...klze je zato predrag, ker se da ceneje predelat kak klde motor. vpra?anje kak je pol klze, kok ?e treba dat gor..

 

ka pa vem...en ?eh mi ponuja mazdo za 3 ?uke, predelano pa vse tipitopi..bomo vidli.. ?koda mi je sam moje 2.0, ker je zelo ohranjena, sam mal premal gre:P avto je pa ?koda prodat, ker ne dobi? n? zanj pa tale mazda je men tk najja?i avto in ne gre od bajte:)

 

sm bral mal tut glede turbin, pa je 2.0 ma?ina menda pre?voh za predelavo, oziroma bi predelava bila zelo zelo draga...tut tu okol 3 ?uke, tk da kkrkol...morm za?et ?parat:)

 

zazo ti ma? turbo na klde? kok do 100? kok te je pri?la predelava?

Napisano

Hehe, pol sm ze 2 taka, ko ne damo f-k :D

 

Ce bos kupoval cez mejo mors vedet, da bos mel se neki davka na emisije, tak da nvem, ce se splaca

Napisano

Kar se ?paranja ti?e se 100% strinjam..bolj delat nekaj tko kot se zagre,pa tud ?e je mal dra?je :prstgor:

  je podvratnik napisal:

sm bral mal tut glede turbin, pa je 2.0 ma?ina menda pre?voh za predelavo, oziroma bi predelava bila zelo zelo draga...tut tu okol 3 ?uke, tk da kkrkol...morm za?et ?parat:)

 

Tuki so pa mal banane gojil..vem za enga, ki je imel ?e na 1.8 pol?a :P

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano
Napisano

Hahahah ta je res dobra ja..pa tisti O-ring :notworth:

 

Definitivno vredno svojga dnarja :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.