Skoči na vsebino

Slovenski avto leta 2014

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
  je Z M A J napisal:

Enako, ravnokar sem ji oddal ?e enega. :D

 

Ostali pa ?e vedno lahko glasujete na naslednjem linku in glasujete lahko VE?KRAT, vzame vam pa postopek le nekaj sekund;

 

http://www.amzs.si/si/356/429/Izberite_Slo..._leta_2014.aspx

 

Lohk glasujes veckrat, ampak pazi, samo 1x na teden ;)

  • Odgovori 52
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano
  je Deeyan napisal:

dost razlike ni :)

 

Ve?ja razlika je znotraj.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano
Napisano

Mazda?i, dajmo ?e kak glas stisnit 3-ki. :party0035:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Glasovnice so objavljene v slede?ih medijih:

 

- VAL 202, za glasovanje kliknite VAL 202 (svoj glas lahko oddate 1x tedensko),

 

- Ve?er z glasovnico izhaja ob petkih. Mogo?e je glasovati 1x tedensko tudi na njihovi spletni strani, dosegljivi na povezavi VE?ER

 

- Motorevija ? Poleg tiskane glasovnice, lahko svoj glas oddate 1x tedensko po kliku na povezavo MOTOREVIJA .?e na Motorevijo niste naro?eni, lahko kak?en izvod poi??ete v poslovalnici AMZS.

 

- Reviji Avto Magazin prav tako lahko po?ljete objavljeno glasovnico, ali pa oddate svoj glas 1x tedensko za spletno glasovanje na povezavi AVTOMAGAZIN

 

- SIOL Avtomoto portal, za glasovanje kliknite SIOL (svoj glas lahko oddate 1x tedensko),

 

- Delo objavlja glasovnico ob sobotah, Slovenske novice pa ob nedeljah. Za spletno glasovanje pa 1x tedensko kliknete na povezavo SLOVENSKE NOVICE

 

- Dnevnik prav tako objavlja glasovnico ob sobotah. Za spletno glasovanje pa 1x tedensko kliknete na povezavo DNEVNIK

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Do 19.12. ?e lahko glasujete. :party0035:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Evo uspelo je ... Mazda 3 je v finalu, zdej je pa samo odvisno od uredni?tev kako se bodo odlo?ali.

 

Sem pa kr dobro ocenil kdo je konkurenca in razen Toyote sem prakti?no napovedal vse konkurente, ki bodo v Finalu

 

  je Boss napisal:

Druga? so pa ?anse ogromne - namre? Golfa ni :bravo: niti ni nobenga VW-ja, Audija, BMW-ja. Sami nepopularni avtomobili, mogo?o so edina konkurenca CLA, Picasso, Octavia, pogojno pa ?e Kuga, P308.

 

33112_1.png

Napisano

?koda bo zmagala. Ker bog ne daj, da bi ?e kdo drug zmagal kot VAG :blink:

Jzt res ne vem, kaj tok vidijo ljudje v teh preoble?enih avtih...

Podpis.png

 

Napisano

?kodilak bo SLO avto leta, pa Janezi smo res eni tapravi ?ehi. :cheers::harhar:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
  je Z M A J napisal:

?kodilak bo SLO avto leta, pa Janezi smo res eni tapravi ?ehi. :cheers::harhar:

 

Pa ?e zavesice bodo dali gratis zdraven avta. :P

 

 

Napisano

V finale izbora Slovenski avto leta 2014 so se uvrstili:

 

?koda octavia (v finale prinese 6 to?k)

Peuegot 308 (4 to?ke)

Mazda3 (3 to?ke)

Toyota Auris (2 to?ki)

Citroen C4 picasso (1 to?ka)

 

To?ke sta osvojila ?e mercedes CLA in ford kuga, a se nista uvrstila v finale. Renault Captur se ni uvrstil v finale, ker se zastopnik ni strinjal s pogoji sodelovanja v finalu. Mazda 6 ni dobila to?k po pravilu, da lahko v finalu sodeluje samo en model ene znamke.

 

Slovenski avto leta 2014 bodo z glasovanjem dolo?ili novinarji sodelujo?ih medijev v posebni oddaji, ki bo na sporedu v soboto, 11. Januarja ob 20.h na 1. Programu TV Slovenija.

Napisano

MMS d.o.o. se vam preko Mazda klub g-maila zahvaljuje za oddane glasove, ki ste jih namenili Mazdi3 in jo s tem pospremili do finala. :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

a jebemti... za kur?eve tri pike

 

no ja... vseeno pa tole drugo mesto ni od muh - bravo Mazda 3

33112_1.png

Napisano

Razplet mi ni preve? v?e?, a morda bo pa v prihodnosti Mazdi2 uspelo kar ni trenutnima dvema kandidatkama. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
  je Z M A J napisal:

Razplet mi ni preve? v?e?, a morda bo pa v prihodnosti Mazdi2 uspelo kar ni trenutnima dvema kandidatkama. :D

 

baje je na poti tut CX-3 :D

Napisano
  je Quercus napisal:

Druga?e pa so ?e te?ni z tem ?vabskim koncernom od leta 2005

Ob?utek imam, da je vse podkupljeno in dogovorjeno

Se strinjam ja...ne vem kako tak dolg?as dobi toliko to?k.

 

  je Deeyan napisal:

baje je na poti tut CX-3 :D

 

ND bo pa za okras al kaj? :)

Podpis.png

 

Napisano

Ja sej ND, poleg CX-3ke..upam, da res ?e 2015 :danzoman:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Takoimenovani Das Auto! :cheers::D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Hja sej se ?e leta vsi spra?ujemo kako vedno Golf zmaga al pa ker drug VW produkt... no tukaj je odgovor.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
    • Sejem v Pordenonu 10 €. Pa je bilo videt enih avtov + elektronika. 9 hal. Cena za LJ je res pretirana.
    • Bom testiral na desni strani. Do sedaj nisem razmišljal o tem.   Sem mislil, da je to klasika pri Mazdi, iz v vaših odgovorov pa vidim, da vam ta sistem deluje 100% oz. izredno redko zataji.        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.