Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Slu?ajno sem na enem forumu na?el link do te spletne strani, kjer za zelo dobro ceno ponujajo olja North sea lubricants 5w-40 in tudi ostale (za ostale tipe olja nisem seznanjen s ceno).

 

Pozna kdo to znamko, je za kej? Verjetno za doto?it tist liter olja na 2000 km bi bil ?isto dober?

 

http://www.mm-intercom.si/archives/2637

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

Slu?ajno sem na enem forumu na?el link do te spletne strani, kjer za zelo dobro ceno ponujajo olja North sea lubricants 5w-40 in tudi ostale (za ostale tipe olja nisem seznanjen s ceno).

 

Pozna kdo to znamko, je za kej? Verjetno za doto?it tist liter olja na 2000 km bi bil ?isto dober?

 

http://www.mm-intercom.si/archives/2637

 

Za liter na 2000km bo? privar?eval koliko? Kolik?en je stro?ek, ?e tu noter dobi? neko rev??ino, zaradi katere bo motor zaribal in ga bo? moral menjat? Izra?unaj si, ?e se ti res spla?a to naredit.

Napisano

Kupi? Extralube v Leclerju, cena je precej ugodna, tam nekje izpod 20? za 5L kantico in to ima? potem v tvojem primeru za 10.000 prevo?enih km. :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

A Extralube je pa v redu?

 

Zdej sem ?e parkrat videl imajo akcijo Shell ali Elf 5w-40 5+2L za 35?.

 

 

Joe Joe, druga?e spra?ujem, ?e kdo pozna, predsodke do tega olja imam tudi sam.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

A Extralube je pa v redu?

 

Zdej sem ?e parkrat videl imajo akcijo Shell ali Elf 5w-40 5+2L za 35?.

Joe Joe, druga?e spra?ujem, ?e kdo pozna, predsodke do tega olja imam tudi sam.

 

Extralube = Motul pod drugim imenom ;)

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

Da imate predosdke do nepoznanih in nepriznanih blagovnih znamk, ob poplavi ponudbe, je razumljivo.

Tudi sam sem bil zaprise?en uporabnik Castrola...

 

Ker je na?e podjetje (M&M INTERCOM d.o.o.) usmerjeno, predvsem veleprodajno, na? kupec je industrija, so na tak?nem nivoju tudi na?e cene, katerih za maloprodajo ne prilagajamo (beri dvigujemo). Enostaven primer je cena olja Q8 Formula LL V 5W-30, katerega nudimo po ceni 36,38 EUR za 4L. Konkurenca ima ve? kot dvakrat vi?jo ceno za enak proizvod (vsaj tako je bilo pred cca. pol leta, ko sem nazadnje preverjal). Olje tega proizvajalca sem dal za primer, ker lahko ceno enostavno preverite pri drugemu trgovcu. Toliko na kratko o nivoju cen...

 

Glede blagovne znamke NSL... NSL je proizvod nizozemske rafinerije Transnational Blenders (http://www.tnb.nl/).

Ena izmed njihovih referenc je GULF, ostalih ?al ne smem razkriti. Bazna olja, ki jih uporabljajo so Shell in Petronas.

 

NSL je blagovna znamka, ki dejansko ponuja, odli?no kvaliteto za dano ceno, posledi?no cenovno ni konkuren?na ugodnim vzhodno evropskim blagovnim znamkam, hkrati kvaliteta tudi ni na nivoju vseh premium blagovnih znamk.

 

Za tiste, ki prisegate na priznane premium proizvajalce vam predlagam MOBIL1, Shell, Motul. Tak?no kakovost vam lahko ponudimo z nem?kim proizvajalcem ADDINOL.

 

Addinol je vrhunska blagovna znamka, ki jo uporabljajo poobla??eni VW/AUDi servisi (in drugi) v Nem?iji, Rusiji, Saudo Arabiji, ipd. zaradi dokazane kakovosti samega olja.

 

Upam, da nisem koga razjezil s tem ''marketin?kim'' odgovorom.

 

?elim vam lepe praznike.

 

LP, g

Napisano

Slu?ajno sem na enem forumu na?el link do te spletne strani, kjer za zelo dobro ceno ponujajo olja North sea lubricants 5w-40 in tudi ostale (za ostale tipe olja nisem seznanjen s ceno).

 

Pozna kdo to znamko, je za kej? Verjetno za doto?it tist liter olja na 2000 km bi bil ?isto dober?

 

http://www.mm-intercom.si/archives/2637

 

Pa ne da bos tocu 15w-40 to je za traktor a si zmesan :wacko:

No ce ze misles to tocit to daji cez poletje not ka to je kr gosto olje .. cez zimo se cene toci 5w-40 ce si pa welcom to rusia pa 0w-40/30 .. sam opozorim .. ka to za cez zimo ni dobro za avto ..

Ce ti pa pase pa kr natoci not .. jst ni pogoja da bi to tocil not...

Napisano

Pa ne da bos tocu 15w-40 to je za traktor a si zmesan :wacko:

No ce ze misles to tocit to daji cez poletje not ka to je kr gosto olje .. cez zimo se cene toci 5w-40 ce si pa welcom to rusia pa 0w-40/30 .. sam opozorim .. ka to za cez zimo ni dobro za avto ..

Ce ti pa pase pa kr natoci not .. jst ni pogoja da bi to tocil not...

 

Imajo tudi druge viskoznosti, ?e bi se ti dalo malo kole??ek zavrteti na mi?ki... ampak ne, udri na polno, pa takoj nabijati o tem, kak bedak je avtor teme in da niti sam ne ve, kak?no olje spada v njegov avto... :vskalo:

 

MOTORNO OLJE NSL WAVE P LE 5W-40 pakiranje 5 litrov

Sinteti?no motorno olje najvi?je kakovosti za najnovej?a osebna vozila z ali brez turbopolnilnikom.

____________________ CENA: 19,10 ?/kos

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

Imajo tudi druge viskoznosti, ?e bi se ti dalo malo kole??ek zavrteti na mi?ki... ampak ne, udri na polno, pa takoj nabijati o tem, kak bedak je avtor teme in da niti sam ne ve, kak?no olje spada v njegov avto... :vskalo:

 

Ah use se dobi verjemi

Se dobijo tudi majsti ka ti rece ka mu malo poves o gumas pa ti tipo rece "a ma tak pomen imajo gume sej nisem vedu ja sm cutu da moje dajton neki drsijo od 90 kmh naprej " ..

Kaj pa ces drugega pricakovat na forumih? :vskalo:

Napisano

Pozdravljeni,

 

Da imate predosdke do nepoznanih in nepriznanih blagovnih znamk, ob poplavi ponudbe, je razumljivo.

Tudi sam sem bil zaprise?en uporabnik Castrola...

 

Ker je na?e podjetje (M&M INTERCOM d.o.o.) usmerjeno, predvsem veleprodajno, na? kupec je industrija, so na tak?nem nivoju tudi na?e cene, katerih za maloprodajo ne prilagajamo (beri dvigujemo). Enostaven primer je cena olja Q8 Formula LL V 5W-30, katerega nudimo po ceni 36,38 EUR za 4L. Konkurenca ima ve? kot dvakrat vi?jo ceno za enak proizvod (vsaj tako je bilo pred cca. pol leta, ko sem nazadnje preverjal). Olje tega proizvajalca sem dal za primer, ker lahko ceno enostavno preverite pri drugemu trgovcu. Toliko na kratko o nivoju cen...

 

Glede blagovne znamke NSL... NSL je proizvod nizozemske rafinerije Transnational Blenders (http://www.tnb.nl/).

Ena izmed njihovih referenc je GULF, ostalih ?al ne smem razkriti. Bazna olja, ki jih uporabljajo so Shell in Petronas.

 

NSL je blagovna znamka, ki dejansko ponuja, odli?no kvaliteto za dano ceno, posledi?no cenovno ni konkuren?na ugodnim vzhodno evropskim blagovnim znamkam, hkrati kvaliteta tudi ni na nivoju vseh premium blagovnih znamk.

 

Za tiste, ki prisegate na priznane premium proizvajalce vam predlagam MOBIL1, Shell, Motul. Tak?no kakovost vam lahko ponudimo z nem?kim proizvajalcem ADDINOL.

 

Addinol je vrhunska blagovna znamka, ki jo uporabljajo poobla??eni VW/AUDi servisi (in drugi) v Nem?iji, Rusiji, Saudo Arabiji, ipd. zaradi dokazane kakovosti samega olja.

 

Upam, da nisem koga razjezil s tem ''marketin?kim'' odgovorom.

 

?elim vam lepe praznike.

 

LP, g

 

Lepo. Kaj pa Meguin megol pozna??

 

Lp

Napisano

TheBill, meni je "padel" v oko podatek 1 l porabe olja na 2000 km. To ka?e na stanje motorja, ki pa se ga da ubla?iti.

?e si v bli?ini Dom?al povpra?aj, kako elegantno zmanj?ati porabo olja na AVTOSERVISU Vodnik, pa tudi kako bla?iti stanje motorja, ki se bo samo ?e poslab?evalo. Manj te bo stalo kot,da i??e? rezerve v zastonjskih oljih, katerih reference so v lepih besedah prodajalcev, ki prodajajo nekako po logiki amweya - mi smo najcenej?i in najkvalitetnej?i, vsi ostali pa vas nategujejo.

Naredi nekaj tudi za okolje, da ne bo za tabo "di?alo" kot za 2 taktnim Wartburgom.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

V 16 let staro koreto se res ne spla?a nekih blaznih denarjev vlagat. Vsakih 1000 km na pumpi dolijem po potrebi in vozi. Nekaj malega sigurno pokuri, ampak ko ga da Pelko na dvigalo, so pod ma?ino vidne formirane kapljice olja. Zadeva pu??a pri enem izmed tesnil na motorju. Iz izpuha ni modrega dima (tudi po dalj?em spustu po klancu in hkratnem bremzanju z ma?ino), ne smrdi, plini so OK, itd.

 

Ker vem, da je motor v redu, me dokaj boli k. za "stanje motorja" (?e bolj pa za razne brihtole, ki konkretnega primera sploh ne poznajo ampak se vseeno ?utijo dol?ne podajati neke pav?alne nasvete ?ez palec glede prevelike porabe olja), va?no mi je da mi bo s ?im manj?imi stro?ki ?e cca. 2 leti delal.

 

Seveda spet nobenih konkretnih info glede samega olja, samo predsodki tako ?ez palec. In to od samega strokovnjaka za aditive, ki bi si lahko mislil, kako je bil folk na za?etku nezaupljiv do proizvodov firme, za katero dela tudi sam.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

TheBill, meni je "padel" v oko podatek 1 l porabe olja na 2000 km. To ka?e na stanje motorja, ki pa se ga da ubla?iti.

?e si v bli?ini Dom?al povpra?aj, kako elegantno zmanj?ati porabo olja na AVTOSERVISU Vodnik, pa tudi kako bla?iti stanje motorja, ki se bo samo ?e poslab?evalo. Manj te bo stalo kot,da i??e? rezerve v zastonjskih oljih, katerih reference so v lepih besedah prodajalcev, ki prodajajo nekako po logiki amweya - mi smo najcenej?i in najkvalitetnej?i, vsi ostali pa vas nategujejo.

Naredi nekaj tudi za okolje, da ne bo za tabo "di?alo" kot za 2 taktnim Wartburgom.

 

?e bo? ponovno prebral moj odgovor, bo? videl, da ni napisan v ''Amway stilu'', ker gre tudi meni tak?en na?in prodaje in promocije izredno na ''jetra''. Poleg tega smo veleprodajno usmerjeno podjetje - na?i kupci so praviloma podjetja, ki so kon?ni uporabniki, posledi?no takne promocije ne potrebujemo in ne vr?imo.

t.j., ?elezarne, gradbena podjetja, OEM, papirnice, prevozniki, ipd. Olja dobavljamo za proizvodne obrate in za njihov vozni park.

V kolikor kvaliteta ne bi ustrezala, verjemi, da bi hitro ''odleteli''.

Industrija in ostali profesionalni uporabniki, ki obratujejo 24/7 imajo povsem druge zahteve kot povpre?en voznik, ki letno naredi 10-15k km. In tukaj se dejansko hitro poka?e ali je produkt kaj vreden ali pa ima samo lepo embala?o.

 

Zgoraj napisano ne pomeni, da ne ?elimo dose?i, tudi ostalega tr?i??a.

 

Dejstvo pa je da veliko blagovnih znamk, naj bodo poznane ali ne, poceni ali ne, ne dosega standardov, ki bi jih morali - rezultati neodvisnega nem?kega laboratorija.

 

Premium blagovne znamke, ki sem jih na?tel oz. priporo?il, so poznane po tem, da presegajo API in ACEA standarde.

Standardi po API in ACEA so minimalne zahteve. V kolikor olje zgolj dosega oz. zadostuje standardom, to pomeni da ?ez nekaj 1000km, olje ne bo ve? imelo minimalnih mazalnih in ostalih pomembnih lastnosti (po standardih) za dobro delovanje motorja, kar vpliva tudi na njegovo ?ivljensko dobo oz. obrabo.

 

LP,g

Napisano

V 16 let staro koreto se res ne spla?a nekih blaznih denarjev vlagat. Vsakih 1000 km na pumpi dolijem po potrebi in vozi. Nekaj malega sigurno pokuri, ampak ko ga da Pelko na dvigalo, so pod ma?ino vidne formirane kapljice olja. Zadeva pu??a pri enem izmed tesnil na motorju. Iz izpuha ni modrega dima (tudi po dalj?em spustu po klancu in hkratnem bremzanju z ma?ino), ne smrdi, plini so OK, itd.

 

Ker vem, da je motor v redu, me dokaj boli k. za "stanje motorja" (?e bolj pa za razne brihtole, ki konkretnega primera sploh ne poznajo ampak se vseeno ?utijo dol?ne podajati neke pav?alne nasvete ?ez palec glede prevelike porabe olja), va?no mi je da mi bo s ?im manj?imi stro?ki ?e cca. 2 leti delal.

 

Seveda spet nobenih konkretnih info glede samega olja, samo predsodki tako ?ez palec. In to od samega strokovnjaka za aditive, ki bi si lahko mislil, kako je bil folk na za?etku nezaupljiv do proizvodov firme, za katero dela tudi sam.

 

Kaj pri?akovati od "brihkota" kot si ti, kot napad.

Seveda ne more? kar tako ?ez palec oceniti obrabljenost, zato bi lahko moj odgovor razumel z nekaj ?e-ji. Torej, ?e motor obrabljen in rabi zaradi tega olje, je re?itev, ki bistveni zmanj?a porabo olja. Zato nisem niti razglabal, zakaj in kako, sem samo navedel servis, ki ima s to problematiko izku?nje. Ker pa je tvoj slu?aj druga?en, bi lahko moj nasvet presko?il, brez ?ol?nih izlivov. Potem pa se verjetno ne bi imenoval, kot se.

 

Torej vse dokler bo? lahko tako zastonj (brez kazni) zlival olje preko semeringa v okolje, bo? to lahko po?el, ker te za to b.k.

To pa nima nobene zveze s problematiko, s katero se jaz ukvarjam, ker za njo nimam enostavne re?itve.

Vpra?am se zakaj bi za slu?aj, za katerega te b.k. uporabljal neko sinteti?no olje, ?e lahko uporabi? kar lidlovo kvaliteto, tako kot je navedel Zmaj.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Dajmo ?e malo lepore?iti in druge v celofanu nazivati z raznimi imeni, da izpademo omikano in u?eno, kajne.

 

Zdi? se mi zadosti star, da bi lahko poznal pregovor "brigaj se zase, pa bo? imel celo ?ivljenje zadosti dela", in se ga tudi dr?al.

 

Nasploh na razna pametovanja, ki niso na mestu, obstaja zelo dober odgovor - kdo pa je tebe kaj vpra?al?

 

Pa razumi to kot napad, ?e ti je la?je.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

Dajmo ?e malo lepore?iti in druge v celofanu nazivati z raznimi imeni, da izpademo omikano in u?eno, kajne.

 

Zdi? se mi zadosti star, da bi lahko poznal pregovor "brigaj se zase, pa bo? imel celo ?ivljenje zadosti dela", in se ga tudi dr?al.

 

Nasploh na razna pametovanja, ki niso na mestu, obstaja zelo dober odgovor - kdo pa je tebe kaj vpra?al?

 

Pa razumi to kot napad, ?e ti je la?je.

 

Tudi tebi sre?en bo?i?.

 

Na?eloma pa z b.....i nimam namena imeti "poslov" in debat.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

V 16 let staro koreto se res ne spla?a nekih blaznih denarjev vlagat. Vsakih 1000 km na pumpi dolijem po potrebi in vozi. Nekaj malega sigurno pokuri, ampak ko ga da Pelko na dvigalo, so pod ma?ino vidne formirane kapljice olja. Zadeva pu??a pri enem izmed tesnil na motorju. Iz izpuha ni modrega dima (tudi po dalj?em spustu po klancu in hkratnem bremzanju z ma?ino), ne smrdi, plini so OK, itd.

 

Ker vem, da je motor v redu, me dokaj boli k. za "stanje motorja" (?e bolj pa za razne brihtole, ki konkretnega primera sploh ne poznajo ampak se vseeno ?utijo dol?ne podajati neke pav?alne nasvete ?ez palec glede prevelike porabe olja), va?no mi je da mi bo s ?im manj?imi stro?ki ?e cca. 2 leti delal.

 

Seveda spet nobenih konkretnih info glede samega olja, samo predsodki tako ?ez palec. In to od samega strokovnjaka za aditive, ki bi si lahko mislil, kako je bil folk na za?etku nezaupljiv do proizvodov firme, za katero dela tudi sam.

 

Najprej lepo po vrsti ker s emotor ne obrablja z leti ampak kilometri, koliko jih ima? prevo?enih ?

Pa ?e se ne motim je tvoj motor 1,6, ?e je V6 pol imam nekaj preverjenih zdravil zanj, preverjene na vsaj dveh V6 motorjih(eden je bil moj z cca 297 kkm).

Pa lepo prosim brez razburjanja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

En off topic vpra?anje pa vendar. Za moj avto so priporo?ena motorna olja 5w-30, 15w-40 in 20w-50. Zanima me, ?e lahko uporabim olje 5w-50, ki naj bi bilo uporabno ?ez celotno temperaturno obmo?je? Ker delam malo kilometrov, olje zamenjam enkrat letno, tako da imam isto olje pozimi in poleti.

Napisano

En off topic vpra?anje pa vendar. Za moj avto so priporo?ena motorna olja 5w-30, 15w-40 in 20w-50. Zanima me, ?e lahko uporabim olje 5w-50, ki naj bi bilo uporabno ?ez celotno temperaturno obmo?je? Ker delam malo kilometrov, olje zamenjam enkrat letno, tako da imam isto olje pozimi in poleti.

 

5w30 je ?ist ok. lp
Napisano

En off topic vpra?anje pa vendar. Za moj avto so priporo?ena motorna olja 5w-30, 15w-40 in 20w-50. Zanima me, ?e lahko uporabim olje 5w-50, ki naj bi bilo uporabno ?ez celotno temperaturno obmo?je? Ker delam malo kilometrov, olje zamenjam enkrat letno, tako da imam isto olje pozimi in poleti.

 

Lahko brez te?av.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Danlopke na Proceedu sprobane, baje se držino ceste v snegu vrhunsko.... 👌👏😉
    • Prodam dobro ohranjena platišča Tomason TN7 19", ET40, 8.5J, razmak med vijaki 5x114,3.    Prodajam, ker so preširoka na Mazdi 3 ☹️    
    • Huh. Tu me šiješ. Prazno gre v embalažo.   Zbiram pa baterije (vozim v zbirni center), elektroniko oz. vse kar ima žico (v posebni keson v bližini), zdravila (lekarna ali zbirni center), vse kar je železnega (ko se nabere, zbirni center) in kar koli je keramike (zbirni center - gradbeni odpad), staro jedilno olje (zbirni center).   Samo taki kot ti in jaz, sva redka.   Da se vrnem, v Nemčiji mi niti ene flaše/pločevinke/plastenke ni avtomat zavrnil.
    • Sam zakaj bi mene tolkel po žepu? Ker sem zglede državljan in se ves čas trudim reciklirat. Še tolk sem "neumen", da celo deodorante in spreje vozim na odlagališče in čakam v vrsti, da jih lahko pravilno oddam, ker spadajo med nevarne odpadke. Kdo od forumašev še to počne?   Vsi vemo komu je to v interesu, da se uvede. Najbolj so "zagreti" proizvajalci pijač, ker je to za njih vsakič 20 centov direkt v žep, če se plastenka ne vrne oziroma pločevinka. S to zadnjo se bo veliko dogajalo, ker prazna težko obdrži obliko, stroj bo pa sprejemal samo nepoškodovan in vsaka deformacije bo zavrnila sprejem.   To so počenjali tudi hrčki, da so mašine bile nastavljene tako natančno, da vsaj 10-15% prinešenih piksen ni sprejelo zaradi malih udrtin. To je pač lopovluk, ker ravno proizvajalci pijač bi zdaj radi delali dobičke na kavciji nevrnjene embalaće. To je samo in zgolj biznis in vsi mi smo ovce, ki nas morajo odret.   Slovenija ima že danes sistem, ki poseka večino kavcijskih sistemov drugod v EU, zato uvajanje kavcijskega sploh ni smiselno, ker ne bomo uspeli zvečat trenutnega procenta recikliranja plastenk na tak način.   Sicer pa kot vedno "follow the money" pa boste videli kdo je zagret za tole. Sami pizdeki se spet zbirajo in lobirajo ter manejo roke, kako bodo služili na ovcah.   Necenzurirano.si - Bodo pri Kumru tujim pijačarjem dali večmilijonsko darilo, ki ga bomo plačali vsi? NECENZURIRANO.SI Ministrstvo za okolje, ki ga vodi Bojan Kumer, bi z uvedbo kavcijskega sistema za embalažo pijač dalo darilo proizvajalcem pijač v tuji lasti in...  
    • Smo imeli danes odlično druženje v gostilni Adam Ravbar. Fajn družba in pa nihče se ni napil, smo pa zelo dobro jedli ter ne prav veliko zapravili.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.