Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
Napisano

En question... A more common rail naftna pumpa tut bit v fazi kot pri starih bosch pumpah al ni treba?

 

Ne ni treba.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A ni glih fora common raila, da je bistvo, da samo dr?i visok tlak, injektorji pa potem odpirajo vbrizg takrat, ko elektronika to zahteva?

33112_1.png

Napisano

A ni glih fora common raila, da je bistvo, da samo dr?i visok tlak, injektorji pa potem odpirajo vbrizg takrat, ko elektronika to zahteva?

 

No sej se mi je zdel, da je tak, sam nism bil 100% pa sm rajs uprasu, thx ;)

Napisano

Danny ni res... pumpi niha pritisk samo s tem kolk se masina vrti... Vem ker mi pritisk common raila kaze diagnostika...

If in doubt, flat out... 

Napisano

ja je treba oz. dej v fazo ?e lahko. pumpa nima stalnega tlaka,tlak niha in kadar je v fazi se tlak vi?a kadar se odpira injektor.

 

Sej zato mi ni jasn, ker ne najdem nobenga cahna na pumpi :ne vem:

Napisano

Danny ni res... pumpi niha pritisk samo s tem kolk se masina vrti... Vem ker mi pritisk common raila kaze diagnostika...

 

OH ne vem kaj ti gleda?, ker je popolnoma druga?e. CR je popolnoma neodvisen od ma?ine (hitrosti in obratov, ter je stalno pod gasom 2000 bara) in kontroliran preko ECUja (tako kot pumpa in injektorji), zato lahko injektorji dostavljajo nafto popolnoma neodvisno, lahko tudi do 5x v manj?ih brizgih na en 'power stroke'

 

Danny ni res... pumpi niha pritisk samo s tem kolk se masina vrti... Vem ker mi pritisk common raila kaze diagnostika...

 

OH ne vem kaj ti gleda?, ker je popolnoma druga?e. CR je popolnoma neodvisen od ma?ine (hitrosti in obratov, ter je stalno pod gasom 2000 bara) in kontroliran preko ECUja (tako kot pumpa in injektorji), zato lahko injektorji dostavljajo nafto popolnoma neodvisno in optimizirano, lahko tudi do 5x v manj?ih brizgih na en 'power stroke'

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
Napisano

eo iz enega tujega foruma (eng-tips.com):

 

The high-pressure pump on a common-rail system does only one thing ... pressurize the fuel in the fuel rail. It has nothing to do with injection timing, it just pressurizes the rail and holds the pressure at a regulated setting.

 

Injection timing on a common-rail engine is done purely by controlling the timing of the pulses to the injectors, and therefore, the only way to "adjust" it is to change the mapping in the computer. It is otherwise non-adjustable. Same situation as ignition timing in newer gasoline engines with no distributors.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Originalno lahko nabaviš tukaj: https://www.amayama.com/en
    • Za zamisliti, kdo bi si mislil kako umazani je tudi nikelj. Katastrofa kaj delajo z okoljem😡 Na Filipinih, lastniki Kitajci, pa takih obratov je verjetno ogromno še za druge redke materiale. Tisti, ki pridobivajo te materiale bolj čisto, na koncu propadejo, ker jih kitajci povozijo z neupoštevanjem vsega, so seveda zato najcenejši, pa noben jim nič ne more. Do čimveč ljudi bi morale priti take stvari, da pride v javnost. Seveda smo vsi porabniki takih in podobnih materialov, brez tega ni več naše civilizacije, bi se pa morali zavedati od kod izvirajo kateri materiali in imeti to možnost da sploh vemo, posledično bi kot kupci lahko tudi na kaj vplivali. V dokumentarcu prikazani umazani nikelj, če smo realni, verjetno ne gre vse za baterije EV-jev (res pa da verjetno za EVje poraba najbolj narašča), ampak večina, trenutno več kot pol niklja se porabi za nerjaveče jeklo (primer npr. doma imamo verjetno vsi posode iz nerjavečega jekla 18/10, kjer je 10% niklja), ostalo telefone, drugo elektroniko, verjetno je nekaj niklja na žalost tudi v naših dinotih in drugih ICEjih, res pa da manj kot v EVjih .... Zanimivo npr. na koncu dokumentarca se govornik vpraša ali ni "point" kupovanja EVjev da pomagamo naravi, če pa škodujemo naravi v procesu pridobivanja, pa je precej samouničujoče.
    • Prvič slišim, da bi kdo izgubil rolo, se pa očitno zgodi. Sklepam, da je zelo redko, redko se tudi poškoduje, pokvari. Verjetno se ponaredkov zato ne izplača delat.    Pa tisti, ki ima denar za CX-60, bo imel tudi nekaj 100€ za nov rolo. 😁
    • Ne vem kako ampak uspeli smo izgubiti rolo prtljažnega prostora pri Mazdi CX60. Ali kdo ve kje bi se ga dalo dobiti poleg original Mazda? Nisem še šel na Mazdo da mi povejo ceno, ker še vedno malo upam da ga bomo kje našli. A ima kdo slučajno kakšno idejo kje bi se ga dalo dobiti?
    • Normalno da se. Pereš pa na potoku ta čas.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.