Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

?e 1 x rabim pomo? oz. nasvete,

pri vo?nji z Mazdo 6 diesel, letnik 2003, avto postane naenkrat popolnoma brez mo?i (zasilni program - prosti tek), pri izpuhu pa se pri?ne zelo ?rno kaditi. Ra?unalnik ne poka?e - javi popolnoma nobene napake. Ko pa avto ugasne? in po?aka? kak?no minuto, ter ga ponovno za?ene?, pa dela spet popolnoma normalno kot, da nebi bilo ni? narobe. Po cca. 5. prevo?enih kilometrih se zadeva zopet ponovi.

ima, oz je kdo imel podobno te?avo? je mogo?e naftni filter (menjal je bil junija letos)?

 

Hvala za pomo? oz. nasvete!

Napisano

Pozdravljeni,

?e 1 x rabim pomo? oz. nasvete,

pri vo?nji z Mazdo 6 diesel, letnik 2003, avto postane naenkrat popolnoma brez mo?i (zasilni program - prosti tek), pri izpuhu pa se pri?ne zelo ?rno kaditi. Ra?unalnik ne poka?e - javi popolnoma nobene napake. Ko pa avto ugasne? in po?aka? kak?no minuto, ter ga ponovno za?ene?, pa dela spet popolnoma normalno kot, da nebi bilo ni? narobe. Po cca. 5. prevo?enih kilometrih se zadeva zopet ponovi.

ima, oz je kdo imel podobno te?avo? je mogo?e naftni filter (menjal je bil junija letos)?

 

Hvala za pomo? oz. nasvete!

 

?e ti vr?e v zasilni program ti more ra?unalnik ziher pohazat napake kar tok ti ga ne vr?e v safe mode...glede kajenja mogo?e kak injektor oz. prej EGR?? kak?ne relacije dela?-dolge-kratke?...si sam gledal to al ti je mehanik dal na tester?

Napisano

Poglej cevke na ohi?ju filtra in na tistih dveh ventilih(eden je zelen) ki so na nosilcu nad hladilnikom vode.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

EGR ventil 100 posto!!!! ;)

 

?zmeden?

?e ti gre EGR ventil ti gre avto popolnoma normalno in ni tak?nih znakov.

 

 

Napisano

?zmeden?

?e ti gre EGR ventil ti gre avto popolnoma normalno in ni tak?nih znakov.

 

To ja se strinjam obi?ajno ?e je EGR enkrat javi napako pol je pa mir...men je k sm stau na semaforju(ve?inoma kriv prosti tek) vrglo v safe mode takrat ko sm mel ?e probleme s ?obami...ker si zgoraj napisal da ti klenka potem bi znalo bit to to...glede kajenja vrjetno malo prispeva zama?en EGR + zani? ?obe oz. ?oba to potem sploh + ?e dela? kraj?e relacije je to pol toba?na industrija xP za za?etk probaj z metabondom mogo?e bo pomagalo pri ?obah :rulam:

Napisano

?zmeden?

?e ti gre EGR ventil ti gre avto popolnoma normalno in ni tak?nih znakov.

 

men je takle delu ko mi je egr crknu, ko sm ga resetiru prek OBD-ja je delal normalno, ko sm ga zamenju pa konc problemov :)

no res pa je, da ni n? kadil (vrjetn zarad DPF)

Napisano

Poglej cevke na ohi?ju filtra in na tistih dveh ventilih(eden je zelen) ki so na nosilcu nad hladilnikom vode.

 

Se strinjam, sam sem imel podoben primer, avto sicer delal, ampak brez mo?i, pa grdo ?rno kadil....

Kot pravi YavarYe - preparela ena od cevk ki sta priklopljeni na ohi?je filtra.

 

?e samo za?asna re?itev z izolir trakom je prinesla ogooomno razliko.

 

Pa sre?no!

Napisano

Se strinjam, sam sem imel podoben primer, avto sicer delal, ampak brez mo?i, pa grdo ?rno kadil....

Kot pravi YavarYe - preparela ena od cevk ki sta priklopljeni na ohi?je filtra.

 

?e samo za?asna re?itev z izolir trakom je prinesla ogooomno razliko.

 

Pa sre?no!

 

odkril sem napako, vendar je ne znam prav razlo?it. Skratka,

na mazdi 6 diesel je pod EGR ventilom name??ena ena gumijasta cev na ohi?je, ki je povezano s kolektorjem. v tem ohi?ju (se pravi tam, ko pride gor nataknjena gumijasta cev) je name??ena ena loputa, ki je pritrjena z dvema vijakoma in ta dva vijaka sta popustila zato je ta loputa je zapirala dovod zraka in posledi?no du?ila motor (sem na?el na nekem avstralskem forumu, da se to na mazdah kar pogosto zgodi). Sedaj gre brez problema. Upam, da mi je uspelo prilo?iti slike.

 

l.p.

post-6294-1385985886_thumb.jpg

post-6294-1385985911_thumb.jpg

post-6294-1385985923_thumb.jpg

Napisano

Si moral za dostop do lopute demontirati sesalni kolektor?

 

ne, samo 4 vijake in cev je treba sneti.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Si moral za dostop do lopute demontirati sesalni kolektor?

 

se opravi?ujem za zamudo,

 

ne ni bilo potrebno demontirati kolektorja. ?e bi k?na druga loputa vi?je gor odpovedala, potem je pa potrebno demontirati kolektor, kar je pa (menda) dokaj zahtevno. menda so tri lopute na kolektorju. prva je spodaj potem pa mislim, da ?e dve. pri popravilu spodnje (pod EGR ventilom) ne rabi? kolektorja snemat dol. pa menda ?e ?e je, jevedno problem samo v spodnji loputi.

p.s. po odstranitvi te lopute avto gre res ob?utno bolje. Ful je razlika (mo?,...)

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

se opravi?ujem za zamudo,

 

ne ni bilo potrebno demontirati kolektorja. ?e bi k?na druga loputa vi?je gor odpovedala, potem je pa potrebno demontirati kolektor, kar je pa (menda) dokaj zahtevno. menda so tri lopute na kolektorju. prva je spodaj potem pa mislim, da ?e dve. pri popravilu spodnje (pod EGR ventilom) ne rabi? kolektorja snemat dol. pa menda ?e ?e je, jevedno problem samo v spodnji loputi.

p.s. po odstranitvi te lopute avto gre res ob?utno bolje. Ful je razlika (mo?,...)

 

 

?ivjo!

 

A to pomeni, da sedaj vozi? brez te lopute?

Imam namre? podoben problem... Sicer CD136, ampak simptomi so isti.

Kar pa se ti?e "save mode"... no tega mi ?e ne dela. Mo?i pa vseeno nima toliko kot pred enim letom (mo? je postopoma padala - na oko ima zdej max. 90KM in nobenega ?ivega ve?)

Je bilo pri tebi podobno?

 

LP Rok

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Samo to niso za smrtnike. To so All terrain gume.
    • Sem hotel že nekaj časa nazaj vprašat, pa mi je vedno ušlo iz glave oz. mogoče celo neumno vprašanje. Recimo ADAC testi so letos potekali na teh dimenzijah - 205/55 R16 in 215/55 R17. Kaj to pomeni za mene, ko vozim R19 gume? Ali so testi še vedno relavantni z temi ocenami? Pač, lahko se karakteristike morda spremenijo z širino in tem, ane...🤔
    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.