Mihael1 Napisano 29. november, 2013 Prijavi Napisano 29. november, 2013 Pozdravljeni, ?e 1 x rabim pomo? oz. nasvete, pri vo?nji z Mazdo 6 diesel, letnik 2003, avto postane naenkrat popolnoma brez mo?i (zasilni program - prosti tek), pri izpuhu pa se pri?ne zelo ?rno kaditi. Ra?unalnik ne poka?e - javi popolnoma nobene napake. Ko pa avto ugasne? in po?aka? kak?no minuto, ter ga ponovno za?ene?, pa dela spet popolnoma normalno kot, da nebi bilo ni? narobe. Po cca. 5. prevo?enih kilometrih se zadeva zopet ponovi. ima, oz je kdo imel podobno te?avo? je mogo?e naftni filter (menjal je bil junija letos)? Hvala za pomo? oz. nasvete! Citiraj
tomand Napisano 29. november, 2013 Prijavi Napisano 29. november, 2013 Pozdravljeni,?e 1 x rabim pomo? oz. nasvete,pri vo?nji z Mazdo 6 diesel, letnik 2003, avto postane naenkrat popolnoma brez mo?i (zasilni program - prosti tek), pri izpuhu pa se pri?ne zelo ?rno kaditi. Ra?unalnik ne poka?e - javi popolnoma nobene napake. Ko pa avto ugasne? in po?aka? kak?no minuto, ter ga ponovno za?ene?, pa dela spet popolnoma normalno kot, da nebi bilo ni? narobe. Po cca. 5. prevo?enih kilometrih se zadeva zopet ponovi.ima, oz je kdo imel podobno te?avo? je mogo?e naftni filter (menjal je bil junija letos)? Hvala za pomo? oz. nasvete! ?e ti vr?e v zasilni program ti more ra?unalnik ziher pohazat napake kar tok ti ga ne vr?e v safe mode...glede kajenja mogo?e kak injektor oz. prej EGR?? kak?ne relacije dela?-dolge-kratke?...si sam gledal to al ti je mehanik dal na tester? Citiraj
Deeyan Napisano 29. november, 2013 Prijavi Napisano 29. november, 2013 EGR ventil 100 posto!!!! Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
YavarYe X6V6 Napisano 29. november, 2013 Prijavi Napisano 29. november, 2013 Poglej cevke na ohi?ju filtra in na tistih dveh ventilih(eden je zelen) ki so na nosilcu nad hladilnikom vode. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Alex Napisano 29. november, 2013 Prijavi Napisano 29. november, 2013 EGR ventil 100 posto!!!! ?e ti gre EGR ventil ti gre avto popolnoma normalno in ni tak?nih znakov. Citiraj
tomand Napisano 29. november, 2013 Prijavi Napisano 29. november, 2013 ?e ti gre EGR ventil ti gre avto popolnoma normalno in ni tak?nih znakov. To ja se strinjam obi?ajno ?e je EGR enkrat javi napako pol je pa mir...men je k sm stau na semaforju(ve?inoma kriv prosti tek) vrglo v safe mode takrat ko sm mel ?e probleme s ?obami...ker si zgoraj napisal da ti klenka potem bi znalo bit to to...glede kajenja vrjetno malo prispeva zama?en EGR + zani? ?obe oz. ?oba to potem sploh + ?e dela? kraj?e relacije je to pol toba?na industrija xP za za?etk probaj z metabondom mogo?e bo pomagalo pri ?obah Citiraj
Deeyan Napisano 29. november, 2013 Prijavi Napisano 29. november, 2013 ?e ti gre EGR ventil ti gre avto popolnoma normalno in ni tak?nih znakov. men je takle delu ko mi je egr crknu, ko sm ga resetiru prek OBD-ja je delal normalno, ko sm ga zamenju pa konc problemov no res pa je, da ni n? kadil (vrjetn zarad DPF) Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
MiSko1980 Napisano 30. november, 2013 Prijavi Napisano 30. november, 2013 Poglej cevke na ohi?ju filtra in na tistih dveh ventilih(eden je zelen) ki so na nosilcu nad hladilnikom vode. Se strinjam, sam sem imel podoben primer, avto sicer delal, ampak brez mo?i, pa grdo ?rno kadil....Kot pravi YavarYe - preparela ena od cevk ki sta priklopljeni na ohi?je filtra. ?e samo za?asna re?itev z izolir trakom je prinesla ogooomno razliko. Pa sre?no! Citiraj
Mihael1 Napisano 2. december, 2013 Avtor Prijavi Napisano 2. december, 2013 Se strinjam, sam sem imel podoben primer, avto sicer delal, ampak brez mo?i, pa grdo ?rno kadil....Kot pravi YavarYe - preparela ena od cevk ki sta priklopljeni na ohi?je filtra. ?e samo za?asna re?itev z izolir trakom je prinesla ogooomno razliko. Pa sre?no! odkril sem napako, vendar je ne znam prav razlo?it. Skratka,na mazdi 6 diesel je pod EGR ventilom name??ena ena gumijasta cev na ohi?je, ki je povezano s kolektorjem. v tem ohi?ju (se pravi tam, ko pride gor nataknjena gumijasta cev) je name??ena ena loputa, ki je pritrjena z dvema vijakoma in ta dva vijaka sta popustila zato je ta loputa je zapirala dovod zraka in posledi?no du?ila motor (sem na?el na nekem avstralskem forumu, da se to na mazdah kar pogosto zgodi). Sedaj gre brez problema. Upam, da mi je uspelo prilo?iti slike. l.p. Citiraj
M6SPC Napisano 5. december, 2013 Prijavi Napisano 5. december, 2013 Si moral za dostop do lopute demontirati sesalni kolektor? Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 5. december, 2013 Prijavi Napisano 5. december, 2013 Si moral za dostop do lopute demontirati sesalni kolektor? ne, samo 4 vijake in cev je treba sneti. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
marko91 Napisano 5. december, 2013 Prijavi Napisano 5. december, 2013 ne, samo 4 vijake in cev je treba sneti. Ma ubostvu je to cev ka pride iz turbine al intercoolerja? Citiraj
Mihael1 Napisano 9. december, 2013 Avtor Prijavi Napisano 9. december, 2013 Si moral za dostop do lopute demontirati sesalni kolektor? se opravi?ujem za zamudo, ne ni bilo potrebno demontirati kolektorja. ?e bi k?na druga loputa vi?je gor odpovedala, potem je pa potrebno demontirati kolektor, kar je pa (menda) dokaj zahtevno. menda so tri lopute na kolektorju. prva je spodaj potem pa mislim, da ?e dve. pri popravilu spodnje (pod EGR ventilom) ne rabi? kolektorja snemat dol. pa menda ?e ?e je, jevedno problem samo v spodnji loputi.p.s. po odstranitvi te lopute avto gre res ob?utno bolje. Ful je razlika (mo?,...) Citiraj
double_r Napisano 6. januar, 2014 Prijavi Napisano 6. januar, 2014 se opravi?ujem za zamudo, ne ni bilo potrebno demontirati kolektorja. ?e bi k?na druga loputa vi?je gor odpovedala, potem je pa potrebno demontirati kolektor, kar je pa (menda) dokaj zahtevno. menda so tri lopute na kolektorju. prva je spodaj potem pa mislim, da ?e dve. pri popravilu spodnje (pod EGR ventilom) ne rabi? kolektorja snemat dol. pa menda ?e ?e je, jevedno problem samo v spodnji loputi.p.s. po odstranitvi te lopute avto gre res ob?utno bolje. Ful je razlika (mo?,...) ?ivjo! A to pomeni, da sedaj vozi? brez te lopute?Imam namre? podoben problem... Sicer CD136, ampak simptomi so isti. Kar pa se ti?e "save mode"... no tega mi ?e ne dela. Mo?i pa vseeno nima toliko kot pred enim letom (mo? je postopoma padala - na oko ima zdej max. 90KM in nobenega ?ivega ve?)Je bilo pri tebi podobno? LP Rok Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.