Skoči na vsebino

dodatek k olju

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Peo,

?e ti no?e? verjeti ga ni ?loveka ki te lahko prepri?a. Jaz osebno ne verjamem v ?ude?e, niti v teorijo o ameri?kih in evropskih avtomobilih in tolerancah... Vedno sem vozil evropske avtomobile, zadnje dve leti imam japonca, v vse sem dajal motor up, vsi so se "po?utili" bolj?e...

Torej Poe, ?e ne verjame? prav, ?e te pa zanima, probaj, potem pa komentiraj na podlagi svojih izku?enj.

  • Odgovori 279
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Sicer pa mormo vedet, da nimam ne jz ne kolega nobenga profita od motor upa ?e ga kdo kupi in ga ne promovirava s tem razlogom! :bravo:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

jst sem prosil samo za fizikalno razlago...ker ?e motor-up deluje, potem le-ta mora biti.

No?em pa izpodbiijati nobenih va?ih dobrih izku?enj s tem sredstvom in jim povsem verjamem.

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Napisano

jst sem prosil samo za fizikalno razlago...ker ?e motor-up deluje, potem le-ta mora biti.

No?em pa izpodbiijati nobenih va?ih dobrih izku?enj s tem sredstvom in jim povsem verjamem.

 

Hja razlaga. ?e se ne motim je nekaj podobnega:

Dodatek se prime stene cilindra, (pomoje predvsem tam kjer ne dihta dovolj) in naredi nekak?no za??itno plast. O?itno tudi bolje odvaja toploto. Bolj ma?e, manj trenja- ve?ji izkoristek.

Tako poenostavljeno. :ne vem:

Napisano

moja razlaga je malo druga?na,

 

v dodatku se nahaja veika koncentracija teflona. kateri se prime na kovino. dej ?e samo vlije? dodatek v motor se ta dodatek prime samo na karterju in ti ne nuuca n?, zato naj bi se peljal nekih pol ure al neki tazga da se ta dodatek oziroma da teflon potuje po celem mazalnem sistemu in tam ustvari tanek filter teflona in s tem zmanj?a trenje ( teflon ima majhen koficient trenja)

 

to je tako nestrokovna razlaga katera bi se lahko nadaljevala ?e in ?e

Napisano

v dodatku se nahaja veika koncentracija teflona. kateri se prime na kovino.

Ja to sem pozabu napisat. Teflon je pa baje najbolj spolzka stvar takoj za mo?efitom.

:hohoho:

Napisano

Zakaj bi pol sploh dobavljal robo iz USA, ?e gremo loh v morav?e ponjo! :P

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

S temi razlagami se na?eloma strinjam, vendar, ?e me spomin ne vara, v motor up - u ni teflona ampak ena druga spolzka re?...

Napisano

Aja Symon, jaz sem samo ekonomi?no razmi?lju, n? osebnega! :P

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

S temi razlagami se na?eloma strinjam, vendar, ?e me spomin ne vara, v motor up - u ni teflona ampak ena druga spolzka re?...

 

 

Mislim da naj bi bil neki polimer in 100x bolj spolzek, se ?e spomnem ko so na TV predvajali reklamo kako so motorje zamrznil v led potem pa zalaufal.

Napisano

Mislim da naj bi bil neki polimer in 100x bolj spolzek, se ?e spomnem ko so na TV predvajali reklamo kako so motorje zamrznil v led potem pa zalaufal.

 

Tole imam tudi jaz nekako v nekem tema?nem koti?ku mo?ganov. :rolleyes: Zanimivo. Samo zakaj niso zamrznili cel avto. Kaj meni pomaga motor, ?e antifriz zmrzne pa se akomulator izprazni. Mimogrede v?eraj sem pomeril, do koliko mi antifriz zdr?i. Do-29 stopinj. :bravo: O?itno so prej?nji lastniki vsaj pri teh stvareh dobro skrbeli za avto (?e je ?e malo obu?kan).
Napisano

je ?e mal pomislm nastane led ?e pri 0° C. ?e ho?emo da bo led ?e malo ve? zdr?al -5°. ?e ma? pa avto zuni ?ez mo? k pade temperatura tudi -11°, -12°v babnem polju tud -22pa avto ?e zmer zalavfa. kljub temu da je bol uhlajen kokr da ?e bi bil v ledu. avto edino rab olje k je primerno za tako nizke temperatuein gorivo v teko?em stanju, ?trom pa tko al tko ni odvisen od temperature.

 

?e ima? olje 15w40 ima zadostno mazanjedo (olje pride v nekem dolo?enem ?asu, katerega ne vem do vseh mazalnih mest) kadar je avto hladen oziroma v?ig avta do -10°

10w-40 ma mislm da nekje do -15°ali malenkost ve?

5w-40 pa ma nekaj ?ez -20

 

LP

Napisano

10w-40 ma mislm da nekje do -15°ali malenkost ve?

 

To imam jaz original Mazdino olje. In danes sem kon?no kupil 55 amperski akumulator (namesto 45 :P). Pa?e skor kot ata na mamo samo pol cm tistega podno?ja je bilo treba od?agati. Hvala Grega za nasvet. Zanimivo, bratranc mi je meril alternator (dela kot nov:14.5 mi je kazalo mislim, da je to res dobor) in prvo kar je rekel naj dam zdaj raj? 55 amperski akumulator.

Aja in ?e malo nazaj k temi. Zaradi o?itne ?eje mojega motorja po olju sem se odlo?il kupiti QMI. Pa? zadnja opcija saj mi avto ?re nenormalno veliko lja (?e kak mesec nazaj sem ga dolil ohoho sedaj ga je bilo ?e ene 2-3 deci manj) ?zmeden? Pa avto del v redu, ne kadi, ni nikjer masten, ne spu??a skratka ni?. Samo tako ma?e, in ga porablja... :whatever: Torej zgubiti nimam kaj, bomo ?ez kak?en mesec videli rezultat. Upam na izbolj?anje, slab?e ?e skoraj ne more biti.

Napisano

Symon, mi smo s tabo, ra?unamo nate, zavedaj se da si ti na?e zadnje upanje in poskusni zaj?ek obenem! :D

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

zavedaj se da si ti na?e zadnje upanje in poskusni zaj?ek obenem! :D

 

Bolj uno drugo. :P Mah saj ti pravim to je zadnja varianta ki sem se je spomnil. Ker o?itno imajo Mazdice prekleto rade olje. Mljask, njam njam. :blink: Saj pravim, tezultati bodo upam vidni v roku enega meseca. Povpre?na poraba okvirno (itak se baje zmanj?a le do 5%), hladen v?ig (to je spet nehvale?no ker sem obenem menjal akumulator), kako hitro se ogreje (?e bo kaj razlike) ter seveda kar je najbol pomombno trenutno:kako bo z oljem.

Stay tuned! :hohoho:

Napisano

Moja je pa prava gurmanka na olje, ?e dobr, da kadar olje hrusta, ni? okol ne popaca! :hohoho:

 

Da ne re?em kak?no logiko ima moj mehanik: "?e bo avtu olje v?e?, ga bo pil, to je treba vedt, mormo najdt eno olje, ki ga avto ne mara!" :blink:

 

A zdej nej ga pa ?e vpra?am starga stroja kaj bi rad za glavno jed in ?esa ne mara al kaj? :P

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

+

Allo junaki. Naj mi kdo sporo?i, ?e ve kje bi se dal kupit motor up, ker se ga pri nas nikjer ve? ne dobi v prosti prodaji, razne e-bay variante pa so nemci dost glupi, da ti niti ne odgovorijo, ker o?itno misljo da smo vsi "janezi" suhi kot popr in da si niti motor upa ne bi mogl privo??it! ::=)

 

Sicer pa me zanima, ?e kdo to stvar pozna in kaki so bli rezultati.

Moje izku?nje: od fotra opelica vectra A model, 1.6i, 75KM, tovarni?ki podatki so 14 s do 100 kmh, pa sm jo prtisnu in sm najbol? nameru 14.17, pol pa mal reklamo sli?im na tv za to "pizdarijo" in nalijem notr, pa enih tri dni n?, pa sm mislu jebiga pa? enih 4-5 jurjev je ?lo u k.... - n? novga )) No in ?ez par dni se avtu dobesedno utrga, pa pomermo pospe?ek in je bil reci in pi?i 11.43, kar pa za 443 cm dovg avto in 1100 kg ni ve? ?ala, ?e posebi ?e je biv pred tem pospe?ek skori tri sekunde slab?i! NO to je kaj se je zgodil. Pa ni zdej fora d sm se neki zmislu, ker ne vem kaj bi mel od tega, samo zanima me kje bi se to dal dobit, ker bi rad mazdilaka ?e mal bolj poslal v smeri vti stroja (trenutno mam 323 f GT 131 KM).

 

Sicer pa ?e ma kdo izku?nje s to ?ude?no spolzko "svinjarijo" naj to obvezno napi?e!!!

 

 

 

+

 

Zakaj bi kupoval motor up, ?e je METABOND veliko bolj?i. Informiraj se na metabond.si.

Lep pozdrav

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Glede papcanja olja je YavarYe X6V6 na sre?anju ?e se ?e spomnite omenjal olje Repsol :bravo: ...samo a se ga dobi v vsaku ?tacuni?

 

Moja je pa prava gurmanka na olje, ?e dobr, da kadar olje hrusta, ni? okol ne popaca! :hohoho:

 

Da ne re?em kak?no logiko ima moj mehanik: "?e bo avtu olje v?e?, ga bo pil, to je treba vedt, mormo najdt eno olje, ki ga avto ne mara!" :blink:

 

A zdej nej ga pa ?e vpra?am starga stroja kaj bi rad za glavno jed in ?esa ne mara al kaj? :P

 

 

...probi olje od INE :D:D ...tega zihr ne bo maru, ?e krepnu bo pol ga pa res ne bo n? papcu :D

Napisano

Zakaj bi kupoval motor up, ?e je METABOND veliko bilj?i. Informiraj se na metabond.si.

Lep pozdrav

 

A je tole reklama? Si se prijavil le za to, da naredi? reklamo svoji firmi? <_<

MODERATORJI!

Napisano

A je tole reklama? Si se prijavil le za to, da naredi? reklamo svoji firmi? <_<

MODERATORJI!

 

Symon, saj ni tako hudo - men je pa v?e?, da vidim in lahko primerjam razli?ne konkuren?ne izdelke. Itak se bom na koncu sam odlo?il a bom kaj kupil al ne, pa naj bo to Motor down, KuMI (QMI), Viagor al pa tale Metadon. ;)

33112_1.png

Napisano

al pa tale Metadon. ;)

 

 

:hohoho::hohoho:

 

bosss pa je ne bo? dal tvojega afteka na prisiljeno zdravljenje.... hihihihi :bravo::hohoho::cheers:

Feel free....

Napisano

Symon, saj ni tako hudo - men je pa v?e?, da vidim in lahko primerjam razli?ne konkuren?ne izdelke. Itak se bom na koncu sam odlo?il a bom kaj kupil al ne, pa naj bo to Motor down, KuMI (QMI), Viagor al pa tale Metadon. ;)

 

No pravzaprav ima? prav, vzamem nazaj. Sem namre? ?e pod vplivom prepirov na avtomobilizem.com, ko sem se odlo?il, da bom vsako kr?enje po?ecal. Da bo red. :P
Napisano

Boss, tiskarska napaka, najbr? si hotu napisat Viagra (?e obstaja avtomobilska) :hohoho:

 

Mene tut zanima tale Meta007, al to iz prakse, da funkcionira, al ga pa? uva?a?, pa je dobro ?imve? robe prodat! <_<

 

Symon, kako zdej stroj, ziher ?e vle?e kot V6! :P

Dobrodo?li na forumu!

Gost
Ta tema je zdaj zaprta za nadaljnje odgovore.

  • Zadnja sporočila

    • Po moje je mišljeno na prodajalca gum,ker eni obračunajo eko takso  eni ne.Taksa pa je okoli 2 eura, osvisno od dimenzije pnevmatike
    • Ja, tale Stanley je res bolj "kar nekaj". Ko želiš do podrobnejših informacij, se zaustavi, da ne govorim, kako je s servisi po Sloveniji - jih ni. V Grosupljem jih prodaja AdriaProfix (za ceno x 2 italijanskih trgovin), in še to določene modele in tudi servisira samo "svoje". Serija Fatmax naj bi bila malenkost boljša (črna ... lepša) od običajnih Stanley (rumenih).    "Zanimvo" je že to, da so na slikah mojega modela, po različnih spletnih trgovinah (tudi, kjer sem kupil), različne izpeljanke tega modela (različna sprednja noga, različen odvod kondenza, tako po ventilu kot po lokaciji ventila, različna pritrditev ročke, različen varnostni ventil, ... itd. Nekaj nametano skupaj.   Priključni kabel je pa še krajši od Interdiskontovega kompresorja - samo dobrih 120 cm!  Pipca za kondenz ni na dnu, ampak malo višje - kateri model (ki ne ve, da voda teče vedno le navzdol) se je spomnil tako dobre rešitve??? In kako naj sedaj nagnem kompresor, da odtočim kondenz? Na eno nogo in lovim "vaservago" na višini ventila  ...   Ampak zaenkrat dela (pri meni bo mogoče delal skupaj pol ure v celem letu), važno mi je, da ne raznese posode, ker 10 barov ni več hec.            
    • Prejle sem bil s kolesom v bike centru v KP. Ugotovila sva, da obroči so tubeless ready, plašči pa ne.  Tako, da  bomo spredaj montirali  maxxis minion DHF Maxx grip, , zadaj pa maxxis minion DHR 2.Pa bo mir.   
    • To je bilo prejšnji teden, v sredo. V četrtek sem dal gor zimske.  Ta teden se moram zmenit še, da vržemo na 6-ko Vredestein-ke. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.