ReDevil Napisano 22. januar, 2006 Avtor Prijavi Napisano 22. januar, 2006 Ob tejle debati se mi zdi kt da sm spet na faksu, samo , se mi zdi da sem vseeno neki odnesel od predavanj! Mene zanima, zakaj sploh pride do "?rtja" olja, pa pustmo za moment Klop?i?evo potujo?o fritezo, sicer pa nism vedel da se v njegovi kapelci loh tut krompir pe?e! Mene pa ?e ne mika nalivat jedilnega olja, pa? pa resno razmi?ljam da bi za?el nalivat nafto v stroja, pol pa s?asoma, ko se navadi nanjo, celo kurilca! Sli?al sem ?e razli?ne razlage glede kurjenja olja; 1. - Ena je da ko pride avto v "ibrture" npr. pri gasu do podna pa klancu dol in da takrat obro?ek malo pokrivi, kar pomeni, da ne tesni ve? kot je treba, potem pa vsaki? znova ko vajo ponovi?, gre vse skupaj samo ?e navzdol! 2. - ?e je bil avto enkrat malo pregret (lahko minimalno, da se na kazalcu temp. niti neb poznalo), pa pol zarad temperature razne zadeve malo popustijo in ne dihtajo ve? kakor prej! Pa ?e par je blo idej, zakaj bi loh pr?lo do tega, zdej pa naj ?e kdo drug pove, v ?em je loh trik! :ne vem: Dobrodo?li na forumu!
apcih Napisano 22. januar, 2006 Prijavi Napisano 22. januar, 2006 trik je v izrabljenem spodnjem rinku, ki skrbi da se olje ki je bilo na cilindru ''obri?e'' dol, zato ostane ve? olje na cilindru in ti ga zato papca. seveda pa ni dovolj da zamenja? samo spodnji rink ampak je potrebno ?e pohonat cilinder da bo spet okrogu, ker je sedaj ?e malo jaj?aste oblike, na u? ne bo? upazu.
Sirius Napisano 23. januar, 2006 Prijavi Napisano 23. januar, 2006 Ob tejle debati se mi zdi kt da sm spet na faksu, samo , se mi zdi da sem vseeno neki odnesel od predavanj! Mene zanima, zakaj sploh pride do "?rtja" olja, pa pustmo za moment Klop?i?evo potujo?o fritezo, sicer pa nism vedel da se v njegovi kapelci loh tut krompir pe?e! Mene pa ?e ne mika nalivat jedilnega olja, pa? pa resno razmi?ljam da bi za?el nalivat nafto v stroja, pol pa s?asoma, ko se navadi nanjo, celo kurilca! Sli?al sem ?e razli?ne razlage glede kurjenja olja; 1. - Ena je da ko pride avto v "ibrture" npr. pri gasu do podna pa klancu dol in da takrat obro?ek malo pokrivi, kar pomeni, da ne tesni ve? kot je treba, potem pa vsaki? znova ko vajo ponovi?, gre vse skupaj samo ?e navzdol! 2. - ?e je bil avto enkrat malo pregret (lahko minimalno, da se na kazalcu temp. niti neb poznalo), pa pol zarad temperature razne zadeve malo popustijo in ne dihtajo ve? kakor prej! Pa ?e par je blo idej, zakaj bi loh pr?lo do tega, zdej pa naj ?e kdo drug pove, v ?em je loh trik! :ne vem: ALI TO POMENI, DA NA FAKSU NISI??? HA...HANo pa naj bo...glede na to, da je to najbolj obiskana tema do sedaj, pa naj bo ?e nekaj o porabi olja. Pove?ana porabe olja je posledica, ki dokazuje da je pri?lo do obrabe nekaterih delov motorja.Z apcihom se strinjam, da je eden od glavnih vzrokov ovalnost cilindrov, ki so posledica tistega kar se dogaja ob drsnem trenju. Malo manj se strinjam, da je vzrok obraba oljnega obro?ka, saj bi po logiki stvari prav ta moral biti najmanj obrabljen, ker je najbolje mazan. Obro?ek, tudi ?e se obrabi, se zaradi vzmetne konstrukcije ?iri in se prilagaja cilindru, sicer se re?a na delu, kjer je prerezan ?iri, vendar pa ima (po mojem) to manj?i vpliv, kot ovalnost cilindra, kjer zaradi tega, ker se obro?ek ne prilagaja steni cilindra zaostaja ve?ja koli?ina olja, kot pri normalni situaciji in jo tudi kompresijska obro?ka ne zadr?ita iz istega razloga. Zato olje prodira v izgorevalni prostor, kjer zgori. To pomeni, da ve?ja ko je ovalnost, ve?ja je poraba olja. Pri veliki obrabljenosti cilindra in bata ter obro?kov pa je pomembna tudi pove?ana re?a na batnih obro?kih.Pomembno vpra?anje je : zakaj prihaja do ovalnosti in, ali so kaka zdravila za to?Poleg tega, da je obraba na tem delu motorja pogojena ?e s konstrukcijo (drsno trenje), se obraba stopnjuje zaradi sajastih usedlin (posledice nepopolnega izgorevanja) na zgornjem kompresijskem obro?ku, ki s ?asoma prodira tudi proti drugemu. Te povzro?ajo dodaten brusni efekt, ki pove?uje obrabo cilindra. Tako se zmanj?uje kompresija in pove?uje prodor olja v nadbatni prostor. Za slab?e izgorevanje so v?asih krivi injektorji (?e posebej pri tistih motorjih je vbrizgavanje direktno v izgorevalni prostor). Zato je delovanje injektorjev zelo pomembno za ?ivljenjsko dobo, saj ob njihovem slabem delovanju prihaja ?e do enega vzroka za pove?ano obrabo, red?enje olja na stenah cilindra.Kaj narediti, da do pove?ane obrabe ne pride, sem ?e odgovoril v prej?njih pisanjih. Ko pa ?e do tega pride ima Bond odgovor. Dodatek za olje, ki zatesni obrabljene bate in cilindre (ko je ?e obraba v razumnih mejah) ter dodatek za gorivo za ?i??enje izgorevalnega prostora, tudi ventilov (dimnikar-maza?-protektor). K temu pa ?e ?isti, ma?e in ??iti gibljive dele (tudi injektorje). Na ta na?in se lahko zaznavno zmanj?a poraba olja (v?asih tudi ustavi - velja za olje, seveda) in goriva.Ko govorimo o porabi olja je ?e ena situacija (lahko, da tudi ve?). Namre? lahko, da bat in cilinder nista obrabljena, pa bo ma?ina vseeno »kurila« olje. Gre za obrabljenost teflonskih tesnil na ventilih, ki pri Mazdah zdr?ijo okoli 100.000 km, potem pa jih je treba zamenjati. Zamenjavo opravite na servisih, kjer to naredijo brez demonta?e glave motorja.Ob tej debati bi bilo koristno, da se javi tudi kak strokovnjak za Mazdine motorje in ?e kaj doda, oziroma popravi. Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Sirius Napisano 23. januar, 2006 Prijavi Napisano 23. januar, 2006 Ker postaja tema o?itno utrujajo?a, naj vam dam ?e nakaj za popestritev. Evo nekaj slikic ene simpati?ne…..Mazde Nova, izbolj?ana in oja?na ?koljka, izbolj?ano podvozje, motor 2000 ccm, 160 KM Max V= 211,1 km/k, pospe?ek 0-100km/h ... 6,96sec.... Tudi noter ne zgleda slabo... Od zad pa tudi ne... Mazda MX-5 2.0 High Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
David Napisano 23. januar, 2006 Prijavi Napisano 23. januar, 2006 hihihih bravo Sirius... Feel free....
Marko_mx-3 Napisano 23. januar, 2006 Prijavi Napisano 23. januar, 2006 psst Sirius druga?e je ?e ena tema namenjena novi Mx-5ki
YavarYe X6V6 Napisano 23. januar, 2006 Prijavi Napisano 23. januar, 2006 Gre za obrabljenost teflonskih tesnil na ventilih, ki pri Mazdah zdr?ijo okoli 100.000 km, potem pa jih je treba zamenjati. Zamenjavo opravite na servisih, kjer to naredijo brez demonta?e glave motorja. Tole ni mi?ljeno kot nelo z.. ampak nekaj dejstev. Samo malo bi te popravil ta tesnila na ventilih niti pod razno niso teflonska , sploh ne razmem zakoj se jim re?e tefloni, ker so samo semeringi posebne oblike in nimajo nobene povezave s teflonom.Pa kdo pravi da zdr?ijo okoli 100 kkm, potem bi jaz moral imeti ?e vsaj 2X zamenjane, pa jih nimam pa ni nobeni problemov. Druga?e pa za zamnevo le teh niso sposobni samo na servisu, ampak ... Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Sirius Napisano 23. januar, 2006 Prijavi Napisano 23. januar, 2006 Tole ni mi?ljeno kot nelo z.. ampak nekaj dejstev. Samo malo bi te popravil ta tesnila na ventilih niti pod razno niso teflonska , sploh ne razmem zakoj se jim re?e tefloni, ker so samo semeringi posebne oblike in nimajo nobene povezave s teflonom.Pa kdo pravi da zdr?ijo okoli 100 kkm, potem bi jaz moral imeti ?e vsaj 2X zamenjane, pa jih nimam pa ni nobeni problemov. Druga?e pa za zamnevo le teh niso sposobni samo na servisu, ampak ... Niti ni razumjeno kot z.. ... ve? glav ve? ve... Podatek o zdr?ljivosti sem dobil od enega serviserja za Mazdo. Sam sem imel (pri drugi blagovni znamki) slabe izku?nje z njimi. Tisti so bili iz materiala, ki zgleda kot teflon. Ali je,ali ni ne vem...(vsega pa tud ne morem vedet). Dolgo ?asa nisem imel nobene porabe olja (nekaj ?ez 150 kkm), kar me je zavedlo. Ne da bi opazil, je poraba olja naglo za?ela rasti in le malo je manjkalo, da bi bilo presene?enje popolno.... Tudi (zadnji) ampak ... je v redu in ....?e zelo priro?no.... Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Sirius Napisano 24. januar, 2006 Prijavi Napisano 24. januar, 2006 psst Sirius druga?e je ?e ena tema namenjena novi Mx-5ki Ni bil namen pogrevati postanih jedi, ampak zgolj asociacija, da je edini aditiv, ki "pa?e" v ta novi tip od 0 km naprej META007 M (v motor) in META007 C v menjalnik - diferencial. Pa tudi, ?e ga pozneje ne dodaja? ve?, je korist velika, saj se motor in menjalnik idealno ute?eta (in to zelo hitro). Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Sirius Napisano 24. januar, 2006 Prijavi Napisano 24. januar, 2006 YavarYe X6V6 Zanima me, kako vplivajo aditivi iz rodu, katerega uporablja? ti na obdelavo kovin (stru?enje, frezanje, vrtanje) in, ali se sploh v tem smislu uporabljajo ? Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
ReDevil Napisano 24. januar, 2006 Avtor Prijavi Napisano 24. januar, 2006 Vsaki? ko pridem na forum, pol dol z njega odidem mal pametnej?i! Drga? pa sva z mehanikom ?e menjala teflone in to brez razdiranja glave, pa je bla oljnata situacija skoraj nespremenjena! Dobra stran vsega je pa to, da itak mi avto ?e od za?etka (2 leti) kuri olje, samo se pa to ne pove?uje (naredil ?ez 60000 km) in sem pa? vzel v zakup, da ?e ga ti??im kot se spodobi , mu znam na 1000 km dolit pol litra! :ne vem: ?e se ne motim je pa itak pri vseh avtih ali skoraj vseh po normativu dovoljena poraba do 1l na 1000 km in kak?ne alfe baje to kar prakticirajo! Dobrodo?li na forumu!
David Napisano 24. januar, 2006 Prijavi Napisano 24. januar, 2006 ?e se ne motim je pa itak pri vseh avtih ali skoraj vseh po normativu dovoljena poraba do 1l na 1000 km in kak?ne alfe baje to kar prakticirajo! No ti s prve roke povem da to ni res... Alfa mi ni rabla n? olja, mazda pa po 28 000 km tudi ni?..... Feel free....
Sirius Napisano 24. januar, 2006 Prijavi Napisano 24. januar, 2006 Vsaki? ko pridem na forum, pol dol z njega odidem mal pametnej?i! Drga? pa sva z mehanikom ?e menjala teflone in to brez razdiranja glave, pa je bla oljnata situacija skoraj nespremenjena! Dobra stran vsega je pa to, da itak mi avto ?e od za?etka (2 leti) kuri olje, samo se pa to ne pove?uje (naredil ?ez 60000 km) in sem pa? vzel v zakup, da ?e ga ti??im kot se spodobi , mu znam na 1000 km dolit pol litra! :ne vem: ?e se ne motim je pa itak pri vseh avtih ali skoraj vseh po normativu dovoljena poraba do 1l na 1000 km in kak?ne alfe baje to kar prakticirajo! ?e, ?e...ampak zakaj bi metal denar v zrak? ?e menja? olje na 15000 km, porabi? na menjavo minimalno 11.000 SIT za dodajanje olja. Razmisli o tem, kar sem v tej debati zagovarjal. Po svoje bi ti 007 M pomagal pod pogojem, da je vzrok za porabo ovirano delovanje batnih obro?kov zaradi (mogo?e?!!) premajhnih toleranc v utorih. Drugi vzrok bi lahko bil, ?eprav je ob tako malem ?tevilu prevo?enih km za to manj?a mo?nost, da ovirajo obro?ke saje ( tudi to ni nemogo?e), tudi ob taki mo?nosti bi bil M uspe?en. Tretja mo?nost je, da si pri vtekanju motorja bil nestrpen in ma?ino prehitro za?el priganjati. Tako je ?e od samega za?etka nastala pove?ana zra?nost batov in cilindrov. V tem slu?aju je Old u?inkovitej?i in bi za najmanj 50% zmanj?al porabo olja (mo?no pa je celo 96,999%). Razmisli, ali ti se spla?a denar metati v zrak, ali pa za polovi?no ceno stro?ka na eno menjavo olja nabaviti aditiv, ki ti bo ta stro?ek zmanj?al in k temu ?e za??itil motor.Te tolerance (porabe olja) so si izmislili proizvajalci avtomobilov, da jim ni treba odpravljati o?itnih (prevelikih napak). ?e nov avtomobil rabi toliko olja, zakaj pa potem nekateri ne rabijo. Tudi v povezavi z za??ito okolja je taka poraba olja nesprejemljiva. Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
ReDevil Napisano 24. januar, 2006 Avtor Prijavi Napisano 24. januar, 2006 Ja Sirius, samo , tegale mojga stroja ?e cca. 12 let ne izdelujejo ve?, kar pomeni da sem dobil prekleto dobro ute?enga oz. ulavfanga in se nisem rabil ukvarjat s "krstnih" 1500 km al kolkor ?e pa? imajo novi avti, tko da mu je ?e nekdo vzel junfr Je pa tako, prevo?enih ?e zdale? nima malo km (na ?tevcu pi?e sicer 175, ampak v resnici bolj malo verjetno), ker pomeni, da preden je ?la stvar v prodajo, se je najbr? prej?nji lastnik ene 3 leta skoz v rikverc vozil! S prevo?enimi kilomentri si sicer ne belim preve? glave, dokler je motor zdrav, mi je prov vseeno ?e jih ima pol milijona za sabo, pa tut po?asni zihr niso bili ti kilometri! Kar se pa toleranc okoli porabe olja ti?e, pa je tut men jasno, da si mora proizvajalec pa? pripraviti nek alibi, da ne bo imel pol vsakega drugega primerka pod garancijo na servisu, mogo?e imajo kak?ni celo tihi dogovor s proizvajalci olja, da oni pa? naredijo tak avto da avto zelo hitro olje kuri, medtem ko imajo pa oni v zameno pri njih kak?ne ugodnosti v zameno? Metabond pa me itak mika, tko da izgubit nimam kej, stro?ki z oljem res niso majhni, spet pa ne taki, da bi se mi spla?al za?et menjat vse po vrsti. Znal bi jaz to stvar kar kmal kupit! Dobrodo?li na forumu!
YavarYe X6V6 Napisano 24. januar, 2006 Prijavi Napisano 24. januar, 2006 YavarYe X6V6 Zanima me, kako vplivajo aditivi iz rodu, katerega uporablja? ti na obdelavo kovin (stru?enje, frezanje, vrtanje) in, ali se sploh v tem smislu uporabljajo ? Ne razumem popolnoma, ampak pri obdelavi s kak?no se jaz ukvarjam se sploh ne uporablja noben aditv in nobeno hladilno sredstvo,pri rezkanju, v mehko in v trdo, je edino "mazivo in hladilo" ki ga uprabljam-o zrak.Pri vrtanju pa uporabljamo popolnoma navadno emulzijo (olje 4%+voda) za hlajenje, pri vrezovanju navojev pa posebno olje za vrezovanje navojev,katerega barva mi je ZELO v?e?. Jaz pa, v slu?bi, itaq nimam nobenega stika ne z aditvi in ne z mazalnimi sredstv, ker je moje orodje PC. Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Sirius Napisano 24. januar, 2006 Prijavi Napisano 24. januar, 2006 Ne razumem popolnoma, ampak pri obdelavi s kak?no se jaz ukvarjam se sploh ne uporablja noben aditv in nobeno hladilno sredstvo,pri rezkanju, v mehko in v trdo, je edino "mazivo in hladilo" ki ga uprabljam-o zrak.Pri vrtanju pa uporabljamo popolnoma navadno emulzijo (olje 4%+voda) za hlajenje, pri vrezovanju navojev pa posebno olje za vrezovanje navojev,katerega barva mi je ZELO v?e?. Jaz pa, v slu?bi, itaq nimam nobenega stika ne z aditvi in ne z mazalnimi sredstv, ker je moje orodje PC. Vidim, da sem malo nerodno (nejasno) postavil vpra?anje. V kolikor sem dobro razumel, si v avtomobilu preizkusil teflonski dodatek. Mislil sem te vpra?ati, ali si kdaj uporabil kako teflonsko sredstvo, kot pomo? pri obdelavi kovin, in ?e da, kak?ni so bili rezultati. Meta007 je pri tem zelo u?inkovit. Lahko ga doda? mazalnemu olju, ali pa uporabi? enega od sprejev. Pri stru?enju je od momenta, ko je 007 pri?el v kontakt z no?em opazno pove?ana gladkost obdelanca, ki je izrazitej?a pri mehkej?ih obdelancih. Na stru?nici narezani navoji, tudi v aluminij, so skoraj popolnoma gladki. Z navadno nareznico lahko vrezuje? navoj v rostfraj. V podjetju, ki se ukvarja z vzdr?evanjem avionov (v tvoji bli?ini) so vrtali luknje v titanovo plo?evino. Zanimivo je tudi to, da je vrtanje luknje v ?ilavo bronzo z vidija svedrom (+ 007 sprej) ma?ji ka?elj. Isti sveder se pa z emulzijo vstavi po 7-10 mm. Pri testiranju svedrov je z enakim svedrom je pri mazanju z uobi?ajenim mazivom in 007 razmerje 1:2,5 v korist slednjega. V hardoks 400 je z enim navojnim svedrom (36mm) vrezanih 6 m navojev, ?eprav je proizvajalec zagotavljal 2 m. Tudi pri me?anju z emulzijo daje izredne rezultate pri zmanj?evannju trenja, vendar pa je te?ćava v tem, da se ne zdru?i z vodo v emulzijo, marve? se po dolo?enem ?asu izlo?a na dnu (te?ji je od vode). Glede PC-jev je tudi ena zanimivost. Veliko krat se pri le teh pojavlja ro?ljanje ventilatorja (jev). ?e je vzrok v le?aju, zadostuje kapljca 007 na os in vetilator utihne. Potrebno je samo odstraniti nalepko in os namazati. Deluje na dolgi rok. Po izku?njah ve? kot 5 let To je tudi razlog, da ga tako "ognjevito« zagovarjam. Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
David Napisano 25. januar, 2006 Prijavi Napisano 25. januar, 2006 Glede PC-jev je tudi ena zanimivost. Veliko krat se pri le teh pojavlja ro?ljanje ventilatorja (jev). ?e je vzrok v le?aju, zadostuje kapljca 007 na os in vetilator utihne. Potrebno je samo odstraniti nalepko in os namazati. Deluje na dolgi rok. Po izku?njah ve? kot 5 let To je tudi razlog, da ga tako "ognjevito« zagovarjam. Ej pa ti ma? odgovor oziroma re?itev za kakr?nokoli premikajo?o se stvar... Zdej pa offrecord------ Lahko bonda uporabi? tudi pri intimnih zadevah kot lubrikant???? :mi pijemoo: Feel free....
mazda-mx3 Napisano 25. januar, 2006 Prijavi Napisano 25. januar, 2006 Ej pa ti ma? odgovor oziroma re?itev za kakr?nokoli premikajo?o se stvar... Zdej pa offrecord------ Lahko bonda uporabi? tudi pri intimnih zadevah kot lubrikant???? :mi pijemoo: ja mene tudi to zanima Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje
Sirius Napisano 25. januar, 2006 Prijavi Napisano 25. januar, 2006 Ja Sirius, samo , tegale mojga stroja ?e cca. 12 let ne izdelujejo ve?, kar pomeni da sem dobil prekleto dobro ute?enga oz. ulavfanga in se nisem rabil ukvarjat s "krstnih" 1500 km al kolkor ?e pa? imajo novi avti, tko da mu je ?e nekdo vzel junfr Je pa tako, prevo?enih ?e zdale? nima malo km (na ?tevcu pi?e sicer 175, ampak v resnici bolj malo verjetno), ker pomeni, da preden je ?la stvar v prodajo, se je najbr? prej?nji lastnik ene 3 leta skoz v rikverc vozil! S prevo?enimi kilomentri si sicer ne belim preve? glave, dokler je motor zdrav, mi je prov vseeno ?e jih ima pol milijona za sabo, pa tut po?asni zihr niso bili ti kilometri! Kar se pa toleranc okoli porabe olja ti?e, pa je tut men jasno, da si mora proizvajalec pa? pripraviti nek alibi, da ne bo imel pol vsakega drugega primerka pod garancijo na servisu, mogo?e imajo kak?ni celo tihi dogovor s proizvajalci olja, da oni pa? naredijo tak avto da avto zelo hitro olje kuri, medtem ko imajo pa oni v zameno pri njih kak?ne ugodnosti v zameno? Metabond pa me itak mika, tko da izgubit nimam kej, stro?ki z oljem res niso majhni, spet pa ne taki, da bi se mi spla?al za?et menjat vse po vrsti. Znal bi jaz to stvar kar kmal kupit! Iz prej navedenega je zgledalo, kot da ima? avto 2 leti, nardeil si 60 kkm in ko mu "cedi? mast" porabi 0,5 litra olja na 1000 km. ?e je pa tako kot si v popravku navedel, je stvar popolnoma jasna: za olje--> OLD, za bencin pa -->Megelen (dimnikar, maza?, protektor)... Slednji je najcenej?i dodatek za gorivo na trgu. 250 ml zadostuje za 800-1000 litrov bencina in stane samo 3530 SIT (akcija) in je... celo u?inkovit.Ekonomija je preprosta tudi, ?e ti se poraba goriva zmanj?a samo za 3% ima? skoraj povrnjeno investicijo za oba aditiva, ?e pa k temu dodamo samo 50% zmanj?anja porabe olja, bo? pa ?e nekaj malega zaslu?il.Po mojih izra?unih pa bo skupen neto prihranek (upo?tevajo? gorivo+olje-oba aditiva) 13630 SIT na 15.000km. Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Symon Napisano 25. januar, 2006 Prijavi Napisano 25. januar, 2006 Glede PC-jev je tudi ena zanimivost. Veliko krat se pri le teh pojavlja ro?ljanje ventilatorja (jev). ?e je vzrok v le?aju, zadostuje kapljca 007 na os in vetilator utihne. Potrebno je samo odstraniti nalepko in os namazati. Deluje na dolgi rok. Po izku?njah ve? kot 5 let Za ro?ljanje ventilatorjev pa prvi? sli?im, pa imam kar nekaj pojma o ra?unalnikih. Glasni so predvsem zaradi hitrosti... Da bi pa ro?ljali pa prvi? sli?im. Pa ?e nekaj. Torej po izku?njah pravi?. Nekomu je torej (ve? kot 5 let nazaj) ro?ljal ventilator? Torej je bil ?e star ra?unalnik (mimogrede tako slabih le?ajev pa res nimajo...). In ga je uporabljal ?e 5 let? Mater eni ?e oldtajmerje uporabljajo.... MacGyver.press (samo namesto pip?a ima? tu MetaBond...).PS: Oprosti ampak tale tema je vedno bolj podobna TopShopu.
YavarYe X6V6 Napisano 25. januar, 2006 Prijavi Napisano 25. januar, 2006 Vse ok on prav, tega kar si napisal mi ne rabimo, ker stru?enja nimamo(premalo rabimo),To da je na mehkej?ih obdelovancih lahko po?prica? z WD40, ali pa z ?isto navdnim Krown za??itnim sprejem in je povr?ina pravatako bolj gladka in navoj lep?e urezan, sploh na aluminiju.Ste naredili preizkus in izvrtali luknjo v jeklo (OCR12,OCR12VM), pri trdoti do 50 HRc z vidia in navadnim svedrom(svetlim mogo?e s prevleko) ali pa materijal M333 v mehkem stanju ali pa po kaljenju na 56 HRc,kak?ni so rezultati, to pride bolj v po?tev za na?o vrsto dela. Hardoks pa je neka vrsta rostfai, ?e se ne motim, ki je ?ilav bolj kot ostale vrste.Ravno prej?nji teden sem vratal tak materijal debeline 15 mm in to z popolnoma navadnim(?rnim) svedrom, samo "prav" sem ga nabrusil in se je vrtalo z navadno emulzijo.Izvrtal sem 16 lukenj premera 12 mm in to popolnoma direktno brez predvrtanja. skupna dol?ina vrtanja je bila 15*16=240 mm svedru se je sicer poznalo samo ni bilo ?e krize.Potem pa sem ?e enkrat izvrtal 16 lukenj in uporabil sredstvo za rezanje navojev firme xxx, razllika je bila ?lo je hitreje in sveder je mogo?e bil malo manj obrabljen, posledi?no bi mogo?e izvrtal 10 lukenj, da bi pri?el do enake obrabe kot z emulzijo. Bi se va?e sredstvo bolj?e obneslo, ne vem pa kdaj bomo imeli spet kaj takega za vrtanje, da bi to preizkusili. Kar pa se ventilatorjev ti?e, pa so tako poceni, da nima smisla nekaj experimetirat z mazanjem, sploh ?e ima ventilator navadne(drsne) le?aje, ?e pa ima krogli?ne pa ponavdi crkne le?aj in mu tudi mazanje ne pomaga ve?. Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
poky Napisano 26. januar, 2006 Prijavi Napisano 26. januar, 2006 Kar pa se ventilatorjev ti?e, pa so tako poceni, da nima smisla nekaj experimetirat z mazanjem, sploh ?e ima ventilator navadne(drsne) le?aje, ?e pa ima krogli?ne pa ponavdi crkne le?aj in mu tudi mazanje ne pomaga ve?. Se strinjam... Ti?a vun!! Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!
apcih Napisano 26. januar, 2006 Prijavi Napisano 26. januar, 2006 za ventilatorje od ra? ?e slu?ajno za?ne mal preve? bren?at pa jst uporabim kaplijico kuhinskega olja (za solato) pa tud neha bren?at za zelo zelo dogo.
Sirius Napisano 26. januar, 2006 Prijavi Napisano 26. januar, 2006 V tej debati imamo precej bralcev, ki redno pogledajo, kaj se dogaja (ali je kaj »mrtvih«), nekaj aktivnih, ki konstruktivno postavljajo vpra?anja in tri neverne Toma?e od teh dva Mazda guruja in enega, ki vse povprek zanika. Zanimivo je to, da so vsi trije uporabljajo eno vrsto aditiva, ki je za njih ZAKON. Jaz sem posku?al, kolikor se je dalo argumentirano dokazat, da obstaja ?e ena grupacija aditivov, ki so od tiste, ki je ZAKON, bolj?i ?e zaradi na?ina delovanja, pozneje pa tudi z rezultati izven podro?ja svoje namembnosti. Symon ? Preden sem se vklju?il v debato si ti brez a zadr?ka navajal aditiv, ki si ga uporabil in ga celo zelo reklamiral. Ko sem se jaz prvi? oglasil in omenil ime METABOND, si takoj poklical na pomo? moderatorje, pozneje si, ob mojih pojasnilih trdil, da natolcujem in podajam neke ?udne ideje in nelogi?ne, neskladne s stroko (katero?). Ob zadnjem argumentu, ki sem ga navedel, to je u?inek METABOND-a pri obdelavi kovin, namenjen pa je bil YavarYe X6V6-ju z namenom, da pove izku?nje z teflonom, ali pa, da ga preizkusi pri obdelavi kovin in pozneje mogo?e tudi METABOND ter na podlagi tega zaklju?i, kateri od njiju je ZAKON, si se ti oprijel PC ventilatorja, ki je bil naveden kot ZANIMIVOST in to ne vsebine, da je ta ventilator deloval ?e pet let, kar govori o proti-obrabni sposobnosti METABONDA, marve? o tem kako nekdo (Mater eni ?e oldtajmerje uporabljajo.... ) uporablja oldtajmerje. Sploh nisi pomislil, da je za tiste, ki jih mogo?e ?e uporabljajo to ?aljivo. Iz take logike lahko izvedemo, da bi tudi za tiste, ki uporabljajo avtomobile starej?e od 5 let lahko rekli… Mater eni ?e uporabljajo.... Pa ni tako, vsaj jaz mislim, da ne bi smelo biti, saj bi ?alili dober del tega foruma. YavarYe X6V6 ? Ti si malo razmi?ljal o mojih navedbah in dopu??al minimalno mo?nost, da pa le…ampak dvomi? o tem. ?al si se nazadnje tudi ti oprijel PC ventilatorja in navajal njihove cene (kot, da jaz ne vem za njih). O?itno je da teflona nisi preizkusil pri obdelavi, pa tudi ?e bi ga… Ne omenjaj mi XX40 kot mazalni pripomo?ek, ker nima nobene mazalne sposobnosti, kve?jemu je dober za obdelavo polente (?al je tudi mene malo zaneslo). Metabond sprej uporabljajo tri firme na Ravnah in to za OCR12 VM HRC 60 in ve? (za ne poznavalce gre za eno najtr?ih orodnih jekel). Verjemi, da so tudi oni marsikaj preizkusili in da vedo, kaj je najbolj?e, kljub astronomski ceni. Apcih- tokrat se nisi javil. Pri tebi spo?tujem to, da si ostal pri svojih stali??ih, pri sebi pa to, da sem ti nekoliko pomagal pri spremenjenem pogledu. Oziroma opa?am, da si se le javil »konstruktivno« in predlo?il kuhinjsko olje. O?itno je, da bi se pri zgoraj omenjenem orodnem jeklu zelo obneslo….?e nadalje ti ?elim veliko uspeha pri odkrivanju novih podro?ij uporabe jedilnega olja….. Od vas treh ne pri?akujem, da boste spremenili mnenje, pri?akujem samo, da pri zavra?anju mojih trditev uporabite vsebinske argumente, ne pa, da se oprijemate, obrobnih zadev, ali kakega mojega spodrsljaja in na tem gradite »obrambo« va?ega aditiva. Poglejte malo statistiko obiskov te teme od kar sem se priklju?il, pa boste videli, da gre za eno najbolj obiskanih tem zadnje ?ase. To mi je satisfakcija, ?eprav ste mi zadali kar precej »doma?ih nalog« . Imejte se dobro in ?e naprej SRE?NO!!!!!! Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
apcih Napisano 26. januar, 2006 Prijavi Napisano 26. januar, 2006 pa? sem uporabil jedilno olje ki mi je bil najbolj pri roki, da nisem ?akal cel teden da bi pri?el domov in si tam uzel olje za menjalnik in podmazal ventilator. ker se je vse to dogajal v ?tudentskem domu, saj kako pa je spati zraven zelo brne?ega ra?unalnika z zmajanimi le?aji. znajdi se in jst sm se
Priporočeno sporočilo