Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 66
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

O?itno si nekaj pome?al.

?e misli? na motorne bate, ti nimajo dihtunge, imajo samo tesnilne in mazalne obro?ke. Edina dihtunga nad bati je dihtunga glave motorja. Torej, kaj ?eli??

Ali se samo ?ali? in ?aka? "efekat od tog", ali pa....preberi zgoraj ;) .

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

To je simboli?na slika... v bistvu naj bi bila vzemet izredno tanka in med zgornjim delom bata in vrhom cilindra je vedno nekaj lufta.

33112_1.png

Napisano

To je simboli?na slika... v bistvu naj bi bila vzemet izredno tanka in med zgornjim delom bata in vrhom cilindra je vedno nekaj lufta.

 

Ja to ze .. ?e glava ni predelana in ni?ana :punk:
Napisano

Ja, to sem tudi sam vgradil v Miato. Se zelo pozna, ker bat ni ve? odvisen od gravitacije, ampak ga vzmet vra?a nazaj...tako ful pridobi na vrtljajih, mo?i in navoru...tko od oka bi reku da se opaz ene 10-20 konjev ve?...v ponedeljek grem pa na valje testirat...

 

se spla?a no...ful se pozna na mo?i :bravo:

Podpis.png

 

Napisano

Ja to ze .. ?e glava ni predelana in ni?ana :punk:

 

Ja sej, a ti ?e nima? skraja?nih ojnic? :blink: A tud na Nubiri nisi tega naredil? :ne vem: ?e ho?e? izbolj?ati performance in zni?ati nepotrebne izgube zaradi prete?kih in predolgih ojnic je to edina re?itev in seveda zamenjava same glave bata s tako iz kakih lahkih zlitin ali pa recimo titana.

33112_1.png

Napisano

Ma ?e ?e dreja?, dreja? vse, tud bate

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja sej, a ti ?e nima? skraja?nih ojnic? :blink: A tud na Nubiri nisi tega naredil? :ne vem: ?e ho?e? izbolj?ati performance in zni?ati nepotrebne izgube zaradi prete?kih in predolgih ojnic je to edina re?itev in seveda zamenjava same glave bata s tako iz kakih lahkih zlitin ali pa recimo titana.

 

Hahaa ti kr krajsi ocitno ti ostaja dnar .. kdo ti jo bo pa balanceru???

Ce ze bi delu tak projekt bi dal kovane not in mas mir.. ne pa neki tm tra la la ...

Napisano

Ja ma dobr itak ko laj?a? mor? z gramsko tehtnico vagat, da so ojnice u kompleti s pripadajo?im batom isto vagati pol pa nima veze z balansiranjem. ?e so vsi bati in ojnice isto te?ki je to to, je zbalansiran, edin glauno gred se zbalansira pa vstrajnik to ti pa itak LPP dela kukr je men znan.

 

Una vzmet je pa itak odvisna od avta do avta, mor? napisat kero rab? pa dost baje doda sam to je pol tko da mor? cel motor met na ponku pa u nulo met ni to kr za not dat itak ?e ne ma? pa res sranje (vem k je kolega to kr sam glavo dol fuknu un notr nekak ?udn zmontiral pa fuknu not, no polomil mu je ventile). :vskalo: Sj je en reku tut ?e bi jih meu iz titana ventile da kukr je on to neki pacal da bi vseen polomil, je mal ?udn vse obrnu cepc.

Napisano

Hahaa ti kr krajsi ocitno ti ostaja dnar .. kdo ti jo bo pa balanceru???

Ce ze bi delu tak projekt bi dal kovane not in mas mir.. ne pa neki tm tra la la ...

 

Mah kake kovane neki... to je ?e zastarel sistem. Druga?e pa z uravnote?enjem sploh ni te?av saj se to enostavno naredi na motorni gredi nekako tako kot pri centriranju koles pri vulkanizerju. Samo dolo?ene ute?i se pritrdijo gor oziroma zbrusi tam, ki je vi?ek.

33112_1.png

Napisano

?ivjo. nisem ?e zasledil te teme, zanima me koliko pride dihtunga bata pri mazdi 6?

 

Hvala za odgovore..

 

WTF ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mah kake kovane neki... to je ?e zastarel sistem. Druga?e pa z uravnote?enjem sploh ni te?av saj se to enostavno naredi na motorni gredi nekako tako kot pri centriranju koles pri vulkanizerju. Samo dolo?ene ute?i se pritrdijo gor oziroma zbrusi tam, ki je vi?ek.

 

No pole pa kr veselo na delo .. jst bom pa kr pri zastarelem sistemu ostal ... ce ne drugega je pa vsaj vecen :prstgor:
Napisano

No pole pa kr veselo na delo .. jst bom pa kr pri zastarelem sistemu ostal ... ce ne drugega je pa vsaj vecen :prstgor:

 

Jaz mam to ?e narejen - trenutno sem na 170KM pri dizlu, brez, da bi posegal v mapo in nastavitve turbine. Ko se lotim ?e tega bom za?el Ajvarja po poljanski dolini preganjat. :hudicek:

33112_1.png

Napisano

Jaz mam to ?e narejen - trenutno sem na 170KM pri dizlu, brez, da bi posegal v mapo in nastavitve turbine. Ko se lotim ?e tega bom za?el Ajvarja po poljanski dolini preganjat. :hudicek:

 

Aha :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jaz mam to ?e narejen - trenutno sem na 170KM pri dizlu, brez, da bi posegal v mapo in nastavitve turbine. Ko se lotim ?e tega bom za?el Ajvarja po poljanski dolini preganjat. :hudicek:

 

Sam, pol mora on POVE?AT bate, da bosta enakovredna

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sam, pol mora on POVE?AT bate, da bosta enakovredna

 

Ma ne.

Zmanj?a? bate pa da? uno dihtungo vmes, po kateri nosilec teme spra?uje. Potem pa ?e tiste fedre, da vra?ajo bati v pravi polo?aj. Na koncu pa, ko vse to zmontira?, vgradi? ?e en velik feder v rezervoar za gorivo. Ti so se v Ameriki ?e tako raz?irili, da niso ve? tako dragi.

In rezultat je 50% pove?ana mo? motorja ob 30% zmanj?ani porabi goriva. :party0035:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Hmm vsi omenjate tega nekega ajvrja pa ki ma ta GTR-ja r35 ? Da ga vsi preganjate ? :ne vem:

 

Cist navadn serijski avto, sam je dal karbon nalepko na pokrov tanka.....lima ga cez polanske ovinke mim wsh

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Cist navadn serijski avto, sam je dal karbon nalepko na pokrov tanka.....lima ga cez polanske ovinke mim wsh

 

Ojej ki ga more to sekat :P da seceno nalepko od this sticker give you +5 bhp pol ga zmaga :jupiii:
Napisano

Hmm vsi omenjate tega nekega ajvrja pa ki ma ta GTR-ja r35 ? Da ga vsi preganjate ? :ne vem:

 

Ma ta je "alfa samec" oziroma ?alabajzar na forumu, ima baje najhitrej?i avto tu gor potem pa saj ve? kako gre vsi bi meli tako hiter avto in toliko obo?evalk potem. :zvizga:
Napisano

Ma ta je "alfa samec" oziroma ?alabajzar na forumu, ima baje najhitrej?i avto tu gor potem pa saj ve? kako gre vsi bi meli tako hiter avto in toliko obo?evalk potem. :zvizga:

 

Pah alfa no comment znamka vse pove ... sej ni cudno da se pole po drugih forumih klati ce alfasi nimajo za forum oz.ga ne rabijo ka se pr mehsniku vse zmenjo :prstgor:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Sem že mislil,da je dihur na sllki😂🤣😉
    • Brez da "tapneš" jedro ventilčka tudi pri navadni zračnici ne boš nič napumpal.   Vsakič ko tapneš ventil na UST, se v njem lahko drobna kapljica mlekca zasuši. Saj temu je namenjeno mleko, da se suši ko pihne skozi luknjico. In ko ene 2x 3x tako pumpaš se v jedru nabere toliko zasušenega, da nobeno tapkanje ne pomaga več. Ko odšraufaš jedro je to lepo zabito in zrak ne more iti skozi. Potem ga poizkušaš "predrkat" pod vodo, očistit strjeno mleko, pa ima še vedno polovičen pretok v primerjavi z novim. Brez rezervne zračnice se še vozim okol, rezervna jedra imam pa vedno s seboj.    Naša familija ima 3 wheelsete na šlaufih, 3wheelsete pa na mleku. Tisti s šlaufi so neproblematični. Pri enih od UST - jev se ventili bašejo stalno (na3 pumpanja), pri drugih pa ne, pa imajo vsi Mucoff ventilčke in enako mleko.   S pumpo, niti majhno niti malo večjo veliko ne boš naredil na tubeless velikega volumna. CO2, pa ne eno, ampak nekaj bombic.  Tubless je fajn ker lahko zaflikaš s črvom. Če rabiš tubeless razdirat pa tlačit zračnico noter, si ga na...l.
    • eksluzivno najdeno za forumaše 😁
    • Ravno to sem mislil napisat, da je dobro imet v nahrbtniku vedno kako rezervno zračnico in orodje za menjavo. In pumpo, majhno, seveda. 
    • Bi mu pasala tablica GO DEEYAN
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.