Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Se bojim, da bo res letelo. Povsod drugod, samo po cesti ne... Sploh po "izku?njah" z Kitajskimi gumami...

 

Ah ce jih invalidi od vulkanizerju ne napolnijo dost to ni kitajski prroblem .. cene pa pravim ja rajsi jap. Materjal kot kitajski pocen in aziskega sta pa oba sam jap. Tehnologija je dost bols ...
  • Odgovori 66
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Se strinjam ... z dobrim kompresorjem in pravilno napolnjenostjo gum se re?i ve?ino problemov z gumami :bravo:

33112_1.png

Napisano

Se strinjam ... z dobrim kompresorjem in pravilno napolnjenostjo gum se re?i ve?ino problemov z gumami :bravo:

 

Mah sej kompresor sploh ni vazen ksn je vazno je uni merilec tlaka ka imas na pistoli ... :ouje:
Napisano

aja.. huh pol me je pa un vulkanizer zavedel, da naj bi bolj?i kompresorji bolj pravilno sortiral molekule zraka in da se zato guma manj greje, ker so molekule bolje zlo?ene... pizda mu materna mu ?e povem svoje. :angry2: zdej sem pa jezen

33112_1.png

Napisano

aja.. huh pol me je pa un vulkanizer zavedel, da naj bi bolj?i kompresorji bolj pravilno sortiral molekule zraka in da se zato guma manj greje, ker so molekule bolje zlo?ene... pizda mu materna mu ?e povem svoje. :angry2: zdej sem pa jezen

 

stari sam njih ne poslusat on ti sam hoce prodat svoj ?rot!! Mor? to ti lepo sam razmislt pa mal raziskat pa povprasat okol
Napisano

aja.. huh pol me je pa un vulkanizer zavedel, da naj bi bolj?i kompresorji bolj pravilno sortiral molekule zraka in da se zato guma manj greje, ker so molekule bolje zlo?ene... pizda mu materna mu ?e povem svoje. :angry2: zdej sem pa jezen

 

Haha ma kaj :hohoho: ma kaj je malo zwit tm v glavi tip jst bi ha kr nekam poslu haha wtf kej ti tip naklada :hohoho: ...

Nene saymon za policaje so prav posebni ;-) never used :ouje:

Napisano

Ce mas mazdin japonski sportni sistem nadzora tlaka ti itak zrk tud vn spusca ko zalezes v ovinku. Ti prlagaja voznji :punk:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Men se pa zdi, da je bla tema offtopic ?e v naslovu :ninja:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Ce mas mazdin japonski sportni sistem nadzora tlaka ti itak zrk tud vn spusca ko zalezes v ovinku. Ti prlagaja voznji :punk:

 

Ja in pole kdo ti jih pa napumpa bozicek? :ne vem:
Napisano

Ja in pole kdo ti jih pa napumpa bozicek? :ne vem:

 

Ce teras kompenzira segret zrak :zvizga:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ja od upora, ko je bolj prazna guma, se za?ne segrevat in vro? zrak ima ve?jo prostornino kot hladen. Sej ?e pred vo?njo preveri? tlak v pnevmatikah bo ni?ji tlak kot po ene 100km autobahna ko se guma dobro segreje.

Napisano

Posteno zdej bom pa kr na zraku sparu pa se bom vozu z 0.5 bara pole se bojo same napolnile :P

Dej dej zajebavam se :cheers:

Hvala za info....

 

Pa se lazji je pol avto, ce jih mal spustis :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Sem že mislil,da je dihur na sllki😂🤣😉
    • Brez da "tapneš" jedro ventilčka tudi pri navadni zračnici ne boš nič napumpal.   Vsakič ko tapneš ventil na UST, se v njem lahko drobna kapljica mlekca zasuši. Saj temu je namenjeno mleko, da se suši ko pihne skozi luknjico. In ko ene 2x 3x tako pumpaš se v jedru nabere toliko zasušenega, da nobeno tapkanje ne pomaga več. Ko odšraufaš jedro je to lepo zabito in zrak ne more iti skozi. Potem ga poizkušaš "predrkat" pod vodo, očistit strjeno mleko, pa ima še vedno polovičen pretok v primerjavi z novim. Brez rezervne zračnice se še vozim okol, rezervna jedra imam pa vedno s seboj.    Naša familija ima 3 wheelsete na šlaufih, 3wheelsete pa na mleku. Tisti s šlaufi so neproblematični. Pri enih od UST - jev se ventili bašejo stalno (na3 pumpanja), pri drugih pa ne, pa imajo vsi Mucoff ventilčke in enako mleko.   S pumpo, niti majhno niti malo večjo veliko ne boš naredil na tubeless velikega volumna. CO2, pa ne eno, ampak nekaj bombic.  Tubless je fajn ker lahko zaflikaš s črvom. Če rabiš tubeless razdirat pa tlačit zračnico noter, si ga na...l.
    • eksluzivno najdeno za forumaše 😁
    • Ravno to sem mislil napisat, da je dobro imet v nahrbtniku vedno kako rezervno zračnico in orodje za menjavo. In pumpo, majhno, seveda. 
    • Bi mu pasala tablica GO DEEYAN
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.