Skoči na vsebino

Project Miata

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Naj glede na razvijanje debate administrator prestavi temo v tisto rubriko, kamor spada.

 

Torej! :)

 

Cetudi avta ta trenutek se nimam, se pa po zelo dolgih raziskavah, ter vsemu kar spada zraven, zacenja. Namen je bil ze preteklih 5 ali 6 let, da si sestavim miato, kot drugo (oz. tretje) vozilo, za vsakdanjo voznjo, ki bo uporabna tudi za kaksen dan na dirkaliscu. Zadnji dve leti sta bili porabljeni intenzivno v velike kolicine branja, raziskovanja, ucenja in pa tudi dela, na drugih avtih. Praksa vedno pride prav.

 

Poleg ostalih stvari, je najvecja predelava, ki jo bo avto dobil, vgradnja turbopolnilnika. Nekaj materiala je ze "doma", nekaj pa ga se treba zvrtati.

 

Turbina je doma (oz pri kolegu v angliji), megasquirt tudi, ter nekaj ?rota, oljne cevi, vodne cevi, zra?ne cevi in spojke, vakum cevke itd. Treba je se nabaviti injektorje od RX-8, intercooler ter ostali ?rot, kolektor in izpuh se delajo pa custom doma.

 

Fajn je ker imam na voljo za lastno rabo avtomehanicno delavnico pri dobrem prijatelju, ter zelo dobre prijatelje varilce, kar bo prislo zelo prav za kolektor in izpuh.

 

Ciljani konnji so 160-200, absolutno pa ne vec. Ce bo pa masina kW happy, bomo dali manjso turbino.

 

 

Zazeljeni vsi komentarji, mnenja, predlogi in tudi kritike, dobre in slabe, ter vprasanja.

 

 

Zaenkrat toliko, v nadaljevanju seveda tudi izboljsave podvozja, varnosti, inovacije in izboljsave sistemov itd., veliko vec pa ko bo avto na dvoriscu.

 

 

 

 

LP

Napisano

Pozdravljen!

 

Dr?im pesti, da bo ?lo vse ?imbolj po planih :prstgor:

 

 

Pa ne pozabit sproti objavlat kakih fotk :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

No me veseli, da se je nekdo opogumil in spoznal potencial Miate. Nisi omenil katero generacijo miate in motorno izvedbo bo? vzel? Glede na to na koliko konjev cilja? ugibam da 1.6? Ti motorji itak zdr?ijo 180-200hp kar brez te?av, ?e je kvalitetno sestavljeno in zmapirano (in motor v dobri kondiciji). To bo? dal T25, T28 in dobre pol bara boosta? Megasquirt bo? verjetno mapiral sam glede na to, da je to njegov plus, doda? wideband o2 in gasa.

Pod dirkali??a smatra? raceland ali Grobnik, RBR itd? Jaz ?e skozi govorim, da bi bila miata na kakem RLju s pravim podvozjem ena bolj okretnih avtov.

Mogo?e bo? kak nasvet na?el tudi tule. ?al so fotke/scani in shrani.si izginili, k sre?i je mazdaman vrgel tudi v PDF.

 

PS: Sam bi dal temo pod predstavitev, ali pa pod tuning.

Napisano

Res je Symon, skoraj vse si zadel :)

 

Generacija NB, 1.6L, turbine ma kolega kar dve, T28 in TD04L od impreze, in verjetno bomo sli slednjo montirat.

 

Res je, wideband in mapirat sam, vsaj osnovno mapo. Ciljam pa na grobnik in podobne piste ja. Raceland je pa premali, sploh ko bo torsen vzadi z malo daljsimi prestavami.

 

 

Zaradi zakonske plati zgodbe nekaj razmisljamo da bi mel dve locene mape, bypass izpuha mimo turbine in Y ventil na intake-u, tako da bi lahko cel turbo sistem izklopil po potrebi, vendar baje da ni cisto enostavno in prinasa s sabo se ostale probleme.

 

 

Ko smo pri meni meli ze vse nastudirano, pa po dolgih prosnjah na Mighty car mods, pa so tudi oni naredili krasen tutorial prav za miato, ki povzame skoraj vse bistveno pri predelavi.

 

Ce se kdo ni videl:

 

 

 

Napisano

Ja glede na to da bo turbina je res vseeno ?e da? dalj?i diff, itak bo? rabil kupiti ?pero. ?eprav bo pa dovolj navora, jaz osebno bi ?el vsaj probati na RL. ?e ne drugega je dovolj tehni?en in rabi? za optimalen ?as biti res natan?en z gasom in volanom. Grobnik je pa supadupa hiter je skoraj vseeno a gre? nekje mal bolj po levi, desni, vseeno gre? 100 ali ve?. Edino ovinek pred rije?kim je bil meni vedno malo scary (ko gre? cca 140 ?e se prav spomnim) visi na not in ?uti? da si na meji ampak ko te tam katapultira te fajn. Dva meseca nazaj sem bil ko je ?el en na streho. Ko smo pri tem, predvidevam da bo? dal kletko, pa ne uno style bar ampak rollbar, z oja?itvami zadaj.

 

Tole mapirati mimo turbine se jaz ne bi ?el. Priznam, da prvi? sli?im. Itak nima smisla, ?e ima? enkrat pod haubo turbino je konec debate na tem podro?ju. Potem samo prijateljski namig, da podvozje, feltne, kak avspuh in mogo?e celo kak ?portni filter homologira?. ?E te ustavijo, da za vse kar je bolj opazno ima? vpisano, potem pa samo lepo kima? in ?im manj prca?. Nisem pa nikoli se ?el teh predelav, edinkrat ko sem mel turbo avto je bil raje ?e serijsko, potem je ?lo pa od tam naprej

 

MCM sta pa faci ja. :lol: Sicer ne spremljam ?isto skoz ampak vsake toliko ?asa.

Napisano

Vsekakor ja, nekaj v smislu hard-dog, predlogi zazeljeni, bomo pogledali kaj se dobi itd, vsekakor homologirati vse ostalo, izvedbo turbine pa narediti cim bolj diskretno, brez kakih piskajocih blow off ventilov in podobne krame. Stilsko pa tudi pod havbo in pod motorjem lepo pokriti kjer se da in vse narediti cim bolj lepo da ne vzbuja pozornosti, sleeper varianta :)

Napisano

predlagam, da se projekt prestavi v "secret spot" :ninja:

 

Se strinjam, ali vsaj tja kamor se javnosti ne vidi, majo pa dostop ?lani foruma...

 

Druga?e pa:

 

Objavljena slika

 

Da vidmo kaj bo ratal :)

Podpis.png

 

Napisano

Dr?im pesti, da vam bo ?el projekt po na?rtih in bo vse tako kot mora, da bo ena res hitra Miata na cesti. :party0035:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Janez007 kolk problemov ti vidiš, da če bi se tebe poslušalo je najbolje, da ostane tako kot je brez davka. Pa sej nismo prvi, k bi ta davek imeli, da zdaj rabimo ledino orat. Verjetno, do pikice pač ne bo čisto enako za vse, ker pač to ne more biti, saj se bo vedno našel nek če. Kolk ljudi pa je zadnjih 30 let "goljufalo" in ni plačevalo nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča? Verjetno vsi tisti, ki zdaj največ pizdakajo kako je nefer. Kako je blo pa prej nefer, da smo samo nekateri plačevali, ker se nam je zdelo to pač pomembno, a infrastrukturo in dobrobiti iz tega so pa koristili pol vsi. Tolk o nefer.
    • Preveč spuščene (recimo 0,8 bar) gume so mal žleht. Imajo krasen oprijem dokler je bicikl pravokotno na podlago. V ovinkih je vodljivost slabša. Pri nenadnih bočnih obremenitvah - recimo manjšo skalco skrita v kupu listja povoziš z bokom, pa ti za trenutek vrže gumo dol s feltne in sledi polet čez belanco. Doživel 2x. Nad 1 bara insertov po moje (ne res divji) rekreativeci ne potrebujemo.   Na relativno mehkem snegu so kramparce ok. Na zglajenem snegu ali trdem zmrznjenem  ga ni čez spike. Že ene 2 leti jih nisem nataknil. Mogoče drugo leto, letošnjo zimo zdravim ramo.       
    • Kaj? Trenutna ideja je, da se racuna davek glede na vrednost nepremicnine. Kaj je razlika da se doda olajsava v kvadratih, ne na prvo nepremicnino? Zakaj je tukaj kar naenkrat klet problem pa terasa? Pa da z vec kvadrati tudi vrednost kvadrata pada? Mislim, logicno je da govorimo o bivalni povrsini, ko govorimo o kvadratih na druzinskega clana. V drzavah kjer to uporabljajo imajo to doloceno nekje med 20-30 kvadratov po osebi.  Na ta nacin enostavno resijo da se ne prepise stanovanja na vse v druzini pa da fiktivne naslove tja samo za izogibanje davkov.
    • OK, ampak to potem ni olajšava v kvadratih ampak v sorazmernem delu vrednosti glede na razmerje kvadratov ... vrednostno pa zadeva več ne špila. Poleg padanja vrednosti m2 z velikostjo, so različni kvadrati različno vredni (terasa, bivalni prostor, klet, ...). Je pa seveda politično tudi možna rešitev, čeprav ni strokovno logična, kar se dogaja pogosto, ko so politiki bolj "pametni" od strokovnjakov.   To ni res, GURS ima vrednosti objektivne, neodvisne od posameznika, če ta ne goljufa pri podatkih njegovih nepremičnin (velikosti, starosti, itd.). 2 nepremičnini z enakimi podatki bosta imeli vedno enako GURSovo posplošeno vrednost. In tiste vrednosti na pogodbah imajo drugačno izhodišče (tržna cena) od GURSovih "posplošenih vrednosti", ki so modelske ocene tržnih vrednosti, tržne vrednosti pa so individualne ocene tržnih cen. GURSove vrednosti v mnogih primerih upoštevajo drugačno "najgospodarnejšo  uporabo" od tržnih vrednosti, prav tako pa ne upoštevajo obremenitev lastninske pravice (služnosti, hipotek, ...). Zakaj? Ker tako zahteva zakon o množičnem vrednotenju, individualni cenilci pa morajo upoštevati mednarodne standarde ocenjevanja vrednosti (s 1. februarjem 2025 se morajo začeti uporabljati novi standardi, do takrat pa standardi IVS oziroma MSOV 2022).
    • Z malo manj tlaka se mi zdi dost bol oprijema. Na snegu mi ni nič drsel, kolesa niso blokirala ob zaviranju... je pa res da nisem pretiraval, ker je bilo kar veliko sprehajalcev. trenutno montrarane 29'', 2.6'' maxxis minion DHF in DHR2, EXO+ še tovarniške.  Za naslednje šturiram vsaj DD casing in pa mogoče malo ožje gume 2.4''. mogoče tanove high roller3 ali pa continental kryptotal fr+rr enduro casing.  Edino kar je moram mal spremljati tlak, ker se mi zdi da mal preveč pada ko kolo stoji. 3 dni cca 5psi. mogoče se je ušimal k sm šel končno na eno furo. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.