simch Napisano 13. december, 2013 Prijavi Napisano 13. december, 2013 Pozdrav vsem, pred ene 3 mesecemi se mi je prizgala opozorilna lucka na armaturni za okvaro motorja... peljem do mehanika kjer nama diagnostika pokaze prekinjen tokokrog na bank 2, sensor 1! On mi je reku da je pa? nekaj ?ans da se napaka sploh ne ponovi zaradi kakega stika oz. kaj podobnega... mi izbri?e napako in normalno se vozim ene 14 dni nakar se napaka pojavi, avto pa vcasih vklopi safety mode in nima polne mo?i... kolikor se informiram na netu je pa? najbrz sla prva lambda na sopotnikovi strani! Cena... 500+ eur! blah... Med tem ?asom avto se neujno rabim in kak dan lu?ka za okvaro gori, kak dan ne. Ker sem moral za en mesec it v tujino sem si reku da bom pa? lambdo zamenjal ko pridem nazaj... Sedaj sem doma ?e 14 dni in avto mi deluje popolnoma normalno, sicer kar ?akam kdaj se bo okvara ponovila, a vseeno upam da ostane kar pri tem. Ali je mo?nost da zaradi mraza stvar deluje normalno (kak stik na konektorju itd..), Ali je mo?no da sonda v?asih deluje oz. v?asih ne (?e bi pomeril upornost?) Prosim ?e za kak nasvet od bolj izku?enih, namre? sam nimam veliko pojma o tej stvari! Hvala mazda?i Simon Citiraj
Boss Napisano 13. december, 2013 Prijavi Napisano 13. december, 2013 V?asih napako zazna kar tako in zaradi varnosti vr?e v zasilni program delovanja motorja. Takrat ugasni motor po?akaj nekaj sekund in ga ponovno v?gi. ?e ni ni? kriti?nega bo avto deloval normalno in cca po petem v?igu bi morala tudi zginit opozorilna lu?ka. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 13. december, 2013 Prijavi Napisano 13. december, 2013 Pozdrav vsem, pred ene 3 mesecemi se mi je prizgala opozorilna lucka na armaturni za okvaro motorja... peljem do mehanika kjer nama diagnostika pokaze prekinjen tokokrog na bank 2, sensor 1! On mi je reku da je pa? nekaj ?ans da se napaka sploh ne ponovi zaradi kakega stika oz. kaj podobnega... mi izbri?e napako in normalno se vozim ene 14 dni nakar se napaka pojavi, avto pa vcasih vklopi safety mode in nima polne mo?i... kolikor se informiram na netu je pa? najbrz sla prva lambda na sopotnikovi strani! Cena... 500+ eur! blah... Med tem ?asom avto se neujno rabim in kak dan lu?ka za okvaro gori, kak dan ne. Ker sem moral za en mesec it v tujino sem si reku da bom pa? lambdo zamenjal ko pridem nazaj... Sedaj sem doma ?e 14 dni in avto mi deluje popolnoma normalno, sicer kar ?akam kdaj se bo okvara ponovila, a vseeno upam da ostane kar pri tem.Ali je mo?nost da zaradi mraza stvar deluje normalno (kak stik na konektorju itd..),Ali je mo?no da sonda v?asih deluje oz. v?asih ne (?e bi pomeril upornost?)Prosim ?e za kak nasvet od bolj izku?enih, namre? sam nimam veliko pojma o tej stvari! Hvala mazda?i Simon Majster se govori o dizlu al bencinu, pa lambda na sovoznikovi strani je tud huda,kolikor se jaz spoznam so vse vgrajene na mor al pa na auspuh, ki pa je na sredini avta. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
jures Napisano 13. december, 2013 Prijavi Napisano 13. december, 2013 Lambda 2/1 je tista za dpf, lambda 1/1 pa proti motorju, obe sta na dpf filtru, 1 cekira vhodno temperaturo v dpf, 2 pa izhodno - jih stalno cekiram preko obd Cisto mozno da ti crkne vedno ko bi moralo izvajati regeneracijo, to je na.cca 350km s tem se ni za zajebavat. A ti dela regeneracije? Cisto mozno pa je da so fuc konektorji, oksidacija itd. Majster se govori o dizlu al bencinu, pa lambda na sovoznikovi strani je tud huda,kolikor se jaz spoznam so vse vgrajene na mor al pa na auspuh, ki pa je na sredini avta. Si ze videl bencinarja v stand by? Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
YavarYe X6V6 Napisano 13. december, 2013 Prijavi Napisano 13. december, 2013 Lambda 2/1 je tista za dpf, lambda 1/1 pa proti motorju, obe sta na dpf filtru, 1 cekira vhodno temperaturo v dpf, 2 pa izhodno - jih stalno cekiram preko obd Cisto mozno da ti crkne vedno ko bi moralo izvajati regeneracijo, to je na.cca 350km s tem se ni za zajebavat. A ti dela regeneracije?Cisto mozno pa je da so fuc konektorji, oksidacija itd.Si ze videl bencinarja v stand by? ja sem. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
jures Napisano 13. december, 2013 Prijavi Napisano 13. december, 2013 ja sem. Aja saj res, ti ga vsak dan.....na semaforju Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
simch Napisano 13. december, 2013 Avtor Prijavi Napisano 13. december, 2013 gre za diesel 2.0 ma?ino... Mi lahko pove? kako naj se lahko prepri?am da mi regeneracijo res dela? Kako lahko je pa kaj dostopna ta lambda sonda 2/1? (da preverimo konektor in kable)! hvala ?e enkrat! Citiraj
Sirius Napisano 13. december, 2013 Prijavi Napisano 13. december, 2013 Lambda 2/1 je tista za dpf, lambda 1/1 pa proti motorju, obe sta na dpf filtru, 1 cekira vhodno temperaturo v dpf, 2 pa izhodno - jih stalno cekiram preko obd Cisto mozno da ti crkne vedno ko bi moralo izvajati regeneracijo, to je na.cca 350km s tem se ni za zajebavat. Nisem prepri?an, da ima? prav. Tisto, kar si poimenoval z lambda sondo na DPF, so senzorji. Nisem preverjal, vendar pa mislim, je v DPF pomembnej?a razlika pritiska, saj se bo dolo?eni vrednosti pove?anja pritiska, spro?i regeneracija. Lambda sonda pa je nekaj drugega. To je senzor kisika, ki dolo?a vrednost razmerja gorivo zrak. Ta se nahaja v katalizatorju. Podatke sporo?a ra?unalniku, da ta prilagodi vbrizg goriva. Pri takih signalizacijah, kot jih omenja smich, ni vedno tako, kot se na prvi pogled zdi. Preveriti je potrebno najprej, ali so vse vakum cevke v redu. Ali ni morda senzor zraka zapacan in mogo?e ?e kaj. Ponavadi zna biti, da gre za neko malenkost, prej kot, da bi lambda sonda odpovedala. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
jures Napisano 13. december, 2013 Prijavi Napisano 13. december, 2013 Nisem prepri?an, da ima? prav. Tisto, kar si poimenoval z lambda sondo na DPF, so senzorji. Nisem preverjal, vendar pa mislim, je v DPF pomembnej?a razlika pritiska, saj se bo dolo?eni vrednosti pove?anja pritiska, spro?i regeneracija. Lambda sonda pa je nekaj drugega. To je senzor kisika, ki dolo?a vrednost razmerja gorivo zrak. Ta se nahaja v katalizatorju. Podatke sporo?a ra?unalniku, da ta prilagodi vbrizg goriva.Pri takih signalizacijah, kot jih omenja smich, ni vedno tako, kot se na prvi pogled zdi. Preveriti je potrebno najprej, ali so vse vakum cevke v redu. Ali ni morda senzor zraka zapacan in mogo?e ?e kaj. Ponavadi zna biti, da gre za neko malenkost, prej kot, da bi lambda sonda odpovedala. pri meni merijo temperaturo 150%, pa tudi zelo znana napaka je to pri mazdiEkola. No mogo?e res ni lambda, je pa temperaturni senzor, ampak kakor vem se oba poimenujeta lambda, vsekakor je pa del DPFja, zato je pa tako svinjsko drag.......... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Sirius Napisano 13. december, 2013 Prijavi Napisano 13. december, 2013 pri meni merijo temperaturo 150%, pa tudi zelo znana napaka je to pri mazdi Potem pa je v redu, nisem to preverjal v literaturi. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Sirius Napisano 14. december, 2013 Prijavi Napisano 14. december, 2013 pri meni merijo temperaturo 150%, pa tudi zelo znana napaka je to pri mazdiEkola. No mogo?e res ni lambda, je pa temperaturni senzor, ampak kakor vem se oba poimenujeta lambda, vsekakor je pa del DPFja, zato je pa tako svinjsko drag.......... Evo malo sem pobrskal po netu o strokovni literaturi, ki pojasnjuje delovanje DPF. Vse je lepo pojasnjeno na TEM naslovu.Ima? prav, da sta tudi dva senzorja temperatur izpu?nih plinov eden pred vhodom v katalizator in drugi pred vhodom v DPF. Za aktivacijo regeneracije je pomemben diferencialni pritisk v DPF, ki ga preciziratadva sensorja, eden pred vhodom v DPF, drugi pa na izhodu iz DPF, meri pa enota diferencialni senzor. Torej ta senzor daje podatek CPU, kdaj aktivirati regeneracijo, temperaturni senzor pred DPF pa daje podatke o temperaturi izpu?nih plinov na vhodu v DPF, ki je potrebna za pravilno dozirnje bogatej?e zmesi dizel-zrak potrebne za regeneracijo DPF, oziroma ?i??enja saj z zgorevanjem,v DPF.Tako je to.Na skici je tudi pozicija senzorja kisika, ali druga?e lambda sonde, ki se nahaj na izpu?ni cevi pred katalizatorjem.Potrebno je poudariti, da sta katalizator in DPF dva razli?na pojma, oba sta sestavni del izpu?nega sistema, ki zmanj?uje emisijo sajastih delcev, pri ?emer katalizator skrbi za du?ikove okside. Naj navedem, da ima je odstranjevanje EGR vpliv na du?ikove okside, ki se po odstranjevanju pove?ajo. Zato okoljevarstveno ni priporo?ljivo niti odstranjevanje prvega, niti drugega. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
LabiGT Napisano 14. december, 2013 Prijavi Napisano 14. december, 2013 sam ko berem vse te romane o DPF, mam obcutek, da imam vecjo sreco kot uni ki zmagajo na loteriji.... 100k prevozenih pa sploh niti sem kdaj opazil, da imam DPF al karkol....zdaj ali je res kar sem napisal zgoraj al ste eni prevec DePeFobicni Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Sirius Napisano 14. december, 2013 Prijavi Napisano 14. december, 2013 sam ko berem vse te romane o DPF, mam obcutek, da imam vecjo sreco kot uni ki zmagajo na loteriji.... 100k prevozenih pa sploh niti sem kdaj opazil, da imam DPF al karkol....zdaj ali je res kar sem napisal zgoraj al ste eni prevec DePeFobicni Razlika med tvojim na?inom uporabe avtomobila (brez te?av z DPF) in tistih, ki imajo probleme z DPF jev tem, da ti naredi? letno v primerjavi z njimi ogromno ?tevilo km na dolge relacije, oni pa du?ijo DPF v mestni vo?nji in vtem je vas "znanost" te?av z DPF. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
simch Napisano 14. december, 2013 Avtor Prijavi Napisano 14. december, 2013 hvala za razjasnitev pojmov okrog teh senzorjev laiku! Zanima me ?e kaj mi v danem trenutku priporo?ate v praksi? Avto sedaj res deluje kot mora, bi pa rad bil siguren da me ne pusti na kaki dalj?i poti na cesti! Hvala edit: evo glede na kodo napake ki je bila (oz. je) prisotna sem dobil na netu to stran http://www.obd-codes.com/p0154 ! Tukaj pa spet govori o o2 senzorju... hmm Citiraj
jures Napisano 14. december, 2013 Prijavi Napisano 14. december, 2013 sam ko berem vse te romane o DPF, mam obcutek, da imam vecjo sreco kot uni ki zmagajo na loteriji.... 100k prevozenih pa sploh niti sem kdaj opazil, da imam DPF al karkol....zdaj ali je res kar sem napisal zgoraj al ste eni prevec DePeFobicni enako Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
LabiGT Napisano 14. december, 2013 Prijavi Napisano 14. december, 2013 enako ja ne, kdo daje neke aplikacije and stuff za dpfje :-P Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
jures Napisano 14. december, 2013 Prijavi Napisano 14. december, 2013 ja ne, kdo daje neke aplikacije and stuff za dpfje :-P to je samo spremljanje, v glavnem zato da ga ne ugasnem med regeneracijo - predvsem zjutraj ko dostavljam, druga? pa no problemos. Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
schurda Napisano 16. december, 2013 Prijavi Napisano 16. december, 2013 sam ko berem vse te romane o DPF, mam obcutek, da imam vecjo sreco kot uni ki zmagajo na loteriji.... 100k prevozenih pa sploh niti sem kdaj opazil, da imam DPF al karkol....zdaj ali je res kar sem napisal zgoraj al ste eni prevec DePeFobicni Enako. Citiraj Turbinca ma?inca, gremo na vinca!
jures Napisano 16. december, 2013 Prijavi Napisano 16. december, 2013 evo glih v?eri, pridem v BTC in kazalec sko?i na 600C, pa smo ?li ?e en krog Danes se gre pa pucat na dalj?o pot - tako za vsaj 3 regeneracije, tle se pa ne gleda ni? Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Active Napisano 19. december, 2013 Prijavi Napisano 19. december, 2013 Zdravo kolegi!Malo zgodovine na Mazdi 6, GG, 2007, diesel,......Utripala je lu?ka za motor + zdrs.......nato pa v servisni program!Na OBD je pokazalo da je odpovedala Lamda sonda.Ker sem hotel sam zrihtati sem iz Anglije na hitro kupil lambdo DENSO DOX-0360, ki je popolni ekvivalent RF7N188G1!To je lamda za M5 z dizelskim motorjem!Utreza tudi RF7J188G1!!!Pred menjavo na mojem ?e dvignjenem vozilu smo ugotovili napako na konektorju. Zamenjava sonde sploh ni bila potrebna !!!Da sonda (nova, nerabljena, zapakirana) ne le?i doma jo ponudim kolegom iz foruma.Administratorja prosim, da temo pusti v tej rubriki, saj je v moji ponudbi bolj tehni?na pomo? (podatki) kot pa ?elja po finan?nem efektu. Rad bi le pokril nabavne izdatke, zato o ceni ne bi pisal ni? oz. bi s zainteresiranim to dogovoril preko ZS. ?e slike iz kataloga: Citiraj
Bass Napisano 27. januar, 2014 Prijavi Napisano 27. januar, 2014 mal bi si sposodu tole temo sicer me zanima, ?e zamenjam sondo z rabljeno original od mazde, se potem opozorilna lu?ka sama izklopi ali je potrebno priklopit na ra?unalnik ? hvala Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 27. januar, 2014 Prijavi Napisano 27. januar, 2014 Verjetno bo ugasnila sama, napak bo ostala shranjena. In ?e bo ugasnila sama bo to lahko trajalo dan-dva, pri normalni uporabi, lahko pa sam naredi? reset. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Bass Napisano 28. januar, 2014 Prijavi Napisano 28. januar, 2014 Danes sem jo zamenjal in zaenkrat ?e gori lu?ka. Ugotovu sem, da je zelo te?ko dobit klju? za sondo ?e jutri do ve?era ne ugasne bom resetiru sam druga?e pa pelem priklopit Citiraj
Gelipter Napisano 28. januar, 2014 Prijavi Napisano 28. januar, 2014 stari na moji MAZDI 5 benzin je lu?ka takoj ugasnila,ko sem zamenjal z novo original LAMDO sondo mogo?e je pa tvoja rabljena tudi FU? preveri .tudi za demontirat je bil problem predelat smo mogli klju? LP ALE? Citiraj
Bass Napisano 28. januar, 2014 Prijavi Napisano 28. januar, 2014 Upam da ni fu?, druga?e jo po?ljem nazaj baje mam neko garancijo.Morda pa mi majstr ni prou povedu katerea sonda je ?la naj bi bla prva toraj pri motorju. Klju? je pol meu en mehankar in je blo brez problema zamenjat. draga?e mam mazdo 3 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.