Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Imam Mazdo 6 letnik 20003 bencinar 2.0. Avto mi je na morju za?el kuhati in sem se odpeljal do prvega serviserja, da mi je odstranil termostat. Peljal sem se naprej vse lepo in prav, temperatura je bila OK, diagnoza zani? termostat. Ko peljem k mehaniku zamenja termostat, avto spet kuha, nabija kompresijo. Prepihana dihtunga na glavi. Ko je menjaval dihtungo je zamenjal ?e vodno ?rpalko tukaj sledi ?ok. Vodna ?rpalka je bila zaribana, lopatice vse zlomljene seveda jih ni nikjer. Zanima me kako sedaj spraviti te lopatice ven, kje so in ali je sploh mogo?e brez tega kot, da se razkoplje celo ma?ino.

 

lp, marko

Napisano

Pozdravljeni,

 

Imam Mazdo 6 letnik 20003 bencinar 2.0. Avto mi je na morju za?el kuhati in sem se odpeljal do prvega serviserja, da mi je odstranil termostat. Peljal sem se naprej vse lepo in prav, temperatura je bila OK, diagnoza zani? termostat. Ko peljem k mehaniku zamenja termostat, avto spet kuha, nabija kompresijo. Prepihana dihtunga na glavi. Ko je menjaval dihtungo je zamenjal ?e vodno ?rpalko tukaj sledi ?ok. Vodna ?rpalka je bila zaribana, lopatice vse zlomljene seveda jih ni nikjer. Zanima me kako sedaj spraviti te lopatice ven, kje so in ali je sploh mogo?e brez tega kot, da se razkoplje celo ma?ino.

 

lp, marko

 

Pozdravljen Marko :D

No ja s tem avtom bos imel kar precej stroska in sicer te lopatice po mojem mnenu jo v hladilniku za motor in hladilniku za gretje kabine in seveda not po tistih jamcah po blokih motorja in glave .. pac problem je v tem da s tem imas ce mene prasas res veliko strosku ker avto ti je zakuhal vse kakor bo tre a glavo na cncju poglihat cene ti bo dihtongo na glavi cer par tisoc km spet prebilo vem ka men je tko na nubiri nrdilo.. pole bati so za nic ker jih je sprala voda avto tud ne vlece vec tko kakor je prej .. je tako.?

Pac bate bo treba nove in obrocke .. priporocam tudi menjavo ojnicnih lezajev .. in seveda zazeljeno je da si mehanik vzame cas in da lepo opuca ven iz vseh jamic te kose vetarnice .. ker seveda bo prislo do istega problem .. ocitno si moral imeto kaksen koscek nwm koga v motorju oz. V hladilni tekocini in zato se je tudi tako zgodilo .. aja pa hladilnik je tudi zazeljeno zamenjat ker teh kosckov nebos vec opucal ven .. pac svetujem ti da se avta znebis verjamem pa da to je tezko sploh ce ti je pr srcu kakor meni moja ;-) .. aja pa p.s za v bodoce majhen namig ce ti bo avto kuhal kar upam da ne vc pac ne ta bilo kaksen je dobro tudi gretje kabine dat na max da piha vn in da greje saj tako ga se dodatno ohladis ...

Napisano

Kak?ne oblike je mazda, je karavan? poizkusite v kontra smeri oprat motor, in vse komponente, potem zravnat glavo, novo dihtungo in pumpo, najbolje pa je, da obi??e? Avto Pelko pa ti bo svetoval kako dalje.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Pozdravljeni,

 

Da mazda je 6 karavan. V tej smeri ?tudirama z mehanikom da bi se poizkusil motor opravi pod pritiskom v kontra smeri. Sporo?am dalje kako in kaj.

 

lp, marko

Napisano

Pozdravljeni,

 

Da mazda je 6 karavan. V tej smeri ?tudirama z mehanikom da bi se poizkusil motor opravi pod pritiskom v kontra smeri. Sporo?am dalje kako in kaj.

 

lp, marko

 

?e bo? pa prodajal pa povej ker ti avti so zelo hvale?ni, na moji biv?i imamo sedaj 316000 letnik 2001 in je potrebno menjati rezervoar goriva, kar znese cca 130? za novega, motor pa no?e in no?e ?reti olja.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Pozdravljeni,

 

Da mazda je 6 karavan. V tej smeri ?tudirama z mehanikom da bi se poizkusil motor opravi pod pritiskom v kontra smeri. Sporo?am dalje kako in kaj.

 

lp, marko

 

Veliko srece :cheers:
Napisano

Pozdravljeni,

 

Imam Mazdo 6 letnik 20003 bencinar 2.0. Avto mi je na morju za?el kuhati in sem se odpeljal do prvega serviserja, da mi je odstranil termostat. Peljal sem se naprej vse lepo in prav, temperatura je bila OK, diagnoza zani? termostat. Ko peljem k mehaniku zamenja termostat, avto spet kuha, nabija kompresijo. Prepihana dihtunga na glavi. Ko je menjaval dihtungo je zamenjal ?e vodno ?rpalko tukaj sledi ?ok. Vodna ?rpalka je bila zaribana, lopatice vse zlomljene seveda jih ni nikjer. Zanima me kako sedaj spraviti te lopatice ven, kje so in ali je sploh mogo?e brez tega kot, da se razkoplje celo ma?ino.

 

lp, marko

 

Fuk svetoven. :angry:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zdravo,

 

Kon?no dobil avto nazaj. Ni bilo druge kot motor raztaviti, spet vzeti glavo dol in s?istiti celoten blok in hladilni sistem. Sedaj deluje in upam da bo ?e dolgo.

 

lp, marko

Napisano

Zdravo,

 

Kon?no dobil avto nazaj. Ni bilo druge kot motor raztaviti, spet vzeti glavo dol in s?istiti celoten blok in hladilni sistem. Sedaj deluje in upam da bo ?e dolgo.

 

lp, marko

 

Lahko samo upas da se ni kje kaksen koscek od pumpe .. in da se bo spet zagozdil v pumpo ka pole jo bo spet zmlelo :angry2:

Cene pa srecno :bravo:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sem že mislil,da je dihur na sllki😂🤣😉
    • Brez da "tapneš" jedro ventilčka tudi pri navadni zračnici ne boš nič napumpal.   Vsakič ko tapneš ventil na UST, se v njem lahko drobna kapljica mlekca zasuši. Saj temu je namenjeno mleko, da se suši ko pihne skozi luknjico. In ko ene 2x 3x tako pumpaš se v jedru nabere toliko zasušenega, da nobeno tapkanje ne pomaga več. Ko odšraufaš jedro je to lepo zabito in zrak ne more iti skozi. Potem ga poizkušaš "predrkat" pod vodo, očistit strjeno mleko, pa ima še vedno polovičen pretok v primerjavi z novim. Brez rezervne zračnice se še vozim okol, rezervna jedra imam pa vedno s seboj.    Naša familija ima 3 wheelsete na šlaufih, 3wheelsete pa na mleku. Tisti s šlaufi so neproblematični. Pri enih od UST - jev se ventili bašejo stalno (na3 pumpanja), pri drugih pa ne, pa imajo vsi Mucoff ventilčke in enako mleko.   S pumpo, niti majhno niti malo večjo veliko ne boš naredil na tubeless velikega volumna. CO2, pa ne eno, ampak nekaj bombic.  Tubless je fajn ker lahko zaflikaš s črvom. Če rabiš tubeless razdirat pa tlačit zračnico noter, si ga na...l.
    • eksluzivno najdeno za forumaše 😁
    • Ravno to sem mislil napisat, da je dobro imet v nahrbtniku vedno kako rezervno zračnico in orodje za menjavo. In pumpo, majhno, seveda. 
    • Bi mu pasala tablica GO DEEYAN
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.