Gustav Napisano 22. december, 2013 Prijavi Napisano 22. december, 2013 Pred menjavo gum za zimake sem poslikal letne, ki so bile vo?ene nekih 15000 km to sezono. Ker sem imel prej ve?krat te?ave s prednjimi gumami (pobiranje robov) me zanima, ?e se vam zdi, da so te kaj pobrane. Thnx Citiraj Have a nice and productive day! Your future depends on it. Your LIFE… depends on it. A Klokateer...
marko91 Napisano 22. december, 2013 Prijavi Napisano 22. december, 2013 Pred menjavo gum za zimake sem poslikal letne, ki so bile vo?ene nekih 15000 km to sezono. Ker sem imel prej ve?krat te?ave s prednjimi gumami (pobiranje robov) me zanima, ?e se vam zdi, da so te kaj pobrane. Thnx Hmm slabo se vidi Cene pa vem kako je to ja ka bobira robove da ne poslikam mojih ..V glavnem kar ti bo pomagalo je sam to al das podvozje vtrdit in odzivnost.. al pa das stud bar no nwm ce se lih tako napise pac das zgornega sam ce mene prasas bi bilo bols da bi se dalo spodnjega ker spodi vije avto .. Cene pa nevem kaj si mislil s tem kar si napisal Citiraj
Slivka Napisano 22. december, 2013 Prijavi Napisano 22. december, 2013 Kar se ti?e pobiranja robov, sem naredil skoraj doktorat, zato ti kar vpra?aj. No, na sliki ni ravno videti, da bi bile pobrane po robovih. Mogo?e bi se v ?ivo druga?e videlo. Je pa najve?krat napaka v konstruktorjih. Nari?ejo avto, ki naj bi bil po nekih kriterijih lep in dober. In to navadno vsebuje pre?iroke pnevmatike. ?e se s takim vozilom vozi? zmerno do prete?no po avtocestah, ni problema. Jaz pa sem imel te?avo, ker so pre?iroke pnevmatike nasadili tudi na moj poltrahtr, na Mazgo BT-50. To vozilo je klasificirano kot tovorno vozilo in ne kot osebno. In s pogonom na vsa ?tiri kolesa so od nekdaj pick-up vozila veljala bolj za delovni stroj kot pa za kak?ne dolgoproga?ke avtocestne podvige. In ker sam vozim v glavnem samo po hribih (letos izjemoma sem v celem letu naredil skoraj 1700 km po avtocesti - skoraj dvakrat ve? kot obi?ajno vsako leto od kar jo imam) in ovinkastih cestah, je tudi meni pobiralo robove. Zakaj? Ne vem, ?e se spomni? tako imenovanega Spa?ka. Citroën. Ko je zavil, sta se sprednji gumi nagnili kot da bosta odpadli. No, to se dogaja pri vseh vozilih, le pri spa?kih je bilo to posebej izrazito. Torej, ?e ima? ?iroke pnevmatike, se v takem primeru vozi? pravzaprav po zunanjem robu. No, vozi? po celi pnevmatiki, le zunanji rob je precej bolj obremenjen. In ko zavije? v drugo smer, je precej bolj obremenjen notranji rob. In ?e ima? na cesti same ovinke, vozi? ves ?as samo po robovih. Edina re?itev ti je, da bolj napihne? sprednji pnevmatiki. Kar pa zna biti problem, ko pa enkrat res pride? na ravno cesto, ker ti pa potem pobere sredino. Torej, ali o?je pnevmatike, ali pa redno prilagajanje tlaka v pnevmatikah glede na re?im vo?nje - ali bo ravna avtocesta (predpisan tlak) ali pa bodo sami ovinki (okoli +0,5 bar). Koliko krat sem ?e rekel, da bi konstruktorjem (pa ne le vozil) za kazen dal, da morajo svoj izdelek eno leto uporabljati in servisirati. Naslednjega bi gotovo narisali druga?e... Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.