Skoči na vsebino

RX-8

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • 2 leti kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

Sem nov kar se Mazd ti?e (bol na Fordu) in bi potreboval va?e mnenje.

Skratka, za naslednji avto me ful rajca tale rx-8 me pa zanima kako je z porabo in servisi.

Pa ?e ima slu?ajno kdo kaj izku?enj z avtomobilom, skratka katerakoli informacija, ve? k vem bol? je hehe.

 

LP

Napisano

Pozdravljeni,

 

Sem nov kar se Mazd ti?e (bol na Fordu) in bi potreboval va?e mnenje.

Skratka, za naslednji avto me ful rajca tale rx-8 me pa zanima kako je z porabo in servisi.

Pa ?e ima slu?ajno kdo kaj izku?enj z avtomobilom, skratka katerakoli informacija, ve? k vem bol? je hehe.

 

LP

 

Precitaj si tole temo...celo...ampak res celo...vrjetno bos se naprej vozil forda,ali pac? :prstgor:

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Napisano

Pozdravljeni,

 

Sem nov kar se Mazd ti?e (bol na Fordu) in bi potreboval va?e mnenje.

Skratka, za naslednji avto me ful rajca tale rx-8 me pa zanima kako je z porabo in servisi.

Pa ?e ima slu?ajno kdo kaj izku?enj z avtomobilom, skratka katerakoli informacija, ve? k vem bol? je hehe.

 

LP

 

 

Sem premaknil tvoje vprasanje v tole temo, kjer je ze kar nekaj napisanega ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Na hitro. ?e najde? kje ?e kako katera deluje kot treba in ima? kje kakega mehanika, kateri zna menjat motorna tesnila potem priporo?am mo?nej?o verzijo :)

 

Dele zelo poceni najde? v Ameriki olje pa pri kolegih iz Nem?ije. Poraba je tam 14L kombinirane porabe lahko je tudi ve? v mestu.

 

Pazi, da motor, ko je segret normalno v?iga saj je v nasprotnem primeru kako motorno tesnilo na koncu.

 

Druga?e je pa bolj ziher kak 1.8T bencinar katerega komot navije? preko ?ipa in ima ?e zmeraj normalno porabo okrog 8,5L ;) pa ?e v?e zmeraj.

Napisano

Bergzan, a si kaj razmi?ljal o Nissan 350Z, Audi TT ali kej podobnega?

 

ja sm tud o temu razmi?lu, ampak mi vizualno mn ustrezajo :)

se bol odlo?am med skylinom, silvio (sam kurc k bi mogu uva?at) pa seveda tole mazdico, al pa focusom st :)

 

sam se morm seveda prvo o vsem pozanimat glede stro?kov :D sem kr velik zvedu kle heh

Napisano

?e ho?e? petardo, ki mimogrede ne zgleda tako posebno, vzem M6 MPS, ni treba uva?at, v?ge vedno, pa vsi na?teti razen focusa ST nimajo za rabljen burek.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

V tem rangu ?e ?e gleda? ?e Focusa ST poglej ?e Mazdo 3 MPS, in ?e nima? predsodkov Megana RS R26 ali novega s CUP podvozjem (?pera). Tudi, ?e ima? kake predsodke se zna na testni to spremeniti. :P

 

Skylinea R34 gtt uvozit ni ve? bavbav ker je ?e en pri nas ampak ra?unaj na konkreten davek pri uvozu (CO2!). Poleg tega ni tak supercar kot eni mislijo, ker ni GT-R. R34 GT-R je pa druga pesem, tudi osnovna cena, + uvoz bi bil te?ji (ve? dela, papirjev) ker bi bil prvi pri nas.

 

Za RX-8 so ti pa ?e vse povedali. ?e ti ustreza in si pripravljen malo raskirati te?ave z wanklom in porabo je ?isto OK. Glede na cene ?e mene mikajo, pa magar da ?e ga mam 90% parkrianega na dvori??u. :hohoho:

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Ko smo ravno gledali oglas za ?rno Rx8, bom prilepil ?e nekaj kar je I-var ?e zdavnaj povedal, kako bi naredil;

 

"Ta motor ima eno izmed najbolj idiotskih re?itev v tem, da olje za podmazovanje trikotnikov, ki je speljano direktno v izgorevalni prostor, vle?e kar iz karterja.

 

To ni ok, zato ker navadno olje ne izgoreva ok in se s tem nabira svinjarija na trikotnikih in portih in ga dokaj hitro za?ne du?iti.

 

Re?itev je ta, da se tisto pumpico, ki vle?e olje v izgorevalni prostor spelje tako, da vle?e v zgorevalni prostor dvotaktol iz posebaj rezervarja za dvotaktol, ki se ga vgradi nekam.

 

Toplo priporo?am to nadgradnjo, ker se po tem lahko uporabi v karterju sintetika, dvotaktol pa je narejen za to da ozgoreva, tako da ne zapaca ni?."

 

*kopirano z Bmwslo.com foruma

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ko smo ravno gledali oglas za ?rno Rx8, bom prilepil ?e nekaj kar je I-var ?e zdavnaj povedal, kako bi naredil;

 

"Ta motor ima eno izmed najbolj idiotskih re?itev v tem, da olje za podmazovanje trikotnikov, ki je speljano direktno v izgorevalni prostor, vle?e kar iz karterja.

 

To ni ok, zato ker navadno olje ne izgoreva ok in se s tem nabira svinjarija na trikotnikih in portih in ga dokaj hitro za?ne du?iti.

 

Re?itev je ta, da se tisto pumpico, ki vle?e olje v izgorevalni prostor spelje tako, da vle?e v zgorevalni prostor dvotaktol iz posebaj rezervarja za dvotaktol, ki se ga vgradi nekam.

 

Toplo priporo?am to nadgradnjo, ker se po tem lahko uporabi v karterju sintetika, dvotaktol pa je narejen za to da ozgoreva, tako da ne zapaca ni?."

 

*kopirano z Bmwslo.com foruma

 

Pojma nimajo, RX motor deluje OBVEZNO na MINERALNO olje in ne sintetiko !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pojma nimajo, RX motor deluje OBVEZNO na MINERALNO olje in ne sintetiko !

 

kukr jst razumem, da brez nadgradnje je tko, kot si napisal, ?e ga pa nadgradi? da? pa posebi v rezervoar dvotaktol, mineralni, v karter pa sintetiko :)

Napisano

kukr jst razumem, da brez nadgradnje je tko, kot si napisal, ?e ga pa nadgradi? da? pa posebi v rezervoar dvotaktol, mineralni, v karter pa sintetiko :)

 

Lej motor je narjen za mineralca in tega se VEDNO naliva, ker po drugi strani lahko napihne kaka gumi tesnila in bo spet kak nepotreben fuk in slaba volja.

Obstaja bolj simpl in elegantna re?itev. :rulam:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Lep pozdrav vsem skupaj! :) Sem nov na forumu in preprosto ne morem mimo rx8-ke :D Imam si jo namen kupiti (drugo leto april-maj) vendar bi rabil malo va?e pomo?i. Zanima me na kaj morem bit najbolj pozoren pri tem avtu ki ga kupujem, kaj so najve?ji problemi pri tem avtu ( pa pustimo ma?ino na miru saj menim da ?e se avto redno servisira in skrbi za njega wankel ne sme biti problem?), kak?ne so realne cene teh avtov in ali pozna kdo ta avto http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=791992...-8%20Revolution ? Glede na ostale oglase je zelo nizka cena.

 

Hvala za prijaznost! :)

Napisano

Sem ?e pre?ekiral to temo ja. Veliko novega zve? in vse sem pa mislil ?e ima ?e slu?ajno kdo kak?no informacijo ve? oz. kaj ve? za povedat glede tega avta :P

Napisano

Sem ?e pre?ekiral to temo ja. Veliko novega zve? in vse sem pa mislil ?e ima ?e slu?ajno kdo kak?no informacijo ve? oz. kaj ve? za povedat glede tega avta :P

 

To ti je najbol vazno ce bos tko delu ti bo masina laufala ..

Sej ne recem jst sm tudi precej zaljubljen v rx8 in jo imam namen kupit cez ksne 2-3 leti .. sam me skrbi in se nekako rajsi nagibam na hondo s2000 sam more bit 2004 letnik.. ce si to kupis ti nebo zal verjemi ;-)

Napisano

:danzoman:

Al pa Nubiro :zvizga:

 

Nep nep.. pac sej jst nebi pristal na mazdi sam problem korejskih avtu je kr materijal ni vzdrzliv .. non stop je ki slo falit :zvizga:

Sam najbol smesno je blo ka sm uno tolk gonu skoz ovinke da se nwm cez tm ene 3 leta ni hauba odprla faq :ouje::rulam: sm pole mogu un mehanizem z eno zelezno palco malo podvit da je odprlo :D.. cene pa res rajsi japonski paterjam k korejski.. morem rect da ta moja mazda je kr vzdrzna pa xrno se tud nc ne kadi vc wn z auspufa sam gume so problem :-) hehe k pr vsakem avtu do zdej ;-) :jupiii:

Napisano

@Bawlz, tale rde?a mi zgleda mal pobu?kana, mogo?e jo je to?a dobila (sode? po slikah) in zato ni?ja cena. :lol:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pri teh astronomskih cenah ta znamka zvenečega imena spljoh nima krmil novega standarda 35mm vpetja. Zato, da ti pri belanci za 287€ zraven prodajo še adapter za 20€      @ Alex   Tubless ni samo med in mleko (v gumi). S tublessom imaš bistveno več dela kot s sistemom z zračnico. Na tubless greš, če se misliš ukvarjat s tem sam, ker to ni tako kot pri avtu, ko enkrat letno vulkanizer zamenja, pa potem na gume pozabiš   Pri tublesu moraš redno kontrolirat in na vsake par mesecev dolivat tekočino. Najbolje skozi ventilček ( ko imaš gumo v zraku odviješ jedro, vtakneš skozi ventilček nekaj not da vidiš, a je še mokro. Ker zadeva se suši in če se posuši, še vedno lahko tesni. Ne bo pa zaflikalo luknjice, niti zatesnila roba feltne, če se ti guma preveč izprazni. Potem skozi telo ventilčka (odvito jedro) doliješ. Drug problem pri mleku. Ne glede a je kravje, kozje, ali kobilje, enako dobro kot maši luknje, zna zamašit tudi jedro ventilčka. In potem ti je đabe pumpa, CO2 ali kompresor, če s seboj nimaš rezervnega jedra ventilčka in pa seveda ključka za šraufanje le tega. Pri volumnu 29 colske 2,6 široke gume, s pumpico tudi bolj malo opraviš.    Tubeless je bil razvit predvsem za težave s snakebiti pri bolj gravitacjskem MTB, zdaj ga ima že vsak za v štacuno.   Še vedno imaš možnost da najprej znučaš gume ki so prišle z biciklom, potem pa na tubeless. 
    • Prav kupu. Nimaš bolšga😁
    • Dosegel pomemben mejnik null
    • Nisem pa še probal tiste penaste spužve, ki se zatlači pod gumo. Če svinjsko preluknjaš gumo, da mleko ne zatesni, se lahko pripelješ na cilj. Baje da je zadevica lahka.
    • To si jih prov kupu, ali ti jih je kdo podaril?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.