Skoči na vsebino

vzdr?ljivost in trajanje veterobranskega stekla na Mazda6 Miriai

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ne morm vrjet, ne morm vrjet!!!

 

Se pelem po obvoznci pred kakim letom, nova 6ka, Belka, je mela 3000km po enem mesecu in pok, kamen, ?ipa po?i. Tko kt v uni reklami k Milko pravi na Radiu Center: Sm vozu pa je kamen prletu, pol pa se nism ve? vozu. Mi menjanjo ?ipo. Super.

 

?ez tri mesce se pelem v Beograd, na Hrva?kem prleti kamen poka, ?ipa se od?krtne, mi jo zalijejo, popravijo.

 

Sedaj, ko ima avto leto pa tri mesece in 55000km pa spet v?eraj. Po? kt svina, jst WTF in pol po?ljem vse nekam v vse mo?e place. Sred ?ipe lukna, sicer ne skozi, ampak tm 2x3 mm od kamna. Sm poselotejpal vse skupaj in peljem Belko na Tilio drug tedn ocenit.

 

Se pa spra?ujem, ?e se tut komu kej podobnega dogaja s temi kamni in ?ipami, ker men to kr non stop leti nekam notr in mi poka!

Napisano

Ne morm vrjet, ne morm vrjet!!!

 

Se pelem po obvoznci pred kakim letom, nova 6ka, Belka, je mela 3000km po enem mesecu in pok, kamen, ?ipa po?i. Tko kt v uni reklami k Milko pravi na Radiu Center: Sm vozu pa je kamen prletu, pol pa se nism ve? vozu. Mi menjanjo ?ipo. Super.

 

?ez tri mesce se pelem v Beograd, na Hrva?kem prleti kamen poka, ?ipa se od?krtne, mi jo zalijejo, popravijo.

 

Sedaj, ko ima avto leto pa tri mesece in 55000km pa spet v?eraj. Po? kt svina, jst WTF in pol po?ljem vse nekam v vse mo?e place. Sred ?ipe lukna, sicer ne skozi, ampak tm 2x3 mm od kamna. Sm poselotejpal vse skupaj in peljem Belko na Tilio drug tedn ocenit.

 

Se pa spra?ujem, ?e se tut komu kej podobnega dogaja s temi kamni in ?ipami, ker men to kr non stop leti nekam notr in mi poka!

 

mazda 5 - 2x menjal, tudi po naletu nepretirano velikih kamen??kov

xedos 1 x menjal

mazda 6 I - 1 x menjal

 

mirai - tok tok zaenkrat.......................druga?e nobene ?ipe na keremkoli drugem avtu kdaj menjal - seat, suzuki, kia

 

?ipe so nekvalitetne v 3 pi?ke mamine

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ma ne vem ?e je ?ipa vzrok sploh pa ne bi govoril o kvaliteti, ker dejansko bi lahko kvaliteto ?ip zmeril samo v primeru, da bi pod istimi pogoji v razli?ne vetrobrane metal popolnoma okrogle kamen?ke enake velikosti z enako hitrostjo in enakim kotom udarca.

 

men se ne zdi veliko, ?e sem pri prej?nji mazdi enkrat dal zaliti malo odkru?eno steklo, pri tej pa mi je, ko je bila stara manj kot pol leta priletel kamen?ek in je ?ipa po?ila.

 

Dejansko je pa v bistvu 5 let in 150kkm mir, pa konstantno dobivam kak?ne kamen?ke v ?ipo.

 

Po moje je stvar samo v "sre?i" al ?ipo prebije ali ne in enmu se lahko zgodi to ve?krat nekomu pa nikoli.

33112_1.png

Napisano

aja, pozabu sm dodat tudi to, da sem pri prej?nji 6ki, letnik 2006, menjal v dveh letih in 130tkm 2x ?ipo :( ja, pol je res, nimam sre?e glede ?ip pa kamnov... :vskalo:

Napisano

Vsaj za seata lahko re?em da je imel izjemno vzdr?ljive (?kaljeno steklo, debelina...??) pokalo je v?asih kod da meteorit pada pa ni?.

 

No jaz bi pa tukaj dodal drugo - lahko pa je to tudi vpliv vgrajene ve?je varnosti, tako za potnike kot pe?ce, saj smo lahko sami kamen?ki po dolo?enim kotom, in dolo?eno hitrostjo

Objavljena slika

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Iz zgoraj napisanega lahko torej potegnemo nauk; ZAVAROVANJE STEKEL NA MAZDAH JE VSEKAKOR SMISELNO! :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

po moje je na vseh avtih... lahko pa kdo na carglasu vpra?a, ?e je kak?en avto imun na lomljene stekla :lol:

33112_1.png

Napisano

po moje je na vseh avtih... lahko pa kdo na carglasu vpra?a, ?e je kak?en avto imun na lomljene stekla :lol:

 

Odvisno. V 10ih letih vozni?ke kariere lahko re?em, da se mi je to dogajalo samo pri enem avtu. Konec koncev sem se z vsemi fural po istih relacijah, kamen?ki so vedno bili in bodo ampak ravno pri RSu je bilo steklo o?itno tudi bolj krhko. Ne vem kako je z navadnimi, tole je bilo atermi?no. Pri ostalih avtih sem v?asih oreng cvikal in ni po?ilo. RSa sem pa kupil z luknjico in k sre?i se ni ?irila, sem (takti?no - spomladi, ko so kamen?ki spucani) preko zavarovalnice menjal. In glej ga zlomka kmalu zatem spet isto sranje. S tem, da jo je enkrat ?e menjal prej?nji lastnik iz istega razloga tako, da sem imel jaz ?e tretjo, pa zelo verjetno ni zadnja. Sam je potem nisem ve? menjal, verjetno naslednji lastnik pa.

In kot sem napisal, pri ostalih avtih sem imel pa ?e prve ?i?e pa so bili bistveno starej?i. pomoje so dolo?ene nove ?ipe pa? bolj krhke. Oziroma odvisno, od modela do modela.

Napisano

Iz zgoraj napisanega lahko torej potegnemo nauk; ZAVAROVANJE STEKEL NA MAZDAH JE VSEKAKOR SMISELNO! :D

 

s to na vsakem avtu obvezno zavarujem! ;)

Napisano

Ne pri prej?njih avtih ne pri mazdi mi ni nikoli po?ila ?ipa. Tudi pri slu?benih avtih smo menjali ?ipo samo pri Patrolu, ker je en genij z lopato za sneg drgnil led, nikoli pa ni nobena po?ila.

Ko sem nekaj delal na strehi bajte se mi je kladivo odpeljalo ?ez rob in, glej ga zlomka, ni padlo na (zavarovano) ?ipo pa? pa na haubo :angry2: .

Uglavnem, brezveze imam zavarovano.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Jaz tudi dosedaj nisem imel problemov s sipami na nobeni od vseh treh sestic... pa je ze veckrat tako pocilo, ko je priletel kaksen kamencek, da sem samo cakal, kdaj bo na sipi crta ali mreza :) ... sem pa enkrat menjal pri Xedosu ... Pa sin je Yarisu pred kratkim dal popravit luknjico, ii je nastala kot posledica kamencka ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Na pokanje ?ip ne more? vplivat. Je veliko dejavnikov prisotnih glede tega... Npr. na Premacyju imam dve luknji, ki nista v vidnem polju, prav tako pa brisalci ne potegnejo ?ez njiju. Zadeva se je pripetila v zimskem ?asu, ko je avtomobil imel 80k km. Zdaj jih ima skoraj 220k in je ?e vedno vse OK, kljub temu, da ima ?ipa 2 piki. Nekaj krat sem se peljal s citroen C3 v MB. Takrat se mi je nasproti peljalo tovorno vozilo, katero mi je vrglo kamen na steklo. Steklo je takoj po?ilo. Finta je bila v tem, da je cel ?as po?asi pokalo naprej. Po kon?anih obveznostih v MB pa je po?ilo ?e celo steklo. Lahko bi rekel, da je izgledalo, kot, ?e bi imel dve vetrobranski stekli, spojeni na sredini. Na C3 smo v?asih menjali vetrobransko steklo tudi 5x letno. Na leto smo z njim naredili do 30k km. Imel pa je ?e eno slabost - steklo se je obrabljalo. Izgleda, da je bilo zelo, zelo slabe kvalitete in tam po pribli?no 6 mesecih so se na predelu, kjer bri?ejo brisalci za?eli pojavljati fleki, zaradi katerih se je v primeru de?ja nenormalno vse ble??alo in je zadeva bila kar nevarna. In to je serijska bolezen teh stekel, ker vsi znanci, ki vozijo C3 jamrajo zaradi tega.

 

Druga?e pa moram povedat, da sem v?asih zadel goloba, enkrat tudi vrano, ki ji je priletela v steklo (v C3), takrat je nenormalno po?ilo, steklo pa je ostalo celo. To se mi je zgodilo tudi s premacyjem in s subarujem in se nikoli ni zlomila ?ipa. Jaz osebno mislim, da jo kamen ali kamen?ek zlomi veliko hitreje, sploh, ?e ni lepo okrogel, kot ga najdemo na morju. Ti kamen?ki ob cesti pa po navadi ostanejo od zimskega posipa in so vsi ostri.

 

LP, M

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Janez007 kolk problemov ti vidiš, da če bi se tebe poslušalo je najbolje, da ostane tako kot je brez davka. Pa sej nismo prvi, k bi ta davek imeli, da zdaj rabimo ledino orat. Verjetno, do pikice pač ne bo čisto enako za vse, ker pač to ne more biti, saj se bo vedno našel nek če. Kolk ljudi pa je zadnjih 30 let "goljufalo" in ni plačevalo nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča? Verjetno vsi tisti, ki zdaj največ pizdakajo kako je nefer. Kako je blo pa prej nefer, da smo samo nekateri plačevali, ker se nam je zdelo to pač pomembno, a infrastrukturo in dobrobiti iz tega so pa koristili pol vsi. Tolk o nefer.
    • Preveč spuščene (recimo 0,8 bar) gume so mal žleht. Imajo krasen oprijem dokler je bicikl pravokotno na podlago. V ovinkih je vodljivost slabša. Pri nenadnih bočnih obremenitvah - recimo manjšo skalco skrita v kupu listja povoziš z bokom, pa ti za trenutek vrže gumo dol s feltne in sledi polet čez belanco. Doživel 2x. Nad 1 bara insertov po moje (ne res divji) rekreativeci ne potrebujemo.   Na relativno mehkem snegu so kramparce ok. Na zglajenem snegu ali trdem zmrznjenem  ga ni čez spike. Že ene 2 leti jih nisem nataknil. Mogoče drugo leto, letošnjo zimo zdravim ramo.       
    • Kaj? Trenutna ideja je, da se racuna davek glede na vrednost nepremicnine. Kaj je razlika da se doda olajsava v kvadratih, ne na prvo nepremicnino? Zakaj je tukaj kar naenkrat klet problem pa terasa? Pa da z vec kvadrati tudi vrednost kvadrata pada? Mislim, logicno je da govorimo o bivalni povrsini, ko govorimo o kvadratih na druzinskega clana. V drzavah kjer to uporabljajo imajo to doloceno nekje med 20-30 kvadratov po osebi.  Na ta nacin enostavno resijo da se ne prepise stanovanja na vse v druzini pa da fiktivne naslove tja samo za izogibanje davkov.
    • OK, ampak to potem ni olajšava v kvadratih ampak v sorazmernem delu vrednosti glede na razmerje kvadratov ... vrednostno pa zadeva več ne špila. Poleg padanja vrednosti m2 z velikostjo, so različni kvadrati različno vredni (terasa, bivalni prostor, klet, ...). Je pa seveda politično tudi možna rešitev, čeprav ni strokovno logična, kar se dogaja pogosto, ko so politiki bolj "pametni" od strokovnjakov.   To ni res, GURS ima vrednosti objektivne, neodvisne od posameznika, če ta ne goljufa pri podatkih njegovih nepremičnin (velikosti, starosti, itd.). 2 nepremičnini z enakimi podatki bosta imeli vedno enako GURSovo posplošeno vrednost. In tiste vrednosti na pogodbah imajo drugačno izhodišče (tržna cena) od GURSovih "posplošenih vrednosti", ki so modelske ocene tržnih vrednosti, tržne vrednosti pa so individualne ocene tržnih cen. GURSove vrednosti v mnogih primerih upoštevajo drugačno "najgospodarnejšo  uporabo" od tržnih vrednosti, prav tako pa ne upoštevajo obremenitev lastninske pravice (služnosti, hipotek, ...). Zakaj? Ker tako zahteva zakon o množičnem vrednotenju, individualni cenilci pa morajo upoštevati mednarodne standarde ocenjevanja vrednosti (s 1. februarjem 2025 se morajo začeti uporabljati novi standardi, do takrat pa standardi IVS oziroma MSOV 2022).
    • Z malo manj tlaka se mi zdi dost bol oprijema. Na snegu mi ni nič drsel, kolesa niso blokirala ob zaviranju... je pa res da nisem pretiraval, ker je bilo kar veliko sprehajalcev. trenutno montrarane 29'', 2.6'' maxxis minion DHF in DHR2, EXO+ še tovarniške.  Za naslednje šturiram vsaj DD casing in pa mogoče malo ožje gume 2.4''. mogoče tanove high roller3 ali pa continental kryptotal fr+rr enduro casing.  Edino kar je moram mal spremljati tlak, ker se mi zdi da mal preveč pada ko kolo stoji. 3 dni cca 5psi. mogoče se je ušimal k sm šel končno na eno furo. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.