Skoči na vsebino

mazda 3 2014

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo.

Ob hladnem zagonu je motor prvih 10 sekund precej glasen potem pa se umiri in obrati padejo po 1000. Zanima me ali je bolje po?akat teh 10 sekund pa nej avto to zadevo uredi al se lahko takoj peljem brez problema? gre se za 1.5 bencinar.

:zoom-zoom:

Napisano

To je specifika Sky-active motorjev, kar pogumno naprej! :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Povsem normalno,pri moji to traja cca 30 sekund brez spremembe obratov.

Je pa 2.3 moped.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ok. Hvala za odgovor. :) Imam pa naslednjo te?avo. Obe prednji lu?i se mi rosita. Ne vem zakaj. ?e se ne motim se ponavadi rosijo ?e je avto bil razbit in bolj redko pri novem. Se to samo odpravi ?ez ?as al dam reklamirat?

:zoom-zoom:

Napisano

Pelji nazaj morjo zrihtat-zamenat, kolegu so pri novem bavarcu serije 7 3X menjal lampe v garanciji to?no zarad rosenja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pelji nazaj morjo zrihtat-zamenat, kolegu so pri novem bavarcu serije 7 3X menjal lampe v garanciji to?no zarad rosenja.

 

ni treba da je bavarc na cx7 so mi obe menjal...... :glare:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Lahk da je v fabrki drga?na vla?nost itd in je s ?asom ko je blo toplo skos kanala dva na lu?i pa? izparelo... :cheers:

If in doubt, flat out... 

Napisano

Dejte mi prosim razlo?it kak zamenjam ?arnice za osvetlitev tablice. In sicer ne vem kje so zati?i pri plastiki da me bom kaj polomil :-) ker pr prejsnji 6-ki je blo to easy za zamenjat tuki pa nimam pojma:-/

:zoom-zoom:

Napisano

Daj predstavi ti tvojo trojko, koliko razumem ima? nov model.

 

Imamo del foruma predstavitev ?lanov, kjer ?e nimamo nobenega z novo trojko.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

nekaj na hitro, ko imam ?as predstavim ?e tu!

 

http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtop...3&p=1630933

 

Sem ti jo ?e tam pohvalil, pa ?e tukaj. Res je lepa in meni ?rna plati??a ne pa?ejo nanjo (je pa seveda tvoja) in jo lepo ?uvaj ter veliko varnih km.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jutra so najlepša zjutraj, sploh ob dobri kavici..... 🤗😉
    • Sem v nedeljo hotel na Rogli malo sprobat kak so kaj 3 leta stare Kleberce še v formi pa je bila kopna cesta..... 😵‍💫🥴😉
    • Ekola, zaj imaš avto kot je treba, samo voziš se in to čim več in čim dlje.... 
    • No ja, vztrajnik, sklopka, potrošni material, delo... največji strošek je seveda dvomasni vztrajnik, ki je tam 700-900€, odvisno od proizvajalca. Se pa absolutno strinjam da je drago, vendar sem vzel v zakup. Avto je imel slab vztrajnik ko sem ga kupoval, prodajalec je bil pa o tem iskren. Ustrezno je bila cena avta nižja. Poleg omenjenih težav (vztrajnik in zavore), je avto bil praktično brezhiben.   Od nakupa avta sem v njega dodatno vložil sledeče stvari: 1.  Nove zavore (robo dobil pri kolegu mehaniku brez DDV, vgradil pa sam) - cca 300€. 2. Sesalni kolektor in EGR ventil sta bila polna ogljikovih saj, lastnoročno razdrl in temeljito spucal, torej poleg zapravljene sobote stroškov za to nisem imel.  3. Preventivno sem zamenjal bakrene podložke na šobah (pravtako pri Burji v Kamniku), ki so znan problem pri teh motorjih. Na koncu se je izkazalo, da so bile stare podložke še povsem okej, ampak zdaj vsaj mirno spim, da mi ne bo mašina nepričakovano zaribala. - cca 200€. 4. Menjava vztrajnika in sklopke - skoraj 2000€. 5. Zdaj bom moral žal še enkrat spredaj zavore zamenjat, tokrat ne z brembotom   Ko seštejem ceno avta in vse zgoraj navedene stroške, sem še vedno pod povprečno ceno za te avte na avtonetu. Kupil sem rabljen avto in ustrezno pričakoval, da bo potrebno še kaj vložiti. Redno ga vzdržujem in servisiram, avto je pa tako rekoč brezhiben.    Iskreno povedano, ko sem kupoval avto sem si tudi sam želel bencinarja, a jih enostavno ni bilo na voljo - niti eden. Potreboval sem nov avto, tako da sem se sprijaznil z dizlom. Mogoče so z njim stroški malo večji, in zahteva malo več oz. bolj pogosto vzdrževanje, ampak če boš ustrezno skrbel zanj te bo zanesljivo služil.  
    • Po Tv je drugače, ker ni vzdušja... 🥴Drugače je pa res blo bol bogo a pomembno je, da gremo na EP🤗😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.