Skoči na vsebino

Zadnje Lu?i

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Dober dan!

Ko sem videl ameri?ke mazde 3 se mi je porajalo vpra?anje in sicer bi se dalo zadnjo meglenko zamenjati z "rikverc" lu?jo(naro?i? iz VB, zve?e?) in pa da bi meglenko in?taliral namesto 3. zavorne lu?i(?arnico zamenja?, sve?e??)? Bi to ?lo tudi zakonsko skozi ali bi bila meglenka previsoko ali kaj podobnega? Bi bil potreben kak?en Homo-lomo?

Napisano

vse bi ?lo lepo skozi ,sem prepri?an da niti nebi pogruntal da sploh nima? meglenke ;) zato nebi kompliciral s kak?no homologacijo

Da pa bi jo zmontiral namesto 3-je stop lu?i je pa bedarija na kvadrat.

 

sam bi raje predelal zadnje rde?e odsevnike v meglenke -?e ?e bi moral.........kolikokrat pa pr?ge? meglenke ok kolikokrat je upravi?eno da jih uporabi??

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

vse bi ?lo lepo skozi ,sem prepri?an da niti nebi pogruntal da sploh nima? meglenke ;) zato nebi kompliciral s kak?no homologacijo

Da pa bi jo zmontiral namesto 3-je stop lu?i je pa bedarija na kvadrat.

 

sam bi raje predelal zadnje rde?e odsevnike v meglenke -?e ?e bi moral.........kolikokrat pa pr?ge? meglenke ok kolikokrat je upravi?eno da jih uporabi??

 

Sam meglenk ne uporabljam, niti prednjih, niti zadjih, jih pa mati katera je ob?asno uporabica avta... ?enske... :D

Hvala za info! Vrjetno bom res samo rde?o z belo lu?jo zamenjal, zvezal in to bo to! :cheers:

Napisano

Sam meglenk ne uporabljam, niti prednjih, niti zadjih, jih pa mati katera je ob?asno uporabica avta... ?enske... :D

Hvala za info! Vrjetno bom res samo rde?o z belo lu?jo zamenjal, zvezal in to bo to! :cheers:

 

Ponavadi so kabli ?e tako ali tako na obeh straneh za vse.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ponavadi so kabli ?e tako ali tako na obeh straneh za vse.

 

Kakor sem gledal kabli so, konektorjev pa ni(ali pa jih samo jaz nenajdem?)

Maglenke morajo v vsakem primeru bit, sem pa iskal LEDice v obliko zadnjih odsevnikov pa zgleda za ta blatnik ne obstajajo(2005 letnik). Vrjetno bom predelal kar 3. zavorno lu?. Bi glede tega na tehni?nem znali kaj komplicirat?

Glede svetlosti pa je meglenka zadaj kot da bi skos z nogo ti?al na bremzo?

Napisano

Kakor sem gledal kabli so, konektorjev pa ni(ali pa jih samo jaz nenajdem?)

Maglenke morajo v vsakem primeru bit, sem pa iskal LEDice v obliko zadnjih odsevnikov pa zgleda za ta blatnik ne obstajajo(2005 letnik). Vrjetno bom predelal kar 3. zavorno lu?. Bi glede tega na tehni?nem znali kaj komplicirat?

Glede svetlosti pa je meglenka zadaj kot da bi skos z nogo ti?al na bremzo?

 

Ti kar predelaj tretjo zavorno lu? v meglenko ?e ?eli? izpasti kot najve?ji debil ki ti??i bremzo v megli,pa ?e pove?al bo? verjetnost da se ti kdo zabije v rit ker danes po ve?ina ljudi najbolj opazi tretjo zavorno lu? ki je pa? vi?je montirana. Moje mnenje prej bodi brez zadnje meglenke kot pa brez dodatne stop lu?ke. odlo?itev je pa tvoja

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Res je bolje, da si brez zadnje meglenke kakor brez tretje zavorne lu?i. Zadnje meglenke ti tako ali tako ne gleda na tehni?nem. lahko pa si da? npr od Peugeota 206 meglenko not je na sredini zadaj ali pa

 

http://www.ebay.de/itm/Klare-LED-NSL-Nebel...=item540132a34f

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ti kar predelaj tretjo zavorno lu? v meglenko ?e ?eli? izpasti kot najve?ji debil ki ti??i bremzo v megli,pa ?e pove?al bo? verjetnost da se ti kdo zabije v rit ker danes po ve?ina ljudi najbolj opazi tretjo zavorno lu? ki je pa? vi?je montirana. Moje mnenje prej bodi brez zadnje meglenke kot pa brez dodatne stop lu?ke. odlo?itev je pa tvoja

 

stari dobro si to napisal :prstgor: STEM SE NI ZA HECAT LP ale? :D
Napisano

Dober dan!

Ko sem videl ameri?ke mazde 3 se mi je porajalo vpra?anje in sicer bi se dalo zadnjo meglenko zamenjati z "rikverc" lu?jo(naro?i? iz VB, zve?e?) in pa da bi meglenko in?taliral namesto 3. zavorne lu?i(?arnico zamenja?, sve?e??)? Bi to ?lo tudi zakonsko skozi ali bi bila meglenka previsoko ali kaj podobnega? Bi bil potreben kak?en Homo-lomo?

 

WTF??

 

Daj potem ?e parkirne preve?i na stropno lu?ko, da ko odpre? vrata osvetli? okolico.........

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

to bi bilo kul... da te vsi vidijo, ko gra? v avto al pa iz njega.

 

v bistvu sem iz bedarije naredu safety feature :P

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

saj a ve?, da so nekateri najve?ji izumi ravno pri?li iz bedarij in zajebancije :D

33112_1.png

Napisano

Pol ga pa pustmo naj zveze meglenko na tretjo stop lampo :D mogoce bo spet kak izum :harhar:

If in doubt, flat out... 

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Kolikor vem, je 3. zavorna lu? zakonsko potrebna, glede na to, da jih od nekega letnika dalje VSI imajo... in ?e bo na tehni?nem stopil na bremzo, kolega mehanik pa bo videl, da se ne pri?ge, te zna celo vr?t na tehni?nem.

Vezat meglenko tja gor pa tudi je z moje strani neumna ideja, pomoje vsi vozniki, ki na ?ipi gor vidijo lu?, refleksno reagirajo na zavoro, tako da moj nasvet je: "DON'T!"

 

Tudi zadnja meglenka je druga?e ena od stvari, katere avto potrebuje za homologacijo v Sloveniji, tako da brez verjetno ni pametno srat. Verjetno bo bolje, da si odsevnike v odbija?u predela? v lu?i, kot so dejal pobi, ?e ?eli? met dve rikverc lu?i. V?asih so pa na stoenke zadaj montiral Saturnusovo lu?ko in je svetila kr mogo?no, ?e bi s tega vidika rad dve rikverc lu?i, da bo? bolje videl :)

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano

Kolikor vem, je 3. zavorna lu? zakonsko potrebna, glede na to, da jih od nekega letnika dalje VSI imajo... in ?e bo na tehni?nem stopil na bremzo, kolega mehanik pa bo videl, da se ne pri?ge, te zna celo vr?t na tehni?nem.

Vezat meglenko tja gor pa tudi je z moje strani neumna ideja, pomoje vsi vozniki, ki na ?ipi gor vidijo lu?, refleksno reagirajo na zavoro, tako da moj nasvet je: "DON'T!"

 

Tudi zadnja meglenka je druga?e ena od stvari, katere avto potrebuje za homologacijo v Sloveniji, tako da brez verjetno ni pametno srat. Verjetno bo bolje, da si odsevnike v odbija?u predela? v lu?i, kot so dejal pobi, ?e ?eli? met dve rikverc lu?i. V?asih so pa na stoenke zadaj montiral Saturnusovo lu?ko in je svetila kr mogo?no, ?e bi s tega vidika rad dve rikverc lu?i, da bo? bolje videl :)

 

Kar se ti?e zadnje meglenke na tehni?nem ni glih neke panike.Jaz imam predelano v dodatne ?top lu?i ?e pet let. ;)

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri teh astronomskih cenah ta znamka zvenečega imena spljoh nima krmil novega standarda 35mm vpetja. Zato, da ti pri belanci za 287€ zraven prodajo še adapter za 20€      @ Alex   Tubless ni samo med in mleko (v gumi). S tublessom imaš bistveno več dela kot s sistemom z zračnico. Na tubless greš, če se misliš ukvarjat s tem sam, ker to ni tako kot pri avtu, ko enkrat letno vulkanizer zamenja, pa potem na gume pozabiš   Pri tublesu moraš redno kontrolirat in na vsake par mesecev dolivat tekočino. Najbolje skozi ventilček ( ko imaš gumo v zraku odviješ jedro, vtakneš skozi ventilček nekaj not da vidiš, a je še mokro. Ker zadeva se suši in če se posuši, še vedno lahko tesni. Ne bo pa zaflikalo luknjice, niti zatesnila roba feltne, če se ti guma preveč izprazni. Potem skozi telo ventilčka (odvito jedro) doliješ. Drug problem pri mleku. Ne glede a je kravje, kozje, ali kobilje, enako dobro kot maši luknje, zna zamašit tudi jedro ventilčka. In potem ti je đabe pumpa, CO2 ali kompresor, če s seboj nimaš rezervnega jedra ventilčka in pa seveda ključka za šraufanje le tega. Pri volumnu 29 colske 2,6 široke gume, s pumpico tudi bolj malo opraviš.    Tubeless je bil razvit predvsem za težave s snakebiti pri bolj gravitacjskem MTB, zdaj ga ima že vsak za v štacuno.   Še vedno imaš možnost da najprej znučaš gume ki so prišle z biciklom, potem pa na tubeless. 
    • Prav kupu. Nimaš bolšga😁
    • Dosegel pomemben mejnik null
    • Nisem pa še probal tiste penaste spužve, ki se zatlači pod gumo. Če svinjsko preluknjaš gumo, da mleko ne zatesni, se lahko pripelješ na cilj. Baje da je zadevica lahka.
    • To si jih prov kupu, ali ti jih je kdo podaril?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.