Skoči na vsebino

Mazda 3CD110 uga?a med vo?njo

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

?ivjo

 

Mazda 3 CD110, 1.6 dizel motor. 155.000 km, letnik 2010: danes mi je motor med vo?njo po avtocesti ugasnil (brez kakr?nekoli opozorilne lu?ke). Motor se ni ve? odzival na pedal, po ponovnem v?igu pa je normalno deloval.

Bil sem na poobla??enm servisu, kjer niso detektirali nobene napake - dolili pol litra aditiva in "na hitro regenerirali" DPF, niso pa bili ?isto prepira?ano, da je to tisto pravo...

Dogovorjen s S. Pelkom, da on v pon. pogleda...verjamem da bomo asap ugotovili oz. potrdili (DPF) za kaj gre...

 

Malo sem se prebijal ?ez ostale podobne teme - pri dveh skoraj identi?nih primerih nisem na?el jasnih ugotovitev. Va?i komentarji, mnenja, izku?nje? Ker tole je pa res malo scary, ko ne ve? kdaj bo ?el pedal v "prazno"...?ena zihr ne bi bla preve? sre?na, da se njej tole pripeti;)

 

Hvala!

Kux

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ivjo

 

Mazda 3 CD110, 1.6 dizel motor. 155.000 km, letnik 2010: danes mi je motor med vo?njo po avtocesti ugasnil (brez kakr?nekoli opozorilne lu?ke). Motor se ni ve? odzival na pedal, po ponovnem v?igu pa je normalno deloval.

Bil sem na poobla??enm servisu, kjer niso detektirali nobene napake - dolili pol litra aditiva in "na hitro regenerirali" DPF, niso pa bili ?isto prepira?ano, da je to tisto pravo...

Dogovorjen s S. Pelkom, da on v pon. pogleda...verjamem da bomo asap ugotovili oz. potrdili (DPF) za kaj gre...

 

Malo sem se prebijal ?ez ostale podobne teme - pri dveh skoraj identi?nih primerih nisem na?el jasnih ugotovitev. Va?i komentarji, mnenja, izku?nje? Ker tole je pa res malo scary, ko ne ve? kdaj bo ?el pedal v "prazno"...?ena zihr ne bi bla preve? sre?na, da se njej tole pripeti;)

 

Hvala!

Kux

 

Ostal brez nafte!?
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ostal brez nafte!?

 

upam, da ne ker v tem primeru je skor ziher ?la CR ?rpalka :( vzrok tega pa je lohk, da presko?i zobati jermen... Si sli?u kake ?udne zvoke med tem, ko ti je ugasnu?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

upam, da ne ker v tem primeru je skor ziher ?la CR ?rpalka :( vzrok tega pa je lohk, da presko?i zobati jermen... Si sli?u kake ?udne zvoke med tem, ko ti je ugasnu?

 

Nafte ni zmanjkal (rezervoar poln), edino ce imas v mislih, da je kaj v dovodnem sistemu...kot sem napisal, sem avto takoj zastartal (brez dolivanja nafte, etc. - je pac ne vozim s seboj) in se b.p. odoeljal naprej. Nobenih cudnih zvokov med tem ko je ugasnil, samo nenadna izguba moci pri 120 km/h..

Kot tudi napisano, sem zasledil nekaj primerljivih primerov, kjer niso na pooblascencih nic detektirali, vzrok je pa na koncu bil kak senzor (e.g., vrtljajev). Vceraj so se no poblascencu 2h vrteli okrog avta, zakljucek pa napisan v prvotnem postu...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nafte ni zmanjkal (rezervoar poln), edino ce imas v mislih, da je kaj v dovodnem sistemu...kot sem napisal, sem avto takoj zastartal (brez dolivanja nafte, etc. - je pac ne vozim s seboj) in se b.p. odoeljal naprej. Nobenih cudnih zvokov med tem ko je ugasnil, samo nenadna izguba moci pri 120 km/h..

Kot tudi napisano, sem zasledil nekaj primerljivih primerov, kjer niso na pooblascencih nic detektirali, vzrok je pa na koncu bil kak senzor (e.g., vrtljajev). Vceraj so se no poblascencu 2h vrteli okrog avta, zakljucek pa napisan v prvotnem postu...

 

Pol pa sumim, da te egr zajebava, sm mel podobne tezave, na racunalniku ni zaznal napake dokler ni dokoncno krepnu ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • prevoz - odvisno od kje in kako (v lastni režiji verjeto 300-400€, prek ponudnika 800€ navzgor) DMV ... 25€ homologacija ... 118€
    • Tole vse kaže na to, da je napajalnik hin
    • Za to pa kot rabljen še drži tako ceno...če je tak hud sistem kot je bil moj tastar...eno res hudo grafo gor,in je že fajn za gaming...je videov o takih primerjavah star vs. nov sistem kar nekaj na youtube...se pr fps-ih kar dobro drži. Samo zame...nima smisla...ajd,če dobim enga za recimo 30-40€...mogoče🙄...50€+ pa ne dam...je treba nekje potegniti črto.   Še nekaj drugega zanimivega: Ko sem testiral...najprej z starim Corsair HX-520...ni šanse,da zalaufa PSU...je lučka na tipkalu za vklop (G1 Sniper 5 ima tipko z lučko za vklop direkt na plati) utripala ko sem vklopil napajalnik...in ne in ne zalaufati... Sam napajalnik zalaufa na foro kratkega stika na pinih,a z plato ni šanse. In sem iz "arhiva" potegnil še en star Corsair CX-400 (čist poceni osnovni PSU...tako za teste ipd....pride včasih prav)...in BP zalaufa😯  Sedaj,al je z HX-om kaj narobe (dvomim),al je pa tud na G1 Sniper 5 tud kaj scmarilo)...k CX-400 ni ne vem kak napajalnik...zaščite itd...pa zna kljub kakemu problemu na plati zalaufati.... Bom ob priliki prečekiral HX-a...k imam še staro P5W-DH DeLuxe in eno P5 QD-Turbo in iz leta 2006 še ultrastarega E6300 (to je bil CPU za navijati...res adijo pamet) in E8400...se nabira prah,a za take teste čist OK🙄 Če se izkaže,da kaj ni v redu,gre v smeti🙄
    • Zlato kopljete?😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.