Skoči na vsebino

BENCIN VS DIZEL

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo dru?ba

Upam, da ni ?e kje podobna tema odprta. Odlo?il sem se da odprem tolo temo saj me malo zanimajo va?a mnenja o dizlu pa bencinu prednosti slabosti...

 

 

 

Prednosti dizla so:

bolj?i izkoristek (in s tem manj?i stro?ki za gorivo),

dalj?a ?ivljenjska doba in ni?ji stro?ki vzdr?evanja,

visok navor ?e pri manj?ih hitrostih delovanja.

manj ogljikovega dioksida v izpu?nih plinih

 

Pomanjkljivosti pa so:

dra?ja izdelava,

ve?ja te?a,

nekoliko glasnej?i tek, zlasti prazni tek in tek po zagonu,

slab?i pospe?ki

ve?je emisije trdnih delcev.

 

 

vem ja wikipedia :)

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Jaz jih bom povedal iz uporabni?kega stali??a...

 

PREDNOSTI

- Ni?ja poraba

- Mo?nej?a izdelava komponent motorja

- Mo?nost ?ipiranja

- Ve? navora (pomo? pri prikolici)

- Ve? mo?i pod 3000rpm

 

SLABOSTI

- Dra?je vzdr?evanje

- Dvomasni vztrajnik

- Samo za dalj?e relacije

- Pozimi dalj?e zagrevanje

If in doubt, flat out... 

Napisano

Jaz jih bom povedal iz uporabni?kega stali??a...

 

PREDNOSTI

- Ni?ja poraba

- Mo?nej?a izdelava komponent motorja

- Mo?nost ?ipiranja

- Ve? navora (pomo? pri prikolici)

- Ve? mo?i pod 3000rpm

 

SLABOSTI

- Dra?je vzdr?evanje

- Dvomasni vztrajnik

- Samo za dalj?e relacije

- Pozimi dalj?e zagrevanje

 

Super. da vidimo ?e ostale

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

A dpfja noben ne bo omenil.

 

Vse nastevati je brez veze ce se ne omeni osnovni namen uporabe avta.

 

Letna kilometrina, Obremenitev, St voznikov, potrebno garancijsko vzdrzevanje.....itd, nacin nakupa in predviden cas lastnistva, financiranje...

 

Gledanje avta zgolj kot dizel in benz je zmotno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Po mojem mnenju bi bilo potrebno malo specificirati o katerih dizlih in bencincih je govora, zdi se mi namre? velika razlika govoriti in razpravljati o dizel motorju iz Golfa 1. generacije (npr. letnik 1984) ter njegovi takratni bencinski alternativi ali pa recimo Skyactiv motorjih v sodobnih Mazdah (npr. letnik 2014), vse razen konkretne primerjave dveh vozil (eno bencin, drugo dizel), bo lahko totalno posplo?evanje in brezmejno filozofiranje, kjer bomo verjetno vsak svojo opcijo zagovarjali do onemoglosti, pa ?e imamo prav ali pa ne. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Brezvezna tema. Starej?i uporabniki ?e bodo ?e spomnili podobne debate ki je postala skoraj kri?arska vojna, v stilu:

Bencin :rulam:

Dizel :rulam:

 

Vsak ima svoje prednosti in slabosti, odvisno kaj rabi?. ?udno, da nisi omenil ?e wankla, plinarje, elektromotorje in hibride, da bo prepir bolj kvaliteten.

Napisano

Sej se tud jaz strinjam, sploh s tem, da se je dizel razvil ravno zarad manj?e porabe .. je pa kr preve? stvari pristransko posplo?il, ker dejansko ne more? primerjat niti 10 let stare dizle kaj ?ele Golfa II D z najnovej?imi. Pri marsikaterem avtu sploh ne ve?, da je dizel.

 

Sicer pa vsak ve zase kaj mu najbolj pa?e in vsak zase ima tudi prav karkoli je izbral.

33112_1.png

Napisano

Sej se tud jaz strinjam, sploh s tem, da se je dizel razvil ravno zarad manj?e porabe .. je pa kr preve? stvari pristransko posplo?il, ker dejansko ne more? primerjat niti 10 let stare dizle kaj ?ele Golfa II D z najnovej?imi. Pri marsikaterem avtu sploh ne ve?, da je dizel.

 

Sicer pa vsak ve zase kaj mu najbolj pa?e in vsak zase ima tudi prav karkoli je izbral.

 

stari se strinjam :prstgor: vsak ve kaj NAJBOLJ?E lp ale? B)
Napisano

Brezvezna tema. Starej?i uporabniki ?e bodo ?e spomnili podobne debate ki je postala skoraj kri?arska vojna, v stilu:

Bencin :rulam:

Dizel :rulam:

 

Vsak ima svoje prednosti in slabosti, odvisno kaj rabi?. ?udno, da nisi omenil ?e wankla, plinarje, elektromotorje in hibride, da bo prepir bolj kvaliteten.

 

Benz in dizl, to je zgodovina. Ti motorji imajo tako slab izkoristek, da bi se Tesla zdaj tako smejal…. Prihodnost je v elektriki!

Tesla je ?e okoli leta 1930 izumi avtomobil z elektri?nem pogonom. Poganjala ga je »prosta« energija, ki jo je preko posebnih tuljav in antene sprejemal iz ionosfere. Z tem avtomobilom se je vozil teden dni in dosegel je max. hitrost malo manj kot 150km/h!

?al pa naftni lobiji in »bakreni« lobijo niso dovolili, da to pride v prodajo saj so mu izume razne varnostne organizacije skrile ter jih uni?ile.

 

Ampak to nekje ?e vedno obstaja…

Tudi sodobni akumulatorji imajo »veliko« kapaciteto energije, da bi elektroavtomobili dosegali ve? kot 1000 km z enim polnjenjem, ampak to je ?e druga zgodba….

 

?e malo bo potreba po?akati.... :prstgor:

Napisano

Sej se tud jaz strinjam, sploh s tem, da se je dizel razvil ravno zarad manj?e porabe .. je pa kr preve? stvari pristransko posplo?il, ker dejansko ne more? primerjat niti 10 let stare dizle kaj ?ele Golfa II D z najnovej?imi. Pri marsikaterem avtu sploh ne ve?, da je dizel.

 

Sicer pa vsak ve zase kaj mu najbolj pa?e in vsak zase ima tudi prav karkoli je izbral.

 

Kaj je narobe z mojo 10 let staro mazdo?

 

 

Napisano

Kaj je narobe z mojo 10 let staro mazdo?

 

Sej ni reku da je narobe, samo da ne more? primerjat.

 

Seveda ne more? primerjat. Zarad odsotnosti DPF-ja je neprimerljivo bolj?a kot naslednice.

 

Ej fantje, a odpremo temo, kaj so imele 10 let stare mazde bol?e, kot imajo tanarnovej?e :bravo:

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Seveda ne more? primerjat. Zarad odsotnosti DPF-ja je neprimerljivo bolj?a kot naslednice.

 

Ej fantje, a odpremo temo, kaj so imele 10 let stare mazde bol?e, kot imajo tanarnovej?e :bravo:

 

V6 motorje!

 

glej tukaj:

 

http://www.mojvideo.com/video-my-ex-mx-3-v...55a6848c93a069c

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

V dizela?a lahko po pomoti nato?i? bencin, medtem ko ga v bencinarja ne more? po pomoti. :P

 

Na spletu se da kopiti SLO izdekek v oblik ?epa rezervoarja, ki ne dvoljuje vrivanje cevi manj?ega premera kot je dizelska pi?tola. Stane okoli 50 ?. Tako se lahko za??itite pred mo?nostjo ve?jih stro?kov obo napaki pri tankanju. Skoraj enank sistem je na na novej?ih citroenih ?e vgrajen.

http://www.arex.si/studije_primerov_avtomobilska2.php

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

A dpfja noben ne bo omenil.

 

Vse nastevati je brez veze ce se ne omeni osnovni namen uporabe avta.

 

Letna kilometrina, Obremenitev, St voznikov, potrebno garancijsko vzdrzevanje.....itd, nacin nakupa in predviden cas lastnistva, financiranje...

 

Gledanje avta zgolj kot dizel in benz je zmotno

 

+1

 

Odvisno od profila uporabe.

 

Dokler sem prevozil cca. 80 km dnevno v slu?bo in iz nje, sem bil zagrizen prista? dizla. Ko se je situacija spremenila 5 minut vo?nje do slu?be skozi center mesta in nazaj, pa se je postavilo na glavo in zdaj bom menjal za bencin.

Napisano

Seveda ne more? primerjat. Zarad odsotnosti DPF-ja je neprimerljivo bolj?a kot naslednice.

 

Hehe, kr tola?i se ... :P

 

Kaj je narobe z mojo 10 let staro mazdo?

 

Primerjaj zvok in vo?njo tvoje pa nove z Skyactiv tehniko. Razlika je tako v zvoku kot v kultiviranosti vo?nje. Nisem pa rekel, da je motor s stare ?estke slab - dale? od tega je pa primeren ?asu, ko je nastal. Recimo ?e ve?ja razlika je pa recimo pri VAG-u, kjer so stari 1.9 TDI motorji po sistemu pumpa ?oba dejansko eni navadni traktorji in tudi, ?e so na havbi ?tirje krogci te dejansko ta motor pretrese od zuni navznoter. Takoj, ko so zamenjali na CR pa je to ?ist druga zgodba zato pa sem komentiral tisti video. Pri novih avtomobilih izza volana dejansko te?ko opazi? katero gorivo ti poganja motor razen po skali obratomera.

33112_1.png

Napisano

Hehe, kr tola?i se ... :P

Primerjaj zvok in vo?njo tvoje pa nove z Skyactiv tehniko. Razlika je tako v zvoku kot v kultiviranosti vo?nje. Nisem pa rekel, da je motor s stare ?estke slab - dale? od tega je pa primeren ?asu, ko je nastal. Recimo ?e ve?ja razlika je pa recimo pri VAG-u, kjer so stari 1.9 TDI motorji po sistemu pumpa ?oba dejansko eni navadni traktorji in tudi, ?e so na havbi ?tirje krogci te dejansko ta motor pretrese od zuni navznoter. Takoj, ko so zamenjali na CR pa je to ?ist druga zgodba zato pa sem komentiral tisti video. Pri novih avtomobilih izza volana dejansko te?ko opazi? katero gorivo ti poganja motor razen po skali obratomera.

 

Probal sem ta novo ?e takoj, ko je pri?la ven.In moram priznati, da ko sem se vsedel nazaj v mojo mi je bilo v veliko veselje, ko me je moja "sunila" v hrbet pri pospe?evanju za razliko od nove, ki se mi je zdela malo anemi?na pri pospe?evanju.

Kar se ti?e porabe je pa po mestu razlika kak?e litr?ek in pol v korist nove. Na tem podro?ju me ni ni? ?okirala ta nova tehnologija.

 

 

Napisano

Ampak boss prav najvecja razlika med prvo in ostalimi je zame izolacija. Tako da bi dal vecji del zaslug prav temu.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ampak boss prav najvecja razlika med prvo in ostalimi je zame izolacija. Tako da bi dal vecji del zaslug prav temu.

 

Se popolnoma strinjam s tabo.

 

 

Napisano

Pri vsakem dizlu sem v prvem letu lastni?tva ponavadi kar denarja zmetal za velike servise in podobno... sedaj pa pri bencinarki pa cca 250? za dva redna servisa in menjavo zavornih plo??ic. Aja poraba pa le zanemarljivo vi?ja in gorivo le nekaj centov dra?je!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.