Skoči na vsebino

kaj je odvec danes na avtu?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sedaj, ko sem že kar razvajen 🙂, bi lahko pogrešal vse, razen

- LED luči 

- daljinskega centralnega zaklepanja

- električnega odpiranja oken

- ABS

- opozarjanja na mrtve kote

- senzorjev spredaj in zadaj

- vzratne kamere

- USB za glasbo

 

 

 

 

Napisano
pred 38 minutami je Janez007 napisal:

Sedaj, ko sem že kar razvajen 🙂, bi lahko pogrešal vse, razen

- LED luči 

- daljinskega centralnega zaklepanja

- električnega odpiranja oken

- ABS

- opozarjanja na mrtve kote

- senzorjev spredaj in zadaj

- vzratne kamere

- USB za glasbo

 

 

 

 

Enako, le da ne bi pogrešal  električnega odpiranja oken

-dodal bi zraven benzinski motor. 😊

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano (urejeno)

Bemtiš pa novi avti! Smo ga priklopili s klemami in kabli, ki so malo konkretnejši, taki, za mehanizacijo. Pa je tistemu francozeku zablokiral računalnik, ker je prehitro dobil močan sunek elektrike. Je potem s pomočjo mehanika na mobitelu uspel resetirati in vžgati. Baje, da za te sodobne avte kabli ne smejo biti močni, z velikim presekom... Zdaj človek še nesrečniku ne sme pomagati, ker mu naredi še več težav. Zdaj pa vi meni povejte, kaj je na novih avtih odveč?

Popravljeno od Slivka
Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Sedaj, ko sem že kar razvajen 🙂, bi lahko pogrešal vse, razen

- LED luči 

- daljinskega centralnega zaklepanja

- električnega odpiranja oken

- ABS

- opozarjanja na mrtve kote

- senzorjev spredaj in zadaj

- vzratne kamere

- USB za glasbo

 

 

 

 

HEADUP!!!

Napisano

 Treba je vedeti, da je narod čedalje bolj zabit v glavi in enostavno več ni sposoben voziti avt brez različnih retard funkcij. 

 

Jaz bi v avtu pogrešal usnjene sedeže in gretje le teh. Dober avdio sistem, dobro klimo, centralno dalj. zaklepanje.

 

Odveč je pa vsak velik LCD ekran, pa razni asistenčni pomagači...

 

Najbolj pa je odveč retard pilot.... Oz auto pilot:rolleyes:

 

Zame ne bo novejšega avta, kot ga imam sedaj. 

 

 

 

 

 

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

HEADUP!!!

Prav nič ga ne bi pogrešal, morda me celo moti. Saj so vse informacije že na števcu, zakaj je potrebno podvajanje? 😏

Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

Bemtiš pa novi avti! Smo ga priklopili s klemami in kabli, ki so malo konkretnejši, taki, za mehanizacijo. Pa je tistemu francozeku zablokiral računalnik, ker je prehitro dobil močan sunek elektrike. Je potem s pomočjo mehanika na mobitelu uspel resetirati in vžgati. Baje, da za te sodobne avte kabli ne smejo biti močni, z velikim presekom... Zdaj človek še nesrečniku ne sme pomagati, ker mu naredi še več težav. Zdaj pa vi meni povejte, kaj je na novih avtih odveč?

Da nisi le v napacnem zaporedju priklopil plus in minus.

Napisano
pred 7 minutami je Scr3am napisal:

Da nisi le v napacnem zaporedju priklopil plus in minus.

Tudi sam ugibam, da je velika debelina kabla zadnja, ki bi lahko bila vzrok težave. 

pred 1 uro je dvorjan napisal:

Sem prav nalašč počakal z odgovorom, pa še kar ni nihče napisal "avtomatski menjalnik" ... To je danes "must have".

Sploh je fin, ko v podvozu avto zalije voda in potem avta še gasilci ne morejo na roke porinit na suho. 😄

Napisano
pred 2 urama je FuManchu napisal:

... ... ... ...ben voziti avt brez različnih retard funkcij. 

 

Meni osebno bi pa, sploh v BTjki, zelo prav prišla katera koli oblika retarderja.

 

 

Pred eno uro je Scr3am napisal:

Da nisi le v napacnem zaporedju priklopil plus in minus.

 

Kaj imaš pa tu za zgrešit? Rdečo klemo na + obeh akumulatorjev, modro na - obeh akumulatorjev in to je to. A najprej priklopiš na svojem ali najprej na njegovem - kaj ima pa to veze? Tokokrog ni sklenjen, dokler ni vse povezano - torej je vseeno, kje je prekinjen...

Napisano (urejeno)

Seveda da ima veze kaj prvo priklopis.... ravno zaradi tega kar si prej napisal.

Popravljeno od Scr3am
  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano

@Slivka a maš ti slučajno 24V akumulator? ker pol je lahk bil to problem :) 

  1. Rdeča na nedelujočem avtomobilu +
  2. Rdeča na delujočem avtu +
  3. Črna na delujočem avtu –
  4. Črna na neizoliran prevodnik na motorju ali karoseriji nedelujočega avtomobila (npr. vijak)
Napisano

Ne, BTjka ima samo en, 12V akumulator. 

Najprej sem povezal oba + pola (rdeča) na akumulatorju (najprej na svojem, potem še na njegovem.

Nato še oba - pola (črna) na akumulatorju. Ker je BTjka kar malo 'počepnila', je sin dodal 'gas' na 1200 obratov in ga držal nekaj časa. 

Kakorkoli, tistemu računalniku nekaj ni bilo prav...

Napisano
pred 39 minutami je Slivka napisal:

Ne, BTjka ima samo en, 12V akumulator. 

Najprej sem povezal oba + pola (rdeča) na akumulatorju (najprej na svojem, potem še na njegovem.

Nato še oba - pola (črna) na akumulatorju. Ker je BTjka kar malo 'počepnila', je sin dodal 'gas' na 1200 obratov in ga držal nekaj časa. 

Kakorkoli, tistemu računalniku nekaj ni bilo prav...

kero čudo pa je mel? To da je blo na BT treba po gasu dat je že čudno ja. 

Napisano
pred 11 urami je dvorjan napisal:

Sem prav nalašč počakal z odgovorom, pa še kar ni nihče napisal "avtomatski menjalnik" ... To je danes "must have".

Avtomatski menjalnik. 

pred 9 urami je Janez007 napisal:

Prav nič ga ne bi pogrešal, morda me celo moti. Saj so vse informacije že na števcu, zakaj je potrebno podvajanje? 😏

Meni je to ena boljših stvari. 😊

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano
dne 19. 8. 2022 ob 18:38 je FuManchu napisal:

 Treba je vedeti, da je narod čedalje bolj zabit v glavi in enostavno več ni sposoben voziti avt brez ... ... ... ...

 

 

 

Še z vsemi temi sistemi ga ni sposoben vozit!

 

Dež se je zlival na polno, vidljivost nikakršna, kombi bele barve (da ga je še težje opazit), pa možakar ni sposoben obrnit stikala in prižgat luči. No, luči bi že prižgal, ampak mu noben sistem ni sporočil, da jih mora...

IMG_20220908_092034423.jpg

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Dobro, sicer je tema "Kaj je ODVEČ", ampak jaz bi pa spregovoril tudi o tem, kaj MANJKA. Zakaj, pri vsej moderni tehnologiji, ki so jo stlačili v avte, vseh kamerah in aktivnih tempomatih, ki samodejno bremzajo, če dohitiš počasnejše vozilo in podobno, ni nihče vgradil v avto radarja, ki bi meril tvojo oddaljenost od avta pred tabo in te s piskanjem opozoril, ko imaš, glede na hitrost, prekratko varnostno razdaljo?

 

Jaz imam vedno tako varnostno razdaljo, da mi včasih kak sodelavec reče, da pretiravam. Potem pa on vozi in jaz njemu nazaj rečem, da pretirava, samo v obratni smeri, ker je naliman tistemu spredaj na rit. Včasih se mi zdi, da so tako blizu, da če tisti spredaj zabremza, ne bi utegnil niti zaznati, da je zabremzal, ko bi ga že nabil...

 

Nekoč so preprosto začeli vgrajevati nadležno piskanje, če nisi pripet in se niso obremenjevali s tem, a bo to ljudem všeč ali ne in jih ni skrbelo, da se taki avti ne bi prodajali. Tako bi enostavno vgradili piskanje, ko se avtu preveč približaš in bi se ljudje vsaj zavedali, da so preblizu avtu pred sabo...

  • Všeč 3
  • Zmeden 1
Napisano
pred 50 minutami je Slivka napisal:

Dobro, sicer je tema "Kaj je ODVEČ", ampak jaz bi pa spregovoril tudi o tem, kaj MANJKA. Zakaj, pri vsej moderni tehnologiji, ki so jo stlačili v avte, vseh kamerah in aktivnih tempomatih, ki samodejno bremzajo, če dohitiš počasnejše vozilo in podobno, ni nihče vgradil v avto radarja, ki bi meril tvojo oddaljenost od avta pred tabo in te s piskanjem opozoril, ko imaš, glede na hitrost, prekratko varnostno razdaljo?

 

Jaz imam vedno tako varnostno razdaljo, da mi včasih kak sodelavec reče, da pretiravam. Potem pa on vozi in jaz njemu nazaj rečem, da pretirava, samo v obratni smeri, ker je naliman tistemu spredaj na rit. Včasih se mi zdi, da so tako blizu, da če tisti spredaj zabremza, ne bi utegnil niti zaznati, da je zabremzal, ko bi ga že nabil...

 

Nekoč so preprosto začeli vgrajevati nadležno piskanje, če nisi pripet in se niso obremenjevali s tem, a bo to ljudem všeč ali ne in jih ni skrbelo, da se taki avti ne bi prodajali. Tako bi enostavno vgradili piskanje, ko se avtu preveč približaš in bi se ljudje vsaj zavedali, da so preblizu avtu pred sabo...

To imaš na novih Mazdah,piska in nato še zabremza,če ti ne reagiraš.....😉👍

Napisano
pred 2 minutama je Bini napisal:

To imaš na novih Mazdah,piska in nato še zabremza,če ti ne reagiraš.....😉👍

 

Raje bi videl, če bi to bilo na Audijih, ampak dobro, vsaj nekaj je...

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

Saj naceloma pri vseh, ki imajo radarski temopomat, ce si preblizu tistemu spredaj…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

V moji Mazdi3 je odveč zaviranje v sili. Ker enkrat bi bremzal kar po svoje, drugič ko je treba, pa sploh ne zazna ničesar pred sabo.

Enako ta nadzor mrtvega kota, neuporabna funkcija. Ali pa bolje rečeno, nedelujoča v Mazdah očitno.

Napisano

Meni te funkcije načeloma kar delujejo. Ok, je še prostor za izboljšave ponekod, sicer mi je pa najbolj odveč stvar na avtu pač prah in umazanija.

  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano
pred 4 urami je Jaka32 napisal:

V moji Mazdi3 je odveč zaviranje v sili. Ker enkrat bi bremzal kar po svoje, drugič ko je treba, pa sploh ne zazna ničesar pred sabo.

Enako ta nadzor mrtvega kota, neuporabna funkcija. Ali pa bolje rečeno, nedelujoča v Mazdah očitno.

Meni je na 3ki delal vse u nulo😊

Sem že po treh letih mislil, da nimam v opremi funkcije zaviranja v sili, ki naj bi bila pri Revolution pa mi je par dni nazaj rekla hči, da ji je skoraj "ušlo😊", ko ji je avto v rikverc vožnji iz nenada zavrl, ko je spregledala enega od treh pešcev v temi in dežju zjutraj. Tako, da očitno dela 😉👍

Napisano

Jaz tudi nimam nekih vecjih pripomb cez te asistencne sisteme ... Se zgodi recimo, ko je sonce nizko, da javi, cetudi ni videti nic narobe ... Ampak zaviral pa se nikoli ni brez veze ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hvala za info. Očitno vse nakazuje na textar. Si bil tudi pozoren, da so ploščice iste firme? Kakšno vlogo igra, če so ploščice recimo brembo, diski pa textar?
    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.