Skoči na vsebino

Mazda 6 SW plati??a

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

sem novi lastnik Mazde 6 estate 140 CD GT letnik 2009. Prvi? v ?ivljenju mam dizla in sprednji pogon hihi. Zanima me ali je mogo?e na moj avto montirati lita plati??a 16 col od Mazde 6 2007 letnik (starej?i model). Na servisu so mi rekli, da uradno ne ampak je pa za probat :). Sedaj imam gor 18 col, kar je pozimi potratno in manj varno. Zanima me tudi kak?no je razmerje vijakov 5 X ???. Hvala za odgovore in lep pozdrav. Kupil bi tudi rabljena plati??a, ?e kdo ve za kak?na

Matja?

Napisano

Ma ?aki, a ti v homo-lomo ne pi?e katere gume lahko da? gor?

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

itak, da lahko

vecina tukaj imamo tko

 

5x114.3

po oglasih neki ni, se pa najdejo

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

te sem ti hotu predlagat, sicer mal ozje (6.5") na 205 gumo ampak bo slo

guma pa mora bit 205/60 16

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Jaz sem brez problema dal 16" lita plati??a iz I. na III. Mazdo 6. Specifikacije plati?? so enake, homologacija tudi ?tima. Edino avto bolj "plava" v primerjavi z 19", ki jih imam za letne gume.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

te sem ti hotu predlagat, sicer mal ozje (6.5") na 205 gumo ampak bo slo

guma pa mora bit 205/60 16

 

Hvala za odgovore. Verjetno bi dal lahko gor tudi 205'65 16. Kaj misli?, da je bolj?a izbira?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
    • Osram so jajca. Ne poznam nobenega, ki bi bil zadovoljen z njimi. Crkujejo redoma.
    • Kako potem ves, katere so dobre in katere slabse?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.