Skoči na vsebino

MAZDA 2

Ustvari kratki URL


Shrek

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni mazda?i.

 

Zanimam se za menjavo avta pri hi?i, pa me mika, da za drugi avto vzamem MAZDO2. Koliko vas ima dvojko in kako ste zadovoljni? Vzel bi bencinarja. Na kaj moram biti pozoren pri izbiri? Kako se obnesejo motorji? Hvala za odgovore.

 

LP Ivan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Katero generacijo gleda? oz. za koliko cekina v primeru rabljenega?

 

Oj.

 

Glede na to, da mislimo avto imet zelo dolgo, bi od letnika 09 naprej s ?im majn prevo?enega in znano zgodovino. Sam zelo malo takih avtov se prodaja, na ?alost... Denar je...vedno problem. ?elja je, da ima ve? kot 2 airbaga, ASR in ESP po mo?nosti...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo,

 

Kolegica ima dvojkico in je men osebno bomba avto. Letnik 2009, 86 konjev je sicer dost, sam nebi bilo ni? narobe ?e bi jih mela ?e 20 povrh. :D

 

Njena ima vse kar je blo takrat mogo?e dobit v dvojki in moje mnenje je,da bo te?ko dobit bolj?i avtomobil?ek v ceni med 5 -7 k?. Trenutno se bli?a 100.000 prevo?enih,pa ni blo ?e ene te?ave z avtom. TOK TOK

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri nas jo imamo doma, letnik 2009, prevo?enih okoli 35.000km, 1.3 86 KM. Zaenkrat se samo tanka in vozi, ni? ni bilo ?e narobe. Edino kar me moti je to, da je menjalnik bolj tako tako, precej trdo se prestavlja. Motor je treba kar priganjati v obrate, da kam gre, poraba je pa tam okoli 6,7l. Kaj dosti manj se ne da spravit, razen ?e so res samo relacije in penzionerska vo?nja. Za moje pojme kar po?re?en motor za tak jaj?ek.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri nas jo imamo doma, letnik 2009, prevo?enih okoli 35.000km, 1.3 86 KM. Zaenkrat se samo tanka in vozi, ni? ni bilo ?e narobe. Edino kar me moti je to, da je menjalnik bolj tako tako, precej trdo se prestavlja. Motor je treba kar priganjati v obrate, da kam gre, poraba je pa tam okoli 6,7l. Kaj dosti manj se ne da spravit, razen ?e so res samo relacije in penzionerska vo?nja. Za moje pojme kar po?re?en motor za tak jaj?ek.

 

 

Oj.

 

Pa je menjalnik samo hladen tak trd, ali tudi ko se malo segreje? Za porabo sem pa negativno presene?en. ?estica bencinar z 2.0 motorjem ima 7,5 porabe na to relacijo, ki jo ?ena dela...3 km v eno stran v slu?bo... Sem mislil, da bi z dvojko pod 6 litrov pri?el... Je pa pri ?eni umirjena vo?nja. Kak je pa kaj dvojka posko?na iz mesta v kri?i??u?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Oj.

 

Pa je menjalnik samo hladen tak trd, ali tudi ko se malo segreje? Za porabo sem pa negativno presene?en. ?estica bencinar z 2.0 motorjem ima 7,5 porabe na to relacijo, ki jo ?ena dela...3 km v eno stran v slu?bo... Sem mislil, da bi z dvojko pod 6 litrov pri?el... Je pa pri ?eni umirjena vo?nja. Kak je pa kaj dvojka posko?na iz mesta v kri?i??u?

 

Meni se zdi vedno tak. Sicer ne vem kako je pri drugih Mazdah, ampak v primerjavi z menjalniki v dveh Alfah in recimo Mondeotom, se mi zdi menjalnik od Mazde precej slab?i. Pa? ne te?e lepo, ne vem kako bi druga?e opisal. Poskusi pa bo? videl, mogo?e sem pa samo jaz preve? kriti?en, ali pa je pri na?i Mazdi 2 samo tak?en...

 

Glede porabe...kolikor sem jo jaz vozil (par tiso? kilometrov, druga?e vozi mama) relacija Kamnik-LJ (recimo 30km v eno smer) je bila poraba se mi zdi okoli 6,4l. Kaj dosti manj ni ?lo. Pa sem vozil zmerno, pa? malo nad omejitvami, po AC 120-140. Mogo?e spravi? na 6l, kaj dosti manj pa bolj te?ko, sploh na kratkih razdaljah. Za moje pojme bo? prej na okoli 6,5 porabe.

Sicer pa tudi na spritmonitor.de je povpre?na poraba 6,7l na 100km. http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/2...amp;powerunit=2

Sem imel pa na isti relaciji z Alfo 145 2.0 155 KM porabo nekje 9l (s precej te?jo nogo kot potem z drugimi avti), z Mondeotom 2.0 146 KM slabih 8l in z Alfo GT 1.9 JTD 150 KM malo manj kot 6,5l. Tako za primerjavo...

 

Druga?e se meni zdi avto?ek ?isto simpati?en, okreten, precej pro?na ma?ina, neposreden volan, ampak za bolj dinami?no vo?njo je pa treba iti nad 3.000 obratov, da se malo hitreje premakne. Pa na 16 colskih feltnah in gumah 195/45 precej neudoben. Precej me moti ?e smotan sovoznikov predal, ki je kar nekaj...in pa nenatan?en digitalen prikazovalnik koli?ine goriva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zelo lepa bočna linija, do perfekcije ji po mojem mnenju manjka le še kakšen manjši spojler oz. lip na pokrovu prtljage.
    • Full ima in motorasa,   Ovo leto sam malo putovao in razlog:    Ukrali su mi in poskodovali motor, bremzu, odsekli instalaciju, nov compjuter, instalacija, korman in 2 meseca bez motorja     Motor pronasao uz pomoc Apple AirTaga    Popravljen in voza se dalje
    • Varta AA/AAA dobim made in Germany, včasih so bile USA. Button cell težko dobim non china. Pogosto jemljem muRata, Panasonic. Te so Japan ali Indonezija.   Mahle oljni  filter za Mazdo 2 je bili avstrijski, odkar sem dobil kitajca, kupujem Mann.   Konec koncev če dela kitajc iz AliXpressa ali Temu-ja ni iste kvalitete, kot iz Osramove fabrike na Kitajskem.   Me pa osebno ful moti. Da kišne led, sem včasih dobil made in EU za Panasonic in Osram. Zdaj pa je še to vse kitajsko.
    • Prodajam zimski set alu platišč z gumami za Mazdo CX-5, letnik 2018. Gume: Goodyear UltraGrip Performance SUV 225x65 R17, 2x DOT 2617, 2x DOT 4416. Vse gume imajo 6,5 mm globine profila. Platišča: original Mazda 17” s senzorji ( 5x114.3 ET46), v odličnem stanju.   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=20211328   Lahko tudi ločeno.   Cena za člane foruma: 500    
    • Ostanimo torej na žarnicah.   Zakaj jih kitajci ne homologirajo? Ker imajo preveč nekonsistetno robo, da bi skozi homologacijo prišli. Ko pridejo do kvalitetne robe, težko ceno držijo, ker kolko so cenejši pa prevoz znese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.