jony_mazda6 Napisano 11. februar, 2014 Prijavi Napisano 11. februar, 2014 Pozdravljeni, Zanimam se za nakup mazde 6 2.0 cd 140 l. 2008. V glavnem nekaj takega: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=812148...140-SLO-NAVI-... Imam pa par vpra?anj: Ali imajo te Mazde ?e te?ave z rjavenjem?KAko je Kaj z DPF filtrom?Kak?na je kaj poraba AC 130 km/h?Ali je motor mazdin (ali mogo?e PSA)?Kvarljivost avtomobila na splo?no? Hvala in lep pozdrav. Citiraj
iceman22 Napisano 11. februar, 2014 Prijavi Napisano 11. februar, 2014 je jony_mazda6 napisal: Pozdravljeni, Zanimam se za nakup mazde 6 2.0 cd 140 l. 2008. V glavnem nekaj takega:http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=812148...140-SLO-NAVI-...Imam pa par vpra?anj: Ali imajo te Mazde ?e te?ave z rjavenjem?KAko je Kaj z DPF filtrom?Kak?na je kaj poraba AC 130 km/h?Ali je motor mazdin (ali mogo?e PSA)?Kvarljivost avtomobila na splo?no? Hvala in lep pozdrav. imam identicen avto..- rja zna bit problem ceprav jih js nimam.- z DPF-jem nimam tezav.- motor naj bi bil mazdin- nobenih tezav nisem imel kr se tice kvarlivosti..edino mogoce kake malenkosti imam pa prevozenih 157 000.- ke se porabe tice se vrti nekje 6-7l.. Citiraj www.trziskisladoled.si
Jest Napisano 11. februar, 2014 Prijavi Napisano 11. februar, 2014 je iceman22 napisal: imam identicen avto..- rja zna bit problem ceprav jih js nimam.- z DPF-jem nimam tezav.- motor naj bi bil mazdin- nobenih tezav nisem imel kr se tice kvarlivosti..edino mogoce kake malenkosti imam pa prevozenih 157 000.- ke se porabe tice se vrti nekje 6-7l.. Semimel tako Mazdo... do junija lani... Podobno kot iceman, tudi jaz nisem imel problemov z rjo... Za DPF sploh nisem vedel, da ga imam... Glede kvarljivosti... je bilo nekaj malenkosti, ki pa so bile odpravljene v okviru garancije (crknil racunalnik centralenga zaklepanja, strgala se je gumica na tipki za odpiranje zadnjih vrat,... ) ... Porabo sem imel okoli 7,5 l/100km ... Je pa imel novi lastnik kar nekaj tezav potem z DPFjem ... in kolikor vem, ga je dal odstranit ... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Boss Napisano 11. februar, 2014 Prijavi Napisano 11. februar, 2014 Pri drugi generaciji so odpravili probleme z rjo saj je bila ta v prvi generaciji kar velik problem. ?e vedno pa poglej robove vrat, havbe in prtlja?nika. Jaz imam 160kkm pa problemov z DPF nisem imel. ?e dobro, da se na za?etku ob kontaktu pojavi lu?ka DPF, ?e ne bi lahko pomislil, da mi je ?e crknila. Fantje so o?itno spregledali, da spra?uje? za porabo pri 130km/h in ne na splo?no. To je dejansko te?ko to?no dolo?it samo glede na lastne izku?nje je tam nekje okoli 6 litrov/100km. To velja tudi ob regeneraciji DPF, kr bi druga?e bilo ?e pol litra manj. motorji so Mazdini... edini motor, ki ni Mazdin je za ameri?ko tr?i??e prilagojeni 3,7l V6, ki pa je dejansko sposjen iz Forda. Gleda PSA pa le toliko, da je Mazda uporabljala 1.6 dizel motor, ki pa je bil namenjen le za prvi generacijo trojke. Glede kvarljivosti je ta minimalna oziroma so se pokvarile le manj pomembne zadeve in to je dejansko klju? (zamenjan daljinec), gumb na prtlja?nih vratih in po?asi se seznam kon?a. Citiraj
jotko Napisano 11. februar, 2014 Prijavi Napisano 11. februar, 2014 Pri moji mazdi me je najbolje razo?aralo ozvo?enje BOSE, ki pa je fu? oja?evalec (zadevo ?e zdaj nismo re?ili) Ostali problemov pa nisem mel res pa je da sem odstranil dpf filter zaradi lastne krivde (drkarije do 1.5km) sedaj avto pije dobra pol litra manj je bolj posko?en in la?je v?iga,... to mazdo sem tudi sam gledal saj o?e misli menjat avto in se mu mazda zelo dopade.. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.