Deeyan Napisano 13. april, 2014 Prijavi Napisano 13. april, 2014 Mi o zadnji glavi govrimo nec teme spreminat zdej ja, o generalki zadnje glave Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Symon Napisano 13. april, 2014 Prijavi Napisano 13. april, 2014 ja, o generalki zadnje glave Daj pa ?e nehaj nakladati in se blamirati Deeyan no! Obe glavi na V6 gresta dol, ce je motor noter. Tudi v servisnem prirocniku je lepo razlozeno. Motor nima stojnih vijakov za glavo motorja, tako je dovolj, da se privzdigne za centimeter, da se sname s centrirnih pu? in je glava ven iz motornega prostora. Deeyan kaj je tu nerazumljivega? V?asih znate eni "tunerji" res zakomplicira namesto, da bi poslu?ali koga, ki te ma?ine pozna bolj kot vi. Citiraj
Deeyan Napisano 13. april, 2014 Prijavi Napisano 13. april, 2014 Deeyan kaj je tu nerazumljivega? V?asih znate eni "tunerji" res zakomplicira namesto, da bi poslu?ali koga, ki te ma?ine pozna bolj kot vi. Symon, sm ?e daju narazn, tak da vem kok gre Glave grejo dol, ampak za bate se je treba pa ?e mal bolj potrudit, in rabi? pol hodit pod avto, pa nazaj gor, pa spet pod avto... ok, komur se da GO AHEAD! Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Deeyan Napisano 13. april, 2014 Prijavi Napisano 13. april, 2014 A zdaj pa ?e bate omenja?? Nekdo drug je omenu generalko, ne gre se samo za demontazo glav kar se tega ti?e res nisi ni? skrival in tudi komentar od onega ni bil na mestu. Zato pa se po?ekira forume... Sicer pa je tak problem nardit generalko? Menja? obro?ke pa vozi? dalje.... Ko ma? glave dol menja? ?e dihtunge da? ene urng pa antifriz fri?n pa olje pa vse Problem? Pol pa jo nikol hladne ne tera? simple... Kaj je tak tabu glave dol jemat... markira? jermene pa pozicije pa enako nazaj skup da?... Nobenga timinga ni treba ni?... Ventile na?tela? ko je pokrov dol... Vsem je to tak oh in sploh... Sicer pa je nov avto? vsak avto prek 10 let pije olje ?e ne dela? z njim kak je treba... Ve?ina ljudi je prtegjenih v glavo in hladne terajo pol pa jokajo da tankajo olje pa benz ?ekirajo... ?e ko je voda na 90 je olje DALE? od delovne temperature... 4x dlje nuca olje da pride do delovne kot voda... Jz mazdo ?ele po 15km+ za?nem razgibavat pa furat preko 2500rpm... Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
qwerty Napisano 13. april, 2014 Prijavi Napisano 13. april, 2014 CICIBANI Citiraj If in doubt, flat out...
YavarYe X6V6 Napisano 14. april, 2014 Prijavi Napisano 14. april, 2014 Ajde, ce gres sam teflone menjat. Ce gres pa generalko delat pa mora moped ven Ni nujno, je pa mogo?e la?je za bate ven jemat in nazaj dajat(sam js ne bi, je preve? brezveznega dela, pa preveliko pomanjkanje ?asa), ?e pa brusi? cilindre pa mora ven ni debate. Samo NA ZA?ETKU JE NAPISANA SAMO GLAVA ! Teflone(semeringe na ventilih) sem jih jaz osebno ?e tud zamenjal BREZ demonta?e glave. Kaj je zate "generalka" glave ? Novi ventili, popravilo, sede?ev, menjava sede?ev, menjava vodila ventila, menja semeringov,le?ajev na odmi?nih, zobnikov na odmi?nih, semeringa na odmi?ni, drkanje sesalnih -izpu?nih kanalov, popravilo, navoja kjer pride sve?ka, prebita dihtunga pod glavo, .... ? Zanima me zato da se bomo razumel. kar se tega ti?e res nisi ni? skrival in tudi komentar od onega ni bil na mestu. Zato pa se po?ekira forume... Sicer pa je tak problem nardit generalko? Menja? obro?ke pa vozi? dalje.... Ko ma? glave dol menja? ?e dihtunge da? ene urng pa antifriz fri?n pa olje pa vse Problem? Pol pa jo nikol hladne ne tera? simple... Kaj je tak tabu glave dol jemat... markira? jermene pa pozicije pa enako nazaj skup da?... Nobenga timinga ni treba ni?... Ventile na?tela? ko je pokrov dol... Vsem je to tak oh in sploh... Sicer pa je nov avto? vsak avto prek 10 let pije olje ?e ne dela? z njim kak je treba... Ve?ina ljudi je prtegjenih v glavo in hladne terajo pol pa jokajo da tankajo olje pa benz ?ekirajo... ?e ko je voda na 90 je olje DALE? od delovne temperature... 4x dlje nuca olje da pride do delovne kot voda... Jz mazdo ?ele po 15km+ za?nem razgibavat pa furat preko 2500rpm... Ker amater, va?no da so bati in cilidri "prilegani" s temperaturo, olje pa ni taka huda stvar, bolj je jeba, ?e ga NI. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Deeyan Napisano 14. april, 2014 Prijavi Napisano 14. april, 2014 Ni nujno, je pa mogo?e la?je za bate ven jemat in nazaj dajat(sam js ne bi, je preve? brezveznega dela, pa preveliko pomanjkanje ?asa), ?e pa brusi? cilindre pa mora ven ni debate. Samo NA ZA?ETKU JE NAPISANA SAMO GLAVA ! Teflone(semeringe na ventilih) sem jih jaz osebno ?e tud zamenjal BREZ demonta?e glave. Kaj je zate "generalka" glave ? ne glave, ampak komplet motorja jah js u bistvu nism vedu v kakem stanju cilindri glede na to, da je bil neko? motor pregret (?e pri prej?njem lastniku) Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
YavarYe X6V6 Napisano 14. april, 2014 Prijavi Napisano 14. april, 2014 ne glave, ampak komplet motorja jah js u bistvu nism vedu v kakem stanju cilindri glede na to, da je bil neko? motor pregret (?e pri prej?njem lastniku) Cilindri ziher NISO problem, problem je v batnih obro?kih , ko jih 1X pregreje? se radi zmeh?ajo in potem NE opravljajo ve? svojega poslanstva tako kot je treba in je priporo?ljiva menjava, sam zarad tega js ne bi vla?il ven motorja, ampak bi se pri nekom zmenil da mi za 2 popoldneva odstopi steberno dvigalo, al pa kanal, da zrihtam zadeve od spodaj, pol za glave pa dvigala ne rabi? ve? in to je to. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Deeyan Napisano 14. april, 2014 Prijavi Napisano 14. april, 2014 Cilindri ziher NISO problem, problem je v batnih obro?kih , ko jih 1X pregreje? se radi zmeh?ajo in potem NE opravljajo ve? svojega poslanstva tako kot je treba in je priporo?ljiva menjava, sam zarad tega js ne bi vla?il ven motorja, ampak bi se pri nekom zmenil da mi za 2 popoldneva odstopi steberno dvigalo, al pa kanal, da zrihtam zadeve od spodaj, pol za glave pa dvigala ne rabi? ve? in to je to. najprej je treba met koga takega.... ampak, smo re?l tut z demonta?o jah, lohk bi bli tut cilindri pregreti (ponavadi ratajo modrikaste barve) Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
YavarYe X6V6 Napisano 14. april, 2014 Prijavi Napisano 14. april, 2014 najprej je treba met koga takega.... ampak, smo re?l tut z demonta?o jah, lohk bi bli tut cilindri pregreti (ponavadi ratajo modrikaste barve) Malo verjetno, ker v 30+ letih ?raufanja nisem ?e videl tega, ampak verjamem da obstaja. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Deeyan Napisano 14. april, 2014 Prijavi Napisano 14. april, 2014 Malo verjetno, ker v 30+ letih ?raufanja nisem ?e videl tega, ampak verjamem da obstaja. Js sm ze vidu kok to zgleda, ampak na sihtu na mal vecji zadevi (V12 generatorju) Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.