Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ma te zavorne čeljusti so ratale za en...,zmeraj več se jih menjava pri novejših avtomobilh in to vglavnem prednja leva, zavorna tekočina redno menjavana na tri leta tako da ni to problem.

Napisano
pred 20 urami je Freak napisal:

Kaj delam narobe?? Gre se pa za mazdo 6, letnik 2009 🤔

 

Narobe delaš to, da se ne sprijazniš z dejstvom da na mazdah diski pač tresejo. Ko se sprijazniš, je bistveno lažje. Verjemi

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

In zopet moram napisati, originalni diski še vedno na avtu pri 230Kkm.Nikoli zamenjani spredaj. 

 

 

Napisano (urejeno)

Se popravljam, ne samo mazdine, pač pa japonske zavore tresejo, in s tem se je treba sprijaznit. Sva se dobro desetletje dajala s serviserjem od sozukita da bi bremze  na Swiftu ne tresle. Pa nama ni ratalo. Enako na šestici, karkoli si naredil, ni imelo efekta. Dobro poznan občutek ko se pelješ od serviserja ki ti je zamenjal diske in pakne, pa ko se po 35km pripelješ domov, že trese. Zelo očitno ni stvar samo v paknah in diskih, ampak v celotnem sistemu z vpetjem čeljusti in čeljustmi samimi. 

So mi pa zavore nehale tresti z dnem, ko sem prodal šestico. 

 

Na fičotu mi diski nikoli niso tresli

 

 

 

Popravljeno od Mraušk Mčk

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano (urejeno)
pred 10 minutami je Mraušk Mčk napisal:

Se popravljam, ne samo mazdine, pač pa japonske zavore tresejo, in s tem se je treba sprijaznit. Sva se dobro desetletje dajala s serviserjem od sozukita da bi bremze  na Swiftu ne tresle. Pa nama ni ratalo. Enako na šestici, karkoli si naredil, ni imelo efekta. Dobro poznan občutek ko se pelješ od serviserja ki ti je zamenjal diske in pakne, pa ko se po 35km pripelješ domov, že trese. Zelo očitno ni stvar samo v paknah in diskih, ampak v celotnem sistemu z vpetjem čeljusti in čeljustmi samimi. 

So mi pa zavore nehale tresti z dnem, ko sem prodal šestico. 

 

Torej se te je bala (se je tresla) ko si jo prodal se je nehala bat, ker je vedela da se te je rešla  :) :) 

Na fičotu pa niso mogli trest ker je mel bobne :)

Popravljeno od scania
Napisano

Seveda, če si pa šparal... razvežeš denarnico, kupiš diske renomiranih proizvajalcev in imaš 150.000km mir, pol pa ponoviš zgodbo. Jaz sem naredil tako pri prvi generaciji šestke pa pri drugi, pa še prej pri KIA Clarus in je problem rešen. Če pa šparaš in ti je vsak evro preveč pol pa dražje skos prideš pa še pizdiš nonstop. Saj tko je z vsako stvarjo danes.

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Meni nikoli v zivljenju niso diski tresli tako na prvi, kot sedaj na drugi generaciji. Doma imamo se eno sestko mk2 pa tudi nikoli ne duha ne sluha o tresenju. Je pa res, da sem na prvi generaciji vsega skupaj zamenjal 2 para zadnjih celjusti in sprednje sem 2x komplet obnovil. Na drugi generaciji sem pa do sedaj 1x zamenjal (par) zadnjih celjusti in sprednje isto obnovil. Kar hocem povedat je to, da ima mazda pac hibo kar se tice celjusti, ampak nikoli mi pa ni nic treslo ali se zvijalo. Sem pa vedno montiral ATE ali textar. Zavorno tekocino menjam na 2 leti s tocno SAE specifikacijo. Je pa seveda vprasanje kaj bi se zgodilo, ce nebi menjal zavornih celjusti oz. jih obnovil... vrjetno zvitje diska , tresenje, neenakomerno obrabljena ploscica itd.

Popravljeno od Scr3am
Napisano (urejeno)
pred 16 minutami je scania napisal:

 

 

Na fičotu pa niso mogli trest ker je mel bobne :)

 

Res ne vem zakaj japonci, če ne osvojijo tehnologije zavor z diski, raje ne uporabljajo tehnologijo zavor na bobne. Pri Zastavi so imeli zadeve pošlihtane.

 

Boss, ti in šparanje. Enostavno kupiš avto kjer se ni treba ukvarjat z zavorami pa je stvar rešena. Ampak ti si že spet šparal.

 

 

Popravljeno od Mraušk Mčk
  • Všeč 1
  • Zmeden 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Samo res. Na bremzah in gumah se ne špara. Saj ne kupuješ to parkrat na leto. 

Kupiš enkrat in imaš potem mir. 

 

 

Napisano
pred 24 minutami je Mraušk Mčk napisal:

Boss, ti in šparanje. Enostavno kupiš avto kjer se ni treba ukvarjat z zavorami pa je stvar rešena. Ampak ti si že spet šparal.

Aha, a zato si Škodo kupil? Jebat ga, sej je avto grd, ampak diski se pa ne zvijajo. :punk:

  • Haha 2
  • Začuden 1

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 3 minutami je Boss napisal:

Aha, a zato si Škodo kupil? Jebat ga, sej je avto grd, ampak diski se pa ne zvijajo. :punk:

Pa še kradejo škod ne,baje.Tako,da jih ne rabiš niti zaklepati. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
dne 10. 12. 2020 ob 16:35 je Boss napisal:

Aha, a zato si Škodo kupil? Jebat ga, sej je avto grd, ampak diski se pa ne zvijajo. :punk:

 

Kot razgledan človek poznaš besede enega od največjih sodobnih filozofov in mislecev 20ga stoletja ki je izjavil: "ljepota je prolazna". In če kdo, potem zagotovo ti to veš kako zelo to drži. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 2 urama je Mraušk Mčk napisal:

 

Kot razgledan človek poznaš besede enega od največjih sodobnih filozofov in mislecev 20ga stoletja ki je izjavil: "ljepota je prolazna". In če kdo, potem zagotovo ti to veš kako zelo to drži. 

Torej potrjuješ, da je pri izbiri avta najbolj pomembno, da se original diski ne zvijajo? Zdaj imam 15kkm, pa ni še nič zvito... se že bojim, da je avto grd. No ja če samo streho gledam in tiste gromozanske sanke na njej - jap bo držalo 😲

33112_1.png

Napisano

O lepoti pri modelu starem osem let pač ne moreš več govorit. Razen seveda če ne izbereš prave barve, kot naprimer Aleks. Pa še Aleks je močno off topic, ko piše v temo z naslovom "nova mazda".

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 1 minuto je Mraušk Mčk napisal:

O lepoti pri modelu starem osem let pač ne moreš več govorit. Razen seveda če ne izbereš prave barve, kot naprimer Aleks. Pa še Aleks je močno off topic, ko piše v temo z naslovom "nova mazda".

Kot sem že napisal, mazda ima to dobro lastnost, da vedno naredi tako uspešne modele, da neverjetno  kljubujejo staranju vrsto let(včasih skoraj deset) in Mazdi sploh ni potrebno vreči na trg vsake dve leti "nov" model. Recimo, če daš novo škodo zraven zadnjega modela mazde  6 večina misli, da je ravno obratno. Sicer pa imajo vse te VAG variante(škoda, audi. vw in seat) ta problem, da nikoli ne veš, kateri model v bistvu gledaš, ali je to najnovejš inmodel, ali star deset let. Vse je isto. Vse je povprečno. 

 

 

Napisano
pred 4 urami je gregc88 napisal:

15 jurjev je reku : D dokler avto nima vsaj 150.000 se nima kj zvit in crknt... razn ce je kak  punto za 8jurjev nov....tistmu bi se oprostil mogoce kako malenkost

Eni lastniki vagin namreč pravijo, da zamenjaš original diske in ko prideš dam so že zviti. Dvomim, da živijo 15kkm stran od servisa.

 

 

dne 10. 12. 2020 ob 15:48 je Mraušk Mčk napisal:

 Dobro poznan občutek ko se pelješ od serviserja ki ti je zamenjal diske in pakne, pa ko se po 35km pripelješ domov, že trese.

 

  • Všeč 2
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano

Boss pusti gregc88 zignororaj ga nima se smisla na njegov iq sobne temperature spuscat.

 Upam da ga administrator odstrani ker mislim da takih clanov ne rabimo. Tukaj smo ljubitelji mazd in nerabimo 'ljudi' ki mazdo zanicujejo, ce ti mazda ne odgovarja se obrni na sebi ljuba vozila.

  • Haha 2
  • Ljubim 1
Napisano

Glih zadnič sem razmišljal da če bi bil jaz moderator bi ga že spravil na dopust u banovce :)

  • Všeč 2
  • Haha 2

 

image.jpeg

 

Napisano

kdo vam bo pa pol povedu kar je res? zalim ne,grozim ne, mislim pa da forum ni samo za to da hvalite ...treba tud kj realno pokritizerat oz povedat  da se ve kaj in kako... 

vi ste bolj te sorte pomoje da če bi vam turbo stran padu bi zrihtal in bili tiho,oz bi rekli da to ni nic, sej se vse zrihta, nihce ni umrl... no js bi povedu, reku naglas da sm razocaran,kolk me je koštalo itd... ne pa neki vernik....

izbrisa iz foruma se pa lih tok bojim kt te koronce... a bojo volitve in glasovanja kdaj bom letu :D 

predn letim me loh date tud na crno listo, js mam alex ze en let .... tko vm bo lazje 

 

 

 

 

  • Haha 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 11 minutami je gregc88 napisal:

kdo vam bo pa pol povedu kar je res? zalim ne,grozim ne, mislim pa da forum ni samo za to da hvalite ...treba tud kj realno pokritizerat oz povedat  da se ve kaj in kako... 

vi ste bolj te sorte pomoje da če bi vam turbo stran padu bi zrihtal in bili tiho,oz bi rekli da to ni nic, sej se vse zrihta, nihce ni umrl... no js bi povedu, reku naglas da sm razocaran,kolk me je koštalo itd... ne pa neki vernik....

izbrisa iz foruma se pa lih tok bojim kt te koronce... a bojo volitve in glasovanja kdaj bom letu :D 

predn letim me loh date tud na crno listo, js mam alex ze en let .... tko vm bo lazje 

 

 

 

 

Pa kdaj ti bo jasno, da to ni VAG forum, kjer je 90% pisanja, kaj se je pokvarilo in kaj je kdo prinesel domov v vrečki, ko je kaj pobiral po cesti, ko je odpadlo z golfov.Pač ti še moraš sprijaznit s tem, da se mazde zelo malo kvarijo in ti takoj tonzagrabiš, ko kdo napiše, da se je kaka stvarca pokvarila(večinoma je to potrošni materijal. 

Nobenega glasovanja ne bo. Ponavadi glasujemo za stvari, ki so nam zanimive za ta forum.😏

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • No ja, vztrajnik, sklopka, potrošni material, delo... največji strošek je seveda dvomasni vztrajnik, ki je tam 700-900€, odvisno od proizvajalca. Se pa absolutno strinjam da je drago, vendar sem vzel v zakup. Avto je imel slab vztrajnik ko sem ga kupoval, prodajalec je bil pa o tem iskren. Ustrezno je bila cena avta nižja. Poleg omenjenih težav (vztrajnik in zavore), je avto bil praktično brezhiben.   Od nakupa avta sem v njega dodatno vložil sledeče stvari: 1.  Nove zavore (robo dobil pri kolegu mehaniku brez DDV, vgradil pa sam) - cca 300€. 2. Sesalni kolektor in EGR ventil sta bila polna ogljikovih saj, lastnoročno razdrl in temeljito spucal, torej poleg zapravljene sobote stroškov za to nisem imel.  3. Preventivno sem zamenjal bakrene podložke na šobah (pravtako pri Burji v Kamniku), ki so znan problem pri teh motorjih. Na koncu se je izkazalo, da so bile stare podložke še povsem okej, ampak zdaj vsaj mirno spim, da mi ne bo mašina nepričakovano zaribala. - cca 200€. 4. Menjava vztrajnika in sklopke - skoraj 2000€. 5. Zdaj bom moral žal še enkrat spredaj zavore zamenjat, tokrat ne z brembotom   Ko seštejem ceno avta in vse zgoraj navedene stroške, sem še vedno pod povprečno ceno za te avte na avtonetu. Kupil sem rabljen avto in ustrezno pričakoval, da bo potrebno še kaj vložiti. Redno ga vzdržujem in servisiram, avto je pa tako rekoč brezhiben.    Iskreno povedano, ko sem kupoval avto sem si tudi sam želel bencinarja, a jih enostavno ni bilo na voljo - niti eden. Potreboval sem nov avto, tako da sem se sprijaznil z dizlom. Mogoče so z njim stroški malo večji, in zahteva malo več oz. bolj pogosto vzdrževanje, ampak če boš ustrezno skrbel zanj te bo zanesljivo služil.  
    • Po Tv je drugače, ker ni vzdušja... 🥴Drugače je pa res blo bol bogo a pomembno je, da gremo na EP🤗😊😉
    • Se opravičujem za nesporazum, nisem bil brez avta. Avto sem normalno uporabljal, vztrajnik je sicer tresel ampak ni bilo okvare. Seveda, če bi se kar naprej vozil bi slej ali prej nekaj šlo in povzročilo še več škode, zato pa nisem nič čakal, ko je postal vztrajnik dobavljiv.
    • Mislim, da sva zašla iz poti.   Bom končal tukaj. Ni potrebe se bockat preko foruma. Lahko kako rečema na piru. Boma vidla na koncu, da je v resnici nekaj srednjega, od tega kar trdiva oba.
    • Kak dobra tekma? Meni je dobra tekma, da gre v obroč žoga, da se ujame žoga pri skoku, da je ekipa, za katero navijam, gospodar na igrišču. Če bi bila dobra tekma, nebi bila izjava, da jo treba pozabit. O dobri tekmi se govori... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.