Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Alex mialim da nima smisla odpisovat na njegova sporocila. Jaz kar preskocim in to je to 🙂

Aja glede zavor jaz sem na novi 6ki 2krat menjal v garanciji so se diski zvijali. Potem sem dal gor zimmerman z luknjicami in je ok. Je pa res da sem potem pogruntal da sem zmeraj vroce diske z mrzlo vodo polil ko sem prav avto. Do pralnice so se pa lepo zagrele. Vglavnem sedaj pazim da so diski hladni in imam mir (trkam na les) 🙂

Napisano

Mazda 6, 2011, karavan, diesel. Do 150000 sem menjal 5 kompletov prvih diskov+ploscic ter 3 zadnje komplete.  Kot so napisali ze nekateri, se mi je naredilo da so zelo hitro zaceli tresti... 2 relaciji lj-kr in sem bil spet na istem. Nazadnje sem nataknil  ATE diske ... in od takrat nimam vec takih izrazitih problemov ... se pravi sem potreboval kar nekaj 10000km da je zacelo tresti, pa se tiso bistveno manj kot kak original disk. Ocitno na M6 nekaj z bremzami ne stima... poddimenzionirano pomoje vse skupaj. 

  • Všeč 1
  • Zmeden 2
  • Hvala 1
Napisano

Ne vem, no. Nekateri tudi menjajo zavorne  ploščice vsakih 30Kkm.Ali pozabijo dati nogo z bremze? Kdo ve. V nekaterih nemških avtih, pa ne mazdah, tudi vedno gorijo lučke kot light show v armaturkah (gen 5,6,7,8). V drugih ne. 🤔

Nekaterim tudi prerjavijo avti, nekaterim nam ne. 

Čudno je to... 

 

pred 2 urama je router69 napisal:

Mazda 6, 2011, karavan, diesel. Do 150000 sem menjal 5 kompletov prvih diskov+ploscic ter 3 zadnje komplete.  Kot so napisali ze nekateri, se mi je naredilo da so zelo hitro zaceli tresti... 2 relaciji lj-kr in sem bil spet na istem. Nazadnje sem nataknil  ATE diske ... in od takrat nimam vec takih izrazitih problemov ... se pravi sem potreboval kar nekaj 10000km da je zacelo tresti, pa se tiso bistveno manj kot kak original disk. Ocitno na M6 nekaj z bremzami ne stima... poddimenzionirano pomoje vse skupaj. 

Se pravi, da moraš že v prvo dati gor kvalitetne dele in plačati malo več in potem nimaš več v bodoče problemov. Če sem prav razumel. 

 

 

Napisano
pred 15 urami je gregc88 napisal:

kdo vam bo pa pol povedu kar je res? zalim ne,grozim ne, mislim pa da forum ni samo za to da hvalite ...treba tud kj realno pokritizerat oz povedat  da se ve kaj in kako... 

vi ste bolj te sorte pomoje da če bi vam turbo stran padu bi zrihtal in bili tiho,oz bi rekli da to ni nic, sej se vse zrihta, nihce ni umrl... no js bi povedu, reku naglas da sm razocaran,kolk me je koštalo itd... ne pa neki vernik....

izbrisa iz foruma se pa lih tok bojim kt te koronce... a bojo volitve in glasovanja kdaj bom letu :D 

predn letim me loh date tud na crno listo, js mam alex ze en let .... tko vm bo lazje 

 

 

 

 

Jaz te pa nimam na črni listi. Tako vsaj lahko preberem kako neumnost in se nasmejem. 😊

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano
pred 22 urami je router69 napisal:

Mazda 6, 2011, karavan, diesel. Do 150000 sem menjal 5 kompletov prvih diskov+ploscic ter 3 zadnje komplete.  Kot so napisali ze nekateri, se mi je naredilo da so zelo hitro zaceli tresti... 2 relaciji lj-kr in sem bil spet na istem. Nazadnje sem nataknil  ATE diske ... in od takrat nimam vec takih izrazitih problemov ... se pravi sem potreboval kar nekaj 10000km da je zacelo tresti, pa se tiso bistveno manj kot kak original disk. Ocitno na M6 nekaj z bremzami ne stima... poddimenzionirano pomoje vse skupaj. 

 

Zanimivo, jaz sem imel mir do recmo ene 170-180 000km. Sedaj jih imam pa 200 000km. Za diske nisem nič šparal, je pa tudi res, da nisem nil nič specifičen, kaj naj gor da. Sem samo rekel, da naj zrihta zavore, kaj in kako je bilo pa na njemu. Očitno, bom mogu spet menjati, al kako :( 

Napisano

V moji dvajsetletni vozniški izkušnji vem samo to, da poceni avtodeli so nazadnje najdražji. 

N7rRRL1.jpg

Napisano

Imam 26let izkušenj v vožnji s tresočimi zavorami (13let s suzukijem, 13let z mazdo). Poleg tega pa še dodatnih 16let izkušenj s tresočimi disk zavorami na biciklu.

Bremze niso samo diski in pakne, so tudi cilindri, čeljusti, vpetje le teh, podvozje, pa lajtunge, ja tudi lajtunge lahko doprinesejo k tresenju pri zaviranju kakor tudi gume.

Če bi bilo tresenje zavor odvisno samo od oblog in diskov, potem bi pakne od določenega proizvajalca tresle pri avtih vseh znamk in ne samo pri nekaterih. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

A ti resno nočeš verjet, da je dovolj, da zamenjaš diske in po možnosti tudi ploščice in je to vse kar rabiš naredit. Da si se 13 let matral s tem na Mazdi... hmmm, ne vem kaj naj rečem, da ne bom izpadel nesramen.

 

Pri biciklu pa sam tudi izbiram klasične V-zavore in glej ga zlomka ne tresejo nič.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano

Res...a je tako težko ugotoviti, kaj je narobe z zavorami? 🤔Pa ne moreš turat gor vedno enih in istih ploščic in diskov, če si že ugotovil, da so zanič. Pa pogledaš malo, če slučajno ne šteka kaka čeljust ali zajla ročne zavore. Najlažje je rečt, da sem kupil nov avto in ne bom nič delal. na njem. Mora zdržati deset let brez ga tikat. Občasno, ko se spomnim, bom zamenjal še olje in mogoče vsakih par let zavorno tekočino. 

 

 

Napisano

Fantje ne bit prevec brihtni. Ce vrzes 25, 30k za nov avto neke ne ravno kikiriki znamke, s tem da kupis njihov premium model, pricakujes da zadeva deluje brezhibno vsaj ko je avto ‘nov’.  To da nov avto zacne tresti pri 1000km, da na uradnem servisu obupajo po menjavi pest, diskov, celjusti, ... se klincevih fedrckov ki pakne drzijo, zaradi katerih je vse ropotalo ker so jih niso menjali ker so pa 20eur komplet (znotraj garancije) ,.... se ti pa malo trapasto zdi. 
Sicer pa razen tega problema z M6 popolnoma zadovoljen. Da ne bo kdo mislil da samo simfam in iscem neko potrditev. Zgolj podajam odebno izkusnjo. 

Napisano

A si že slišal, da spadajo diski in zavorne ploščice pod potrošen materjal? Načeloma se lahko zgovarjajo tudi na to in da če avto trese še vedno zavira, kar je osnovna funkcija zavor. Pač samo ni prijetno.

 

In kaj boš zdaj, uradni servis daje gor diske, ki jih predpisuje proizvajalec in tukaj kaj več ne morejo. Od tu naprej imaš tri možnosti:

 

1. trpiš 13 let tresenje diskov in imaš mir samo tistih 35km takoj po menjavi originalnih diskov.

2. prodaš avto, ker si pač zanj dal 30kEUR in ne sme trest. Izgubil boš 5-6kEUR, ampak hej, tvoja je obveljala.

3. kupiš komplet boljših diskov in ploščic za recmo slabih 100 EUR in če si malce mehanično spreten jih zamenjaš celo sam pa imaš naslednjih 150.000km ali vsaj 5-7 let mir.

 

Kaj je torej najbolje izbrat od teh treh možnosti?

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 25 minutami je router69 napisal:

Fantje ne bit prevec brihtni. Ce vrzes 25, 30k za nov avto neke ne ravno kikiriki znamke, s tem da kupis njihov premium model, pricakujes da zadeva deluje brezhibno vsaj ko je avto ‘nov’.  To da nov avto zacne tresti pri 1000km, da na uradnem servisu obupajo po menjavi pest, diskov, celjusti, ... se klincevih fedrckov ki pakne drzijo, zaradi katerih je vse ropotalo ker so jih niso menjali ker so pa 20eur komplet (znotraj garancije) ,.... se ti pa malo trapasto zdi. 
Sicer pa razen tega problema z M6 popolnoma zadovoljen. Da ne bo kdo mislil da samo simfam in iscem neko potrditev. Zgolj podajam odebno izkusnjo. 

Kolikor imam sam izkušnje z uradnimi servisi, so vsaj v Kopru zaposleni mehaniki, ki so bili že na vseh možnih avto-servisih. Eden preživi večino časa v kafičih. Meni so se na prvi 6-ki z check Engine lučko, v garanciji, ubadali dobre dve leti. Skoraj celo garancijo. In lučka je gorela naprej. 🤗Resda ne stalno, a se je prižgala vsakega pol leta. In je šla garancija mimo. In sem popenil ter ga odpeljal k kolegu, ki po poklicu sploh ni mehanik ampak se ubada z računalniki. Priklopil ga je na računalnik in ugotovil je napako v desetih minutah.Napaka je bila na elektroniki EGR ventila (moj ima gor neko elektroniko) In od takrat mi lučka ne gori več. Toliko o uradnih servisih. 

Tam so dobri toliko časa, kolikor lahko montirajo drage rezervne dele. Ko pa morajo kaj raziskati, preštudirati, se zgubijo. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
dne 14. 12. 2020 ob 19:27 je Boss napisal:

A si že slišal, da spadajo diski in zavorne ploščice pod potrošen materjal? Načeloma se lahko zgovarjajo tudi na to in da če avto trese še vedno zavira, kar je osnovna funkcija zavor. Pač samo ni prijetno.

 

In kaj boš zdaj, uradni servis daje gor diske, ki jih predpisuje proizvajalec in tukaj kaj več ne morejo. Od tu naprej imaš tri možnosti:

 

1. trpiš 13 let tresenje diskov in imaš mir samo tistih 35km takoj po menjavi originalnih diskov.

2. prodaš avto, ker si pač zanj dal 30kEUR in ne sme trest. Izgubil boš 5-6kEUR, ampak hej, tvoja je obveljala.

3. kupiš komplet boljših diskov in ploščic za recmo slabih 100 EUR in če si malce mehanično spreten jih zamenjaš celo sam pa imaš naslednjih 150.000km ali vsaj 5-7 let mir.

 

Kaj je torej najbolje izbrat od teh treh možnosti?

 

Katere diske in ploščice bi mi priporočali, da bi lahko pričakoval mir naslednjih nekaj let? 

Napisano
pred 2 minutama je Aless napisal:

 ATE, EBC, Zimmermann. 

... mogoče še diski Brembo, ferodo ploščice. 

 

 

Napisano

Jaz sem bil skos na ATE..... oboje diski in ploščice. Niso najcenejši so pa bulletproof.

33112_1.png

Napisano

Nobenih težav nisem imel z zavorami ATE, Textar in Brembo. Karkoli sem dal drugo gor kam na kak avto je bila neka pi*****ja.

Zato zmeraj pravim marsikomu naj nabavi dobro robo kar se zavor tiče. 

N7rRRL1.jpg

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Se pridružujem ekipi tresočih zavor :D že dalj časa opažam pri zaviranju na semaforju da zavira "po korakih", torej, bremza- ne bremza - bremza - ne bremza, itd.

kar je ostalega zaviranja na AC recimo, vse lepo in prav, pri nižjih hitrostih bi pa najraje popizdil :) se zadeva lahko kakorkoli garancijsko rešuje pri Mazdi (garancija do 6/2021)? Avto ima 94k km, in sprednje ploščice so že bile menjane z neoriginalnimi (ne vem katere točno, takrat je bil lastnik avta še oče). Obstaja kakšen postopek preverjanja ravnosti diskov, brez da se jih odmontira z avta?

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1
Napisano

Jaz bi koristil garancijo,slabše ne bo. Potem pa menjaš za Ate ,ko bodo one spet zanič.👍

Napisano

Koristi garancijo, jaz sem jo 2x potem sem jih menjal z diski z luknjicami Zimmerman. Drugače lahko odmontiraš kolo, priviješ vijake nazaj da stisnejo disk in z merilno urico zmeris odstopanje med vrtenjem

Napisano

V petek ravno peljem avto na Mazdo, ker mi morajo menjati voznikove sanke, imajo luft in se majejo naprej nazaj, s tem posledično tudi sedež pri zaviranju in pospeševanju.

Upam samo da ne bodo komplicirali, ker niso bile montirane originalne zavorne ploščice, na način, veste, te ploščice pa niso kompatibilne s temi diski in jih preveč segrevajo in se posledično diski zvijejo. Fingers crossed 😬

  • Zmeden 1
  • Žalosten 1
Napisano

Ko smo pri zavornih diskih sem nekje na YouTubu gledal razpravo,da je velik problem za zvijanje diska pri vulkanizerjih ,če prvi vijak s kompresorjem na ful zategne pri montaži feltne in tako lahko tudi zvije disk. Za kaj takega je zelo malo dosti in so že čez par tisoč km problemi!

Jaz osebno še na nobenem avtu,niti službenem pa jih je bilo okoli cc20 nisem imel teh problemov.:prstgor:

Napisano

Husky, glej nočem te prepričevat v nekaj drugega, ampak imaš skoraj 100kkm in diski so potrošni material ter pri teh km skoraj sigurno ne bodo upoštevali garancije. Jaz se ne bi pregovarjal za garancijo, ampak bi naročil dobre aftermarket diske in jim jih pripelješ s sabo na servis pa naj ti jih tam zamenjajo.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • No ja, vztrajnik, sklopka, potrošni material, delo... največji strošek je seveda dvomasni vztrajnik, ki je tam 700-900€, odvisno od proizvajalca. Se pa absolutno strinjam da je drago, vendar sem vzel v zakup. Avto je imel slab vztrajnik ko sem ga kupoval, prodajalec je bil pa o tem iskren. Ustrezno je bila cena avta nižja. Poleg omenjenih težav (vztrajnik in zavore), je avto bil praktično brezhiben.   Od nakupa avta sem v njega dodatno vložil sledeče stvari: 1.  Nove zavore (robo dobil pri kolegu mehaniku brez DDV, vgradil pa sam) - cca 300€. 2. Sesalni kolektor in EGR ventil sta bila polna ogljikovih saj, lastnoročno razdrl in temeljito spucal, torej poleg zapravljene sobote stroškov za to nisem imel.  3. Preventivno sem zamenjal bakrene podložke na šobah (pravtako pri Burji v Kamniku), ki so znan problem pri teh motorjih. Na koncu se je izkazalo, da so bile stare podložke še povsem okej, ampak zdaj vsaj mirno spim, da mi ne bo mašina nepričakovano zaribala. - cca 200€. 4. Menjava vztrajnika in sklopke - skoraj 2000€. 5. Zdaj bom moral žal še enkrat spredaj zavore zamenjat, tokrat ne z brembotom   Ko seštejem ceno avta in vse zgoraj navedene stroške, sem še vedno pod povprečno ceno za te avte na avtonetu. Kupil sem rabljen avto in ustrezno pričakoval, da bo potrebno še kaj vložiti. Redno ga vzdržujem in servisiram, avto je pa tako rekoč brezhiben.    Iskreno povedano, ko sem kupoval avto sem si tudi sam želel bencinarja, a jih enostavno ni bilo na voljo - niti eden. Potreboval sem nov avto, tako da sem se sprijaznil z dizlom. Mogoče so z njim stroški malo večji, in zahteva malo več oz. bolj pogosto vzdrževanje, ampak če boš ustrezno skrbel zanj te bo zanesljivo služil.  
    • Po Tv je drugače, ker ni vzdušja... 🥴Drugače je pa res blo bol bogo a pomembno je, da gremo na EP🤗😊😉
    • Se opravičujem za nesporazum, nisem bil brez avta. Avto sem normalno uporabljal, vztrajnik je sicer tresel ampak ni bilo okvare. Seveda, če bi se kar naprej vozil bi slej ali prej nekaj šlo in povzročilo še več škode, zato pa nisem nič čakal, ko je postal vztrajnik dobavljiv.
    • Mislim, da sva zašla iz poti.   Bom končal tukaj. Ni potrebe se bockat preko foruma. Lahko kako rečema na piru. Boma vidla na koncu, da je v resnici nekaj srednjega, od tega kar trdiva oba.
    • Kak dobra tekma? Meni je dobra tekma, da gre v obroč žoga, da se ujame žoga pri skoku, da je ekipa, za katero navijam, gospodar na igrišču. Če bi bila dobra tekma, nebi bila izjava, da jo treba pozabit. O dobri tekmi se govori... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.