Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 22 minutami je Alex napisal:

Po moje so že te originalni diski  več kot dovolj veliki za naše avte. Sem ravno zadnjič gledal, ko sem barval čeljusti, kaj je gor original. Diski in ploščice so od twr. 

Dovolj je, da to zamenjaš z kako vrhunsko znamko, seveda kako  preverjeno in bo vse skupaj še boljše. 

Vsi sodobni avti, ki jih večina nas vozi ima tako dobre zavore, da so za normalnega uporabnika čisto dovolj. Dirkat ne smeš. Za tisto malo bolj dinamično vožnjo parkrat na leto pa tud ne boš skuril jih.

Sam sem tudi razmišljal o večjih zavorah (od Aerota ali kaj večjega) pa je potem spet v feltnah problem (ne gredo gor) in rabiš večje. Škoda denarja za moje pojme.

Kot pravi @Alex kupiš boljšo robo in nimaš kaj za zaj***t.

Popravljeno od FuManchu

N7rRRL1.jpg

Napisano

Hja, sej, pri prejšnji sem dal vse textar se mi zdi, in je bil potem kar mir. Pri tej moram pa spredaj počasi menjat ...Razmišljal sem pa pač o dimenziji samih zavor, se mi zdi da so pri konkurenci precej večji diski recimo, zdej ali imajo ono predimenzonirane mi pa pod? :)

 

Napisano

Jaz sem na mojo M6 dal večje diske in čeljusti od MPSke, glih zaradi tega ker me je motilo da so poddimenzionirane za tako težo avta. Na prejšnjem Accordu so bile original zavore dosti boljše kot na M6. 

Saj so na M6 zavore ok, ampak slabše od konkurence, najbolj se vidi razlika pri kakih zaviranjih pri višjih hitrosti. 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Hmmm... sam se na nobeni Mazdi nisem opazil, da bi bile zavore slabe... Tudi na poligonu na Vranskem, kjer se res veliko zavira "na polno", nisem obcutil tega, da bi bile zavore slabe... Bolj je problem, ce so namescene slabe gume ... 

 

 

  • Všeč 3
  • Hvala 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Še tole, sej pesto se da najbrž kej pomeriti, če je skrivljen? Al kaj se naj bi s pestom dogajalo, da se disk zje*e?? 

Nočem še 1x samo diske menjat, pa da bo čez en mesec isto 😪

Napisano

Enostavno se pomeri z merilno urico v vse smeri, kar naj bi se vsakič ob menjavi zavor in to je to.

 

spacer.png

Napisano

@Jestniso slabe, so pa slabše od konkurence😉

 

@Freakja pesto se da zmerit z merilno uro, samo je treba pred tem očistit naležno površino pesta.

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Na nobenem avtu v življenju še nisem meril z urico diskov (tud jih ne mislim) in nikoli nobenih problemov. Lucky me:bravo:

  • Všeč 3
  • Haha 1

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)

@DamijaniTak kot si na sliki nastavil merlno uro ni pravilno ;)

Pesto se meri brez diska, na čelni površini pesta, tam kjer gor nalega disk, glej spodnjo sliko.

 

 

 

WHEEL HUB, STEERING KNUCKLE INSPECTION.jpg

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Priznam, da ne vem, kaj in kako vi berete in kaj berete! Vidim pa, da je obešanje samo na zadnji post in ne spremljanje celotne teme/diskusije!

Priložena slika je samo primer za prikaz merilne urice!

Drugače pa:

- neravnost se meri na očiščeni površini pesta, brez zavornega diska;

- neravnost se meri v radialni in aksialni smeri s privitim zavornim kolutom (na sliki primer, če želiš, merjenja radialne neravnosti)

- 5. razred osnovne šole, fizika, "napake se seštevajo"

 

@FuManchu, upam, da nisi avtomehanik in da delaš le za sebe! Iskreno!

Napisano

Nekateri tisti čas, ko drugi merite z uricami mi porabimo že za kaj drugega. Avti se pa še kar vozijo, vozijo in vozijo pa noben ne jamra.

Vsakemu svoje. Nobenemu nisem fouš, da si zmeri včasih kej:D

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)

Meni so zamenjali že en kup zavornih dislov na različnih, tudi športnih avtih, pa nikoli nisem imel nobenih problemov z njimi. Pa ne verjamem, da so vsi merili to z uricami in dosti komplicirali. Stari disk dol, novi gor, gumo gor in gasa naprej. Podobno se dogaja v kitarskem svetu med temi mladimi.  Pred štiridesetimi leti smo si sami izdelovali ojačevalce, kitare in smo igrali v živo po špilih do onemoglosti. Vse je štimalo. Današnji  mladci pa imajo vsi neke butične feršterkerje za par jurjev, kitare prav tako, pa stalno menjavajo neke lampice, pa potenziometre, pa magnete na kitarah.. A večinoma igrajo le v svojih sobah in nič jim ne štima.🤔

Hočem povedati, da so stvari veliko enostavnejše kot si jih slikamo dan-danes. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)

Ne recem, da merjenje z urico ni pravilno, ampak kdo to dela? Mehanik, uradni serviser? Jest se nobenega nikoli nisem videl. Vizualno pregleda zavore in na podlagi tvojih izkusenj oz. problemov potem postavi diagnozo ( ali so diski, ploscice ali pa oboje za zamenjat). Diske pa tudi redko kdo se dreja, ker se cenovno ne izplaca. Velika je razlika med teorijo kaj bi kao morali mehankarji delati in kaj potem v praksi naredijo. Tudi vsaj vijak ima svoj moment s katerim naj bi bil zategnjen pa nebos videl, da skace okol z moment kljucem za vsak vijak. 

Skratka bodite pozorni, ker jest sem ze svasta videl. Recimo samo pri zavorah: mehankar zamesal vodila (zgoraj, spodaj), namrec vodila niso iste dolzine. Ko je menjal zadnje ploscice ni batek pravilno naravnal, saj ima batek utor, kateri se usede v ploscico.

Popravljeno od Scr3am
  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano

Res je, marsikaj ni treba, vendar niso zastonj zapisani vsi potrebni koraki pri servisiranju.

Če imaš srečo in je APP je OK, če nimaš te sreče je pa jeba...

Napisano

Jaz sem na moji 6ki v garanciji do 20000km zamenjal tri komplete potem sem si pa nabavil zimmermanove z luknjicami in od takrat je mir avto pa ima sedaj 68000km.

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano
Pred eno uro je scania napisal:

Jaz sem na moji 6ki v garanciji do 20000km zamenjal tri komplete potem sem si pa nabavil zimmermanove z luknjicami in od takrat je mir avto pa ima sedaj 68000km.

To je to. Podobno sem bral na bmw forumu. Oni tudi ful šimfajo čez original diske, zato na veliko montirajo luknjičaste  zimmerman diske + ponavadi kake Ebc Green ali  akimoto keramične ploščice. 

 

 

Napisano

Upam,da na moji 3jki ne bo teh problemov kot jih opisujete!🤔

Sem do sedaj že vozil sve i svašta od vseh različnih znamk in menjali smo diske doma pa nikoli nobenih problemov!:bravo: Je pa res da večino Ate.👍

Ravno pred nekaj dnevi menjali na servisu pri 120k km prednje diske in tudi prve ploščice kar se mi še ni zgodilo! Po navadi so diski zdržali cc 200k km in trojne ploščice. Tako,da so bili ful mehki,ampak so drugače bp.😃

Napisano
pred 5 minutami je Bini napisal:

Upam,da na moji 3jki ne bo teh problemov kot jih opisujete!🤔

Sem do sedaj že vozil sve i svašta od vseh različnih znamk in menjali smo diske doma pa nikoli nobenih problemov!:bravo: Je pa res da večino Ate.👍

Ravno pred nekaj dnevi menjali na servisu pri 120k km prednje diske in tudi prve ploščice kar se mi še ni zgodilo! Po navadi so diski zdržali cc 200k km in trojne ploščice. Tako,da so bili ful mehki,ampak so drugače bp.😃

Saj tudi boljše firme svetujejo menjavo na nekje 100Kkm in vmes eno menjavo ploščic. Z zelo športno in agresivno vožnjo se naj bi to prepolovilo. Tako pravijo. 🤔

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

 

 

Napisano

Bo kr držalo... jaz nekje na 60kkm ploščice spredaj, diski na 120.000. Zadaj je pa malo več zdržalo.

33112_1.png

Napisano

To pomeni,da premze porihtaš in si na 1.mestu,samo ni mi jasno,da so te bremze taka zagonetka saj obični citroen nižjega razreda nima teh problemov......:whatever:

Je kaj znano kako je pa na 3kah,so tudi enaki problemi,ker še nisem zasledil debate o njih?

Zaenkrat nimam pripomb,ampak toliko,da vem in se pripravim na tisto kar me še čaka.....😁

Napisano
pred 1 uro je Deeyan napisal:

pomoje bi se tale komplet kr splačal uzet?

 

WWW.EBCBRAKESHOP.CO.UK

OE Replacement Parts

 

Zelo dober komplet. Kaj podobnega bom tudi sam vzel. Edino mogoče luknjasti diski. 

pred 2 urama je Bini napisal:

To pomeni,da premze porihtaš in si na 1.mestu,samo ni mi jasno,da so te bremze taka zagonetka saj obični citroen nižjega razreda nima teh problemov......:whatever:

Je kaj znano kako je pa na 3kah,so tudi enaki problemi,ker še nisem zasledil debate o njih?

Zaenkrat nimam pripomb,ampak toliko,da vem in se pripravim na tisto kar me še čaka.....😁

Točno to sem hotel tudi sam napisati. Pa kaj v vseh teh letih niso mogli pri Mazdi najti boljšega dobavitelja za bremze? Kak ate, zimmerman? 

 

 

Napisano
pred 30 minutami je Alex napisal:

Zelo dober komplet. Kaj podobnega bom tudi sam vzel. Edino mogoče luknjasti diski. 

Točno to sem hotel tudi sam napisati. Pa kaj v vseh teh letih niso mogli pri Mazdi najti boljšega dobavitelja za bremze? Kak ate, zimmerman? 

In tudi dost ugodno vidim. Za mojega saaba pride skoraj še 1x dražje:nevem:

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • https://www.caszazemljo.si/zelena-energija/kako-v-rotterdamu-s-pomocjo-rastlin-osvetljujejo-park.html
    • Ja, pa cukri iz Hoferja.... 😉
    • Je na sopotnikovi strani, tako da ni moteče za vožnjo....če zalijejo vem da bo pika, ne menja se mi trenutno zdaj cele šipe :), to še vedno lahko naredim kdaj kasneje, no razen če je preveč globoko in mi bo počila v vsakem primeru.....sem se zdaj naročil na carglass pa da vidim kaj bodo mojsti povedali (na spletu ko oddaš obrazec, menijo, da če je manjša razpoka kot eur kovanec potem naj bi to lahko popravili), no bom videl ko bom tam opravil pregled....če bo potrebna menjava bom zahteval original šipo (vem da ste nekateri že pisali o tem), kako je mnenje je bolje iti k ličarju/kleparju, kjer se s tem tudi profi ukvarjajo ali carglass?
    • Viš, tako je ko bežno poznaš zgodovine in jemlješ MSM informacije kot suho zlato.   V Ukrajini so tako leta 2004 (oranžna revolucija) kot leta 2014 (euromaidanska revolucija) izvedli puča in so nasilno spremenili odločitev prebivalstva na volitvah. Da je pri tem bogato pomagala CIA pač ni nobena skrivnost, ker da se ljudje odločijo za prorusko na volitvah potem pa z nasilno revolucijo izvedejo spremembo oblasti ter nastavijo prozahodno oblast v katero celo sprejmejo neonacije. Mogoče tale pogovor med Victorio "Fuck the EU" Nuland in ameriškim ambasadorjem v UA Geoffreyem Pyattom pove največ kdo je vodil odločitve v Ukrajini. Aja tudi Joe Biden takrat še kot podpredsednik ZDA je imel prste zraven. Zanimivo ane, kolk enega ameriškega interesa v državi, ki meji na Russijo. Ukraine crisis: Transcript of leaked Nuland-Pyatt call WWW.BBC.COM A transcript of the alleged conversation between Assistant Secretary of State Victoria Nuland and the US ambassador to Ukraine, Geoffrey...   Nič ni Rusija izgubila, izgubila je demokracija v Ukrajini, če je amerika uspela pomagat izvesti državni udar. Vse ostalo, kar se je kasneje dogajalo je bila le posledica teh pučev. Kar se pa ekonomskeg oziroma trg je pa izgubila Ukrajina več saj se je pri uvedbi sporazuma z EU, Rusija pa je ukinila tistega, ki ga je imela z UA, češ, na dveh stolčkih oportunistično pa že ne boste sedeli. Zakaj, ker bi Ukrajina postala prostotrgovinski vmesnik med EU in Rusijo in veselo služila s preprodajo med njima.    
    • kater model in v kaki dimenziji (WINTER SPORT 5?)
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.