Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 7 urami je Brane napisal:

Temu se reče normalna cena,pa sigurno mu ni komplicirala da so filtri na Autodocu cenejši.Pri PSA  znajo servisi natočit napačno olje,še posebno pri tanovih 3 cilndriskih turbo motorjih.Pač ne znajo čitat .

Neumne se nardijo,sploh pri ženskih strankah,kaj pa one vejo.....🤔

Napisano

 

1194250524_Konstantno_zvijanje_diskov_-_Stran_11_-_Tehnicne_tezave__vzdrzevanje_in_stroski_-_Mazda_forum_Slovenija.thumb.png.02ef09d98249a9e38f0d46dbea680bcc.png

 

1552995827_Gume_-_Stran_80_-_Splosna_debata_-_Mazda_forum_Slovenija.thumb.png.b70c9aca1b57e5dfa79968973b015297.png

 

Tole mi nekako ne gre skupaj ... 🤣

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 24 minutami je Jest napisal:

 

1194250524_Konstantno_zvijanje_diskov_-_Stran_11_-_Tehnicne_tezave__vzdrzevanje_in_stroski_-_Mazda_forum_Slovenija.thumb.png.02ef09d98249a9e38f0d46dbea680bcc.png

 

1552995827_Gume_-_Stran_80_-_Splosna_debata_-_Mazda_forum_Slovenija.thumb.png.b70c9aca1b57e5dfa79968973b015297.png

 

Tole mi nekako ne gre skupaj ... 🤣

Nisem bil pri mojem mehaniku za premontažo, ker sem hotel na hitro to rešiti. Sem se izgleda malo zafrknil. Tudi tale mojster, pri katerem sem bil je imel prej dobre cene, saj sem velikokrat kupoval gume pri njemu. Od sedaj naprej nič več. 

 

 

Napisano

A kdo ve, v čem je razlika med tema dvema, razen v ceni seveda? :)

Autodoc ima ravno neko akcijo, pa se mi zdi cena kar ugodna.

image.thumb.png.281578463976ba459f5e7b7b8fbb460b.png

Napisano
pred 5 minutami je Janez007 napisal:

2 ceni sta zmedli tudi mene (ne vem zakaj, kakšna je razlika, če sploh), ampak zame to ni aktualno.

 

Danes mi je lokalni mehanik na M6 namontiral nove ATE diske in ploščice, naročil pa jih je včeraj popoldan, zelo verjetno ne na Autodoc :), ker je bila tudi cena precej drugačna :( . Zraven sem dal še nacentrirat vsa 4 kolesa, da ne bo dileme. Bomo videli.

 

Mi je pa povedal, da je pred leti na svoj avto dal prav tako ATE diske in ploščice, pa mu je začelo tresti že po nekaj 1.000 km. Diske je dal minimalno podrejat in s temi diski potem nikoli več ni imel težav. 

 

Čudno mi je to s tem tresenjem. Nisem imel še na nobenem avtu problema s tem, da bi se mi diski zvili. 

Imel sem probleme z zadnjimi zavorami na Mazdi 6 mk1, na rdečki je tudi treslo, a sem na koncu  sam ugotovil, da so bile krive gume. Namreč, če kdaj močneje udari guma v kak rob luknje na cesti, nastane na kotalni površini, na notranji strukturi gume, rob. Tega na zunaj ne opaziš, ne moreš pa nikakor balansirati gume. Jaz sem obiskal več vulkanizerjev, a ni in ni bilo boljše. Pri zaviranju mi je "bobnelo" in vibriralo in sem pomislil, evo, tudi meni trese.😬 Na srečo sem se poglobil v problem in ugotovil sem, ob zelo natančnem pregledu in kotaljenju gume, v čem je problem. Potem sem itak zamenjal feltne in gume in je bil mir. Možno je, da je velikokrat vzrok kje drugje in ne v samih zavora in diskih. 

 

 

Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

2 ceni sta zmedli tudi mene (ne vem zakaj, kakšna je razlika, če sploh), ampak zame to ni aktualno.

 

Danes mi je lokalni mehanik na M6 namontiral nove ATE diske in ploščice, naročil pa jih je včeraj popoldan, zelo verjetno ne na Autodoc :), ker je bila tudi cena precej drugačna :(. Zraven sem dal še nacentrirat vsa 4 kolesa, da ne bo dileme. Bomo videli.

 

Mehanik je imel tudi zanimivo pripombo - diski na M6 se mu zdijo izredno majhni glede na velikost in težo avta.

 

Mi je še povedal, da je pred leti na svoj avto dal prav tako ATE diske in ploščice, pa mu je začelo tresti že po nekaj 1.000 km. Diske je dal minimalno podrejat in s temi diski potem nikoli več ni imel težav. 

 

To jaz že ves čas trdim, da ima Mazda v primerjavi s konkurenčnimi avtomobili poddimenzionirane diske.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

2 ceni sta zmedli tudi mene (ne vem zakaj, kakšna je razlika, če sploh), ampak zame to ni aktualno.

 

Danes mi je lokalni mehanik na M6 namontiral nove ATE diske in ploščice, naročil pa jih je včeraj popoldan, zelo verjetno ne na Autodoc :), ker je bila tudi cena precej drugačna :(. Zraven sem dal še nacentrirat vsa 4 kolesa, da ne bo dileme. Bomo videli.

 

Mehanik je imel tudi zanimivo pripombo - diski na M6 se mu zdijo izredno majhni glede na velikost in težo avta.

 

Mi je še povedal, da je pred leti na svoj avto dal prav tako ATE diske in ploščice, pa mu je začelo tresti že po nekaj 1.000 km. Diske je dal minimalno podrejat in s temi diski potem nikoli več ni imel težav. 

 

Kolikšen pa je premer diskov na šestici potem?

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 30 minutami je jacques33 napisal:

To jaz že ves čas trdim, da ima Mazda v primerjavi s konkurenčnimi avtomobili poddimenzionirane diske.

V bistvu za normalno vožnjo do kar dovolj. Saj premer 297mm na Mazdi 6 niti ni toliko malo. Problem je, da so prvovgradni diski in ploščice zelo povprečni,če že ne zelo slabi. Že, če bi vgrajevanje ate, kot vgrajujejo v nove 3-ke,bi bilo znatno bolje. Za kaj malo  bolj resnega je treba pogledati k boljšim znamkam, ki so namenjene za malo bolj agresivno vožnjo, mogoče že občasnim vožnjam po dirkalnih stezah. 

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

 

 

Napisano

Zanimivo. To imajo tako "švoh" bremze samo za naš trg (EU) ali nasploh?

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 6 urami je Janez007 napisal:

2 ceni sta zmedli tudi mene (ne vem zakaj, kakšna je razlika, če sploh), ampak zame to ni aktualno.

 

Danes mi je lokalni mehanik na M6 namontiral nove ATE diske in ploščice, naročil pa jih je včeraj popoldan, zelo verjetno ne na Autodoc :), ker je bila tudi cena precej drugačna :(. Zraven sem dal še nacentrirat vsa 4 kolesa, da ne bo dileme. Bomo videli.

 

Mehanik je imel tudi zanimivo pripombo - diski na M6 se mu zdijo izredno majhni glede na velikost in težo avta.

 

Mi je še povedal, da je pred leti na svoj avto dal prav tako ATE diske in ploščice, pa mu je začelo tresti že po nekaj 1.000 km. Diske je dal minimalno podrejat in s temi diski potem nikoli več ni imel težav. 

 

 

Tale tvoj mehanik pa fejst nabija in je očitno poln BS-ja. Velikost avta nima nobene veze, edino masa bi spadala v to kategorijo. Mazda 6 ima maso nekje tone in pol in ne dve toni, da bi rabila večje diske, tako da tudi ta argument odpade.

 

To, da je pa dal ATE diske in ploščice gor in mu je treslo po 1000km je pa tudi tipična reakcija folka, ki je celo življenje v fohu in je prepričan da vse ve. Potem mu pa prideš ti pa predlagaš nekaj, kar ni niti pomislil. Potem pa najde zgodbico, da zakrije svoje pomanjkljivo znanje. Ta problem so lepo opisali v knjigah o psihologiji, ker je to opisano, kot tipičen primer obrambnega mehanizma v opravičevanju svoje strokovnosti.

  • Všeč 1
  • Začuden 2

33112_1.png

Napisano
pred 5 urami je Boss napisal:

 

Tale tvoj mehanik pa fejst nabija in je očitno poln BS-ja. Velikost avta nima nobene veze, edino masa bi spadala v to kategorijo. Mazda 6 ima maso nekje tone in pol in ne dve toni, da bi rabila večje diske, tako da tudi ta argument odpade.

 

To, da je pa dal ATE diske in ploščice gor in mu je treslo po 1000km je pa tudi tipična reakcija folka, ki je celo življenje v fohu in je prepričan da vse ve. Potem mu pa prideš ti pa predlagaš nekaj, kar ni niti pomislil. Potem pa najde zgodbico, da zakrije svoje pomanjkljivo znanje. Ta problem so lepo opisali v knjigah o psihologiji, ker je to opisano, kot tipičen primer obrambnega mehanizma v opravičevanju svoje strokovnosti.

Res je. Večina mehanikov prisega  na svoje znamke in o drugih imajo ponavadi same grde besede. Najbrž dobijo dele zelo ugodno in na zihr, da jim ni potrebno iskati kakih boljših delov, ki so težje dobavljivi.

Kar se tiče pa same velikosti diskov pa bi bili lahko večji, ne rečem, a tudi tej opravijo svoje delo v redu, seveda z dobrimi komponentami. Vedno je možnost izboljšave. 🤗

 

 

Napisano

Kot laik z dosti izkušnjami bi ocenil, da ima 6tka v primerjavo s 3ko res malo večje kolute 297 vs295 kar je za cc300kg večjo težo res mala razlika. To pomeni cc4 osebe v moji 3ki več teže kar je pa kar veliko. Lahko bi komot imela 6ka med 320 in 350 velike in nebi bilo nobenih problemov. :prstgor:

@Bossmehaniki so pa tako poglavje zase, zato imaš dobre in slabe kot povsod in ti nobena psihologija ne pomaga! :nevem:

Napisano

Ja in kako boš pol spravu gor 17 colske feltne? 320mm diske rabiš minimalno 18 colske feltne, za 350mm pa ne vem, če je 19 col dovolj tko, da tale izjava je bla bolj na pameti. Je pa res, da vedno bi lahko dal večje pol bi pa vsi pizdili kake budale so pri Mazdi, da je treba za par diskov dat 250 EUR in da ena guma za 20 colske feltne stane bliz 200 EUR.

 

300 kg razlike je le med najlažjo Mazdo 3 in najtežjo Mazdo 6 dizel automatic AWD. Med najlažjima modeloma je pa le za 150kg razlike in to resne pomen potrebe po ne vem kakšnih diskih. Sploh, ker ne govorimo o 300, 400, 500 konjskih avtih, kjer se pričakuje, da bodo šli tud na kako dirkališče.

 

Glede psihologije pa nisi razumel - mehanik mu je kr neki nabijal brez podlage... 1000 km pa ATE diski tresejo, ja valda res - svizec in drugi glodalci pa ne sam da čokolado zavijajo v folijo ampak jo verjetno prodajajo od hiše do hiše kot tiste tabornice v USA.

 

 

 

 

  • Začuden 1
  • Zmeden 1

33112_1.png

Napisano
pred 23 minutami je Boss napisal:

Ja in kako boš pol spravu gor 17 colske feltne? 320mm diske rabiš minimalno 18 colske feltne, za 350mm pa ne vem, če je 19 col dovolj tko, da tale izjava je bla bolj na pameti. Je pa res, da vedno bi lahko dal večje pol bi pa vsi pizdili kake budale so pri Mazdi, da je treba za par diskov dat 250 EUR in da ena guma za 20 colske feltne stane bliz 200 EUR.

 

300 kg razlike je le med najlažjo Mazdo 3 in najtežjo Mazdo 6 dizel automatic AWD. Med najlažjima modeloma je pa le za 150kg razlike in to resne pomen potrebe po ne vem kakšnih diskih. Sploh, ker ne govorimo o 300, 400, 500 konjskih avtih, kjer se pričakuje, da bodo šli tud na kako dirkališče.

 

Glede psihologije pa nisi razumel - mehanik mu je kr neki nabijal brez podlage... 1000 km pa ATE diski tresejo, ja valda res - svizec in drugi glodalci pa ne sam da čokolado zavijajo v folijo ampak jo verjetno prodajajo od hiše do hiše kot tiste tabornice v USA.

 

 

 

 

Moje mišljenje je, da bi morali  za ta švohne benzinarke, ki imajo 17" montiratii obstoječe diske, za močnejše z 19" pa večje, tam nekje 320 mm. In bi bila koza sita, volk pa cel. 

  • Zmeden 1
  • Ljubim 1

 

 

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Ja in kako boš pol spravu gor 17 colske feltne? 320mm diske rabiš minimalno 18 colske feltne, za 350mm pa ne vem, če je 19 col dovolj tko, da tale izjava je bla bolj na pameti. Je pa res, da vedno bi lahko dal večje pol bi pa vsi pizdili kake budale so pri Mazdi, da je treba za par diskov dat 250 EUR in da ena guma za 20 colske feltne stane bliz 200 EUR.

 

300 kg razlike je le med najlažjo Mazdo 3 in najtežjo Mazdo 6 dizel automatic AWD. Med najlažjima modeloma je pa le za 150kg razlike in to resne pomen potrebe po ne vem kakšnih diskih. Sploh, ker ne govorimo o 300, 400, 500 konjskih avtih, kjer se pričakuje, da bodo šli tud na kako dirkališče.

 

Glede psihologije pa nisi razumel - mehanik mu je kr neki nabijal brez podlage... 1000 km pa ATE diski tresejo, ja valda res - svizec in drugi glodalci pa ne sam da čokolado zavijajo v folijo ampak jo verjetno prodajajo od hiše do hiše kot tiste tabornice v USA.

 

 

 

 

Tako kot Alex piše, močnejše na 19" ta lahke 6ke pa tako hecne zagledajo na 16-17"kih.

Kupiš avto za 30 čukov in za gume zmanjka! :dudek:

Sem razumel kaj si hotel z psihologijo in sem samo pripomnil, da so različni kot npr, računalničarji ali šoferji itd. :whatever:

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Moje mišljenje je, da bi morali  za ta švohne benzinarke, ki imajo 17" montiratii obstoječe diske, za močnejše z 19" pa večje, tam nekje 320 mm. In bi bila koza sita, volk pa cel. 

No c'mon govoriš kot da je 194 KM pri najmočnejši Mazdi 6 res neka moč kjer boš rabil ogromne diske za ustavit? MPS-ka je imela recimo 320mm ampak tud 265KM-jev. Pa še to je mela večjke disk zato, ker so vedeli, da jo bo folk še dodatno natunal in divjal po dirkališčih.

33112_1.png

Napisano
pred 8 minutami je Boss napisal:

No c'mon govoriš kot da je 194 KM pri najmočnejši Mazdi 6 res neka moč kjer boš rabil ogromne diske za ustavit? MPS-ka je imela recimo 320mm ampak tud 265KM-jev. Pa še to je mela večjke disk zato, ker so vedeli, da jo bo folk še dodatno natunal in divjal po dirkališčih.

Kaj pa, če naturiraš dizelco in rata tudi ta raketa? S čim ali  kom jo boš zaustavil, ko bo nujno? 🤪

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano
pred 59 minutami je Bini napisal:

Tako kot Alex piše, močnejše na 19" ta lahke 6ke pa tako hecne zagledajo na 16-17"kih.

Kupiš avto za 30 čukov in za gume zmanjka! :dudek:

Sem razumel kaj si hotel z psihologijo in sem samo pripomnil, da so različni kot npr, računalničarji ali šoferji itd. :whatever:

Haha, kake fore. Men je pa fino, da so 17 možne, da dam zimske škornje gor. Pozim pa res ne rabim 19 colskih zaradi lepote itak sem v avtu, zaradih drugih mi pa dol maha.

 

Mi še nikol ni zmanjkal denarja za gume, ker vidim da si mene tagal. Si pa zelo pristranski, saj marsikdo ne more nov avto kupit in kupuje rabljene in verjetno se mu pozna tud ta razlika. Ker če ne, ne bi tukaj v temi konstantno poslužal debato o iskanju najboljše price/performance gume ampak bi šli vsi kupit najbolj renomiranega proizvajalca, zmagovalca testov pa ne glede kolk guma stane.

33112_1.png

Napisano
pred 3 minutami je Alex napisal:

Kaj pa, če naturiraš dizelco in rata tudi ta raketa? S čim ali  kom jo boš zaustavil, ko bo nujno? 🤪

 

Pa čak mal... ok šala, amapk a zdej praviš, da jo ne boš ustavil s temi diski. Uff tale je pa huda. Ja, če boš kot poblaznel dol teral iz Vršiča in vsak ovinek bremzal na polno bo mogoče res v nekem momentu ratala razlika ampak, da bi pa bilo zdaj smiselno met zato 320mm ali več diske pa res ni potrebno. Diski niso poddimenzionirani ampak kaj boš pa rekel, da so še nedolgo nazaj tudi prve Mazde 6 al pa Passati al pa Mondeoti mel diske velikosti dobrih 280mm in 16 colske feltne? A tisto je blo pa pol smrtna obsodba?

33112_1.png

Napisano
pred 2 minutama je Boss napisal:

Haha, kake fore. Men je pa fino, da so 17 možne, da dam zimske škornje gor. Pozim pa res ne rabim 19 colskih zaradi lepote itak sem v avtu, zaradih drugih mi pa dol maha.

 

Mi še nikol ni zmanjkal denarja za gume, ker vidim da si mene tagal. Si pa zelo pristranski, saj marsikdo ne more nov avto kupit in kupuje rabljene in verjetno se mu pozna tud ta razlika. Ker če ne, ne bi tukaj v temi konstantno poslužal debato o iskanju najboljše price/performance gume ampak bi šli vsi kupit najbolj renomiranega proizvajalca, zmagovalca testov pa ne glede kolk guma stane.

Mišljeno je bilo, da bi bila na voljo izbira različnih velikosti zavornih diskov. Za normalno vožnjo z možnostjo  montirati 17" bi bili tej majhni 297 mm, za močnejše izvedbe pa 320mm ,kake brembo ali kaj podobnega in bi človek lahko izbiral. Recimo na uradni strani zavornih komponent  ebc  je lepo napisano, da se green stuff ploščice ne priporočajo  za vozila z več kot 200 konji. 

Se pravi, da je res nekaj na tem. 🤔

pred 1 minuto je Boss napisal:

 

Pa čak mal... ok šala, amapk a zdej praviš, da jo ne boš ustavil s temi diski. Uff tale je pa huda. Ja, če boš kot poblaznel dol teral iz Vršiča in vsak ovinek bremzal na polno bo mogoče res v nekem momentu ratala razlika ampak, da bi pa bilo zdaj smiselno met zato 320mm ali več diske pa res ni potrebno. Diski niso poddimenzionirani ampak kaj boš pa rekel, da so še nedolgo nazaj tudi prve Mazde 6 al pa Passati al pa Mondeoti mel diske velikosti dobrih 280mm in 16 colske feltne? A tisto je blo pa pol smrtna obsodba?

No, jaz bom po operaciji avta  definitivno zamenjal diske in ploščice, ne za večje, ampak take, ki  ob močnejših bremzanjih samo še bolje primejo. Ni vse v velikosti. Je pa fino. 😉

 

 

Napisano
pred 8 minutami je Alex napisal:

 Ni vse v velikosti. Je pa fino. 😉

... je rekla žena al ljubica? :hudicek:

  • Haha 1
  • Začuden 1

33112_1.png

Napisano
pred 34 minutami je Boss napisal:

... je rekla žena al ljubica? :hudicek:

Saj imajo punce in žene rade velike. Diske namreč. 🤔

 

 

Napisano
pred 13 minutami je Alex napisal:

Saj imajo punce in žene rade velike. Diske namreč. 🤔

... aja, jaz sem pa mislil, da tošle. 😜

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pa ro je dejstvo, ampak a veš da najbolj brezbrižni so navadno tudi najbolj arogantni. takih je največ med premožnimi. Ta bo kljub dodatnim 20 centom zmečkal pločevinko in jo fuknil iz avta, ker se mu jebe za kavcijo. In nismo naredili nič, oziroma kontra efekt, ker si bo arogantnež mislil, da naj to kar kak revež pobere za njim.   Kdo od vas tukaj si upa stavit, da bodo kavcije izboljšale trenutno stanje z reciklažo. Jaz si in istočasno si upam stavit, da naredimo veliko več, če na bolj obljudenih destinacijah kot so recimo igrišča, športni objekti, parki, raznorazne destinacije, kjer se zbira več ljudi postavimo še kakšen namenski koš za reciklažo več. Se pravi ne samo nekega univerzalnega kamor leti vse, ampak takega, da se da ločevat tudi tam.   Tako bo več ustreznih odpadkov priromalo nazaj v reciklažo. Bistveno več kot si mislimo.   Osebno sem si izračunal glede na mojo porabo plastike in pločevink, da bi v primeru 20 centne kavcije me to prišlo 8€ na mesec. Po pravici povedano , mi zajebancija ni vredna tega denarja, tako da bom še vedno delal kot zdaj in odlagal v rumeni kontejner. Lahko pa 1x mesečno za teh 8€ nekdo pride do mene pa mu dam vso embalažo in naj si jo sam vnovči, če želi.
    • Drži, ampak ne s pučem temveč z volitvami. Problem z oblastjo je vedno v tem, da dokler se ljudje ne pojavijo na ulicah, ne reagirajo oziroma se delajo da so gluhi in slepi. Ampak spet - protesti morajo bit smiselni, ne pa v stilu hočemo jurja penzije ampak, da je recimo dovolj nesorazmernih ukrepov in maltretiranja ljudstva. Verjetno so to Štajerci doživeli ob tistih radarjih zato taki protesti.
    • No ja... to trdi zahod, ki vedno pravi, da za vsako pizdarijo so vedno krivi Rusi. To je fajn, ker vedno imaš sovražnika, ki ga uporabiš za prikrivanje vseh možnih nesposobnosti.   Jaz bi jih prej vprašal, kako je Kamala zmagala le v tistih državah, kjer nisi rabil osebnega dokumenta za avtentikacijo na volitvah. Njihov volilini sistem je leta in leta tako luknjast (namenoma uporabljen ta izraz), da je v primerjavi z našim volilnim sistemom, ZDA kot država nekega tretjega sveta. Pa sem prepričan, da za tako stanje niso krivi Rusi, ampak kar ameri sami.   Je pa v veliki večini vedno tako, da ljudje nekomu drugemu očitajo to kar počnejo sami. Zato ker vedo, da lahko to sami počnejo in so prepričani da tako delajo tudi drugi. Pri vmešavanju v volitve drugih držav pa mislim, da so ameri najbolj zverzirani z največ znanja kako to počet in da jim nihče ne seže niti do kolen.
    • Nekaj mi je padlo na pamet, da sem povezal dve stvari v eno.... tole ni resno mišljeno ampak le kot nek timeline v multiverzu, ki bi mogoče celo bil možen.   Torej zakaj bi lahko bila Ukrajinska/Rusko krizo povezana z Izraelsko/Palestinsko/Iransko krizo?   Namreč glavni akterji tako na strani Ukrajine kot Amerike so presenetljivo celo sami židi. Od Zelenskega, Blinkna, Nuland, še celo Biden ima v familiji Žide. Dejmo po vrsti.   1. vzpostavi se situacija, ki se jo pripravlja skoraj dve desetletji, da bi pahnili Ukrajino v vojno z Rusijo. Ampak ta vojna ne sme biti hitra, preveč uničujoča ampak mora biti dolga izćrpljujoča, ter predvsem Ukrajino je treba zadolžiti finančno do nezavesti. 2. namreč na vse Putinove prošnje za umiritev situacije, so s strani zahoda odzivi k vse večji eskalaciji. Ohranitev nevtralne Ukrajine sploh ni bila več opcija, urjenje vojske s strani zahoda je bilo na dnevnem redu tako, da se je zadevo samo pripravljalo za vojno. Rusija dolgo na te fore ni reagirala. 3. V začetku 2022 se Zelenski in vojaški vrh ukrajinske armade javno hvalijo, da bodo izvedli invazijo na vzhod in potolkli seperatistične upornike. Rusija končno izvede tisto kar so določeni ljudje na zahodu želeli. Napade Ukrajino konec februarja 2022. Zanimivo, je namreč bilo, da navkljub vsem indicom, da Rusija lahko napade, Ukrajinska armada sploh ni bila v obrambi, kot da bi nekdo želel, da Rusi zasedejo dokaj globoko. 4. Ker Ukrajinska armada ni bila pripravljena kot bi bilo potrebno se zelo hitro znajde v škripcih in določene strukture , so pripravljene se pogajat z Rusijo o premirju. Takrat na sceno stopi Boris Johnson, ki se je javno hvalil, da ima tudi delno ćidovske korenine pridrvi v Ukrajino in zminira kakršenkoli poskus pogajanj. Zelenski takrat to sprejme in sporoči, da bo vsako dogovajanje z Rusijo o premirju označeno kot narodno izdajstvo in kaznovano s smrtjo. Za primer ubijejo enega od teh pogajalcev. 5. Kolektivni zahod obljubi, da bo finančno in z orožjem na veliko podpiral Ukrajino ter jih naplahtal, da bodo z njihovo pomočjo sigurno zmagali. Od tod zgodbice o lopatah, čipih iz pralnih strojev in skorajšnjem kolapsu Rusije. 6. Zato vojna divja že toliko časa in kmalu bodo minila tri leta pri tem pa Ukrajina finančno, gospodarsko kot tudi pri prebivalstvu čedalje bolj propada. Ves danar, ki ga dobi iz zahoda bo oziroma je spremenjen v javni folg, katerega nikoli ne bodo mogli odplačat finančno ampak le na nek drug način.   7. Zdaj pa Izrael. Napad Hamasa oktobra 2023 na kibuce izgleda kot, da bi bil lahko celo dogovorjen. Mosad in druge top varnostne agencije pa izpadejo kot neki prvošolčki, ki ne zaznajo ničesar nenavadnega. KOt, da bi dejasnko želeli, d anastane čimveč škode in ubitih Izralecev. 8. To je odličen povod, da udarijo po Palestincih v Gazi, kejr vse skupaj izgleda kot legitimno povračilo. Ampak nadaljevati morajo toliko časa, da povzročijo ne samo odzive arabskih držav ampak celega sveta. Če je premalo še malo napadejo Hezbolah v Libanonu, pa Hutije v Jemnu pa mal si izmenjujejo rakete z Iranom in samo slabašajo in slabšajo varnostno sliko  v Izraelu. Kot da bi to bil cilj, da bi na koncu lahko rekli svojim prebivalcem, da imajo preveč sovražnikov okoli sebe in da so židje, dovolj pretrpeli, da morajo biti v stalnem strahu in vojaški pripravljenosti.   Zdaj pa twist   9. Ko se bo Ukrajina tako izčrpala in zadolžila in bo razklana tako, da enostavno ne bo mogla več funkcionirat kot država, bo jugo vzhodni del tako ali tako pripadel Rusiji, Del bi prevzeli Poljaki, le okrog Kijeva bi še obbstajala država z imenom Ukrajina. 10. Nabolj zanimiva je pa Odessa in ozemlje do Dnepra. Odessa je bila pred drugo svetovno vojno center židovstva in v njej je baje živelo okoli 40% židovskega prebivalstva vključno z zaledjem. 80% teh židov je bilo pobiti s strani Romunske in Nacistične vojske, ko so tja vkorakali leta 1941. Nekaj židov je uspelo pobegniti celo v Izrael. Odessa je do takrat veljala ena od največjih židovskih koncentracij prebivalstva.   Kaj pa če: je vse to plan, preselit Židovsko državo iz Izraela, ki je vkleščen med samimi arabci/muslimani, v Evropo? Lokacija v okolici Odesse je podobna obmorska kot v Izraelu. Ker dandanes prostih lokacij za preselitev prebivalstva ni, so pač "morali" sprazniti neko ozemlje in ena izmed najbolj idealnih je Ukrajina. Kaj če bo morala globoko zadolžena na robu prepada za odpis vseh dolgov reskirati toliko ozemlja, da nastane tam nova židovska država z Odesso kot glavnim mestom. S tem bi ji židovski lobiji odpisali dolgove, pokrili dolgove tudi do drugih.   Židje bi s tem dobili državo, kjer v okolici ni nobene nevarnosti, Rusi bi dosegli svoje cilje, Židje bi spet izpadli kot žrtve, da so bili pregnani iz Izraela in da so najbolj srečni, da jin hje Ukrajina "odstopila" ozemlje.       Če se je kdo do sem prebil - še enkrat tole je samo neko razkladanje, na osnovi podatkov in iformacij, ki jih imamo nekaj zadnjih let. Verjetnost je majhna, ampak si pa upam trditi, da ni pa enaka nič, ker čist preveč stvari nekako čudno sovpada tako časovno kot z udeležbo določenih subjektov. Naključje - mogoče.
    • Ma ja v MB je tudi Kangler odletel s protesti.   Jaz sem mnenja, da ni potrebno izvoljene oblasti trpet cel mandat. Če je narodu dost, odleti, kot je prišla.   Podobno smo v Sloveniji imeli rumene jopiče in jih nismo zaradi razgrajanja na protestih postrelali 😉   Če bi gledal širše, bi vedel, da so rusi tudi ameriške volitve sabotirali. Žal niso zlati.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.