Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 17 urami je Boss napisal:

 

Tale tvoj mehanik pa fejst nabija in je očitno poln BS-ja. Velikost avta nima nobene veze, edino masa bi spadala v to kategorijo. Mazda 6 ima maso nekje tone in pol in ne dve toni, da bi rabila večje diske, tako da tudi ta argument odpade.

 

To, da je pa dal ATE diske in ploščice gor in mu je treslo po 1000km je pa tudi tipična reakcija folka, ki je celo življenje v fohu in je prepričan da vse ve. Potem mu pa prideš ti pa predlagaš nekaj, kar ni niti pomislil. Potem pa najde zgodbico, da zakrije svoje pomanjkljivo znanje. Ta problem so lepo opisali v knjigah o psihologiji, ker je to opisano, kot tipičen primer obrambnega mehanizma v opravičevanju svoje strokovnosti.

Nisi prav razumel. 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Pozim pa res ne rabim 19 colskih zaradi lepote itak sem v avtu, zaradih drugih mi pa dol maha.Je rekel @Boss

 

Ja @Boss potem se pa ne sekiraj za tisti krom, aja pa sanke saj sediš v avtu pa ti gor stoji...... ?zmeden?

Napisano (urejeno)
pred 49 minutami je Bini napisal:

Pozim pa res ne rabim 19 colskih zaradi lepote itak sem v avtu, zaradih drugih mi pa dol maha.Je rekel @Boss

 

Ja @Boss potem se pa ne sekiraj za tisti krom, aja pa sanke saj sediš v avtu pa ti gor stoji...... ?zmeden?

"sediš v avtu, pa ti gor stoji" 🤪😄

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Hehe, sej to besedno zvezo sem najprej opazil in v bistvu je res, če to pomaga da ti gor stoji pol sanke ziher ne grejo dol. 🤪

 

pred 14 urami je Bini napisal:

Pozim pa res ne rabim 19 colskih zaradi lepote itak sem v avtu, zaradih drugih mi pa dol maha.Je rekel @Boss

 

Ja @Boss potem se pa ne sekiraj za tisti krom, aja pa sanke saj sediš v avtu pa ti gor stoji...... ?zmeden?

 

Ampak @Bini to sem pisal za pozimi, ko je večino časa svinjarija, avto umazan, mraz in je v bistvu najbolj pomembno, da se avto hitro ogreje ne pa da ima 19" feltne. Takrat mi je vseeno tako za krom, sanke in še kaj bi se našlo. Kaj pa poleti, ko sonce sije, avto v poletni obutvi, krom se tako šajna, da kar zaslepi (blink blink efekt čist pretiran), sanke gor kot da sem glih kar iz smučanja/sankanja prišel?

33112_1.png

Napisano
pred 21 minutami je Boss napisal:

Hehe, sej to besedno zvezo sem najprej opazil in v bistvu je res, če to pomaga da ti gor stoji pol sanke ziher ne grejo dol. 🤪

 

 

Ampak @Bini to sem pisal za pozimi, ko je večino časa svinjarija, avto umazan, mraz in je v bistvu najbolj pomembno, da se avto hitro ogreje ne pa da ima 19" feltne. Takrat mi je vseeno tako za krom, sanke in še kaj bi se našlo. Kaj pa poleti, ko sonce sije, avto v poletni obutvi, krom se tako šajna, da kar zaslepi (blink blink efekt čist pretiran), sanke gor kot da sem glih kar iz smučanja/sankanja prišel?

Za po zimi si moraš nabavit drugo znamko avta, ker je tako vseeno kak izgleda..... 😁

Avto mora izgleda 365 dni  ok, sploh Mazda.... ?zmeden?

Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

Hehe, sej to besedno zvezo sem najprej opazil in v bistvu je res, če to pomaga da ti gor stoji pol sanke ziher ne grejo dol. 🤪

 

 

Ampak @Bini to sem pisal za pozimi, ko je večino časa svinjarija, avto umazan, mraz in je v bistvu najbolj pomembno, da se avto hitro ogreje ne pa da ima 19" feltne. Takrat mi je vseeno tako za krom, sanke in še kaj bi se našlo. Kaj pa poleti, ko sonce sije, avto v poletni obutvi, krom se tako šajna, da kar zaslepi (blink blink efekt čist pretiran), sanke gor kot da sem glih kar iz smučanja/sankanja prišel?

No, tukaj pa pridem na tvoj levi breg z belo zastavo. Tudi meni je pozimi, ko so turobni dnevi, ko je večino dneva tema, pa dežuje, pa piha burja, pa zopet dežuje, pa pada sneg, pa megla, čisto vseeno, ali imam 19" ali 17".V bistvu so 17" zimske še bolj posrečene, ker so ožje in bolj mehke boke imajo. Pa za vožnjo v snegu jih še malo izprazneš in so super kombinacija. Kar se tiče kroma je sedaj, ko ga ni več gor veliko manj blendanja nasproti vozečih voznikov, ker jih ne slepi toliko kot prej. Sanke pa ostanejo gor, ker mi je avto z njimi  nekako sedaj, ko so črno/srebrne kombinacije, vedno bolj všeč. 

  • Žalosten 1
  • Hvala 1

 

 

Napisano
dne 11. 6. 2021 ob 12:41 je Boss napisal:

Ja in kako boš pol spravu gor 17 colske feltne? 320mm diske rabiš minimalno 18 colske feltne, za 350mm pa ne vem, če je 19 col dovolj tko, da tale izjava je bla bolj na pameti. 

 

Malo za info 320mm diski grejo lepo gor na 17col platišča (glej spodnjo sliko) 😉

Ker sem bil navajen da so bile na Accordu zavore dobre (kljub enakem premeru 300mm diskov) , sem pol na Mazdi 6 bil malo razočaran. 

Nato sem dobil dobro ponudbo za MPS zavore in jih namontiral na svojo M6, in lahko rečem da je to bil odličen upgrade, zdaj vsaj prime kot mora. 😎

Z platišči pa je tak da je na 320mm mps zavorah minimum 17col, samo pri meni ni blo panike ker sem itak imel 17tke za zimo in 18tke za leto. 

 

Btw.: Ni vse v velikosti (diskov) 😁, je tudi v površini zavornih ploščic, koeficientu trenja zavornih ploščic, samih zavornih kleščah in tudi samem servo ojačevalcu zavor. 

Na 2.gen M6 sama zasnova klešč in ploščic ne izkorišča cele površine 300mm diska, na notranjem robu diska ostaja cca. 1,5cm neizkoriščene površine. 

Pri MPS zavorah pa zavorna ploščica pokrije skoraj celotno površino diska. 

IMG_20210613_113221.jpg

  • Všeč 5
  • Ljubim 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 24 minutami je Aless napisal:

 

Malo za info 320mm diski grejo lepo gor na 17col platišča (glej spodnjo sliko) 😉

Ker sem bil navajen da so bile na Accordu zavore dobre (kljub enakem premeru 300mm diskov) , sem pol na Mazdi 6 bil malo razočaran. 

Nato sem dobil dobro ponudbo za MPS zavore in jih namontiral na svojo M6, in lahko rečem da je to bil odličen upgrade, zdaj vsaj prime kot mora. 😎

Z platišči pa je tak da je na 320mm mps zavorah minimum 17col, samo pri meni ni blo panike ker sem itak imel 17tke za zimo in 18tke za leto. 

 

Btw.: Ni vse v velikosti (diskov) 😁, je tudi v površini zavornih ploščic, koeficientu trenja zavornih ploščic, samih zavornih kleščah in tudi samem servo ojačevalcu zavor. 

Na 2.gen M6 sama zasnova klešč in ploščic ne izkorišča cele površine 300mm diska, na notranjem robu diska ostaja cca. 1,5cm neizkoriščene površine. 

Pri MPS zavorah pa zavorna ploščica pokrije skoraj celotno površino diska. 

IMG_20210613_113221.jpg

To trdim tudi sam, da v osnovi Mazdine zavore niso glih neka top zadeva. Primejo za normalno vožnjo, za kaj več pa ne. Kot si napisal, res ni vse v velikosti diskov. Zato pa obstajajo različni tipi ploščic (recimo EBC firma jih ima 5, od OEM kvitete  do visoko zmogljivih race). Podobno je pri brembo in ferodo, če naštejemo samo nekatere. 

Seveda je potrebno ob zamenjavi ploščic za bolj "race" variante montirati tudi ustrezne diske. 

 

 

Napisano
pred 2 urama je Aless napisal:

 

Malo za info 320mm diski grejo lepo gor na 17col platišča (glej spodnjo sliko) 😉

Ker sem bil navajen da so bile na Accordu zavore dobre (kljub enakem premeru 300mm diskov) , sem pol na Mazdi 6 bil malo razočaran. 

Nato sem dobil dobro ponudbo za MPS zavore in jih namontiral na svojo M6, in lahko rečem da je to bil odličen upgrade, zdaj vsaj prime kot mora. 😎

Z platišči pa je tak da je na 320mm mps zavorah minimum 17col, samo pri meni ni blo panike ker sem itak imel 17tke za zimo in 18tke za leto. 

 

Btw.: Ni vse v velikosti (diskov) 😁, je tudi v površini zavornih ploščic, koeficientu trenja zavornih ploščic, samih zavornih kleščah in tudi samem servo ojačevalcu zavor. 

Na 2.gen M6 sama zasnova klešč in ploščic ne izkorišča cele površine 300mm diska, na notranjem robu diska ostaja cca. 1,5cm neizkoriščene površine. 

Pri MPS zavorah pa zavorna ploščica pokrije skoraj celotno površino diska. 

IMG_20210613_113221.jpg

Odlično!, sicer ni tema za ta forum😉😄, zakaj si sel iz Honde?

Napisano
pred 2 urama je sportman333 napisal:

Odlično!, sicer ni tema za ta forum😉😄, zakaj si sel iz Honde?

 

Hja, razhod z bivšo ženo, posledično delitev premoženja, tako sem pustil dražji avto njej, meni pa več €€€. 

2.gen M6 sem pa kupil ker sem potreboval karavana (2otroka) in mi je oblikovno všečen, dokaj poceni dober avto, no pa še nobenega Accorda CN1 takrat ni bilo za tak denar. 

Sicer pa je v planu vozit trenutno M6 še ene 3leta, dokler hiše do konca ne poštimam, pol pa bomo videli kaj bom kupil. Edino če mi trenutna M6 crkne pol bom moral prej menjat🤪

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 5 urami je Aless napisal:

 

Malo za info 320mm diski grejo lepo gor na 17col platišča (glej spodnjo sliko) 😉

 

 

 

A tako, pol me je pa @YavarYe X6V6 zavedel, ko je pred leti trdil, da na njegovo MPS-ko zaradi 320mm diskov ne spraviš 17 colskih biciklov, ker naj bi klešče drsale po feltni oziroma po nalepljenih uteži. Je pa res, da MPS-ka ima 17 colsko rezervo, samo pravilno je da se tako kolo montira na zadnjo os in tam so zavorni diski manjši tako, da sem ostal prepričan, da je to resničen podatek.

33112_1.png

Napisano

Na formu ne najdem debate o zavornih čeljustih pa bom kar tukaj vprasal, ko smo najbližje zavoram. Želel bi namazati vodila zavornih čeljusti (tisti dve palcki pod gumicami) in me zanima katero mast uporabiti, saj po internetu najdem toliko nasprotnih si mnenj. Se je že kdo lotil tega? Govora je o silikonski masti, nekih posebnih za zavore, nekatere bi naj napihnile gumice itd., skratka zmeda.

Napisano

Jaz občasno namažem z CRC bakreno mastjo, ki je za zavore. 

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)

Ne. Bog ne daj z bakreno mastjo. Vodila se mazejo s silikonsko mastjo. Jest uporabljam trw break grease. Ce ze res nimas nic pri roki lahko naceloma uporabis tudi ate bremszylinder paste. Sicer je ta pasta namenjena mazanju batka pri celjusti, ampak naceloma nebi smelo biti problemov, ce bi še vodila namazal.

Popravljeno od Scr3am
Napisano
21 minutes ago, Scr3am said:

Ne. Bog ne daj z bakreno mastjo. Vodila se mazejo s silikonsko mastjo. Jest uporabljam trw break grease. Ce ze res nimas nic pri roki lahko naceloma uporabis tudi ate bremszylinder paste. Sicer je ta pasta namenjena mazanju batka pri celjusti, ampak naceloma nebi smelo biti problemov, ce bi še vodila namazal.

Kje si pa nabavil ta trw break grease? 

 

Maže kdo zunanjo stran ploščic, stičišče ploščica - čeljust/cilinder, in s čim? Baje je proti zmanjšanju vibracij in zvokov pri zaviranju. Ta mast bi se naj dajala tudi pod tiste ploščice, ki se pritrdijo na zavorne ploščice

 

Napisano (urejeno)

Trw break grease dobis na autodocu cca. 3€. Z bakreno mastjo se maze utore od ploscic in pa malenkost po zunanji strani ploscice kamor pritiska batek. Vodila se mazejo s silikonsko mastjo in pa batek se obvezno maze s primerno mastjo, kot je recimo ATE bremszylinder paste. Fora je v tem, da ta mast lahko normalno pride v stik z zavorno tekocino. Kupi malo boljse ploscice,saj imas tisti plehek ze fiksiran na zunanjemu delu ploscice in nerabis nic sestavljati. Jest vse zgoraj nasteto namazem.

 

Sicer imas pa tukaj vse razlozeno. 12:17 je razlozeno glede vodil.

 

 

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Jaz uporabljam (in en kup serviserjev sem opazil) tole že 15 let in več. Nobenih problemov nikoli.

 

 

Screenshot_20210613-221656_Google.jpg

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 6 minutami je Boss napisal:

Ampak to je bakrena mast, ki jo nekateri tako odsvetujejo :nevem:

Saj tudi pivo nekateri odsvetujejo. 

Dokler ne škodi se pije:punk:

 

Kakorkoli že... zavore delujejo odlično mnoga leta. Vsak naj uporablja kar želi.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 4 urami je Boss napisal:

 

A tako, pol me je pa @YavarYe X6V6 zavedel, ko je pred leti trdil, da na njegovo MPS-ko zaradi 320mm diskov ne spraviš 17 colskih biciklov, ker naj bi klešče drsale po feltni oziroma po nalepljenih uteži. Je pa res, da MPS-ka ima 17 colsko rezervo, samo pravilno je da se tako kolo montira na zadnjo os in tam so zavorni diski manjši tako, da sem ostal prepričan, da je to resničen podatek.

 

Pomone je problem bolj v samih celjustih, ki so pri MPS od Bremba, enake so tut na Alfah (se spomnim ko mi je takrat govoril, da nikjer ni ploscic dobil, pol jih je pa od Alfe uzel in so pasale v piko) 

Napisano

@BossJa nevem ali je YavarYe dejansko probal namontirat 17tke ali je le predvideval.

Jaz lahko iz prve roke povem da pašejo OEM 17tke od 1.gen M6 GG na 320mm diske z M6 MPS kleščami, nikjer nič ne drsa. 

Tudi na netu imaš MPSke z 17tkami.

Btw: zadnji diski na Mpski pa so 314mm. 

 

@Deeyan MPS klešče (čeljusti) niso od Brembota ampak od ATE in so iz kooperacije z Fordom, tudi na samih kleščah so gor samo oznake Ate FoMoCo 777 (glej sliko mojih MPS klešč). 

 

Aja, pa še malo za info o sami zavorni zmogljivosti MPS zavor, so pri Road & Track testirali. 

Year&Model...60mph...80mph...Curb Weight...Test Weight

2006

Mazda6i...136ft...248ft...3340lbs...3500lbs

2006 Speed6...121ft...207ft...3590lbs...3780lbs

2005 Corvette...119ft...204ft...3200lbs...3380lbs

Če primerjamo zgornjo tabelo, vidimo da ima skoraj enako zmogljive zavore kot Chevy Corvette.

M6 MPS je za dobrih 180kg težja od Corvette in ima samo 0,6m daljšo zavorno pot pri 60mph in 0,9m pri 80mph🤘😎

In to na serijskih OEM diskih in ploščicah, če pa serijske menjamo za kakšno bolj agresivno varianto pa so prave KillerBrakes na ravni športnikov ala Corvette. 

 

 

IMG_20210615_133306.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Pa teh kompletov se da dobiti oz ali lahko kupiš elemente na avtodocu.

 

Morda veš na katerem Fordu se enake zavore, da bi pasalo gor?

 

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

 

 

 

 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

@mazdaman vsake toliko se prodaja kak komplet na Ebayu, samo so cene ponavadi malo pretirane. 

Za autodoc pa nvm, material za obnovo se da dobit, za klešče piše sicer da imajo obnovljene, samo da moraš stare vrnit🙄

Bi blo potrebno vprašat na autodoc če lahko kupiš brez da stare vrneš. 

Glede Fordovih pa nisem nikjer našel če ima kateri enake zavore, možno da so katere klešče enake, pa so aamo nosilca na Fordu drugačni, nevem ker nikjer ni nobeden to sprobal. 

 

@Deeyanja verjetno ima kak Brembo upgrade kit.

Brembo ponuja original kit za MPSko, imaš pa tudi malo cenejši upgrade z Brembo kleščami od EVOta (pri tem je potrebno povrtati luknjo za vijak nosilca klešč). 

V obeh primerih pa so potrebni distančniki za platišča, ker drugače drsa platišče po kleščah. 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Po prevoženih 500 km od montaže sprednjih ATE diskov in ploščic je zaviranje zelo dobro in (še) brez tresenja. Če bo tako naslednjih 80.000 km, bom super zadovoljen. 👌

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.