Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Po parih mesecih uporabe Brembo ploščic me spravlja ob živce cviljenje, ni zdaj to neznosno cviljenje ampak ob samo ob pričetku zaviranja 2 sekunde. Sedaj sem naročil Zimmermanove ploščice. Če koga to cviljenje ne moti mu podarim ploščice ki so stare par mesecev, so pa za mazdo 6 2017 G165.

PS: drugače sem pa nabavil letne gume Nexen nfera SU4, sedaj čakam material da med menjavo gum zamenjam ploščice spredaj zadaj, zavorno tekočino, jermen za vodno črpalko ter mikro jermen.

  • Všeč 3
  • Začuden 1
Napisano

Podmaži jih :hudicek: - ne bojo cvilili, ampak tud ustavil se ne boš.

 

OK, šalo na stran... a to ti zacvilijo tik predno se avto ustavi ali ves čas zaviranja? Sem imel podoben problem pred kar nekaj leti pa sem še 1x razdrl, podmazal vodila ploščic in naležno površino batkov pa je zadostovalo.

33112_1.png

Napisano
  dne 14. 3. 2022 ob 8:47 je Boss napisal:

Podmaži jih :hudicek: - ne bojo cvilili, ampak tud ustavil se ne boš.

 

OK, šalo na stran... a to ti zacvilijo tik predno se avto ustavi ali ves čas zaviranja? Sem imel podoben problem pred kar nekaj leti pa sem še 1x razdrl, podmazal vodila ploščic in naležno površino batkov pa je zadostovalo.

Razširi  

Zacvili ob pričetku zaviranja kakšne dve sekunde, potem se zgleda malo zagrejejo pa je ok. Dvakrat se mi je pa zgodilo da ob zavijanju v levo in tik preden se ustavim tako zatulijo, ko zravnam volan je pa ok. Grizejo super ampak to malo cviljenje me živcira.

Napisano
  dne 14. 3. 2022 ob 8:19 je scania napisal:

Po parih mesecih uporabe Brembo ploščic me spravlja ob živce cviljenje, ni zdaj to neznosno cviljenje ampak ob samo ob pričetku zaviranja 2 sekunde. Sedaj sem naročil Zimmermanove ploščice. Če koga to cviljenje ne moti mu podarim ploščice ki so stare par mesecev, so pa za mazdo 6 2017 G165.

PS: drugače sem pa nabavil letne gume Nexen nfera SU4, sedaj čakam material da med menjavo gum zamenjam ploščice spredaj zadaj, zavorno tekočino, jermen za vodno črpalko ter mikro jermen.

Razširi  

Kako pa to da si že menjal ploščice, saj še nisi na 100kkm

Napisano
  dne 14. 3. 2022 ob 9:02 je NevLado napisal:

Kako pa to da si že menjal ploščice, saj še nisi na 100kkm

Razširi  

Spredaj sem menjal z diski ker jih je zvijalo, potem sem hotel probat Brembo (prejšnje ploščice so bile še na polovici) so super samo cviljenje me moti, zato bom zdaj šel nazaj na zimmerman. Zadaj sem pa menjal z brembo ker so bile original trw, zdaj pa grem na zimmerman. Trenutno imam 90000km v planu je še menjava hladilne tekočine, zavorne in obeh jermenov, svečke so pa bile na 80000km. Vbistvu preventiva in potreba po občutku da je vse v nulo.

Napisano
  dne 14. 3. 2022 ob 9:02 je NevLado napisal:

Kako pa to da si že menjal ploščice, saj še nisi na 100kkm

Razširi  

Jaz sem jih zamenjal na 60Kkm

skupaj z diski. Sedaj, ko imam gor spredaj narezane brembo diske in ploščice ATE bremza neprimerno boljše kot originalne. Pa še diski ne rjavijo. 

Meni ne cvilijo nič. 

 

 

Napisano
  dne 14. 3. 2022 ob 9:40 je Alex napisal:

Jaz sem jih zamenjal na 60Kkm

skupaj z diski. Sedaj, ko imam gor spredaj narezane brembo diske in ploščice ATE bremza neprimerno boljše kot originalne. Pa še diski ne rjavijo. 

Meni ne cvilijo nič. 

Razširi  

Ti si vredu naredil ker nisi kupil brembo ploščic. Ko bom naslednjič menjaval diske bom naredil enako kombinacijo kot ti.

Napisano
  dne 14. 3. 2022 ob 9:40 je scania napisal:

Spredaj sem menjal z diski ker jih je zvijalo, potem sem hotel probat Brembo (prejšnje ploščice so bile še na polovici) so super samo cviljenje me moti, zato bom zdaj šel nazaj na zimmerman. Zadaj sem pa menjal z brembo ker so bile original trw, zdaj pa grem na zimmerman. Trenutno imam 90000km v planu je še menjava hladilne tekočine, zavorne in obeh jermenov, svečke so pa bile na 80000km. Vbistvu preventiva in potreba po občutku da je vse v nulo.

Razširi  

Na višjih obratih vozi auto pa se ne bo slišalo cviljenja :jezicek:

 

Jaz sem na 65 tisoč pa imajo še dovolj mesa, se vidi da avtocestna relacija dela svoje.

Napisano
  dne 14. 3. 2022 ob 10:38 je scania napisal:

Ti si vredu naredil ker nisi kupil brembo ploščic. Ko bom naslednjič menjaval diske bom naredil enako kombinacijo kot ti.

Razširi  

Hmmm.

 

Na M2 mam običn Brembo diske in pakne. Takrat še ni bilo slotted/drilled verzije. Ne cvili nič. To je že zdaj 6 let.

Tovarniški pa so bli zviti. Dejansko sem jo z zvitimi kupil pri 35k km.

 

So pa na Alfi ATE občasno pocvilili spredaj. Največkrat pri vzratni vožnji. Zadaj so bli TRW, kjer pa mi je čeljust zapikala.

Focus, ki pa ima ATE spredaj/zadaj pa nič ne cvili. Zdaj pa mi naj nekdo to razložil. 😂

Napisano
  dne 14. 3. 2022 ob 13:46 je godlike napisal:

Hmmm.

 

Na M2 mam običn Brembo diske in pakne. Takrat še ni bilo slotted/drilled verzije. Ne cvili nič. To je že zdaj 6 let.

Tovarniški pa so bli zviti. Dejansko sem jo z zvitimi kupil pri 35k km.

 

So pa na Alfi ATE občasno pocvilili spredaj. Največkrat pri vzratni vožnji. Zadaj so bli TRW, kjer pa mi je čeljust zapikala.

Focus, ki pa ima ATE spredaj/zadaj pa nič ne cvili. Zdaj pa mi naj nekdo to razložil. 😂

Razširi  

 

Mogoče je odvisno od kombinacije? 

Sicer pa ta boljše (racing) ploščice velikokrat cvilijo, dokler se ne ogrejejo.

Sem imel ebc green stuff na Peugeotu GTI in so kar veselo "prepevale".😊

 

 

Napisano
  dne 14. 3. 2022 ob 13:46 je godlike napisal:

Hmmm.

 

Na M2 mam običn Brembo diske in pakne. Takrat še ni bilo slotted/drilled verzije. Ne cvili nič. To je že zdaj 6 let.

Tovarniški pa so bli zviti. Dejansko sem jo z zvitimi kupil pri 35k km.

 

So pa na Alfi ATE občasno pocvilili spredaj. Največkrat pri vzratni vožnji. Zadaj so bli TRW, kjer pa mi je čeljust zapikala.

Focus, ki pa ima ATE spredaj/zadaj pa nič ne cvili. Zdaj pa mi naj nekdo to razložil. 😂

Razširi  

 

Men so tut na Alfi Ate cvilile

Napisano
  dne 14. 3. 2022 ob 8:19 je scania napisal:

Po parih mesecih uporabe Brembo ploščic me spravlja ob živce cviljenje, ni zdaj to neznosno cviljenje ampak ob samo ob pričetku zaviranja 2 sekunde. Sedaj sem naročil Zimmermanove ploščice. Če koga to cviljenje ne moti mu podarim ploščice ki so stare par mesecev, so pa za mazdo 6 2017 G165.

PS: drugače sem pa nabavil letne gume Nexen nfera SU4, sedaj čakam material da med menjavo gum zamenjam ploščice spredaj zadaj, zavorno tekočino, jermen za vodno črpalko ter mikro jermen.

Razširi  

 

Čakam na poročilo glede gum :)

Napisano

Aja, sedaj komam par dni nove diske in ploščice spredaj, mi je nekako izginilo tisto pokanje ob rikvercanju , oz pri zelo počasni vožnji. Zdej, pozimi načeloma tega ni bilo toliko, je pa bilo nekaj zaznati pred menjavo diskov letos - je očitno zelo odvisno od temperatur. 

 

Sedajle se že 2 dni vozim popoldan, pa nisem slišal nikakršnega pokanja. A je to možno ,da bi bili diski in ploščice krivi? Meni se sicer to ne zdi tako logično, ampak diski so bili pa res res zjebani in rjavi da glava boli :)

Napisano

Pri meni je pokalo zaradi teh bočnih vzmetnih plehecov (označeno z rdečo) na ploščici, namreč bili so samo na eni strani. 

zavore.png

Napisano

Kkašno pokanje pa je bilo to, približno? Sam to je pokalo najbrž tudi ko je bil material mrzel predvidevam?

 

V BTCju so takrat itak takoj rekli 'roke' , sam nisem čisto verjel..Potem je Pelko prišel na idejo unih gumic na nekih rokah, ok to je bolj verjetno. No sedaj je pa mir. :)

je pa mal zoprno, ker moram tako ali tako k Pelkotu, da mi porihta zavore (tekočina, gumice, tesnila...) pa bi spotoma še to uredil, da ne bi čez 2 meseca še enkrat hodil :)

Napisano

Zanimivo, no bom spremljal.

Sicer sem pa ravno govoril s Pelkom, glede menjave gumic na zavorah, menda je kar precej dela s tem, pa me je obrnil na zavorni servis Košir  na VIču. A je že kdo bil tam, pozna kdo?

Napisano

S sprednjimi celjustmi ni ful dela. Je pa bolj enostavno zamenjati komplet celjust. Problem nastane pri obnovi zadnje celjusti. Tam se pa ponavadi ne splaca, saj je cena obnove visja od cene nove celjusti (aftermarket).

Napisano (urejeno)

Jest sem spredaj menjal tako pri 1. , kot pri drugi generaciji. Zadnjo novo celjust sem pa dobil za 70e (par) in se ni splacala obnova :)

Popravljeno od Scr3am
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Evo bom ugrabil to temo :)

 

Torej imam sledeči problem, čeljusti mi rijajo - je še kdo imel podoben problem? Zbrusim z brus papirjem?

 

Vsekakor pa bi bil vesel za link do sprednjih diskov in ploščic, da naročim, ker je oboje za menjat (avto trese) - mazda 6, 2.2d, 2015, FL verzija - na autoscout mi ne vrže nič pametnega.

 

Hvala vsem že vnaprej!

 

 

Image from iOS (28).jpg

Napisano
  dne 25. 4. 2022 ob 13:08 je Hixxy napisal:

Evo bom ugrabil to temo :)

 

Torej imam sledeči problem, čeljusti mi rijajo - je še kdo imel podoben problem? Zbrusim z brus papirjem?

 

Vsekakor pa bi bil vesel za link do sprednjih diskov in ploščic, da naročim, ker je oboje za menjat (avto trese) - mazda 6, 2.2d, 2015, FL verzija - na autoscout mi ne vrže nič pametnega.

 

Hvala vsem že vnaprej!

 

 

Image from iOS (28).jpg

Razširi  

Tudi jaz sem opazil da rjavijo pri moji ZADNJI. Pošpricaj z WD-40 in vozi dalje :D 

 

POZOREN BODI KAM ŠPRICAŠ!! 🚨 Če ti preveč uide po ploščicah je lahko pizdarija, ker se ne boš ustavil v sili. Za ziher potem vozi ene 3-5kmh na uro v leru in zategni ročno, da ščistiš.

Napisano (urejeno)
  dne 25. 4. 2022 ob 13:08 je Hixxy napisal:

Evo bom ugrabil to temo :)

 

Torej imam sledeči problem, čeljusti mi rijajo - je še kdo imel podoben problem? Zbrusim z brus papirjem?

 

Vsekakor pa bi bil vesel za link do sprednjih diskov in ploščic, da naročim, ker je oboje za menjat (avto trese) - mazda 6, 2.2d, 2015, FL verzija - na autoscout mi ne vrže nič pametnega.

 

Hvala vsem že vnaprej!

 

 

Image from iOS (28).jpg

Razširi  

 

 

 

 

 

 

Popravljeno od Deeyan
  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano

Vsem rjavijo, to ni nič strašnega. Jaz sem z drateno krtačo pobrusil, potem pa plastidip čez. Za kako leto drži, potem pa ponovi vajo :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.