Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
dne 18. 10. 2021 ob 15:14 je Alex napisal:

Zimmerman diske ima scania. Ti bo on več povedal.

Jaz imam gor brembo narezane + ATE ploščice. Lepi na šipo. Kupljeno na Autodoc. 

Tudi mene čaka menjava in bi kupil na autodoc (danes je -30%) in sicer tako kombinacijo kot imaš ti. Imam Mazdo 6, l. 2014, GJ, 2.2D. Ali lahko prosim kdo da kakšne direktne linke, da ne bom kaj narobe kupil? 😀

Bo tole spodaj v redu?

Sprednji diskiZadnji diskiPloščice

 

Napisano

Hoj, jst sm prek autodoca kupu zimmerman luknjaste diske in ploščice.

Diski so super, idin s ploščicam nism biu zadovoln.. Po parih kilometrih so začele fejst cvilit, pa še prašit se je začelo kot pri norcih. Problem je biu, ker so ploščice puščale tok praha da so se začele luknice na diskih basat in povnit.

Zamenu sem ploščice z ATE in zgodba je bla čist drugačna.

 

Tko d jst predlagam zimmerman luknjaste diske in ATE ploščice :D

Napisano
pred 1 uro je marto napisal:

Hoj, jst sm prek autodoca kupu zimmerman luknjaste diske in ploščice.

Diski so super, idin s ploščicam nism biu zadovoln.. Po parih kilometrih so začele fejst cvilit, pa še prašit se je začelo kot pri norcih. Problem je biu, ker so ploščice puščale tok praha da so se začele luknice na diskih basat in povnit.

Zamenu sem ploščice z ATE in zgodba je bla čist drugačna.

 

Tko d jst predlagam zimmerman luknjaste diske in ATE ploščice :D

Katere ATE ploščice pa? Tole spodaj?

Sprednje

Zadnje

 

Napisano

Očitno sem tudi sam pred menjavo, saj sumim, da je vsaj en disk zvit, verjetno tudi ena zavora malo slabše spusti in nekaj drgne. Mogoče opozorilni kontakt? Pri samem zaviranju ni tistega piskajočega zvoka, ki sem ga slišal pri Brembo ploščicah, pri prejšni šestici. Tokrat je vseeno bolj kovinski zvok, ki pa se pojavlju tudi brez zaviranja, kot bi nekaj v intervalu drgnilo po disku, verjetno ker je zvit in ni stalno v stiku s tisto stvarjo. Opažam, da se to začne po par kilometrih že, verjetno, ko se segreje disk in ko grem rahlo v ovinek in malo obrnem volan. Včasih preneha, ko volan poravnam nazaj, po daljši vožnji pa tudi to ne več. Disk spredaj levo je po vožnji precej bolj vroč in tudi avto mi trese nad 140 km/h. Verjetno bojo tudi te čeljusti za menjat, samo tukaj ni neke znanstvene fantastike, ne? Obnavljal ne bom, če ni zgolj fora v kakem podmazovanju bom kupil nove.
Če gledam z vidika povprečnega uporabnika ne potrebujem naluknjanih diskov, ne? Če se prav spomnim pa so vredu Zimmerman, ATE in Brembo diski? Pri ploščicah pa Brembo in Zimmerman odpadeta? Poskušam si nardit povzetek, ker je ta topic že tako obširen, da težko najdem ''ultimate combo''. Ne želim pa zvijanja diska ali piskanja ploščic pri zaviranju 🙄

Napisano (urejeno)

Celjusti so mazdina hiba. Vrjetno ti je celjust zastekala in ne spusti diska v celoti, zato slisis ta kovinski zvok, ker ploscica se vedno v izi drzi disk. Posledicno je ta disk tudi bolj vroc od drugega. Lahko pa da so samo vodila slabo podmazana in zaradi tega steka.

 

Sprednje celjusti lahko obnovis (batek in gumice) in so, kot nove. Medtem k se zadnje bolj kot ne splaca obnavljati, saj je cena obnove drazja od nove celjusti. Poleg tega je dost vec zajebancije z obnovo zadnje celjusti, kot s sprednjimi. 

Diske kupi klasicne ate, zimmerman ali textar. Razlike med naluknjanimi pomoje nebos opazil razn tega, da se ti bojo luknce pri naluknjanemu disku zabasale v primeru, da bos imel "mehkejse" ploscice.

Jaz osebno imam vse komplet ate pa nimam nobenih problemov. Vmes je tudi ze celjust zastekala pa je bil disk zelo vrel in se ni zvil. Zamenjal celjust in gas naprej.

 

Tisti, ki imate naluknjane diske tudi pazite pri izbiri ploscice, ker ce so ploscice premehke se bojo luknce na disku hitro zapolnilne z zavornim prahom. To posledicno pomeni tudi slabse zračenje diska in lahko pride do pregrevanja. Seveda je tudi obraba ploscice vecja.

 

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Zanimivo. Pri svoji CX-5 sem že nekajkrat opazil, da mi zadaj levo cvili in se občasno tudi (kar preveč) segreje. Nekajkrat je bilo na daljšem spustu, pred nekaj dnevi pa tudi na poti iz Kamnika proti Ljubljani. Je to potem pogosta težava pri Mazdah?

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Včeraj, ki sem se vračal domov, sem moral na avtocesti, kjer se je naenkrat vstavila kolona divje zabremzati. In ugotovil sem, da mi diski tresejo. 😬

Do sedaj tega nisem opazil, ker pri normalnih hitrostih tega ni. Ali je možno, da so se narezani  brembo max diski zvili pri le 15Kkm? Ker sem na raznih forumih zasledil podobne težave s temi diski. 

  • Žalosten 1
  • Jezen 1

 

 

Napisano

Ej...je možno 😁...imel isti primer na CX5..začelo tresti po 20.000km..po menjavi novi diski in ploščice ATE..😏slab material..lahko so gume ..balansiraj še enkrat 😉

Napisano (urejeno)
pred 32 minutami je Alex napisal:

Včeraj, ki sem se vračal domov, sem moral na avtocesti, kjer se je naenkrat vstavila kolona divje zabremzati. In ugotovil sem, da mi diski tresejo. 😬

Do sedaj tega nisem opazil, ker pri normalnih hitrostih tega ni. Ali je možno, da so se narezani  brembo max diski zvili pri le 15Kkm? Ker sem na raznih forumih zasledil podobne težave s temi diski. 

Sam si takole (laično) predstavljam. Boljše zaviranje pomeni več trenja-segrevanja. Toplota od trenja pa se odvaja preko površine, ki pri Mazdah 6 ni preveč velika (dokaj majhni diski). Dovolj, da se pregrejejo in zvijejo 1 x, pri 1.000 km ali 20.000, nima veze.

 

Če se nisem zmotil, v vseh 4-ih diskih pri zaviranju Mazde 6 s 150 km/h na 0 km/h v nekaj sekundah nastane 0,42 kWh toplote, to je toliko, kot jo ustvari na primer 2.000 W toplotni grelec v 12,5 minutah! 😮 Če predpostavim, da sprednji diski ustvarijo 2 x toliko toplote kot zadnji in da traja zaviranje 5 sekund, potem se posamezen sprednji disk v teh 5-ih sekundah segreva z močjo 100 kW (enostanovanjske hiše pozimi segrevamo s pečmi okoli 20 kW)!

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 3
  • Začuden 3
Napisano
pred 24 minutami je Gelipter napisal:

Ej...je možno 😁...imel isti primer na CX5..začelo tresti po 20.000km..po menjavi novi diski in ploščice ATE..😏slab material..lahko so gume ..balansiraj še enkrat 😉

Samo, če bi bile gume krive bi mi tresle pri večjih hitrostih. 🤔

 

 

Napisano

Enkratno bremzanje na polno niti ni tak problem, kot je daljša konstantna obremenitev. Sam sem bil prav presenečen, kako zelo počasi se diski hladijo. V nedeljo vožnja po klancih navzdol - 5minut, potem normala vožnja po ravnini ko bi se diski morali ohladit, pa so po 15 minutah še vedno imeli krepko čez 100°C. 

Moja šestica 1generacije sploh ni znala bremzat drugače, kot da je treslo, enkrat celo že 40km po menjavi diskov in ploščic. Z biciklom imam enak problem kot sem imel z mazdo, karkoli dam na poddimenzionirane bremze - lahko so zlate ploščice in diski - vedno trese.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 52 minutami je Alex napisal:

Samo, če bi bile gume krive bi mi tresle pri večjih hitrostih. 🤔

Gume niso krive... 👍

Gume bi tresle ne glede na zaviranje! 👍

Napisano

Pri narezanih diskih je problem, ker se luknce na disku zabasejo z zavornim prahom in se ne hladijo temu primerno. Zato pa odsvetujejo taksne diske. 

Razlika med klasicnimi diski in naluknjanimi je pa itq samo iz vizualnega vidika. V praksi je isti k. Razen, ce si kupil nevem kaksne super duper sportne diske, katere pa spet ne rabis.

Napisano

Jaz imam navrtane Zimmermanove diske in je razlika od takrat ko sem jih menjal na 25000km in do sedaj 93000km so vredu. Prejšnji klump original 2xmenjan pod garancijo in zvito v roku 5000km. 

Napisano
pred 1 uro je Scr3am napisal:

Pri narezanih diskih je problem, ker se luknce na disku zabasejo z zavornim prahom in se ne hladijo temu primerno. Zato pa odsvetujejo taksne diske. 

Razlika med klasicnimi diski in naluknjanimi je pa itq samo iz vizualnega vidika. V praksi je isti k. Razen, ce si kupil nevem kaksne super duper sportne diske, katere pa spet ne rabis.

V bistvu moji niso zabasani z prahom. 

Sem preveril. 

Mi je pa čudno, ker lani, ko sem dal cele Dolomite skozi, in sem bremzal in bremzal po spustih čez prelaz, , je bilo vse v redu. Sedaj pa oh nič kar naenkrat to. 🤔

 

 

Napisano

Nimaš druge, kot, da greš sprobat zaviranje tam nekje pri 100km/h pa to 2x 3x ponoviš. Če bo po tretjem še treslo je dejasnko dik kriv, lahko pa je bila kakšna tekočina polita po disku(recimo se ti je pes uscal/al pa je kdo z mastnimi rokicami pipkal po diskih.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Jaz bi menjal 6ko za 30ko pa bo mir, zaenkrat nobenem ne trese in upam, da tako ostane..... 😁😉😊

Boš že rešil nekako ta problem👌

Popravljeno od Bini
  • Všeč 2
  • Haha 2
Napisano

Jaz pa imam avtomatika, najtežjega možno in imam še vedno prve diske in ploščice pri 81.000 km.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 50 minutami je mazdaman napisal:

Jaz pa imam avtomatika, najtežjega možno in imam še vedno prve diske in ploščice pri 81.000 km.


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Saj moji originalni diski in ploščice  so bile tudi v redu do 50000 km. Jaz sem zamenjal diske in ploščice z "boljšimi" zaradi kao "boljšega filinga". 😊

No, pa je res boljši  filing sedaj. 😊

 

 

Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

Nimaš druge, kot, da greš sprobat zaviranje tam nekje pri 100km/h pa to 2x 3x ponoviš. Če bo po tretjem še treslo je dejasnko dik kriv, lahko pa je bila kakšna tekočina polita po disku(recimo se ti je pes uscal/al pa je kdo z mastnimi rokicami pipkal po diskih.

Bom jutri preizkusil na avtocesti. 😊

Če ne bo boljše, bo potrebno kupit nove diske in jih zamenjati. Malo sumim desne sprednje čeljusti. Imam občutek, da so mi  nekaj časa ves čas malo štekala in rahlo bremzala.Včasih je bila feltna prav vroča. Zato pa sem na rednem servisu to omenil in je mehanik vse pregledal. Možno je, da je le desni disk zvit. 

 

 

Napisano

Sem pravkar naredil preizkus bremzanja  s 120-0 km. In zanimivo, ne trese niti malo. 🤔 Ali je Boss imel prav in je bilo le kaj mastno in je ena stran prijemala bolj kot druga? 🤔 Bomo videli jutri, ko bom opravil daljšo pot po avtocesti. 

 

 

Napisano

Bo mogoče malo čudna pripomba, da ti ni slučajno ABS narahlo zagrabil in si na brzino mislil, da ti tresejo diski! 🥴

Poskusi še parkrat zabremzat kot si prej omenil in bo mogoče res vse OK... :bravo:

Držim pesti... 😉

Napisano
pred 7 urami je scania napisal:

Jaz imam navrtane Zimmermanove diske in je razlika od takrat ko sem jih menjal na 25000km in do sedaj 93000km so vredu. Prejšnji klump original 2xmenjan pod garancijo in zvito v roku 5000km. 

Original renoldovi nenavrtani do 100Kkm brez tresenja, potem zamenjani zaradi ker se spodobi.

Original škodilakovi  nenavrtani do 100Kkm brez tresenja, potem zamenjani zaradi ker se spodobi.

 

Bremze lahko tresejo tudi zaradi gum. In ne bo držalo, da take gume tresejo tudi takrat, ko ne zaviraš. Sprobano na Suzukiju.

 

Enkrat sem že razlagal moje domneve. Ali trese ali ne je pomoje kombinacija podhranjenih diskov, čeljusti in podvozja. Japonci zgleda, da nimajo preveč sreče pri tem. To si upam trdit, ker imamo tudi v službi težave z japonci. Kodiak nikoli nobenih težav z zavorami, Rižota LC pa karnaprej.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • K tole berem mam res občutek, da ne veste kaj je reciklaža in da nimate pojma zakaj so rumeni smetnjaki. Se pravi, edino denar vas samo spametuje al kako?   V življenju nisem pustil ne prazne plastenke ne pločevinke ne steklenice nikjer kamor ne sodijo. In zdaj bi me eni radi kaznovali z dodatnimi pizdarijami, ker znam reciklirat? Noro res, dobr ste oprani.   Kaj pa ostalih 90% embalažnih smeti, ki niso plastenke in pločevinke? A tisto boste pa metal naokoli, ker se ne plačuje kavcije in ne dobiš nič nazaj? Upam, da ne in da se jih bo dajalo kot do zdaj v ustrezne zabojnike. In zakaj tak sistem ni več dober za plastenke? Ne dejmo to zakomplicirat in podražit, da bo blo vzdržno.     To, da pa smeti delajo meni denar je pa sorry čista nebuloza. Nič ne delajo denar samo nazaj dobiš svoj denar, ki si ga založil in zraven za nagrado opravil neko dodatno delo zastonj, da ga ne bo treba nekomu drugemu, ki si ga itak že plačal, da odvaža že sortirane smeti in da opravi reciklažo.   Kar se pa otrok tiče je pa za moje pojme najslabši način, da se jih uči da se splače nekaj narest zgolj zato, ker se finančno splača, drugače pa ne al kako? Jaz svojega otroka učim, da se stvari delajo zaradi dugih vzgibov in ne samo finančnih, da skrb za okolje ni povezano s tem kolk me bo kdo plačal, da to naredim, oziroma, da naredim samo zato, da me ne udari po žepu, ampak da je to osnovna civilizacijska kultura.   Sorry, k sem mal grob z besedami... gre mi na kurac, da namesto, da bi življenje poenostavili, ga čedalje bolj kompliciramo in oblast nas zna samo še grajati in nikoli nismo dovolj dobri in kakorkoli se obrneš že iščejo kaj delaš narobe in kako bi te kaznovali. Še malo pa dobimo socialne točke, pol bo pa šele hec.
    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.