tomersa Napisano 6. maj, 2022 Prijavi Napisano 6. maj, 2022 dne 18. 10. 2021 ob 15:14 je Alex napisal: Zimmerman diske ima scania. Ti bo on več povedal. Jaz imam gor brembo narezane + ATE ploščice. Lepi na šipo. Kupljeno na Autodoc. Tudi mene čaka menjava in bi kupil na autodoc (danes je -30%) in sicer tako kombinacijo kot imaš ti. Imam Mazdo 6, l. 2014, GJ, 2.2D. Ali lahko prosim kdo da kakšne direktne linke, da ne bom kaj narobe kupil? 😀 Bo tole spodaj v redu? Sprednji diski, Zadnji diski, Ploščice Citiraj
marto Napisano 6. maj, 2022 Prijavi Napisano 6. maj, 2022 Hoj, jst sm prek autodoca kupu zimmerman luknjaste diske in ploščice. Diski so super, idin s ploščicam nism biu zadovoln.. Po parih kilometrih so začele fejst cvilit, pa še prašit se je začelo kot pri norcih. Problem je biu, ker so ploščice puščale tok praha da so se začele luknice na diskih basat in povnit. Zamenu sem ploščice z ATE in zgodba je bla čist drugačna. Tko d jst predlagam zimmerman luknjaste diske in ATE ploščice 1 Citiraj
tomersa Napisano 6. maj, 2022 Prijavi Napisano 6. maj, 2022 pred 1 uro je marto napisal: Hoj, jst sm prek autodoca kupu zimmerman luknjaste diske in ploščice. Diski so super, idin s ploščicam nism biu zadovoln.. Po parih kilometrih so začele fejst cvilit, pa še prašit se je začelo kot pri norcih. Problem je biu, ker so ploščice puščale tok praha da so se začele luknice na diskih basat in povnit. Zamenu sem ploščice z ATE in zgodba je bla čist drugačna. Tko d jst predlagam zimmerman luknjaste diske in ATE ploščice Katere ATE ploščice pa? Tole spodaj? Sprednje Zadnje Citiraj
marto Napisano 6. maj, 2022 Prijavi Napisano 6. maj, 2022 pred 27 minutami je tomersa napisal: Katere ATE ploščice pa? Tole spodaj? Sprednje Zadnje Tele ja 1 Citiraj
samSimon Napisano 7. maj, 2022 Prijavi Napisano 7. maj, 2022 Očitno sem tudi sam pred menjavo, saj sumim, da je vsaj en disk zvit, verjetno tudi ena zavora malo slabše spusti in nekaj drgne. Mogoče opozorilni kontakt? Pri samem zaviranju ni tistega piskajočega zvoka, ki sem ga slišal pri Brembo ploščicah, pri prejšni šestici. Tokrat je vseeno bolj kovinski zvok, ki pa se pojavlju tudi brez zaviranja, kot bi nekaj v intervalu drgnilo po disku, verjetno ker je zvit in ni stalno v stiku s tisto stvarjo. Opažam, da se to začne po par kilometrih že, verjetno, ko se segreje disk in ko grem rahlo v ovinek in malo obrnem volan. Včasih preneha, ko volan poravnam nazaj, po daljši vožnji pa tudi to ne več. Disk spredaj levo je po vožnji precej bolj vroč in tudi avto mi trese nad 140 km/h. Verjetno bojo tudi te čeljusti za menjat, samo tukaj ni neke znanstvene fantastike, ne? Obnavljal ne bom, če ni zgolj fora v kakem podmazovanju bom kupil nove. Če gledam z vidika povprečnega uporabnika ne potrebujem naluknjanih diskov, ne? Če se prav spomnim pa so vredu Zimmerman, ATE in Brembo diski? Pri ploščicah pa Brembo in Zimmerman odpadeta? Poskušam si nardit povzetek, ker je ta topic že tako obširen, da težko najdem ''ultimate combo''. Ne želim pa zvijanja diska ali piskanja ploščic pri zaviranju 🙄 1 Citiraj
Scr3am Napisano 7. maj, 2022 Prijavi Napisano 7. maj, 2022 (urejeno) Celjusti so mazdina hiba. Vrjetno ti je celjust zastekala in ne spusti diska v celoti, zato slisis ta kovinski zvok, ker ploscica se vedno v izi drzi disk. Posledicno je ta disk tudi bolj vroc od drugega. Lahko pa da so samo vodila slabo podmazana in zaradi tega steka. Sprednje celjusti lahko obnovis (batek in gumice) in so, kot nove. Medtem k se zadnje bolj kot ne splaca obnavljati, saj je cena obnove drazja od nove celjusti. Poleg tega je dost vec zajebancije z obnovo zadnje celjusti, kot s sprednjimi. Diske kupi klasicne ate, zimmerman ali textar. Razlike med naluknjanimi pomoje nebos opazil razn tega, da se ti bojo luknce pri naluknjanemu disku zabasale v primeru, da bos imel "mehkejse" ploscice. Jaz osebno imam vse komplet ate pa nimam nobenih problemov. Vmes je tudi ze celjust zastekala pa je bil disk zelo vrel in se ni zvil. Zamenjal celjust in gas naprej. Tisti, ki imate naluknjane diske tudi pazite pri izbiri ploscice, ker ce so ploscice premehke se bojo luknce na disku hitro zapolnilne z zavornim prahom. To posledicno pomeni tudi slabse zračenje diska in lahko pride do pregrevanja. Seveda je tudi obraba ploscice vecja. Popravljeno 7. maj, 2022 od Scr3am 4 Citiraj
kacnje Napisano 7. maj, 2022 Prijavi Napisano 7. maj, 2022 Zanimivo. Pri svoji CX-5 sem že nekajkrat opazil, da mi zadaj levo cvili in se občasno tudi (kar preveč) segreje. Nekajkrat je bilo na daljšem spustu, pred nekaj dnevi pa tudi na poti iz Kamnika proti Ljubljani. Je to potem pogosta težava pri Mazdah? Citiraj
Janez007 Napisano 7. maj, 2022 Prijavi Napisano 7. maj, 2022 (urejeno) Zadnje čeljusti in diske na M6 l.2016 so sami od sebe pod garancijo menjali pri 80.000 km. Popravljeno 7. maj, 2022 od Janez007 1 Citiraj
Alex Napisano 27. maj, 2022 Prijavi Napisano 27. maj, 2022 Včeraj, ki sem se vračal domov, sem moral na avtocesti, kjer se je naenkrat vstavila kolona divje zabremzati. In ugotovil sem, da mi diski tresejo. 😬 Do sedaj tega nisem opazil, ker pri normalnih hitrostih tega ni. Ali je možno, da so se narezani brembo max diski zvili pri le 15Kkm? Ker sem na raznih forumih zasledil podobne težave s temi diski. 1 1 Citiraj
Gelipter Napisano 27. maj, 2022 Prijavi Napisano 27. maj, 2022 Ej...je možno 😁...imel isti primer na CX5..začelo tresti po 20.000km..po menjavi novi diski in ploščice ATE..😏slab material..lahko so gume ..balansiraj še enkrat 😉 Citiraj
Janez007 Napisano 27. maj, 2022 Prijavi Napisano 27. maj, 2022 (urejeno) pred 32 minutami je Alex napisal: Včeraj, ki sem se vračal domov, sem moral na avtocesti, kjer se je naenkrat vstavila kolona divje zabremzati. In ugotovil sem, da mi diski tresejo. 😬 Do sedaj tega nisem opazil, ker pri normalnih hitrostih tega ni. Ali je možno, da so se narezani brembo max diski zvili pri le 15Kkm? Ker sem na raznih forumih zasledil podobne težave s temi diski. Sam si takole (laično) predstavljam. Boljše zaviranje pomeni več trenja-segrevanja. Toplota od trenja pa se odvaja preko površine, ki pri Mazdah 6 ni preveč velika (dokaj majhni diski). Dovolj, da se pregrejejo in zvijejo 1 x, pri 1.000 km ali 20.000, nima veze. Če se nisem zmotil, v vseh 4-ih diskih pri zaviranju Mazde 6 s 150 km/h na 0 km/h v nekaj sekundah nastane 0,42 kWh toplote, to je toliko, kot jo ustvari na primer 2.000 W toplotni grelec v 12,5 minutah! 😮 Če predpostavim, da sprednji diski ustvarijo 2 x toliko toplote kot zadnji in da traja zaviranje 5 sekund, potem se posamezen sprednji disk v teh 5-ih sekundah segreva z močjo 100 kW (enostanovanjske hiše pozimi segrevamo s pečmi okoli 20 kW)! Popravljeno 27. maj, 2022 od Janez007 3 3 Citiraj
Alex Napisano 27. maj, 2022 Prijavi Napisano 27. maj, 2022 pred 24 minutami je Gelipter napisal: Ej...je možno 😁...imel isti primer na CX5..začelo tresti po 20.000km..po menjavi novi diski in ploščice ATE..😏slab material..lahko so gume ..balansiraj še enkrat 😉 Samo, če bi bile gume krive bi mi tresle pri večjih hitrostih. 🤔 Citiraj
Mraušk Mčk Napisano 27. maj, 2022 Prijavi Napisano 27. maj, 2022 Enkratno bremzanje na polno niti ni tak problem, kot je daljša konstantna obremenitev. Sam sem bil prav presenečen, kako zelo počasi se diski hladijo. V nedeljo vožnja po klancih navzdol - 5minut, potem normala vožnja po ravnini ko bi se diski morali ohladit, pa so po 15 minutah še vedno imeli krepko čez 100°C. Moja šestica 1generacije sploh ni znala bremzat drugače, kot da je treslo, enkrat celo že 40km po menjavi diskov in ploščic. Z biciklom imam enak problem kot sem imel z mazdo, karkoli dam na poddimenzionirane bremze - lahko so zlate ploščice in diski - vedno trese. 1 Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Bini Napisano 27. maj, 2022 Prijavi Napisano 27. maj, 2022 pred 52 minutami je Alex napisal: Samo, če bi bile gume krive bi mi tresle pri večjih hitrostih. 🤔 Gume niso krive... 👍 Gume bi tresle ne glede na zaviranje! 👍 2 Citiraj
Scr3am Napisano 27. maj, 2022 Prijavi Napisano 27. maj, 2022 Pri narezanih diskih je problem, ker se luknce na disku zabasejo z zavornim prahom in se ne hladijo temu primerno. Zato pa odsvetujejo taksne diske. Razlika med klasicnimi diski in naluknjanimi je pa itq samo iz vizualnega vidika. V praksi je isti k. Razen, ce si kupil nevem kaksne super duper sportne diske, katere pa spet ne rabis. 1 Citiraj
scania Napisano 27. maj, 2022 Prijavi Napisano 27. maj, 2022 Jaz imam navrtane Zimmermanove diske in je razlika od takrat ko sem jih menjal na 25000km in do sedaj 93000km so vredu. Prejšnji klump original 2xmenjan pod garancijo in zvito v roku 5000km. 2 Citiraj
Alex Napisano 27. maj, 2022 Prijavi Napisano 27. maj, 2022 pred 1 uro je Scr3am napisal: Pri narezanih diskih je problem, ker se luknce na disku zabasejo z zavornim prahom in se ne hladijo temu primerno. Zato pa odsvetujejo taksne diske. Razlika med klasicnimi diski in naluknjanimi je pa itq samo iz vizualnega vidika. V praksi je isti k. Razen, ce si kupil nevem kaksne super duper sportne diske, katere pa spet ne rabis. V bistvu moji niso zabasani z prahom. Sem preveril. Mi je pa čudno, ker lani, ko sem dal cele Dolomite skozi, in sem bremzal in bremzal po spustih čez prelaz, , je bilo vse v redu. Sedaj pa oh nič kar naenkrat to. 🤔 Citiraj
Boss Napisano 27. maj, 2022 Prijavi Napisano 27. maj, 2022 Nimaš druge, kot, da greš sprobat zaviranje tam nekje pri 100km/h pa to 2x 3x ponoviš. Če bo po tretjem še treslo je dejasnko dik kriv, lahko pa je bila kakšna tekočina polita po disku(recimo se ti je pes uscal/al pa je kdo z mastnimi rokicami pipkal po diskih. 2 Citiraj
Bini Napisano 27. maj, 2022 Prijavi Napisano 27. maj, 2022 (urejeno) Jaz bi menjal 6ko za 30ko pa bo mir, zaenkrat nobenem ne trese in upam, da tako ostane..... 😁😉😊 Boš že rešil nekako ta problem👌 Popravljeno 27. maj, 2022 od Bini 2 2 Citiraj
mazdaman Napisano 27. maj, 2022 Prijavi Napisano 27. maj, 2022 Jaz pa imam avtomatika, najtežjega možno in imam še vedno prve diske in ploščice pri 81.000 km.Sent from my iPhone using Tapatalk Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Alex Napisano 27. maj, 2022 Prijavi Napisano 27. maj, 2022 pred 50 minutami je mazdaman napisal: Jaz pa imam avtomatika, najtežjega možno in imam še vedno prve diske in ploščice pri 81.000 km. Sent from my iPhone using Tapatalk Saj moji originalni diski in ploščice so bile tudi v redu do 50000 km. Jaz sem zamenjal diske in ploščice z "boljšimi" zaradi kao "boljšega filinga". 😊 No, pa je res boljši filing sedaj. 😊 Citiraj
Alex Napisano 27. maj, 2022 Prijavi Napisano 27. maj, 2022 pred 2 urama je Boss napisal: Nimaš druge, kot, da greš sprobat zaviranje tam nekje pri 100km/h pa to 2x 3x ponoviš. Če bo po tretjem še treslo je dejasnko dik kriv, lahko pa je bila kakšna tekočina polita po disku(recimo se ti je pes uscal/al pa je kdo z mastnimi rokicami pipkal po diskih. Bom jutri preizkusil na avtocesti. 😊 Če ne bo boljše, bo potrebno kupit nove diske in jih zamenjati. Malo sumim desne sprednje čeljusti. Imam občutek, da so mi nekaj časa ves čas malo štekala in rahlo bremzala.Včasih je bila feltna prav vroča. Zato pa sem na rednem servisu to omenil in je mehanik vse pregledal. Možno je, da je le desni disk zvit. 1 Citiraj
Alex Napisano 27. maj, 2022 Prijavi Napisano 27. maj, 2022 Sem pravkar naredil preizkus bremzanja s 120-0 km. In zanimivo, ne trese niti malo. 🤔 Ali je Boss imel prav in je bilo le kaj mastno in je ena stran prijemala bolj kot druga? 🤔 Bomo videli jutri, ko bom opravil daljšo pot po avtocesti. 2 Citiraj
Bini Napisano 27. maj, 2022 Prijavi Napisano 27. maj, 2022 Bo mogoče malo čudna pripomba, da ti ni slučajno ABS narahlo zagrabil in si na brzino mislil, da ti tresejo diski! 🥴 Poskusi še parkrat zabremzat kot si prej omenil in bo mogoče res vse OK... Držim pesti... ✊✊✊😉 Citiraj
Mraušk Mčk Napisano 27. maj, 2022 Prijavi Napisano 27. maj, 2022 pred 7 urami je scania napisal: Jaz imam navrtane Zimmermanove diske in je razlika od takrat ko sem jih menjal na 25000km in do sedaj 93000km so vredu. Prejšnji klump original 2xmenjan pod garancijo in zvito v roku 5000km. Original renoldovi nenavrtani do 100Kkm brez tresenja, potem zamenjani zaradi ker se spodobi. Original škodilakovi nenavrtani do 100Kkm brez tresenja, potem zamenjani zaradi ker se spodobi. Bremze lahko tresejo tudi zaradi gum. In ne bo držalo, da take gume tresejo tudi takrat, ko ne zaviraš. Sprobano na Suzukiju. Enkrat sem že razlagal moje domneve. Ali trese ali ne je pomoje kombinacija podhranjenih diskov, čeljusti in podvozja. Japonci zgleda, da nimajo preveč sreče pri tem. To si upam trdit, ker imamo tudi v službi težave z japonci. Kodiak nikoli nobenih težav z zavorami, Rižota LC pa karnaprej. 1 Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.