sahel Napisano 10. marec, 2014 Prijavi Napisano 10. marec, 2014 Imam Mazdo 6 karavan letnik 2007 diesel 105kW. Lani junija, mi je pri zaviranju za?elo tresti. Avto sem zapeljal na A-COSMOS v BTC-ju. Menjali so mi diske in obnovili ?eljust na levi strani, ker je zaribala. En mesec kasneje mi je za?el ru?iti desni le?aj, spet zapeljem na A-COSMOS, menjajo in grem naprej. Mesec dni kasneje, diski spet tresejo. Naredil sem cca 3-4k. Baje "so bili zviti" in zmontirali nove v garanciji. ~1 mesec kasneje, ista zgodba. Trdili so, da slabo zaviram. Sem si mislil, ok, mogo?e mi je ABS udaril not ko se niso bili ule?ani. ?eprav sem imel ?e ve? kot 500km za seboj ko je ABS naredil svoje. Tokrat so mi diske postru?ili. cca. ~1 mesec kasneje spet isto. Tokrat 1. komplet, postru?en. Spet nazaj pri njih ( to je bilo enkrat decembra). Tokrat je bil mo?ak ?e siten, da jim kurim diske in jim delam ?kodo. Spra?eval sem jih ?e so res preverili vse parametre, ki to lahko povzro?ijo. Zmontirali so mi ATE diske, ki pa ?e 1500km niso naredili in so ?e tresli. Zadeve sem imel dovolj, ker o?itno napake niso iskali kjer je bila, ali so pa? jo in mi tega niso znali povedat. Naro?il sem si komplet Brembo diskov in plo??ic. In avto peljal k privatniku, ki so mi ga pohvalili. Mo?ak je najprej ??istil vso rjo s pest in jih spoliral (obrazlo?il mi je, da je to najverjetnej?i razlog). Bati v ?eljustih baje delujejo lepo in ne ka?ejo problemov. Zmontiral diske gor. 1 mesec kasneje spet zapeljem avto k njemu. Tokrat se zmenim, da naj razkoplje vsako stran posebej in zamenja le?aje, ?e je potrebno in naj poi??e kaj se dogaja. 4 dni vija?enja po avtu, 2x bru?enje obeh kompletov diskov (ATE in Brembo), menjan levi le?aj, ker je bil zarjavel in ga ni uspel re?iti. ?lovek me kli?e in pravi, da je obupal. Da po 30 letih popravljanja, ?e ni imel kaj takega. Diski so bili zviti ?e po 15km vo?nje. Vozim ve?inoma relacijo LJ<->KP 3x na teden. In v povpre?ju 5x stisnem na zavoro, ker ve?inoma vozim 120km/h na tempomatu. Po dalj?em googleanju, sem na?el kar nekaj primerov avtov, ko se jim je to dogajalo. Nikjer pa re?itve razendodatnih mo?nosti. Nekje so pisali, da lahko tudi zglobi od polosi povzro?ijo tak?ne te?ave. Sem ?e kar obupan. Kak?na ideja? Kaj mi je storiti? Citiraj
mazdaman Napisano 10. marec, 2014 Prijavi Napisano 10. marec, 2014 Poglejte ?e ravnost pesta. nekaterim je to zvijalo diske. Sem pa imel na stari 323 neko? probleme, ker je bila polos zvita od karambola in je zvijalo diske. Tako, da lahko da? ?e polosi z zglobi vred na centriranje. Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
SlimSpaceman Napisano 10. marec, 2014 Prijavi Napisano 10. marec, 2014 Sicer ti nemorem pomagati, lahko pa delim, da sem imel podobno situacijo na Volvu v40. Avto za?el tresti, menjal diske, avto spet trese ?e po par 100km, peljem nazaj, menjajo diske in za?ne spet po par 100km. Avto sem vmes imel pri dveh serviserjih, pa mi nista znala pomagat, samo teorije, o stvareh, ki bi lahko bile krive... Sicer sta omenjala pesto, pa nek homokineti?ni zglob, ampak za ni? nista bila sigurna, da bi mi zrihtala... Citiraj
sahel Napisano 11. marec, 2014 Avtor Prijavi Napisano 11. marec, 2014 Zdi se mi, da so polosi ?e zadnja stvar ki ostane za preverit. Namre? z mehanikom loviva tudi nek zvok, ki se ga pri vi?jih hitrostih. Nek t-t-t-t-t-t-t se sli?i v ozadju. Citiraj
Gustav Napisano 11. marec, 2014 Prijavi Napisano 11. marec, 2014 Zdi se mi, da so polosi ?e zadnja stvar ki ostane za preverit. Namre? z mehanikom loviva tudi nek zvok, ki se ga pri vi?jih hitrostih.Nek t-t-t-t-t-t-t se sli?i v ozadju. mazdo imas to je tezava. :=) jaz imam pri 170 tisoc km ze 3 set zavornih celjusti zadaj, 4 set diskov, spredaj 3 set diskov vse je bil razlog tresenje. letnik 2007 kot tvoja edino 89 kW KO sem vozil pa po mnenju nekaterih shit od fiata, je pa avto pri 155000 km videl prvo menjavo zavornih ploscic in diskov. Citiraj Have a nice and productive day! Your future depends on it. Your LIFE… depends on it. A Klokateer...
Grega_ Napisano 11. marec, 2014 Prijavi Napisano 11. marec, 2014 Zanimivo, a se to dogaja vsem pri ?estkah, ali samo kak?na dolo?ena serija? Jest imam na trojki gta ?e vedno prve diske in druge plo??ice, avto pa star 9 let in ima skoraj 120t prevo?enih in ni? ne trese ipd. Citiraj
LabiGT Napisano 11. marec, 2014 Prijavi Napisano 11. marec, 2014 jaz sem preventivno menjal sprednje ploscice pri 102.000km (na servisu so rekli da bi ble se za kakih 10k km) , ostalo je se vedno original, tko da eni majo smolo Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
dpicul Napisano 11. marec, 2014 Prijavi Napisano 11. marec, 2014 Jaz imam 187k km, original vse diske, plo??ice spredaj menjane v drugo pri 170k km, zadaj pri 180k km. Nobenega tresenja? :ne vem: Citiraj
qwerty Napisano 11. marec, 2014 Prijavi Napisano 11. marec, 2014 Meni zadnji tresejo pri 120-130kmh naprej... pri 190-200kmh ko zabremzam se trese cel avto... Se pa ne sekiram nisem na AC veliko 3-4x na leto tak da se ne sekiram Vem pa da je zadaj ker volan ne trese pa ko potegnem rocno trese Citiraj If in doubt, flat out...
Boss Napisano 11. marec, 2014 Prijavi Napisano 11. marec, 2014 160.000km - ?e vedno originalni diski le prednje plo??ice so bile menjane pri 120kkm -ni? ne trese. Citiraj
Freak Napisano 9. december, 2020 Prijavi Napisano 9. december, 2020 Da malce obudim temo Skratka prejšnji diski so šli proti koncu in tudi že kar fajn so začeli tresti, zato sem jih menjal v kompletu s ploščicami. Sam ni hudič, da mi je po manj kot dveh mesecih spet začelo tresti, da je joj Pa mi ni jasno, ker imam večinoma relacijo AC Logatec - Ljubljana in res neki ne zaviram dosti. Tudi nisem tak, da bi na semaforjih držal nogo na zavori. Kaj delam narobe?? Gre se pa za mazdo 6, letnik 2009 🤔 1 Citiraj
FuManchu Napisano 9. december, 2020 Prijavi Napisano 9. december, 2020 Katere diske si dal gor? Citiraj
Alex Napisano 9. december, 2020 Prijavi Napisano 9. december, 2020 (urejeno) pred 39 minutami je Freak napisal: Da malce obudim temo Skratka prejšnji diski so šli proti koncu in tudi že kar fajn so začeli tresti, zato sem jih menjal v kompletu s ploščicami. Sam ni hudič, da mi je po manj kot dveh mesecih spet začelo tresti, da je joj Pa mi ni jasno, ker imam večinoma relacijo AC Logatec - Ljubljana in res neki ne zaviram dosti. Tudi nisem tak, da bi na semaforjih držal nogo na zavori. Kaj delam narobe?? Gre se pa za mazdo 6, letnik 2009 🤔 Kakšne znamke diske in ploščice si kupil? Če daš gor nove diske in pretrde nove ploščice se zgodi, da se diski pregrevajo in ko zapelješ v kakšno lužo, se zvijejo. Najboljše vidiš, če so ploščice dovolj mehke, ker je veliko črnega prahu na feltnah. Pri naših prvih modelih 6-k so bile originalne oem ploščice veliko pretrde in posledično se je na 6-ah v garancijskem roku zamenjalo obilico diskov. Popravljeno 9. december, 2020 od Alex 1 Citiraj
Freak Napisano 9. december, 2020 Prijavi Napisano 9. december, 2020 Huh, to pa ne vem, kaj mi je dal takrat mehankar gor 🤔 Najboljš, da se enkrat do njega zapeljem, pa da vidim, kaj on poreče na to? 1 Citiraj
FuManchu Napisano 9. december, 2020 Prijavi Napisano 9. december, 2020 Napaka! Sedaj ti lahko reče, da ti je dal ATE npr., v resnici ti je dal pa neke leve diske gor. Citiraj
Bini Napisano 9. december, 2020 Prijavi Napisano 9. december, 2020 pred 31 minutami je Freak napisal: Huh, to pa ne vem, kaj mi je dal takrat mehankar gor 🤔 Najboljš, da se enkrat do njega zapeljem, pa da vidim, kaj on poreče na to? Lahko,da jih ni dobro zmontiral,lahko jih zaviješ pri montaži. 1 Citiraj
Scr3am Napisano 9. december, 2020 Prijavi Napisano 9. december, 2020 (urejeno) Mocno dvomim, da bi bila ploscica kriva, da se disk zvije. Disk prenese zelo visoke temperature in ob normalnem delovanju se niti podrazno nima kaj zviti. Jest bi prej rekel, da ti celjust steka in konstantno malenkost drzi disk. Posledicno se disk pregreva in sedaj v tako hladnih dneh se po hitrem postopku tudi nazaj ohladi, kar privede to raztezanja materiala oz. zvitja diska. Seveda je opcija tudi, da je disk slabe kvalitete, ampak tudi ce je slabe kvalitete se disk nebi smel zviti...vsaj ne kar tako. Zapelji se en krog kjer nebos uporabljal bremz (vsaj zelo pogosto ne) in se ustavi ter s prsti potipaj disk. Ce je zelo vroc potem definitivno nekaj ne stima in ti sigurno celjust steka. Kar se pa prve generacije tice in OEM diskov pa raje nebi izgubljal besed. Lahko samo recem, da je se uradni servis sram da tisto sranje dajejo na avto. Popravljeno 9. december, 2020 od Scr3am 2 Citiraj
FuManchu Napisano 9. december, 2020 Prijavi Napisano 9. december, 2020 pred 10 minutami je Bini napisal: Lahko,da jih ni dobro zmontiral,lahko jih zaviješ pri montaži. Sem že zmontiral kar nekaj diskov... ne vem pa kako bi g lahko zvil pri montaži. Pomoje težko no 2 Citiraj
Brane Napisano 10. december, 2020 Prijavi Napisano 10. december, 2020 Na disku je napisana kataloška številka in proizvajalec ki se jo po dveh mesecih mora videt ker to je še praktično novo, če niso pesta spucana v nulo pa zna zafrkavat.Ogromno je pa odvisno od kvalitete in koliko eur je stranka pripravljena odštet 1 Citiraj
scania Napisano 10. december, 2020 Prijavi Napisano 10. december, 2020 Glede peste če ni očiščena zna bit kar problem. Sem se enkrat igral z merilno urico in sem med pesto in disk dal en kos navadnega belega papirja. Če bo kdo imel priložnost naj proba. Na zunanjem premeru diska je odstopanje zelo veliko. 1 1 Citiraj
Shrek Napisano 10. december, 2020 Prijavi Napisano 10. december, 2020 Čeljusti so fuč. Pri meni se na 08 letniku isto dogaja. Spomladi pride na vrsto menjava čeljusti. Citiraj
mare- Napisano 10. december, 2020 Prijavi Napisano 10. december, 2020 Letnik 2009, 250.000km imam še original diske 1x menjane ploščice.Treslo ni nikoli.Sem pa menjal zadaj čeljusti in diske na 180.000km, ker mi je ena zaštekala. 1x na leto snamem čeljusti, očistim, podmažem, ponavadi ko, menjam na zimski komplet koles. 1 Citiraj
Aless Napisano 10. december, 2020 Prijavi Napisano 10. december, 2020 Pesto ko se stari disk sname se mora obvezno očistiti in po možnosti preveriti z merilno uro. Ker če je kaka pikica rje vmes in daš gor nov disk bo disk opletal. Če je napaka v čeljusti (da šteka) pa se najlažje ugotovi po kaki krajši umirjeni vožnji kjer ne uporabljaš bremz, če so vroče pomeni da štekajo in tako se disk pregreje. Btw.: tudi če daš najcenejše diske se ne bodo zvili ob normalni vožnji, pod pogojem da je pesto in čeljust ok. Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Alex Napisano 10. december, 2020 Prijavi Napisano 10. december, 2020 pred 15 minutami je Aless napisal: Pesto ko se stari disk sname se mora obvezno očistiti in po možnosti preveriti z merilno uro. Ker če je kaka pikica rje vmes in daš gor nov disk bo disk opletal. Če je napaka v čeljusti (da šteka) pa se najlažje ugotovi po kaki krajši umirjeni vožnji kjer ne uporabljaš bremz, če so vroče pomeni da štekajo in tako se disk pregreje. Btw.: tudi če daš najcenejše diske se ne bodo zvili ob normalni vožnji, pod pogojem da je pesto in čeljust ok. O. se, se. Poglej za nazaj na forumu koliko skoraj novih diskov so menjali še v garanciji (20Kkm,30Kkm...). Ne vem, kaj je bilo krivo a je tega bilo ogromno. 🤔Nekaterim so tudi po dvakrat menjali v kratkem obdobju. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.