FuManchu Napisano 6. april, 2021 Prijavi Napisano 6. april, 2021 (urejeno) pred 22 minutami je Alex napisal: Po moje so že te originalni diski več kot dovolj veliki za naše avte. Sem ravno zadnjič gledal, ko sem barval čeljusti, kaj je gor original. Diski in ploščice so od twr. Dovolj je, da to zamenjaš z kako vrhunsko znamko, seveda kako preverjeno in bo vse skupaj še boljše. Vsi sodobni avti, ki jih večina nas vozi ima tako dobre zavore, da so za normalnega uporabnika čisto dovolj. Dirkat ne smeš. Za tisto malo bolj dinamično vožnjo parkrat na leto pa tud ne boš skuril jih. Sam sem tudi razmišljal o večjih zavorah (od Aerota ali kaj večjega) pa je potem spet v feltnah problem (ne gredo gor) in rabiš večje. Škoda denarja za moje pojme. Kot pravi @Alex kupiš boljšo robo in nimaš kaj za zaj***t. Popravljeno 6. april, 2021 od FuManchu 4 Citiraj
SpEkTr Napisano 6. april, 2021 Prijavi Napisano 6. april, 2021 Hja, sej, pri prejšnji sem dal vse textar se mi zdi, in je bil potem kar mir. Pri tej moram pa spredaj počasi menjat ...Razmišljal sem pa pač o dimenziji samih zavor, se mi zdi da so pri konkurenci precej večji diski recimo, zdej ali imajo ono predimenzonirane mi pa pod? Citiraj
Aless Napisano 6. april, 2021 Prijavi Napisano 6. april, 2021 Jaz sem na mojo M6 dal večje diske in čeljusti od MPSke, glih zaradi tega ker me je motilo da so poddimenzionirane za tako težo avta. Na prejšnjem Accordu so bile original zavore dosti boljše kot na M6. Saj so na M6 zavore ok, ampak slabše od konkurence, najbolj se vidi razlika pri kakih zaviranjih pri višjih hitrosti. 4 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Jest Napisano 7. april, 2021 Prijavi Napisano 7. april, 2021 Hmmm... sam se na nobeni Mazdi nisem opazil, da bi bile zavore slabe... Tudi na poligonu na Vranskem, kjer se res veliko zavira "na polno", nisem obcutil tega, da bi bile zavore slabe... Bolj je problem, ce so namescene slabe gume ... 3 1 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Freak Napisano 7. april, 2021 Prijavi Napisano 7. april, 2021 Še tole, sej pesto se da najbrž kej pomeriti, če je skrivljen? Al kaj se naj bi s pestom dogajalo, da se disk zje*e?? Nočem še 1x samo diske menjat, pa da bo čez en mesec isto 😪 1 Citiraj
Damijani Napisano 7. april, 2021 Prijavi Napisano 7. april, 2021 Enostavno se pomeri z merilno urico v vse smeri, kar naj bi se vsakič ob menjavi zavor in to je to. 1 Citiraj
Aless Napisano 7. april, 2021 Prijavi Napisano 7. april, 2021 @Jestniso slabe, so pa slabše od konkurence😉 @Freakja pesto se da zmerit z merilno uro, samo je treba pred tem očistit naležno površino pesta. 2 1 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
FuManchu Napisano 7. april, 2021 Prijavi Napisano 7. april, 2021 Na nobenem avtu v življenju še nisem meril z urico diskov (tud jih ne mislim) in nikoli nobenih problemov. Lucky me 3 1 Citiraj
Aless Napisano 7. april, 2021 Prijavi Napisano 7. april, 2021 (urejeno) @DamijaniTak kot si na sliki nastavil merlno uro ni pravilno Pesto se meri brez diska, na čelni površini pesta, tam kjer gor nalega disk, glej spodnjo sliko. Popravljeno 7. april, 2021 od Aless 2 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Damijani Napisano 7. april, 2021 Prijavi Napisano 7. april, 2021 Priznam, da ne vem, kaj in kako vi berete in kaj berete! Vidim pa, da je obešanje samo na zadnji post in ne spremljanje celotne teme/diskusije! Priložena slika je samo primer za prikaz merilne urice! Drugače pa: - neravnost se meri na očiščeni površini pesta, brez zavornega diska; - neravnost se meri v radialni in aksialni smeri s privitim zavornim kolutom (na sliki primer, če želiš, merjenja radialne neravnosti) - 5. razred osnovne šole, fizika, "napake se seštevajo" @FuManchu, upam, da nisi avtomehanik in da delaš le za sebe! Iskreno! 1 Citiraj
FuManchu Napisano 7. april, 2021 Prijavi Napisano 7. april, 2021 Nekateri tisti čas, ko drugi merite z uricami mi porabimo že za kaj drugega. Avti se pa še kar vozijo, vozijo in vozijo pa noben ne jamra. Vsakemu svoje. Nobenemu nisem fouš, da si zmeri včasih kej 3 Citiraj
Alex Napisano 7. april, 2021 Prijavi Napisano 7. april, 2021 (urejeno) Meni so zamenjali že en kup zavornih dislov na različnih, tudi športnih avtih, pa nikoli nisem imel nobenih problemov z njimi. Pa ne verjamem, da so vsi merili to z uricami in dosti komplicirali. Stari disk dol, novi gor, gumo gor in gasa naprej. Podobno se dogaja v kitarskem svetu med temi mladimi. Pred štiridesetimi leti smo si sami izdelovali ojačevalce, kitare in smo igrali v živo po špilih do onemoglosti. Vse je štimalo. Današnji mladci pa imajo vsi neke butične feršterkerje za par jurjev, kitare prav tako, pa stalno menjavajo neke lampice, pa potenziometre, pa magnete na kitarah.. A večinoma igrajo le v svojih sobah in nič jim ne štima.🤔 Hočem povedati, da so stvari veliko enostavnejše kot si jih slikamo dan-danes. Popravljeno 7. april, 2021 od Alex 2 Citiraj
Scr3am Napisano 7. april, 2021 Prijavi Napisano 7. april, 2021 (urejeno) Ne recem, da merjenje z urico ni pravilno, ampak kdo to dela? Mehanik, uradni serviser? Jest se nobenega nikoli nisem videl. Vizualno pregleda zavore in na podlagi tvojih izkusenj oz. problemov potem postavi diagnozo ( ali so diski, ploscice ali pa oboje za zamenjat). Diske pa tudi redko kdo se dreja, ker se cenovno ne izplaca. Velika je razlika med teorijo kaj bi kao morali mehankarji delati in kaj potem v praksi naredijo. Tudi vsaj vijak ima svoj moment s katerim naj bi bil zategnjen pa nebos videl, da skace okol z moment kljucem za vsak vijak. Skratka bodite pozorni, ker jest sem ze svasta videl. Recimo samo pri zavorah: mehankar zamesal vodila (zgoraj, spodaj), namrec vodila niso iste dolzine. Ko je menjal zadnje ploscice ni batek pravilno naravnal, saj ima batek utor, kateri se usede v ploscico. Popravljeno 7. april, 2021 od Scr3am 2 1 Citiraj
Damijani Napisano 7. april, 2021 Prijavi Napisano 7. april, 2021 Res je, marsikaj ni treba, vendar niso zastonj zapisani vsi potrebni koraki pri servisiranju. Če imaš srečo in je APP je OK, če nimaš te sreče je pa jeba... 1 Citiraj
scania Napisano 7. april, 2021 Prijavi Napisano 7. april, 2021 Jaz sem na moji 6ki v garanciji do 20000km zamenjal tri komplete potem sem si pa nabavil zimmermanove z luknjicami in od takrat je mir avto pa ima sedaj 68000km. 3 1 Citiraj
Alex Napisano 7. april, 2021 Prijavi Napisano 7. april, 2021 Pred eno uro je scania napisal: Jaz sem na moji 6ki v garanciji do 20000km zamenjal tri komplete potem sem si pa nabavil zimmermanove z luknjicami in od takrat je mir avto pa ima sedaj 68000km. To je to. Podobno sem bral na bmw forumu. Oni tudi ful šimfajo čez original diske, zato na veliko montirajo luknjičaste zimmerman diske + ponavadi kake Ebc Green ali akimoto keramične ploščice. 2 Citiraj
Bini Napisano 7. april, 2021 Prijavi Napisano 7. april, 2021 Upam,da na moji 3jki ne bo teh problemov kot jih opisujete!🤔 Sem do sedaj že vozil sve i svašta od vseh različnih znamk in menjali smo diske doma pa nikoli nobenih problemov! Je pa res da večino Ate.👍 Ravno pred nekaj dnevi menjali na servisu pri 120k km prednje diske in tudi prve ploščice kar se mi še ni zgodilo! Po navadi so diski zdržali cc 200k km in trojne ploščice. Tako,da so bili ful mehki,ampak so drugače bp.😃 2 Citiraj
Alex Napisano 7. april, 2021 Prijavi Napisano 7. april, 2021 pred 5 minutami je Bini napisal: Upam,da na moji 3jki ne bo teh problemov kot jih opisujete!🤔 Sem do sedaj že vozil sve i svašta od vseh različnih znamk in menjali smo diske doma pa nikoli nobenih problemov! Je pa res da večino Ate.👍 Ravno pred nekaj dnevi menjali na servisu pri 120k km prednje diske in tudi prve ploščice kar se mi še ni zgodilo! Po navadi so diski zdržali cc 200k km in trojne ploščice. Tako,da so bili ful mehki,ampak so drugače bp.😃 Saj tudi boljše firme svetujejo menjavo na nekje 100Kkm in vmes eno menjavo ploščic. Z zelo športno in agresivno vožnjo se naj bi to prepolovilo. Tako pravijo. 🤔 1 1 Citiraj
Boss Napisano 7. april, 2021 Prijavi Napisano 7. april, 2021 Bo kr držalo... jaz nekje na 60kkm ploščice spredaj, diski na 120.000. Zadaj je pa malo več zdržalo. Citiraj
Scr3am Napisano 8. april, 2021 Prijavi Napisano 8. april, 2021 Evo ko je debata ravno o zavorah. A se strinjamo z napisanim ? Alex? Katere avtomobile srednjega razreda se splača kupiti? WWW.ZURNAL24.SI Kateri avtomobili so najbolj in zanesljivi v srednjem razredu in s katerimi boste najpogosteje obiskovali servise? 3 Citiraj
Bini Napisano 9. april, 2021 Prijavi Napisano 9. april, 2021 To pomeni,da premze porihtaš in si na 1.mestu,samo ni mi jasno,da so te bremze taka zagonetka saj obični citroen nižjega razreda nima teh problemov...... Je kaj znano kako je pa na 3kah,so tudi enaki problemi,ker še nisem zasledil debate o njih? Zaenkrat nimam pripomb,ampak toliko,da vem in se pripravim na tisto kar me še čaka.....😁 1 Citiraj
Deeyan Napisano 9. april, 2021 Prijavi Napisano 9. april, 2021 pomoje bi se tale komplet kr splačal uzet? EBC Greenstuff Pad & Plain Disc Kit PD01KF867 WWW.EBCBRAKESHOP.CO.UK OE Replacement Parts 2 Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Alex Napisano 9. april, 2021 Prijavi Napisano 9. april, 2021 pred 1 uro je Deeyan napisal: pomoje bi se tale komplet kr splačal uzet? EBC Greenstuff Pad & Plain Disc Kit PD01KF867 WWW.EBCBRAKESHOP.CO.UK OE Replacement Parts Zelo dober komplet. Kaj podobnega bom tudi sam vzel. Edino mogoče luknjasti diski. pred 2 urama je Bini napisal: To pomeni,da premze porihtaš in si na 1.mestu,samo ni mi jasno,da so te bremze taka zagonetka saj obični citroen nižjega razreda nima teh problemov...... Je kaj znano kako je pa na 3kah,so tudi enaki problemi,ker še nisem zasledil debate o njih? Zaenkrat nimam pripomb,ampak toliko,da vem in se pripravim na tisto kar me še čaka.....😁 Točno to sem hotel tudi sam napisati. Pa kaj v vseh teh letih niso mogli pri Mazdi najti boljšega dobavitelja za bremze? Kak ate, zimmerman? 2 Citiraj
FuManchu Napisano 9. april, 2021 Prijavi Napisano 9. april, 2021 pred 30 minutami je Alex napisal: Zelo dober komplet. Kaj podobnega bom tudi sam vzel. Edino mogoče luknjasti diski. Točno to sem hotel tudi sam napisati. Pa kaj v vseh teh letih niso mogli pri Mazdi najti boljšega dobavitelja za bremze? Kak ate, zimmerman? In tudi dost ugodno vidim. Za mojega saaba pride skoraj še 1x dražje 1 Citiraj
Scr3am Napisano 9. april, 2021 Prijavi Napisano 9. april, 2021 Na skyactive so bile tudi OEM ate bremze Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.