M&M Gregor Napisano 12. marec, 2014 Prijavi Napisano 12. marec, 2014 Pozdravljeni foruma?i, Kupujem novo Mazdo 6 CD 175 AT REVOLUTION SD ; 175 ks, avtomatski menjalnik. Testiral sem 175 konjsko verzijo z ro?nim menjalnikom. Ker me je zanimalo kak?en je avtomatski menjalnik, sem probal ?e 150 konjsko avtomatiko; prodajalec namre? nima testne '?estice' z 175 ks z avtomatskim menjalnikom. Presenetilo me je, da nisem ob?util nobene razlike v mo?i med obema izvedbama. Ali me ob?utek vara, oz. ali je tako velika razlika zaradi menjalnika - z AT menjalnikom, naj bi bil sam pospe?ek in pro?nost vozila slab?i - po uradnih tehni?nih podatkih. Torej, nisem ravno prepri?an ali se izpla?a skoraj 5000 EUR dopla?ila za mo?nej?i motor. V tej ceni je zajet tudi razli?en nivo opreme (revolution vs attraction) Za primerjavo, sem vozil prijateljevo ?kodo Ocatvio RS TDI DSG novi model, in moram re?i da je avto bistveno bolj prepri?ljiv kar se samih performans ti?e, kar pa je konec koncev namen mo?nej?ega motorja. Ali ima kdo kak?ne izku?nje? Mnenja? Hvale?en bom za vsak odgovor oz. komentar. Hvala. LP, Gregor Citiraj
Boss Napisano 12. marec, 2014 Prijavi Napisano 12. marec, 2014 Motor pri novi je nekako naravnan na udobje in prefinjenost manj na performance. Zato dejansko ne izgleda tako eksploziven saj je v primerjavi s staro Mazdo 6 2.2 129CD + powerbox bil kar zaznavno po?asnej?i pri vmesnih pospe?kih (od 60 - 140km/h). Testirano lani na internem forumskem testou porabe. Citiraj
M&M Gregor Napisano 12. marec, 2014 Avtor Prijavi Napisano 12. marec, 2014 Motor pri novi je nekako naravnan na udobje in prefinjenost manj na performance. Zato dejansko ne izgleda tako eksploziven saj je v primerjavi s staro Mazdo 6 2.2 129CD + powerbox bil kar zaznavno po?asnej?i pri vmesnih pospe?kih (od 60 - 140km/h). Testirano lani na internem forumskem testou porabe. Ne vem kako to?no naj zastavim vpra?anje.. Zakaj bi potem dopla?al za biturbo motor,?e nudi enako kot osnovna (150ks) varianta? Torej lahko pri?akujem le ve?jo porabo, da?je zavarovanje in vi?jo nabavno ceno? Prosim popravi me v kolikor se motim, izku?enj za Mazadmi namre? nimam ravno veliko. Hvala. LP,g Citiraj
Boss Napisano 12. marec, 2014 Prijavi Napisano 12. marec, 2014 ?al sem peljal le 150KM dizelco in ta ?voh bencinarco nisem pa probal 175KM tako, da ti ne znam podati kakega razloga zakaj bi vzel 175KM. Sem pa vozil 170KM Passata, kjer sem pri?akoval, da bo bistveno bolj posko?en kot 140KM pa sem bil fejst mo?no razo?aram - z dvema besedama povedano "ni? posebnega". Citiraj
J.J. Napisano 13. marec, 2014 Prijavi Napisano 13. marec, 2014 Moje izku?nje glede motorjev pri Mazdi. RF motor, 2.0 in 143 km je bil top glede posko?nosti, ?eprav je imel svoje probleme. 2.2 129km je v osnovi kr fajn, sm vozil tudi novega 2.2 150km pa kakor je predhonik napisal, nisem ob?util nekih bistvenih razlik, je pa bolj slick delovanje, bolj prefinjena vo?nja v primerjavi z staro 6ko. Ne vem, stara se mi je dopadla, ker je bila ostra, direktna, nova se mi je zdela pa bolj mehka, prefinjena. Mog?e je to tut zarad tega, ker je mela testna malo ve?je balone gor, stara pa nizkoprofilce, kaj vem. pol je pa edin opcija da se remap naredi pr biturbu pa je. ?e potem ne bo vlekel, pol nej ga pa hudi? vzame, ane sej kukr jst vem bi mogla bit cestnina za 110km pa 129kw enaka. se motim? Citiraj
Jest Napisano 13. marec, 2014 Prijavi Napisano 13. marec, 2014 sej kukr jst vem bi mogla bit cestnina za 110km pa 129kw enaka. se motim? Cestnina se placuje glede na kubaturo ... ... zavarovanje pa glede na moc motorja ... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
J.J. Napisano 13. marec, 2014 Prijavi Napisano 13. marec, 2014 aha, nism sledil tegale zadnje ?ase. sem z glavo ?e v ?asih, k je bil razred od 100-129kw skupaj Citiraj
janik Napisano 13. marec, 2014 Prijavi Napisano 13. marec, 2014 Sam 150 konjske sicer nisem vozil, sem pa imel prej CD 136 prve generacije in je zadnja CD 175 AT precej bolj posko?na. Na za?etku sem se moral na AT malo navaditi, saj sem prej to?no vedel kdaj in kako prestaviti pred prehitevanjem. Najve?ja razlika med omenjenima modeloma je vidna pri pospe?evanju pri ve?jih hitrostih, CD 175 npr. ?e kar lepo pospe?uje pri 140 na uro navzgor po vrhni?kem klancu. Samodejni menjalnik deluje kar hitro, tako v primeru, ko pred prehitevanjem pohodi? plin ?e malo ve? kot do konca (takrat prestavi v ni?jo prestavo), kakor pri prestavljanju z u?esci na volanu. Primerjavo sem delal z zadnjim modelom Mercedeza razreda E. Porabo imam trenutno 6,8 (toliko prikazuje ra?unalnik), v prvih tednih je bila okoli 8, od takrat pada (cca. 10 mesecev). Avto je res naravnan bolj na udobje, ?eprav se ga tudi po zaslugi tr?ega podvozja in 19" gum da prignati tudi po ovinkastih cestah. Citiraj I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)
Z M A J Napisano 13. marec, 2014 Prijavi Napisano 13. marec, 2014 @JaniK, ko smo bili na predstavitvi nove Mazde6 lani pri uvozniku (MMS d.o.o.), so nam med drugim povedali, da najnovej?i Mazdin AT prestave menja celo hitreje kot DSG menjalnik pri enem priznanem proizvajalcu vozil. Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
YavarYe X6V6 Napisano 14. marec, 2014 Prijavi Napisano 14. marec, 2014 Vsi mazdini skyactive dizli IMAJO po 2 turbini(manj?o in ve?jo) in NISO BITURBO(dve enaki turbini, zna?ilno za V turbo motorje), to je drug svet in sistem ! Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
M&M Gregor Napisano 14. marec, 2014 Avtor Prijavi Napisano 14. marec, 2014 Hvala za vse komentarje in pomo?. Meni so v salonu menjalnik predstavili kot po?asnej?ega napram DSG, ak tudi je. Ampak, prestavlja zadovoljivo hitro, prav tako je dovolj dobro odziven. Lep vikend. Lp, g Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.