Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kupil v avto hi?i Selmar v Celju, sam ?al nimam ve? vre?ke kjer je bila gor zapisana ?ifra artikla. V vsakem primeru pa to imajo ali pa naro?ijo in cena je 8 EUR. Sicer je trajalo kar dolgo ?asa preden smo mi to ugotovili in preden smo mi to sprobali , ampak deluje 100%

 

P.S. ?e kdo ni iz okolice Celja se lahko tja zapeljem tudi jaz in jih povpra?am za ?ifro artikla

 

bi prosil za ?ifro artikla ja, da malo pogledam po netu kaj je to
Napisano

Nobenega razloga ni, da bi ta ohi?ja pokala. Moja izku?nja je bila, ko sem leta 2004 prvi? pri?el do ta tehnologije, prav tako negativna. Ventil je imel tudi kapico iz aluminija in pozimi se je zgodilo, da je po?ila kapica in vrh ventila zaradi zmrzovanja vode v kapici ventila. Ostalo ga je ravno toliko, da je ostanek ventila ?e tesnil. Bilo pa je izjemno te?ko dopolniti zrak. Razlog pokanja je bil v tem, da se je voda nabrala na vrhu ventila pod kapico in, ko je pono?i zmrznilo, je led pri ?irjenju ustvaril toliko pritiska, da je ventil po?il.

Ventil na fotografiji ni tak, kot je bil moj. Vidim pa mo?nost vdora vode v ohi?je ventila in najverjetneje zaradi tega obloga po?i pri zmrzovanju.

Re?itev je lahko preprosta. Potrebno je ventil dobro o?istiti in nanesti na mesta, kjer vdira voda silikonski kit.

 

Poleg tega najverjetneje ni potrebno odstranjevati lu?ke signalizacije. V mojem primeru se je dalo enostavno na ra?unalniku izklju?iti funkcijo senzorjev pritiska. Verjamem, da je to mo?no tudi na mazdi.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

glede lu?ke je bilo ?e precej debate in se je ugotovilo, da se pa? ne da :D

 

Tile ventil?ki pa dvomim, da bi zaradi zamrzovanje po?ili. Se je 14 dni pred rokom menjalo gume na zimske kjer so bili pa drugi ventil?ki.

Verjetno sem spet kako lepo luknjo trofil :vskalo:

Napisano

Reno ma isti problem... aluminij korodira in postane krhek ter pokne... je gor ko sem sosedu narocal kit z zeleznimi... isto za 2gen mazda 6 :)

If in doubt, flat out... 

Napisano

Reno ma isti problem... aluminij korodira in postane krhek ter pokne... je gor ko sem sosedu narocal kit z zeleznimi... isto za 2gen mazda 6 :)

 

ne sam renault in mazda, s temi ventil?ki so problemi na vseh avtih ;)

Napisano

No meni so vetnil?ek zamenjali (cel itak :vskalo: ), sedaj pa sem na ebayu naro?il repair kit pa da vidmo kaj pride.

Na angle?kem ebayu je teh repair kitov malo morje, in sedaj ko imam 1 ventil?ek na mizi se lahko lepo igram kako ga popravit (ne deluje ni? posebnega).

Napisano

 

Poleg tega najverjetneje ni potrebno odstranjevati lu?ke signalizacije. V mojem primeru se je dalo enostavno na ra?unalniku izklju?iti funkcijo senzorjev pritiska. Verjamem, da je to mo?no tudi na mazdi.

 

Pri nekaterih avtih se to lucko oz. kontroliranje, ce je ventilcek prisoten, res izklopit... Pri Mazdi se zal ne da... Tako pravi uvoznik... Tako pravi vec razlicnih serviserjev... In tudi na i ternetu nisem nikjer nasel informacije, da bi se to pri Mazdi 6 dalo kakorkoli programsko izklopiti... Menda imajo tisti modeli, ki so brez TPMSja, drugacen racunalnik...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

A ne obstaja tista fora, da jih das vse 4 v predal avta?? in se pom 10km pol inicializirajo...na sre?o nisem imel opravka s tem....

 

dobra cena in shipping

http://www.amazon.com/Schrader-20093-TPMS-...a/dp/B004JBWX7O

 

http://www.ebay.com/ctg/Schrader-Automotiv...nsor-/110280897

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pojma nimam... Pomoje ne meri samo razlike v pritisku... Ampak tudi to, da pritisk ni nizjo od neke dolocene vrednoati... Ce je ventilcek samo v predalu, verjetno poslje podatek, da je ni nobenega pritiska... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pojma nimam... Pomoje ne meri samo razlike v pritisku... Ampak tudi to, da pritisk ni nizjo od neke dolocene vrednoati... Ce je ventilcek samo v predalu, verjetno poslje podatek, da je ni nobenega pritiska... ;)

 

j saj vprasanje je - nemci merijo odstopanje med seboj (preden so ?li na obrate) lahko ji h kalibrira? na kterokoli vrednost - gumb ti?i? par sec

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Evo pri?la ebay roba. Zgleda ?ist ok...problem bo samo ker so navoji na ventil?ku malo znucani. Toda predvidevam, da bi en mehanik tole simpl poprav (z enim onim za navoje delat ?ez spusti? pa je).

 

Tako da imam en ventil?ek sedaj kot backup

Napisano

Evo pri?la ebay roba. Zgleda ?ist ok...problem bo samo ker so navoji na ventil?ku malo znucani. Toda predvidevam, da bi en mehanik tole simpl poprav (z enim onim za navoje delat ?ez spusti? pa je).

 

Tako da imam en ventil?ek sedaj kot backup

 

kr cubaj ga ker ga bos se rabil.. :)

www.trziskisladoled.si

Napisano

Pozdravljeni

 

Mi lahko kdo osim razlo?i kako zatemnim lu?ko na armaturni. Mislim, da se z ventili ne bom ve? ukvarjal.

 

Hvala

?e tvega?, lahko kaj zgubi?.
?e ne tvega?, bo? gotovo nekaj izgubil.
Najve? pa tvega?, ?e ni? ne stori?!
(Robert Goizneta)

Napisano

Pa ?e eno vpta?anje. Odlo?il, sem se, da nabavim en nov senzor, ker sem iz fdveh slabih sestavil enga dobrega, zdej me pa zanima ali ustrezajo druge ?tevilke. Ker sem zasledil kar nekaj senzorjev na ebayu, samo nobenih z mojo ?tevilko. Moji imajo ?t GS1D 37140. Mislita da ustrezajo tudi ostali (GN3A-37140B)

?e tvega?, lahko kaj zgubi?.
?e ne tvega?, bo? gotovo nekaj izgubil.
Najve? pa tvega?, ?e ni? ne stori?!
(Robert Goizneta)

  • 11 mesecev kasneje...
Napisano

Ojla, 

na moji Mazdi6 mi je v preteklem tednu na avtocesti nenadoma spustila prva desna guma,..Na gumi ni bilo znakov predrtosti, ventil?ek cel,..

Ugotovljeno je bilo da  je bil vzrok porozna matica na ventilu, na katerem je tudi senzor pritiska gume,..

 

Vpra?anje, ki ga imam je naslednji:

- na koliko ?asa naj bi se menjale te alu matice, ki pridejo na ventil?ek z zunanje strani, saj o?itno zaradi soli postanejo porozne in razpadejo

- na koliko ?asa naj bi se senzorji menjali?

- kako ste te?avo re?ili drugi?

- kje kupujete senzorje in ali je ko poizku?al menjati samo ventil na senzorju, ki pa ga v Mazdi v BTC-ju nimajo.

 

Na netu sem na?el le ventil?ek,..http://www.ebay.com/itm/Mazda-3-5-6-CX7-Tyre-Pressure-Sensor-Valve-Repair-Kit-/280856039849?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item41645311a9 bo delovalo ?e menjam le ta del?

 

Kje se da celoten senzor dobiti najceneje,..v Gami v BTCjun je 76?, na netu podobno http://www.ebay.com/itm/TYRE-PRESSURE-SENSOR-FOR-FIAT-ULYSSE-2-0-2-0JTD-2-2JTD-3-0-V6-02-9681102280-/370597497186?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item5649550962

 

l.p. b

 

Napisano

Sem zdruzil tvoje vprasanje s temo, kjer je ze precej napisanega ... pa malo prelistaj ... Zadeve se kolikor vem, niso kaj dosti spremenile... 

 

Ena varianta je, da das notri navaden ventilcek in "trpis" ob tem, da ti sveti rumena lucka... ali pa da nabavis nov senzor... 

 

Lahko pa tudi probas narociti tisti "repair kit" ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Borovnica tole je kar standarden problem ja. Tista matica je tako krhka in zelo zelo rada po?i in potem guma pu??a.

Sam sem ?e 2* menjal ventil?ek iz to?no tega razloga. No drugi? ko sem bil pa mi je po?il filem. Sam g. Majes, mi razlaga kako je on samo te matice zamenjal z enimi bol?imi in sedaj je pri njemu ok, in da se samo to matico zamenja, bla bla bla. Ko re?em ok....mi pa zamenjite samo to kur?evo matico....nop ne gre! treba komplet nov ventil?ek za slabih 100 eur.

 

No malo ebaya in najde? marsikaj:

set 10ih popravil: http://www.ebay.co.uk/itm/10pc-Tyre-Pressure-Sensor-TPMS-Valve-Service-Kit-Mazda-6-02-2008-/260949039025?pt=LH_DefaultDomain_3&fits=Car+Make%3AMazda&hash=item3cc1c657b1

 

me kar malo skrbi kaj bo ko bom letne privlekel na plan in pogledal kako so ventil?ki pre?iveli zimo. Verjetno bo spet kater napokan  :vskalo:

Napisano

Mazdo 6 imam eno leto,je letnik 2010 uvoz iz Italije. Problem z ventil?ki sem re?il tako, da sem odstranil vse ?tiri ventil?ke, in montiral navadne ventil?ke. Lu?ko pa mi je zablokiral mehanik iz Mazda servisa, ki popoldansko dela za uvoznika vozil(rabljena vozila). Mislim da servisi znajo to narediti samo no?ejo, ker slu?ijo z prodajo novih ventil?kov.

Napisano

Borovnica tole je kar standarden problem ja. Tista matica je tako krhka in zelo zelo rada po?i in potem guma pu??a.

Sam sem ?e 2* menjal ventil?ek iz to?no tega razloga. No drugi? ko sem bil pa mi je po?il filem. Sam g. Majes, mi razlaga kako je on samo te matice zamenjal z enimi bol?imi in sedaj je pri njemu ok, in da se samo to matico zamenja, bla bla bla. Ko re?em ok....mi pa zamenjite samo to kur?evo matico....nop ne gre! treba komplet nov ventil?ek za slabih 100 eur.

 

No malo ebaya in najde? marsikaj:

set 10ih popravil: http://www.ebay.co.uk/itm/10pc-Tyre-Pressure-Sensor-TPMS-Valve-Service-Kit-Mazda-6-02-2008-/260949039025?pt=LH_DefaultDomain_3&fits=Car+Make%3AMazda&hash=item3cc1c657b1

 

me kar malo skrbi kaj bo ko bom letne privlekel na plan in pogledal kako so ventil?ki pre?iveli zimo. Verjetno bo spet kater napokan  :vskalo:

@Jest se strinjam da si zdru?il temo,.. tako bo na voljo ve? odgovorov skupaj,.. in bomo la?je re?ili probleme

@bossek hvala za namig z repair kitom,.. malo me sicer skrbi ker so navoji mal ?voh,.. a bilo bi za poizkusit,.. zda zdaj sem kupil en nov komplet pa tega "pokvarjenega" zamenjam vmes pa zrihtam ?e bom imel probleme

re?it moram edino ?e problem z navoji,.. ker res nebi rad spet pri 150 ostal brez gume,..

b

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Toliko govora o varnosti, potem pa "odpili" zunanji del ventila pri 130 km/h. V tej lu?i je VAG-ov "pametni" ra?unalnik pri NOx naravnost sme?en, pa nih?e ni to?il proizvajalca ventilov.

 

https://drive.google.com/file/d/0B9OAFSfiQ-vKTGx5Q01fcXlka3c/view?usp=sharing

 

Meni so lansko leto za?eli pokati ti zunanji deli ventil?kov. V bistvu matice, ki z zunanje strani dr?ijo ventil?ek. V roku nekaj mesecev so mi po?ili trije, vsaki? sem seveda ostal na cesti, ?akajo? na avtovleko. Hvala bogu za asistenco... :) Baje, da je dobro, da ventil?ke menja? nekje na 5 let. No, naslednji korak je bil ta, da sem se takrat znebil TPMS na letnem kompletu, letos pa ?e na zimskem. Zdaj pa vpra?anje...kako je s tehni?nim? :)

  • 4 meseci kasneje...
  • 11 mesecev kasneje...
Napisano

Obudim staro temo. Kje v Sloveniji razen na uradnem servisu se pa kupi te venti?ke s senzorjem ? Gledam za mazdo 6 2014. Imam sicer navadne in sklopljeno opozorilo ampak mogo?e si jih omislim v prihodnjosti.

 

image.jpeg

 

Napisano

Obudim staro temo. Kje v Sloveniji razen na uradnem servisu se pa kupi te venti?ke s senzorjem ? Gledam za mazdo 6 2014. Imam sicer navadne in sklopljeno opozorilo ampak mogo?e si jih omislim v prihodnjosti.

 

Pri novih mazdah (2013>) ni ve? senzorjev tlaka v ventil?kih, ampak ra?una po obratih koles na ABS senzorjih....

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Pri novih mazdah (2013>) ni ve? senzorjev tlaka v ventil?kih, ampak ra?una po obratih koles na ABS senzorjih....

 

Samo v vednost ... Pri ?e novej?ih (2017>) pa so spet ... menda zaradi neke EU uredbe morajo biti ... Moja CX-5 jih spet ima :( ... Smo tukaj nekaj debatirali okoli tega >> http://www.mazda-si.net/topic/14017-nova-mazda-cx-5-2017/?p=389080

 

 

Obudim staro temo. Kje v Sloveniji razen na uradnem servisu se pa kupi te venti?ke s senzorjem ? Gledam za mazdo 6 2014. Imam sicer navadne in sklopljeno opozorilo ampak mogo?e si jih omislim v prihodnjosti.

 

Kot je ze Stroker odgovoril... Mazda 6 2014 nima TPMS ventilckov... ampak meri preko ABS senzorjev... Sicer pa pri tistih, ki imajo TPS (pred 2013 in po koncu 2017) se opozorila ne da izklopit ... tako, da ce ventilcki niso prisotni, ves cas sveti rumena opozorilna lucka ... pa sem in tja se oglasi piskac (to pomoje samo na zacetku, ko jih sistem pogresa ...).

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
    • Pogubljen ameriški bombnik v objemu slovenskih gora | 24ur.com WWW.24UR.COM Suh sneg je škripal pod nogami, na lase in brado so se lepili beli kristali, ko je začela četica pohodnikov v mrzlem novembrskem jutru gaziti...  
    • Sej vemo kaj ga je zmotil...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.