Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja,sm cist laicno sklepu d bo prou tm okol 2,2. In pol pogledam na michelinovo razpredelnico s tlaki in pise 1,8 in zadi in spredi ,sicer res d majo notr sam 3.generacijo z 1,8masino,ampak mi to useen deluje ful mal... bom probou z 2,5 do 2,7 za zacetek...

 

Hvala

Napisano

Najbol da proba? mal po filingu, ker je tud od gume do gume odvisno, svoj faktor pa doda ?e optika.

 

Poleti jih lahko malenkost manj napumpa?, sploh ?e bo? hitro vozil po ovinkih, ker se guma segreje, hkrati pa tudi zrak v njej in s tem raz?iri, guma pa potem za?ne zgubljat oprijem. Za demonstracijo tega pojava priporo?am obisk kak?nega track daya na progi, pa ?e meje avta bo? na?el in u?ival v gokart filingu ;)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Btw,kje v avtu pa je nalepka z priporocljivimi tlaki? Iscem pa ne najdem...

 

Jst mam na voznikovih vratih, pi?e pa 2.2bar se mi zdi. Mal je tud od gum odvisno kok majo trde bo?nice.

 

Kako to?no poteka menjava katalizatorja na NBjki glede na to da je cat del midpipa? Se kr odre?e ven pa navari prirobnico da lahko da? drugega notr? Recimo kaj takega: http://www.ebay.co.uk/itm/3-76mm-Centre-200-Cell-4-Round-Universal-Magnaflow-Metallic-Sports-Cat-59959-/111066384794 Viper, nima? ti nekaj podobnega na svoji? :party0035: Sem padel pline pa i??em zdaj razlog. (previsok CO) Lahko da je lambda, temp. senzor al pa katalizator. Moram preverit ?e javi ECU kako napako. :D

 

Aja, cena za veliki servis je 200-260e se mi zdi pri Pelku (sem ?e spra?eval 1x, pogonski jermen, vodna pumpa, ostali jermeni)

Napisano

Cel downpipe treba dol vzet, odrezat tastarga vn in nov cat pri?vasat vmes, vsaj js mam tko narjen mam pa to?no tega magnaflow 200celi?nega ki si objavu.

Kak?no ma? pa kej porabo, mo? je normalna?

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Tko tud jst mislim, ker original cat z downpipom je nekje 700e haha. Skoz tehni?nega pride? normalno? Dela verjetno ni preve? z menjavo?

 

Porabo mam pa zmer okol 10-11l, ve?ina je tko mestna vo?nja pa klanci. (nardim okol 440km s polnim tankom) Mo?no da je lambda k mam filing da je ista poraba al vozm po jajcih al pa o?emam. Vle?e pa normalno, brez cukanja. (al sem pa ?e navajen podhranjenosti :lol: ) Bom res preveru ECU ?e ma kake kode shranjene k ?e nimam check engine lu?ke.

Napisano

Glede na porabo bi znal bit neki tazga, mogo?e sta pa hkrati lambda in CEL odleteli :D

 

Nisem js ?vasu, tko da te?ko re?em, se pa definitivno bol spla?a aftermarket cat, lani in letos bil opravljen tehni?ni brez ve?jih te?av, sam neki minut je mojster gas naviju, da se je jedro segrelo.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

A ma kdo original lambdo za posodit? Jaz sem sedaj na moji menjal, a ni original in se vedno javlja napako. Kot sem bral je treba dat original not, baje tudi una od IL motorsport zacne javljat nazaj napako. Pa bi probal z original ce izgine napaka :)

Napisano

Ma neka od Toyote, ma iste parametre. Ma ne je tudi na testerju bolj po?asna ta lambda. Je pa sigurno lambda, ker je stara bla ?e zdrobljena :)

 

Ne ne no?em leder, sploh pa ne v cabriu :D

Napisano

Malo offtopic mogo?e..pozna kdo koga ki je ?e kdaj ?vasal al pa nasploh zna za?vasat diferencijal? ?e neki ?asa mam doma enga na rezervi in me zmer bol mika imet en drift diff za na progo.

 

Skratka, rad bi enga ki to zna, da ne bi na konc bli zobniki ?e na ohi?je za?vasani :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Pozdravljeni,imam par vprasanj glede mx5ke,2002,110km...

 

Moral bom zamenjati prednje diske in pr.ploscice ,serviser pravi naj racunam na okoli 140eur vse skupaj;kaksni predlogi glede znamke?

 

Poigravam se z mislijo da bi zamenjal volan,sedaj je namrec navaden plasticen,stirikraki,ki je cist prevelik za tak avto... imel bi usnjenega trokrakega. Kaksna ideja kje dobiti to in predvsem a je treba to pol homologirat?ker ta zdajsnji ima airbag notri...

 

In glede impregnacije strehe... a jo je sploh smiselno impregnirati glede na to,da je avto garaziran v garazni hisi in vozen izkljucno ko je lepo vreme? Ko sem jo imel prvi dan,se ni bila v garazi in je kljub mocnemu dezevju ostala notr.popolnoma suha,tudi zatohlosti ni bilo,tudi med voznjo tudi ni nic zamakalo. Torej predvidevam da je prejsnji lastnik delal nekaj na tem,je smiselno da s tem nadaljujem,kljub temu da ne bo vec videla dezja,vsaj nacrtovano ne??

 

Hvala,lp

Napisano

Tko nekak naj bi zgledal ja..

a324f7b9375b309318f3efef94d5cf3a.jpg

 

Pa glavno da ni na konc kak?na taka genijalnost :D

07d92803c56aa03fe8261d29a0030ca3.jpg

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Pozdravljeni,imam par vprasanj glede mx5ke,2002,110km...

 

Moral bom zamenjati prednje diske in pr.ploscice ,serviser pravi naj racunam na okoli 140eur vse skupaj;kaksni predlogi glede znamke?

 

Poigravam se z mislijo da bi zamenjal volan,sedaj je namrec navaden plasticen,stirikraki,ki je cist prevelik za tak avto... imel bi usnjenega trokrakega. Kaksna ideja kje dobiti to in predvsem a je treba to pol homologirat?ker ta zdajsnji ima airbag notri...

 

In glede impregnacije strehe... a jo je sploh smiselno impregnirati glede na to,da je avto garaziran v garazni hisi in vozen izkljucno ko je lepo vreme? Ko sem jo imel prvi dan,se ni bila v garazi in je kljub mocnemu dezevju ostala notr.popolnoma suha,tudi zatohlosti ni bilo,tudi med voznjo tudi ni nic zamakalo. Torej predvidevam da je prejsnji lastnik delal nekaj na tem,je smiselno da s tem nadaljujem,kljub temu da ne bo vec videla dezja,vsaj nacrtovano ne??

 

Hvala,lp

 

Jst mam Ferodo plo??ice pa so dobre (mo?no da so celo OEM, nekje 60? v GMT) Volan pa najbolj?e da vzame? original trokrakega, npr. http://www.ebay.co.uk/itm/Mazda-Mx5-Mk2-Mk2-5-Black-Nardi-Airbag-Steering-Wheel-Oe-/152001357442?fits=Model%3AMX-5&hash=item2363fca682:g:wsMAAOSwxp9W1uju Pa?e direkt pa ?e airbag ti bo delal.

Napisano

Prej je to bol (poceni) enosmerni zasilni izhod, ker je diferencijal potem skos zaprt in ni ravno za na cesto..no ker pa ?e mam enga na rezervi, bi za foro probal, ker cene tapravga stuffa so kr konkretne (cca 1k? s po?tnino in menjavo vred - http://www.good-win-racing.com/Mazda-Performance-Part/61-1196a.html ), rabljeni Torsen originali se pa najprej te?ko najdejo in je hkrati treba menjat z ohi?jem vred ?e obe aksi in kardan, cena je pa tud blizu prve varjante.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Viper, jaz predlagam da najprej mal oja?a? "predel pod motornim pokrovom", ker od teh 110KS ne bo kaj prida (domnevam, glede na nekdanje lastni?tvo NA 1.6 115KS).  :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sej zato pa raj to ponucam kar mam ?e doma in ?e se ?e vlaga v voz, se kaj druzga zrihta :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Tole je 100% trajna zapora difa in na asfaltu primerno samo za naravnost. Ker avto s 110KM bo samo je?al in izgubljal mo? v ovinku saj bo zaradi fiksne akse eno kolo v ovinku zaviralo razen, ?e se bo zavrtelo v prazno, kar pa ob normalno suhem asfaltu te?ko pri?akuje?. Gume ti bo pobiralo kot za stavo, zraven bo? pa ?e poslu?al vse mogo?e zvoke.

 

?e pa rabi? za driftat po pesku, snegu al pa po drugih drse?ih podlagah pa seveda go for it.

33112_1.png

Napisano

S to izjavo se pa ravno ne strinjam ;)

 

 

Brez problema zavrti v prazno tud po suhem, s 100% zaprtim ?e la?je kot odprtim, zato pa je ta navada ?vasanja pri drifterjih. No, pa tko kot sm ?e reku, mam dva diferencijala in ?vasanje je za namen proge..

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tu se jaz ne bi strinjal.   M2 je imela mičkene diske (258 mm), sploh za 103 konje.   Zadnje na Fordu sem dve zimi pregrel do mavrice in ustrezno ohladil. Če bi tvoja trditev držala, bi vsi, ki diske menjavajo imeli mavrico, ker so jih pregreli in nepravilno ohladili (luža ali stanje na semaforju, kak kilometer rabijo vožnje, če so žareči).
    • Dobr, pa sej tam tut doktorji niso glih med bolj sposobnimi 😈
    • Sem hotel naročiti preko te strani in po potrditvi plačila preko kartice, dobivam napako "Napaka, prosimo vas, da poskusite še enkrat, in da nas kontaktirate, če se problem ponavlja."   In potem želiš vzpostavit stik in imajo neko bedno AI asistenco na voljo preko Whatsapp oz Messager od FB, namesto živega človeka. Ma, fuck that, nimam cel dan cajta, da se zajebavam, grrrr.   Grem k konkurenci pogledat.    
    • Sedaj delajo gume že povsod. Moje GY so recimo slovenske. 
    • Na M 2ki so diski dovolj veliki, da zadostijo teži avta ob zaviranju na M 6tki pa ne, zato se zvijajo.  Drugače je pa zelo pomembno, da so ploščice dovolj mehke napram diskom! Amak to že v večini veste... 👍😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.