Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivijo. Spet ena pomo? in sicer za prijatla. Isto mazda6 2.0 2007l. P242f,P2454,P2458

Bi si lahko pomagal s tistim linkom, ki si mi ga posredoval. Vtripa dpf gori lu?ka od motorja in proti zdrsu in je v prisilnem programu in nov dpf filter... (glede na to, da se bli?a je bo?i? te lu?ke morajo goreti al se motim...) :rolleyes:

 

Hvala za odg...

Ammmm definiraj nov dpf filter. Original ali kaka druga varianta?

 

Avto se obnasa kot da je zabasan, ne se spilat

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?ivjo!

 

Diagnosti?ne navodile:

P242F

P2454 Kot ka?e ima? odklopljen senzor (oz, ?e je "low" mogo?e v stiku)? Morda ka?na napaka pri menjavi filtra?  Od tod lahko tudi izvira prva napaka..

P2458 Tole pa javi ker se DPF ni mogel regenerirati.

Po mojih izku?njah je bilo tako.. Imel napako na IAT senzorju (cviknjen kabel) -> ravno takrat fa?em regeneracijo med vo?njo, ki se zaradi safe mode-a ni uspe?no izvedla in je pri?lo do tretje napake. Z IDSom mi je uspelo odkrit napako s pomo?jo "live" pogleda na izbrane senzorje.
Lahko je vse skupaj tudi "samo" posledica druge napake. Mal?ek bo? moral na ra?unalnik. Lahko ti tudi jaz pomagam kak?no popoldne.

 

?e ena ideja - ste po menjavi DPFa sploh brisali napake, oz poresetirali drivetrain ra?unalnik?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mah, v ostalih modelih je čisto ok (tudi v zadnji posodobitvi cx5).    
    • Bravo, nekako sem čutil, da bi prav ti lahko to vedel.... 
    • Ne morem kompetentno komentirati,ker ne poznam te proge oz. tam ne vozim. Vsekakor pa 👍 za strojevodjo...ne glede kaj je bilo... Ker ni stvar strojevodje,da on samo gleda potne prehode,če delajo,kot bi morali...on ima še polno drugega dela...ker če bi še to,pol bi se pred vsakim prehodom morali ustaviti,in tako nebi nikamor prišli. Je pa res,da je na starejših tipih varovanj potnih prehodov...predvsem na progah z starejšo signalizacijo...vgrajena signalizacija na zavorni razdalji pred potnim prehodom,ki obvešča strojevodjo o tem,ali naprava na potnem prehodu deluje ali ne. Postopki so na takih progah določeni z pravilnikom,in v teh primerih ni nič izrednega,če naprava ne deluje...to so standardni postopki... V tem primeru iz članka pa dvomim,da je šlo za to,če ne nebi pisali o tem-torej še enkrat 👍 za pozornost strojevodje.   Je pa to tudi en od razlogov,za kaj strojevodje vozijo le tam,kjer vozijo oz. imajo "podpisano progo"...gre za poznavanje proge oz lokalnih posebnosti...ni tukaj tako kot z izpitom za avto,avtobus,tovornjak itd.,kjer lahko takoj voziš vse vrste teh vozil in po vseh cestah po celem svetu...
    • Močno dvomim. V Mariboru je toliko alkohola že v zraku, da je preveč razkuženo za obstoj virusa...
    • V tisočih je govora....  Pa na korejske gume so ga dali, nimajo denarja za boljše gume.... 😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.