Skoči na vsebino

Nova Mazda 6 limuzina

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

da bi pol pizdil kak?na nepremi?nina je to :ne vem:

 

?e Golf s 105KM in 100kg manj te?e pa da je rahlo nalo?en ne gre bohvedi kako dobro tako, da ne vem kak?en u?itek je sploh imet tak avto, ?e ne more? niti varno prehitet. :unsure:

 

zakaj bi sploh prehiteval , :D

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

da bi pol pizdil kak?na nepremi?nina je to :ne vem:

 

?e Golf s 105KM in 100kg manj te?e pa da je rahlo nalo?en ne gre bohvedi kako dobro tako, da ne vem kak?en u?itek je sploh imet tak avto, ?e ne more? niti varno prehitet. :unsure:

 

eni mamo pol tega konjev :zvizga::P

Napisano

da bi pol pizdil kak?na nepremi?nina je to :ne vem:

?e Golf s 105KM in 100kg manj te?e pa da je rahlo nalo?en ne gre bohvedi kako dobro tako, da ne vem kak?en u?itek je sploh imet tak avto, ?e ne more? niti varno prehitet. :unsure:

 

Meni recimo bi bilo 105 KM in oprema emotion vrh glave,...

Zanimivo je da sem v prvem ceniku ko je pri?la ven opazil ,da je bil dizel z opremo emotion dejansko napisan (ne vem pa ?e so jih prodajali dejansko ali so samo imeli notri zato da je bila izbira ve?ja,..?!) cena je bila 23k?, torej 2k ve? kot bencinar. ?e vemo da je sedaj okol 1.5k? popusta in da konkurenca zahteva za 105 KM cca 1.500 manj bi bil tak avto lih 19.900 :)

Napisano

Bicikl, kdor kupuje AVTO in to DIZLA s celih 105 konji, ga kupuje zato da ima parkiranega, al pa zato da ga ima, manj?a mo?nost je da se bo znjim vozil k ma?i al pa da ma ta avto za rezervo, ker 105 konjev za vla?it med 1-1,5 tone te?ko kanto, je krepko premalo, razen ?e se notri vozi ena suhcena oseba z ni? prtljage in konstantno 10 KM/h pod omejitvijo.

Da se pol hvali kolk malo paorabi, ne po ve pa da se je 100 km dale?vozil 1,5 do 2 ure. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

jaz pa bi mel to, za avtocesto in 140km/h je super...vec ne rabis

take so danasnje voznje tko al tko

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Bicikl, kdor kupuje AVTO in to DIZLA s celih 105 konji, ga kupuje zato da ima parkiranega, al pa zato da ga ima, manj?a mo?nost je da se bo znjim vozil k ma?i al pa da ma ta avto za rezervo, ker 105 konjev za vla?it med 1-1,5 tone te?ko kanto, je krepko premalo, razen ?e se notri vozi ena suhcena oseba z ni? prtljage in konstantno 10 KM/h pod omejitvijo.

Da se pol hvali kolk malo paorabi, ne po ve pa da se je 100 km dale?vozil 1,5 do 2 ure. :bravo:

 

na pa si me zafrknil - celo se moram strinjat s tabo :jezicek:

 

Sej da ne bo razumljeno narobe - od to?ke A do B je tud 105KM al pa celo manj ?ist dovolj. ?e pa ?eli? zraven vsaj malo u?ivat pa bo to premalo in kupit avto za 20 tiso?akov pol pa ga imet le in samo kot prevozno sredstvo od A do B.... hmmmm ne vem za to je dovolj tud avto za 10 jurjev.

 

Mogo?e bom neko? sicer razmi?ljal druga?e ampak vseeno delam preve? km, da bi imel dolgo?asen in anemi?en avto.

33112_1.png

Napisano

Avto s 105KM sem imel pred mazdo in...

NIKOLI VE? !!!

Z isto vo?njo kot jo imam zdaj z mazdo je golfek pil 1.5 L / 100km VE? kot mazda ! ! !

Torej nek nem?ki bluemotion KR NEKI.

Po testih pi?ejo, da ima stra?ansko nizko porabo in bla bla bla... Ja tako kot ste napisal, da ?e ti v gara?i stoji.

Napisano

Bicikl, kdor kupuje AVTO in to DIZLA s celih 105 konji, ga kupuje zato da ima parkiranega, al pa zato da ga ima, manj?a mo?nost je da se bo znjim vozil k ma?i al pa da ma ta avto za rezervo, ker 105 konjev za vla?it med 1-1,5 tone te?ko kanto, je krepko premalo, razen ?e se notri vozi ena suhcena oseba z ni? prtljage in konstantno 10 KM/h pod omejitvijo.

Da se pol hvali kolk malo paorabi, ne po ve pa da se je 100 km dale?vozil 1,5 do 2 ure. :bravo:

 

 

Boljec ?ez 2 uri kot pa nikoli... :glare:

:zoom-zoom:

Napisano

Imam starej?ega Passata s "samo" 90 KM in mi je zadost, po avtocesti 130-140 se normalno pelje, nad 150 pa res rata mal glasen ampak do tam ne grem nikol. Vozim pa tudi novega slu?benega Passata s 140 in novo Oktavio s celo 150 KM, pa vem da ne bi teh konjev ni? pogre?al. Celo ?koda je preve? brutalna, mi je neprijetno ko tako butne in sklopka kratka,.. Tudi od opreme ki jo imata superduper ne vem kaj bi rabil,... mogo?e park senzorji ampak ?e ko si 20cm stran so ?e v rde?em kaj ?ejo mi pol?

Res pa je da je bilo meni tudi v golfu dizlu z osnovno opremo in ro?no klimo (roka gore dole hehe) 55 KM zadost ko so se vsi zmrdoval in tudi yugo mi je pred njim dobro slu?il ko so ?e vsi Unote imel ,..pa katro GTL pred njim z 32 KM pa ?e TL-ko s 26 KM se mi zdi, to je pa tudi edin avto ki v Vrhni?ki klanec po avtocesti ni potegnu 100 .....

Napisano

na pa si me zafrknil - celo se moram strinjat s tabo :jezicek:

 

Sej da ne bo razumljeno narobe - od to?ke A do B je tud 105KM al pa celo manj ?ist dovolj. ?e pa ?eli? zraven vsaj malo u?ivat pa bo to premalo in kupit avto za 20 tiso?akov pol pa ga imet le in samo kot prevozno sredstvo od A do B.... hmmmm ne vem za to je dovolj tud avto za 10 jurjev.

 

Mogo?e bom neko? sicer razmi?ljal druga?e ampak vseeno delam preve? km, da bi imel dolgo?asen in anemi?en avto.

 

Pa da rabi? 3 dni da pospe?i? in 50 na 90 na uro, al pa pospe?evalnega pasu na obvoznici in avtocesti zmanjka, predno dose?e? 3/4 dovoljene hitrosti, to je tud super. :ne vem:

 

In pol so kolone, folku dviga klobuke ko je med kraji 3-5 kilometrov in vmes niti 90 na uro ne dose?e, in brezglavo prehitevajo ker bi se radi samo peljali po OMEJITVI, tam kjer je treba, pol pa poka in so sranja. ?zmeden?

 

To pa vse zato ker porabi kao 0,5 litra manj(?e pa ga malo bolj po?ene?, da hitreje dosega? predpisane omejitve pa porabi VE?, kot tisti z mo?nej?imo motorjem !), ?e bi bil mo?nej?i bi porabil ISTO, z bolj ?love?ko-normalno dinamiko in brez privatnih kolon.

 

Je pa res da pri registraciji pa se pozna, samo je vredno ?

 

To je moje razmi?ljanje in dejstva ki jih do?ivljam-vidim sam VSAK dan.

 

Poglej samo povpre?ne porabe med razli?nimi motorji.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 leti kasneje...
Napisano

?e koga zanima detajlni zlo detajlni crash test nove ?estice v USA. V priponki.

?koda dobro poro?ilo, ampak USA modeli so zelo podhranjeni kar se ti?e varnosti (amerika v primerjavi z EU nima tako strogih pravil), in temu posledi?no tudi cenej?i

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sam, a misli? da delajo dve razli?ni verziji ?kolje oz ?asije potem? Kao bolj in manj oja?ana?

za ?koljko ne vem, pravtako je sedaj druga proizvodnja v mehiki, ki tudi dela za eu...mogo?e ima? point da se je stvar poenotila.

 

A je tale sopotnik v ?ipo priletel?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

definitivno ostaja razlika v nastavitvah motorjev, ker imajo ameri ?e 87 oktanski 'regular'
 

In Europe SKYACTIV-G 2.0L 165 hp @ 6000 rpm torque: 210 / 4000 Compression ratio: 14:1 
In the USA SKYACTIV-G 2.0L 155 hp @ 6000 rpm torque: 150 lb-ft @ 4000 rpm Compression ratio: 13:1

 
Poprej sta bili karoseriji mazd tudi razli?ni, medtem ko sta sedaj enotni...tako da je verjetno sedaj 'isti' avto
 
https://en.wikipedia.org/wiki/Mazda6
 
Mazda v ameriki pa ?e vedno nioma Skyactive D o?itno, ne gre ?ez emisije...so pa zelo strogi. Prav tako se je 3. generacija morala posloviti v USA od V6 motorjev.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?koda dobro poro?ilo, ampak USA modeli so zelo podhranjeni kar se ti?e varnosti (amerika v primerjavi z EU nima tako strogih pravil), in temu posledi?no tudi cenej?i

To ne dr?i.

GM zaradi pomanjkljive varnosti v ZDA ni mogel prodajati zadnje Vectre

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Em, ameri?ki "87" oktanski je evropski 95. "91" je evropski 100. Razlika je zaradi na?ina merjenja oktanskega ?tevila in pa? pri ameri?anih ima isti bencin mal ni?jo ?tevilko :)

Napisano

 

Mazda v ameriki pa ?e vedno nioma Skyactive D o?itno, ne gre ?ez emisije...so pa zelo strogi. Prav tako se je 3. generacija morala posloviti v USA od V6 motorjev.

V ZDA dizla niti ne bo. Za doseganje ameri?kih NOx standardov bi morali vgraditi katalizator. To bi avto preve? podra?ilo.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Btw ?e zdej ne vem a ma dpf notri al ne?

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Katera?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Btw ?e zdej ne vem a ma dpf notri al ne?

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

 

Trenutna M6 ima pri dizlu seveda DPF (tudi prej?nja). Mazda je z izjemno nizkim kompresijskim razmerjem (za dizla) dosegla, da za odpravo NOx-ov ne potrebuje dodatnih ukrepov (katalizator, AdBlue...)

Dosegajo EURO6 standarde, ne dosegajo ZDA standardov.

 

Za doseganje ZDA standardov nizka kompresija ne zado??a. Potrebni bi bili dodatni ukrepi, kar pomeni spremembo zasnove izpu?nega sistema itd. Bilo bi predrago glede na predvideno koli?ino prodanih avtomobilov, zato M6 dizel v ZDA ne prodajajo.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Aha konkurenca ma za EURO 6 dpf in ad blue, mazdi pa tega ni bilo treba ima samo dpf.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Napisano

Vw kjer ima adblue nima dpf, adblu je z katalizatorjem. Ta sistem se imenuje nox.

 

Zanimivo je to, da se ga zaradi tega da izklopiti zgolj elektronsko s SW, brez odstranjevanja delov, kar sem naredil in da je auspuh ?e vedno ?ist brez saj (tudi kadi ne).

 

So pa plini :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e ni saj mora nekaj ?e imet da je tako "?isto"?

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

?ist je relativno, sigurno ni tako ?ist kot z adblue.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
    • Če bi pa hodil v šolo, bi pa mogoče znal kakšno vejico in piko postavit.
    • Meni tudi pol leta stare Zimmerman tresejo. Nekateri pravijo, da sem mogoče zapeljal z vročimi diski v kakšno lužo, ampak dvomim. Če bolj pritisnem na zavoro, ne trese. Prav tako, ko so ogrete, ne tresejo. Me pa moti včasih. Je kaj narobe, če pustim kot je?
    • Še malo, pa bomo spet lahko gledali 'Sam doma' in 'Umri pokončno'...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.