Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes sem v kri?i??u ponesre?i spustil sklopko, ko je bil avto ?e v 2. prestavi. Po tem ko je avto "crknil" sem ga hotel na hitro ponovno zagnat (na hitro klu? v nazaj v kontakt in nazaj v start). Avto je samo malo pojamral u?gal pa ni.

Obrnem klju? do konca na off po?akam par sekund in avto lepo normalno u?gem.

 

Te?ava pa je, da mi sedaj sveti check engine lu?ka. Na tem forumu vidn, da to ni redek primer samo ponavadi uporabnikom sveti zraven ?e kak?na dodanta. No pri meni sveti samo ta.

 

Avto sem potem po 50m ustavil in pustil nekaj ?asa stati (toliko, da sem sploh preveril kaj je ta lu?ka) in v tem ?asu ni izginila :angry2: Avto je nato pot domov (25km) deloval brez nekih posebnosti.

 

Tole je verjetno potrebno priklopit na tester in videt kaj je? Se s to lu?ko vseeno lahko vozim ali ni lih najbolje (no dobr do pelkota v medvode bo tko al tko treba)?

Napisano

?e ni ni? narobe bo lu?ka sama ugasnila po cca 5-10 v?igih avtomobila.

33112_1.png

Napisano

Đabe obra?at klju? nazaj da ni in pol spet je kontakat to imajo vsa evrojajaca, pri japoncih samo ?e 1x kresne? pa je.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Đabe obra?at klju? nazaj da ni in pol spet je kontakat to imajo vsa evrojajaca, pri japoncih samo ?e 1x kresne? pa je.

 

kot sem napisal sem prvo to naredil pa je samo malo zastokal

 

5-10 v?igov se mi sli? velik :D Ponavadi nimam lih kratkih vo?enj (vsaj cca. 50km) in se ne bi lih rad vozil ?e je kaj res narobe. Lahko to privede do kakega ve?jega problema.

 

Sedaj grem pa ?e varovalke preverit :D

Napisano

OK epilog zaenkrat:

Zvem da ma kolega ODB bralnik in grem, da pogledava kodo napake.

Dam kontakt lu?ke normalno kot ponavad posvetijo, ga u?gem in check eninge lu?ka NE sveti. Sveti pa traction control(konstantno) in pa ASF OFF in DSC OFF svetita izmeni?no. Rikvercam iz gara?e zapeljem 50m okrog hi?e in tudi to se vse lepo izklopi.

No sedaj ni ve? bene lu?ke. Self repair.

 

Ta Mazda je res ?udna. Huj ko baba, ?e sama ne ve kva bi rada :vskalo:

Napisano

veselje ni dolgo trajalo....danes pot do LJ vse ok, pot nazaj po 2km se lu?ka zopet pri?ge :vskalo::angry:

 

?e bo tole jutri ?e gorelo, bom pelal Pelkotu preverit kva je to za en hudi?

Napisano

kaj gledamo? :whatever:

 

razlog moje check engine lu?ke

 

nisem mehanik samo....tole mi deluje famozni EGR (videl ?e precej tem tukaj in tudi v ostalih temah se precej omenja). Kaj storiti razen pa? 300? nov?

Napisano

razlog moje check engine lu?ke

 

nisem mehanik samo....tole mi deluje famozni EGR (videl ?e precej tem tukaj in tudi v ostalih temah se precej omenja). Kaj storiti razen pa? 300? nov?

 

Ajaaaa E je erorr :lol: oz ni lol.

 

 

Lahko da je samo slab pretok - flow. Za zacetek pucaj pa cevi preglej. Misl da ma folk tudi promere ko menjava ni pomagala :ne vem:

 

Eto ali zapackano nekje ali ne dihtajo cevi ali pa seveda ventil

http://www.obd-codes.com/p0400

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

sicer je offtopic ampak imam na alfi podobne problem (no ze kaksen mesec je nisem vidu ker je pri doktorju), obe lambdi sta fuc, sicer avto lepo dela sam ne maram da vsak mesec zbrisem check engine lucko...

 

a se da dobit univerzalni lambdi (pre-cat pa drugo tud) al morata biti obvezno original?

original ena stane dobrih 100 eur...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

sicer je offtopic ampak imam na alfi podobne problem (no ze kaksen mesec je nisem vidu ker je pri doktorju), obe lambdi sta fuc, sicer avto lepo dela sam ne maram da vsak mesec zbrisem check engine lucko...

 

a se da dobit univerzalni lambdi (pre-cat pa drugo tud) al morata biti obvezno original?

original ena stane dobrih 100 eur...

 

sploh niso drage. Za tvojega navornika je 400?+ ena.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

1 vpra?anja za vas znalce

 

Tale lu?ka mi je malo sme?na (sedaj ko vem da gre za EGR ventil in se lahko normalno vozim).

Torej zjutraj ko grem v slu?bo (in je zunaj cca. 10 stopinj) lu?ka ne sveti. Ko grem pa iz slu?be (in je zunaj cca. 20+ stopinj) pa se lu?ka ponavadi pri?ge po cca 3-5km. Je mo?no, da EGR dela ok ?e je zunaj bolj hladno oz. ali to kaj vpliva na ventil?

Napisano

1 vpra?anja za vas znalce

 

Tale lu?ka mi je malo sme?na (sedaj ko vem da gre za EGR ventil in se lahko normalno vozim).

Torej zjutraj ko grem v slu?bo (in je zunaj cca. 10 stopinj) lu?ka ne sveti. Ko grem pa iz slu?be (in je zunaj cca. 20+ stopinj) pa se lu?ka ponavadi pri?ge po cca 3-5km. Je mo?no, da EGR dela ok ?e je zunaj bolj hladno oz. ali to kaj vpliva na ventil?

 

mislim, da jo kli?e iz spomina dokler jo ne zbri?e? - ali pa jo ti vsaki? zbri?e? in se pojavi na novo?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

mislim, da jo kli?e iz spomina dokler jo ne zbri?e? - ali pa jo ti vsaki? zbri?e? in se pojavi na novo?

 

Ni? ne bri?em, zanimo je da je tko on-off

Pa? ta vzorec sem opazil, da jo zjutraj ni popoldne se pa pri?ge, zve?er pa zopet ugasne

Napisano

Daylight ambilight ? :jezicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ni? ne bri?em, zanimo je da je tko on-off

Pa? ta vzorec sem opazil, da jo zjutraj ni popoldne se pa pri?ge, zve?er pa zopet ugasne

 

lahko vle?e iz spomina, ko bo? zbrisal bo pa pojav pomenil ob pojavu napake

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

eh po tem ko je Pelko spucal EGR je bilo celih 1 teden in 1 dan (sicer je bilo v tem tednu prevo?enih cca. 10km in potem v?er dobrih 100km) je lu?ka zopet nazaj. Sumim to da ker je avto stal na soncu.

Ima kdo kaj izku?nje z rabljenimi EGR-i na ebayu? (so tam okrog 170?)

Napisano

Tudi egr se da softwaresko izklopiti kot dpf

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tudi egr se da softwaresko izklopiti kot dpf

A tako, da tiste lu?ke ne svetijo ve??To bi jaz rabil.

 

 

Napisano

A tako, da tiste lu?ke ne svetijo ve??To bi jaz rabil.

jep to delajo vsi bolj?i ki tudi DPF Sw prepi?ejo. Vpra?al Peleta ki ima svojega tunerja

 

http://quantumtuning.co.uk/egr-removal-delete.aspx

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • No tko zlo hudo ne delajo, da bi pobijali in grozili z genocidom kot se je to dogajalo v UA - Kijev, Odessa, Mariupol... Če se kje zadeve zataknejo le pri dvojezičnosti verjetno res ni ustrezen vzrok za spopad. Najprej se uporabijo vse možne pravnopolitične opcije za razrešitev spora potem pa le nič ne zaleže se pa žal večinoma poseže v nadaljevanje politike z drugimi sredstvi kar je definicija vojne. Govorimo o državah, ki imajo to moč, da lahko to naredijo. Slovenija bi pač morala sklonit glavc, ker svojih manjšn vojaško ne moremo zaščitit. Ampak hvala bogu to ni treba, ker obstaja visok nivo demokracija in varovanja človekovih pravic, kar pa žal tega ni bilo in niti ni zdaj v Ukrajini. Zelenski uradno celo ni več predsednik, ker mu je mandat potekel pred pol leta, a novih volitev ni razpisal, poleg tega je pa, kako prikladno, razpustil celotno opozicijo in vlada dobesedno avtokratsko diktatorsko.   Aja pa problem manjšin, če sploh temu lahko tako rečemo, ker če je manjšina velika za 25% prebivalstva bi prej rekel, da je to bolj potrebno v taki državi zagotoviti ali federativnost, kot je bilo v jugi, da so se narodi lahko zdrućili v okviru republik z nekim nivojem samoodločanje v okviru širše skupnosti. ali pa konfederacijo. V Jugi smo imeli velikansko srečo, da je Kardelj zahteval vpis v ustavo SFRJ, ki je omogočal tudi odcepitev. Če tega ne bi bilo bi nas lahko centralna oblast potolkla, tako kot je Španska Katalonce ob poskusu osamosvojitve. In zakaj smo se odcepili? Zato, ker se nismo strinjali z odločitvami večine in smo bili prepričani, da nas samo izkoriščajo. Kaj pa če je na jugovzhodu UA tudi tak občutek prevladal leta 2014?   Sicer je pa vedno tako, da je vse odvisno kako se razumeš z ameri. To so ugotovili Srbi leta 1999, ker so bili po pravoslavni strani preveč navezani na Rusijo. Če bi bili na ZDA bi danes še veselo imeli Kosovo in Albanci tam bi morali biti pridno tiho.
    • Samo kazni in to velike bodo nspametne spametovale, ker tisti ozaveščeni bomo zbirali smeti tako ali tako.... 
    • https://www.caszazemljo.si/zelena-energija/kako-v-rotterdamu-s-pomocjo-rastlin-osvetljujejo-park.html
    • Ja, pa cukri iz Hoferja.... 😉
    • Je na sopotnikovi strani, tako da ni moteče za vožnjo....če zalijejo vem da bo pika, ne menja se mi trenutno zdaj cele šipe :), to še vedno lahko naredim kdaj kasneje, no razen če je preveč globoko in mi bo počila v vsakem primeru.....sem se zdaj naročil na carglass pa da vidim kaj bodo mojsti povedali (na spletu ko oddaš obrazec, menijo, da če je manjša razpoka kot eur kovanec potem naj bi to lahko popravili), no bom videl ko bom tam opravil pregled....če bo potrebna menjava bom zahteval original šipo (vem da ste nekateri že pisali o tem), kako je mnenje je bolje iti k ličarju/kleparju, kjer se s tem tudi profi ukvarjajo ali carglass?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.