Skoči na vsebino

Vzglavnik

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo!

 

A bi mi lahko kak?en lastnik mazde 6 (II. gen., lahko tudi starej?i model) izmeril, koliko je razmik med luknjami za vzglavnik za glavo?

Glavnem moja sovoznica nikakor se ne mora navaditi na original vzglavnik pri cx5. Preve? je nagnjen naprej in sedenje je bolj kot u?itek neka prisila.

Pri cx5 je cca. 15 cm.

 

Ga moram zamenjati. Kak?na ideja, kje ga dobiti (avtoodpad).

 

Hvala!

Napisano

Se ne da ni? nagibat, probaj malo na silo, ker to ni normalno da se ne da.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?ivjo!

 

A bi mi lahko kak?en lastnik mazde 6 (II. gen., lahko tudi starej?i model) izmeril, koliko je razmik med luknjami za vzglavnik za glavo?

Glavnem moja sovoznica nikakor se ne mora navaditi na original vzglavnik pri cx5. Preve? je nagnjen naprej in sedenje je bolj kot u?itek neka prisila.

Pri cx5 je cca. 15 cm.

 

Ga moram zamenjati. Kak?na ideja, kje ga dobiti (avtoodpad).

 

Hvala!

 

may the FORCE be with you, pa ga zravnaj, to mora delat ali pa garancija

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

na ?alost nimam metra, da bi ti ?u zmerit

moja M6 tudi nima nastavljivega vzglavnika. Gor-dol ja, naprej nazaj pa ne

Napisano

Kaj pa ?e ga okoli obrne? ? :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja, samo gor-dol je nastavljiv. Pa sem vpra?al na MMS, ?e obstaja nastavljiv naprej/nazaj, odgovor je bil negativen :angry2: .

Se mi zdi, da pri M6 ni tako nagnjen naprej.

 

?e ne bo druge variante pa ga bom dal v ?raw?tok :hudicek: in ga zvil.

 

?e ga obrnem pa je preve? nazaj.

Napisano

Ja, samo gor-dol je nastavljiv. Pa sem vpra?al na MMS, ?e obstaja nastavljiv naprej/nazaj, odgovor je bil negativen :angry2: .

Se mi zdi, da pri M6 ni tako nagnjen naprej.

 

?e ne bo druge variante pa ga bom dal v ?raw?tok :hudicek: in ga zvil.

 

?e ga obrnem pa je preve? nazaj.

 

Nkol ti ni prav. :jezicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

wtf? In to je avto s 5mi zvezdicami???

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Na kol z tistim ki mu je dal 5 zvezdic, ker je varen za 6 zvezdic, ker se noben no?e vozit na sovoznikovem sede?u in pol ni po?kodovanih v kre?ih.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

wtf? In to je avto s 5mi zvezdicami???

 

Sej to je prav, da vzgalvnik ne dovoli udarca glave nazaj in bolj kot je postavljen naprej bolj je varno je pa neudobno,

33112_1.png

Napisano

Sej to je prav, da vzgalvnik ne dovoli udarca glave nazaj in bolj kot je postavljen naprej bolj je varno je pa neudobno,

 

ne bi se strinjal ljudje si niso razli?ni samo po vi?ini. Poleg tega je vpra?anje zadnjih trkov

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ne bi se strinjal ljudje si niso razli?ni samo po vi?ini. Poleg tega je vpra?anje zadnjih trkov

 

Zato pa mora? po vi?ini vzglavnik prilagodit pred vsako vo?njo. Vzglavnik mora biti dovolj visoko, da prepre?i t.i. "whiplash".

Aja pa da ne bi mislil, da je to v glavnem problem trkov od zadaj - ravno nasprotno najve?ji problem je trk spredaj, ko glava rukne naprej nato pa ko sila naprej neha delovat, glava nato z vso silo tre??i spet nazaj... in ker gre za gibanje je sila udarca v vzglavnik lahko dejansko bistveno ve?ja kot pri karambolu od zadaj.

 

 

In tako kot vzglavnik je potrebno pred vo?njo imeti pravilno zategnjen varnostni pas, nastavljen sede? in volan.

33112_1.png

Napisano

sorry samo ?e je tako kot na sliki je nevarno, ker ti glavo v vsej sili lomi na vratu in ne absorbira udarca, telo z vratom bo ?e potovalo nazaj, medtem ko bo glava ?e ustavljena....trebalo bi pa probati v ?ivo.

 

 

I wish I could buy customized headrests for my new Mazda CX5. The ones I have are ugly uncomfortable, and I get back ache after driving it. Headrest pushing my head down and there is no neck support!!! I did not notice it when I was taken into a driving test. Does anyone have the same problem. I wish to hear from manufacturer that they can give me a fix for this problem!!!!!!

 

O tem on govori, po sliki sode? je vzglavnik toliko naprej da je vrat stran od zica

 

http://www.mazdas247.com/forum/showthread....eadrest-problem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pelko in ?tefan imata eno 6-ko 1.serije za dele, pokli?i ga; 041 667 335 :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

sorry samo ?e je tako kot na sliki je nevarno, ker ti glavo v vsej sili lomi na vratu in ne absorbira udarca, telo z vratom bo ?e potovalo nazaj, medtem ko bo glava ?e ustavljena....trebalo bi pa probati v ?ivo.

 

Glava se naprej ne lomi v vratu in tukaj ne more priti do po?kodb... pride pa do hudih po?kodb, ?e ima avto prenizko nastavljen vzglavnik in ko udari nazaj glave ne ujame vzglavnik ampak gre preko in adijo vrat.

 

Tole na sliki izgleda res neudobno, ?eprav mi je ?udno, ker ne glede na ang. ime vzglavnika "headrest" vseeno ni namenjen, da bo glava po?ivala na njem ampak je dejansko le in samo "safety feature". Glava mora biti cca 4cm stran od vzglavnika in verjetno je zato tako oblikovano, ker ve?ino ljudi si ?tima naslonjalo preve? le?e?e, kjer je te?ko zagotoviti uporabnost vzglavnika, ?e ta ni to?no take oblike kot na CX5. V primeru na sliki pa izgleda ravno kontra primer in tetica na sliki ima preve? vzravnano naslonjalo, ki bi moralo biti nekje 10 stopinj od navpi?ne osi.

 

Ja, razumljivo, da bi bilo ?e bolje, ?e bi se dalo nastavljat ampak, ?e bi to bilo mo?no bi spet imela polovic voznikov zglavnik nastavljen preve? nazaj in po?kodbe bi bile tu... in dejansko je tako, da ko testirajo NCAP je to?no predpisan naklon sede?a in vzglavnik mora biti v taki poziciji, da bo na koncu testa pokazalo ?im bolj?i rezultat. In prakti?no vsi avti po letu 2011 imajo ve? ali manj podoben problem z vzglavnikom, ki "sili" preve? v glavo voznika.

 

 

http://www.necksolutions.com/whiplash-neck-injury.html

33112_1.png

Napisano

Meni pri sestki odgovarja, tako kot je...

 

Objavljena slikaObjavljena slika

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Meni je tudi super pri ?estki (tako kot Jest-u).

Tista teta gor na fotki ima pa verjetno narobe nastavljen sede?, preve? pokonci in naliman na volan...

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

enkrat moramo probat 6ko in cx5, ker opisuje se problem na cx5 zgolj. Ja una ima verjetno grandma style zic, vseeno jamra ve?ina glede tega.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz tudi nimam problemov z vzglavnikom. Ampak za tiste, ki imajo probleme z hrptenico (operacija) pa je ta zadeva zelo neugodna, ker glavo preve? potiska naprej.

 

lp

Napisano

Verjetno je fora tudi, ?e si bolj ni?je rasti in ti tudi v najni?jem polo?aju vzglavnik, z najbolj izbo?enim delom pride ravno na vrh glave in ti jo tako sili naprej? Kaj pa, ?e bi nastavila naslon sede?a v malo bolj le?e? polo?aj, da ni ?isto pokonci? Bi to vsaj malo pomagalo?

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Meni je tudi super pri ?estki (tako kot Jest-u).

Tista teta gor na fotki ima pa verjetno narobe nastavljen sede?, preve? pokonci in naliman na volan...

 

Pravilna (varna) nastavitev sede?a naj bi bila ?e kar pokonci.

 

Meni pri sestki odgovarja, tako kot je...

 

Objavljena slikaObjavljena slika

 

Vidim, da ima? glavo precej blizu stropa.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • "Ne čujem dobro, ne čujem dobro, ali ću pokušati da odgovorim na vaše pitanje..."   Kdor je dovolj star, se bo spomnil, kdo je to bil in v kateri situaciji...   Kakorkoli, ja, tudi VW je dobil zimske gume. Kdor "potegne takratko" in mora z njim na pot, ni treba, da je kaznovan še s slabimi pnevmatikami...
    • Na 2018 lahko dam 225/45R19 in 225/55R17. Ampak za R17 bi moral kupiti 4 felge, saj R17 iz moje 2010 mazde niso kompatibilne. Torej sem konec koncev na istem, ali kupim R19 ali pa R17 + felge. Na dolgi rok, bi bilo seveda ceneje in zato še premišljujem...zunaj pa sneži, jao.   Tele Vredestein so mi dejansko ta trenutek zelo kul in bom resno razmislil o nakupu. Hvala!
    • Tudi na moji 6-ki so že tretjo zimo 17"  Wredstein Wintrac Pro. Vrhunska zimska guma. 👍
    • A 2018 letnik nima več homologiranih 17?   Namreč jaz imam na 2017 leniku homologirane R17 in R19.   Seveda je vožnja z R19 občutno boljša, ampak za pozimi zaradi robov, neznih cestnih razmer, cene,... sem vseeno vzel še en komplet R17.     Sori ker ti solim pamet, pa vseeno je za premislit. Felge so praktično 100 eur neke aftermarket na kos.   Če hočeš ugodno ceno za kvaliteto bi vzel Vredestein Wintrac PRO ali Kleber Krisalp HP3 za 180 eur na kos.   Vredestein vozim jaz v R17 dimenziji in sem zelo zadovoljen (tedensko delam po cca 500 km), Kleberce ima pa precej ljudi na forumu @Bini, @Tilen5,.. Ampak tudi oni v manjši dimenziji.   Pnevmatike Vredestein 225/45 R19 96V XL 3PMSF | Wintrac PRO+ | LiderPnevmatik.si WWW.LIDERPNEVMATIK.SI Pnevmatike Vredestein Wintrac PRO+ 225/45 R19 96V XL 3PMSF na zalogi in ceneje na spletišču LiderPnevmatik · Brezplačna dostava · Enostavno in hitro naročilo.  
    • jaz sem se tudi v pon ustavil na shellu, ker me je zanimalo če imajo tudi v NM tako kot pravi @Alex E5 na navadnem 95... in ja, bomba 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.